Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

takoj drug tedn pičim u as art kjer imajo kuoto sicer L veličino,..ma vsaj vizualno da vidm če mi potegne sm pa ugotovila da lohk uzamem tud kuoto z 105,..kar bo res zame dovolj tko da bo prišla najbrž cenej kot cult calima,..bom pa še focuse pogledala in do konec januarja upam, da bo neka makina doma..

zdej se mal ukvarjam z veličino u cultu sem probala to calimo velikosti 45 je reku da bi kr na njej delali,..kolo mi je res sedu,..sicer če bi se odločila potem bi me izmerili in kolo tudi primerno nastavili,..če prav po moje bi lohk tud na 49,..ker tko majhna pa spet nisem sicer jih imam 166cm sam vem da furajo tak kolo tud punce pod 160...pa ker ima 45 glih u salonu bi mi jo verjetn rad podturil:)no lohk pa da se tud motim.... uglnem primerjam tabele med to cultovo calimo in kuoto,..no pa itak vem da se spoznate na to pa bi mi mogoč prbližn povedal katera kuota bi bila nekako primerna imajo kar 7 veličin

primerjava

http://www.kuota.it/bike.php?IDCategoria=1&IDBicicletta=33&IDColore=1

http://www.cult.si/v...ima&a=A&IDFD=47

uf sm že dosadna s temi kolesi...mi je dec predlagal da nej kr prodam svojo cb in krosa,..

sicer je res jebeno dva taka hobija k rabiš cajt pa lep vreme,..pa se pol težko odločiš kam pa s čim...no vikendi so itak rezervirani za motor,.dopusti tud,..med tednom pa ponavad tud motor oz uro ali dve kolo potem pa motor...bo treba zgruntat en dobr plan...pa še gorc in cestak,..

Objavljeno

še ene par uprašanj imam cult calima ima zajlo iz krmila speljano v cevi grušta dol prot gonilki...kuota ima zajlo speljano ob gruštu,...v čem je razlika kaj je bolše,..če ima kdo kakšno razlago?k men se res ne sanja,..

potem kaj mislite če se odločim za calimo z 105 opremo,..sem si izračunala opcijo ,če uzamem ultegra -gonilko,verižnik,menjalnik spredi in zadi...doplačam 110€....nekak se mi zdi da je gonilka in menjalnik le ključnega pomena,..kaj pravte a se mi splača doplačat,...je pa dejstvo da več kot 2000km mi najbrž na sezono ne bo ratalo delat,..

še tole me zanima z 105 opremo pride verižnik 12-27 z ultegro 11-28???tole s temi verižniki mi pa itak ni kej dost jasno...

Objavljeno

Če je zajla speljana zunaj je lažje servisirat, kar pa pri 2000km letno sploh ni bistveno. Lepše zgleda če je speljano nevidno. Glede opreme, jaz imam že par let kolo z opremo Tiagra (še slabša od 105), pa je po prevoženih ~6000km še vse ok. Samo krmilni ležaj bom moral menjat. Je pa res, da imam "specialko" z ravno balanco in navadnimi prestavnimi ročkami.

Brat prevozi letno od 12 do 15kkm, tudi dirka z istim kolesom, pa je imel letos celo sezono ultegra opremo, pred tem večinoma dura-ace. Menjal je samo verigo in zajle, pa še te so bile menjane preventivno. Ima tudi svoje kolo z dura-ace opremo, pa pravi da ni bistvene razlike v vožnji. So malenkosti, ki pa jih med vožnjo jaz sploh ne opazim.

Sem vozil oba kolesa (en vreden 2500€ drugi 5000€+), pa nisem opazil razlike. Dražji je malo lažji to je pa tudi vse, vsaj zame. On pa pravi da je razlika predvsem v okvirju, dražji je bolj tog, na spustih ima boljši občutek, prestavljanje mogoče malenkost boljše na dura-ace ..

V tem rangu do 1500€ kupi tistega ki ti je bolj všeč. Za 2kkm letno oprema niti ni tako pomembna.Vsedi se na kolo, probaj ga na trenažerju in kupi če ti odgovarja. . Glede Cult-ov pa raje ne bom komentiral, da me ne bo še kje kdo lovil...

Dober nakup je tudi kakšen aluminijast Cannondale z ultegro. Lahek in zelo dober okvir, dobra oprema, trpi pa izgled..

http://www.funsports...nd&productId=76

Objavljeno

dej tole glede culta me res zanima,...lohk napišeš na PM....za enkrat sem sedela samo na cultovi calimi prodanih baje 28 in mi je blo noro dobro...obvezno pa morem probat kuoto,..ki je še vedno po videzu zame najbolj hud bicikel v rangu mojih financ..tegale cannandale sem tud pregledala že včeraj vendar mi vizualno ne potegne tako da imam tri favorite,..po praznikih pa takoj u akcijo in sicer KUOTA- KHARMA,CULT-CALIMA ter FOCUS-CAYO 2.0 oz IZACO PRO 4.0...na tistmu k se bom najbol počutila in mi bo najbl ušeč tega bom kupila..pol pa kar bo bo...

Objavljeno

Sanda tole prebiram in se muzam.

Prodajalci nabijajo cene naivnim potrošnikom !

Brez zamere ampak za par tisoč kilometrov kupi kolo za največ 800-900€.

Jaz sem pred 3 leti kupil v Hervisu Fuji Rubaix pro LE, Ultegra oprema za 800€. Letno pregonim cca 5-6 K.Zame je to super bicikl. Vse ostalo je preseravanje (karbon in gram dol al gor itd). Važno, da ti mere odgovarjajo.

Vidim na Bolhi ga nekdo prodaja za 1000€ :kva2:

Srečno !!

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

zdej se mal ukvarjam z veličino u cultu sem probala to calimo velikosti 45 je reku da bi kr na njej delali,..kolo mi je res sedu,..sicer če bi se odločila potem bi me izmerili in kolo tudi primerno nastavili,..če prav po moje bi lohk tud na 49,..ker tko majhna pa spet nisem sicer jih imam 166cm sam vem da furajo tak kolo tud punce pod 160...pa ker ima 45 glih u salonu bi mi jo verjetn rad podturil:)no lohk pa da se tud motim.... uglnem primerjam tabele med to cultovo calimo in kuoto,..no pa itak vem da se spoznate na to pa bi mi mogoč prbližn povedal katera kuota bi bila nekako primerna imajo kar 7 veličin

Po mojem mišljenju je najbolj važna dimenzija Top Tube Lengt. Vse ostale dimenzije je precej lažje potem nataviti (razen če je pri izbrani številki potem Seat Tube Lenght previsok), če je kolo zelo predolgo ali pa zelo prekratko pa je zelo malo maneverskega prostora. Pa moraš vedeti, da so geometrije koles za ženske nekoliko drugačne. Če sem prav ujel, so kolesa daljša (številke koles ponavadi pomenijo Seat Tube Lenght), saj imajo ženske praviloma krajše noge proti trupu v primerjavi z moškimi. Udobnost je odvisna tudi od višinske razlike med sedežem in krmilom. Torej, če vzameš nekoliko manjši okvir, bo treba sedež boj dvigniti, zato lahko pride do potrebe po večji višini krmila in obratno. Krmilo se itak nastavlja s podložnimi ploščicami in praviloma pride kolo iz tovarne s precej maneverskega prostora na vilici, vsaj kar se višine tiče.

Če vzameva za osnovo Calimo ki si jo probala, bi morala Kuoto vzeti v velikosti S (kar se sklada tudi z logiko). Če gledaš Seat Tube Lenght, je ta pri Calimi 450mm medtem ko je pri Kuoti 510mm. Pri Kuoti moraš torej paziti, da ti potem nebi bil sedež že v osnovi previsok, če pa ni, pa potem ni nobene panike.

Če bi jaz kupoval Kuoto, bi pri višini 179 cm in 87cm razkoraka vzel velikost L, ki ima Top Tube Lenght 550mm (samo za primer).

Nikar ne kupi predolgo kolo in se vedno pusti najprej prepričevati s strani prodajalca, potem pa sama analiziraj njihov predlog. Meni so tudi pri Cultu ponujali 52cm Ventusa (ki pa bi bil prekratek in ga sedaj sploh več nimajo v ponudbi).

Objavljeno

še ene par uprašanj imam cult calima ima zajlo iz krmila speljano v cevi grušta dol prot gonilki...kuota ima zajlo speljano ob gruštu,...v čem je razlika kaj je bolše,..če ima kdo kakšno razlago?k men se res ne sanja,..

potem kaj mislite če se odločim za calimo z 105 opremo,..sem si izračunala opcijo ,če uzamem ultegra -gonilko,verižnik,menjalnik spredi in zadi...doplačam 110€....nekak se mi zdi da je gonilka in menjalnik le ključnega pomena,..kaj pravte a se mi splača doplačat,...je pa dejstvo da več kot 2000km mi najbrž na sezono ne bo ratalo delat,..

še tole me zanima z 105 opremo pride verižnik 12-27 z ultegro 11-28???tole s temi verižniki mi pa itak ni kej dost jasno...

Kar se tiče opreme; tudi 105 je čisto solidna oprema. Za razliko 110 EUR pa bi jaz verjetno doplačal za Ultegro (pa tega ne znam racionalno razložiti oziroma je to Dolenc že dobro ocenil :whistle: ).

Pri zadnjih zobnikih imaš pri Ultegri več variant. 11-23,11-25, 12-27 in 11-28. Večkrat pridejo pri teh kolesih verižnik tudi iz grupe 105 (tam pa res mislim da ni nobene razlike razen v teži parih gramov). Katero kombinacijo verižnikov boš vzela je tvoja odločitev, s tem da sem prepričan, da če si zaželiš 11-28 in je na kolesu 12-27 da ti jo bodo prodajalci brezplačno zamenjali. Razlika je predvsem v preskokih med prestavami. Sedaj se največ uporablja zadnji zobnik 11-28.

Tukaj imaš pregled Ultegra zobnikov in 105 zobnikov.

Razlika med zajlami, ki so znotraj okvirja in zajlami, ki so zunaj, je v glavnem lepotne narave (in mogoče malenkost pri aerodinamičnosti, kar pa občutijo vrhunski tekmovalci na kronometrih ali na daljših triatlonih).

Objavljeno

Elektronska grupa ima servo motorčke, ki premikajo menjalnik.

Pa razlika je še cca 1.100 EUR doplačila za elektronsko grupo, tako pri DA kot pri Ultegri.

TNX! Pa srečnga pa zdravga! :)

Objavljeno

Sanda tole prebiram in se muzam.

Prodajalci nabijajo cene naivnim potrošnikom !

Brez zamere ampak za par tisoč kilometrov kupi kolo za največ 800-900€.

Jaz sem pred 3 leti kupil v Hervisu Fuji Rubaix pro LE, Ultegra oprema za 800€. Letno pregonim cca 5-6 K.Zame je to super bicikl. Vse ostalo je preseravanje (karbon in gram dol al gor itd). Važno, da ti mere odgovarjajo.

Vidim na Bolhi ga nekdo prodaja za 1000€ :kva2:

Srečno !!

Sanda tole prebiram in se muzam.

Prodajalci nabijajo cene naivnim potrošnikom !

Brez zamere ampak za par tisoč kilometrov kupi kolo za največ 800-900€.

Jaz sem pred 3 leti kupil v Hervisu Fuji Rubaix pro LE, Ultegra oprema za 800€. Letno pregonim cca 5-6 K.Zame je to super bicikl. Vse ostalo je preseravanje (karbon in gram dol al gor itd). Važno, da ti mere odgovarjajo.

Vidim na Bolhi ga nekdo prodaja za 1000€ :kva2:

Srečno !!

ti se kr muzej:)prvo kot prvo kupila si bom kolo tak mi mi bo ušeč...in pa za tolk € kolkr zmorem oz kolkr se mi zdi vredno za bicikel dat...in ker so pogruntal za aluminjastim okvirjem karbonskega,...bom kupila pač karbonskega....tehnika gre naprej in mi z njo tko pač je...verjetn tud ti ne bi šel sedaj kupit navadno tv,..če pa maš možnost kupit lcd al plasmo,...

EJ Marko se mi zdi da te bom mogla sabo uzet na ogled in dogovarjanje:)car si res

Objavljeno

ti se kr muzej:)prvo kot prvo kupila si bom kolo tak mi mi bo ušeč...in pa za tolk € kolkr zmorem oz kolkr se mi zdi vredno za bicikel dat...in ker so pogruntal za aluminjastim okvirjem karbonskega,...bom kupila pač karbonskega....tehnika gre naprej in mi z njo tko pač je...verjetn tud ti ne bi šel sedaj kupit navadno tv,..če pa maš možnost kupit lcd al plasmo,...

EJ Marko se mi zdi da te bom mogla sabo uzet na ogled in dogovarjanje:)car si res

Moraš vedet, da nekateri hodijo nazaj na aluminij, ker niso zadovoljni z karbonom. Ni vse v karbonu :).

P.S. Imel LCD, sedaj kupil LED, pa bi raje imel nazaj LCD, sam ne vem kako mojo prepričat, da se to izvede :)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Moraš vedet, da nekateri hodijo nazaj na aluminij, ker niso zadovoljni z karbonom. Ni vse v karbonu :).

Kaj konkretno pa je razlog tistih ki gredo iz karbona nazaj na Alu za ta prehod? Pa ne s tistim "mi je rekel nekdo, ki je slišal od jebača prijateljice od ženine sestrične iz drugega kolena..."

To je isto, kot bi pri motorjih šli iz ajšprica nazaj na fergazerje... :hmm: Nobena top firma na svetu več ne razvija karbonskih okvirjev in kakšen lahek alu okvir dobiš le še iz vrst boljših modelov izpred 8-10 let. Karbon okvirji v kolesarstvu so dejstvo. Res pa je, da kakšen kdaj poči, sploh pri kakšnem nerodnem padcu, ampak pokali so tudi alu okvirji.

Imam pa jaz en tak okvir, znamke GT, velikosti 56. Če ti tvoji znanci rabijo ALU okvir, ga menjam za karbon okvir 1:1 ...

Objavljeno

Škoda da te teme nisem prej zasledil...bi dobila veliko informacij iz prve roke.

Žal kolesa, ki jih mi uvažamo(Spec) nikakor ne sodijo v tvoj rang, tako da ponudit ti ne morem kaj veliko, glede okvirja je pa takole:vedno preizkusi kolo(naŠim resnim strankam damo kolo na posojo za furo, dve). Ne glej barve pa nalepk. Za 5.000km na leto je alu povsem dober (od Speca recimo Dolce). Prestave so za rekreativca 105 vrh glave..vse nad tem je Šminkeraj.

Glede alu-karbon debate je pa tko: karbon je bolj trd(tog) in se manj zvija ob poganjanju(torej več energije preneseŠ na zadnje kolo). Teža je tam-tam(pustmo sedaj scotove CR1, ki so ble 700g za okvir, sam je vsaka druga poknala). Sploh Spec ima razmerje togost/teža najbolje poŠlihtano.

Oba imasta memory efekt in oba se da razmeroma poceni popravit ob poku (izven garancije).

Objavljeno
Imam pa jaz en tak okvir, znamke GT, velikosti 56. Če ti tvoji znanci rabijo ALU okvir...

Kerga?

Objavljeno

ja res ne vem kje si bil do sedaj:)...ja kako nej ne gledam barve in nalepk,halooooo...valda ne bom kupila nekaj kar mi ni ušeč...tamle u cultu imajo http://www.cult.si/v01/c_002_2_2.php?ID=12683&IDD=3&IDFD=15 evo super kolo u super akciji.........za moje potrebe najbrž itak predobro,........pa tud če bi bila cena 500€ ga ne bi kupila ker mi ni ušeč....tko da res ne razumem tega?

Objavljeno (popravljeno)

Kaj konkretno pa je razlog tistih ki gredo iz karbona nazaj na Alu za ta prehod? Pa ne s tistim "mi je rekel nekdo, ki je slišal od jebača prijateljice od ženine sestrične iz drugega kolena..."

To je isto, kot bi pri motorjih šli iz ajšprica nazaj na fergazerje... :hmm: Nobena top firma na svetu več ne razvija karbonskih okvirjev in kakšen lahek alu okvir dobiš le še iz vrst boljših modelov izpred 8-10 let. Karbon okvirji v kolesarstvu so dejstvo. Res pa je, da kakšen kdaj poči, sploh pri kakšnem nerodnem padcu, ampak pokali so tudi alu okvirji.

Imam pa jaz en tak okvir, znamke GT, velikosti 56. Če ti tvoji znanci rabijo ALU okvir, ga menjam za karbon okvir 1:1 ...

Hehehe, tega pa od tebe kao poznavalca nisem pričakoval. Govoril sem za nas amaterje, verjetno tudi ti spadaš v to skupino.

Odgovori na naslednje: Ali je pocen karbon okvir enak ali boljši dobremu alu okvirju razvit npr. lansko leto? Ali je poceni vrhunski karbon okvir poceni in koliko pride vrhunski alu okvir? Teža je tam tam. Zdej, če vsi profiji vozijo karbo, to še ne pomeni, da ga moramo vsi mi, ker mogoče nimamo denarja za tak okvir. Ali boš temu, ki kopuje karbonski okvir predlagal tudi vse ostale komponente iz karbona, po večini so iz alu pa so vsi tiho, vsi samo gledajo vilice in okvir :) itd..

Ali boš z karbonskim okvirjem boljše vozil kot z alu in ali boš ceneje prišel ob istih lastnostih. Karbo je tog, kolesarja trese veliko bolj kot alu in zato nakateri amaterji gredo nazaj na alu. Če pa hočeš šminkirat potem pa karbon :grim .

in sedaj še najpomembnejše: Ali je 105 letošnji model slabši od ultegre izpred dveh let in ali meniš, da je tvoj pet let star okvir konkurenčen današnjim okvirjem (alu in karbo)? Če misliš, da bo kdo menjal okvir bat za bat se motiš, razlika je v ceni in cena je merilo, neglede na kvaliteto boljši/slabši. Že če ne druga lahko na furi rečeš, da imaš karbo okvir, zamižiš pa, da imaš aluminjaste obroče, balanco, nosilec zica, nosilec za bidon, fajfo itd. (praktično dobiš skoraj vse dele za kolo iz karbona, večina jih ima pa samo okvir in mogoče vilice) :). Skratka ne bluzi. Navaden amater ne bo opazil bistvene razlike, bo pa karbon lepše oblike, pa tresel bo bolj in mogoče celo neudoben na daljši furi. In ker se kolo v tem razredu kupuje glede na izgled, kar je tudi v trenutnem primeru konkretno napisano, bo zaradi tega kupljen karbon, performanse so postranskega pomena.

In ja menda se postopek izdelave poceni karbo okviraj razlikuje od tistega dragega, samo tega ne bom trdil, ker nisem videl. In nazadnje, pokajo alu in karbon okvirji, najbolj odvisno od teže šoferja in bedarij, ki jih ta počne.

P.S. sosed vozi maratone. Zelo dober v klanec. Pa reče, ostali smo samo trije v hrib in sicer on in še ne na karbonu in drugi na aluminiju. na koncu je naju oba nesel un z aluminijem, pa še to ena stara specialka :).

Popravljeno . Popravil bikez
Objavljeno

...ja kako nej ne gledam barve in nalepk,halooooo...valda ne bom kupila nekaj kar mi ni ušeč.....

Res je, z ženskami imamo v trgovini vedno križe in težave. Odgovoril ti bom tako: daj prednost pravi geometriji pred barvo. Lahko pa delaš tako kot jaz: če mi barva ni všeč, razdrem bajk, dam speskat in prebarvat :)

Da vidimo tvoj okus. Recimo tole:

DolceElite_2011_1.jpg

Objavljeno

jebemtiš morm jt čim prej kupt,..k vidm to bo še štala ratala...je pa tko kot sem rekla najprej do 1500€ zdej sem se itak sprijaznila da lohk dam tud do 2000€,..tako da za ta denar valda hočem dobit v tem rangu najbolše in pa seveda tako da mi vizualno odgovarja,..to so nekako prvi pogoji v ožji izbor sem pač uvrstila že zgoraj omenjen trio....no in ob ogledu v živo oz sedenju in brcanju na tranžerju,..se mislim za tistega ki me bo najbolj prepričal odločit..za enkrat mi je ratalo u živo videt in sprobat en mal cultovo calimo,res da je prvi sam mi je pustil nore občutke in bi ga najraj še tist moment skeširala in odbrcala domov,..ampak ne bom se zaletavala,..zadeve je treba prespat razmislit zbrat občutke in to je to.....

sem se pa nekaj naučila iz vsega tega,...ženska kolesa mi vizualno itak ne potegnejo,tud cultova calima mi prek neta ni bla glih ušeč,..sam ko sem jo 5minut v živo gledala mi je vsako minuto postajala čedalje bolj ušeč in ko sem se vsedla gor in zavrtela pedala se je na obrazu narisal nor nasmešek...

glede tele spec dolce...bom tako rekla na prvi pogled me ne privlači kot bi me morala,...je pa tako kot sem rekla mogla bi videt v živo se gor usest,..

Objavljeno

Uf, Rakek pr Cerknici, najbližja ti je Lublana(Break Point pri Tivoliju), al pa pr men v Celju(BL Šport)

Objavljeno

@Buschi, vse lepo in prav, samo Specialized ima za moje pojme tako faljene barvne kombinacije, da boš težko prodal dečvi kolo. Tudi zame nima barvne kombinacije, tudi tadragi modeli ne, kar si ne bi smeli privoščiti. Tisto o peskanju in barvanju pa je brez veze in prinaša le dodatne stroške, tako da ne pride v upoštev, je pa seveda možno.

Objavljeno

Kerga?

Zanamka GT, model GTR1, letnik 2005.

Hehehe, tega pa od tebe kao poznavalca nisem pričakoval. Govoril sem za nas amaterje, verjetno tudi ti spadaš v to skupino.

Odgovori na naslednje: Ali je pocen karbon okvir enak ali boljši dobremu alu okvirju razvit npr. lansko leto? Ali je poceni vrhunski karbon okvir poceni in koliko pride vrhunski alu okvir? Teža je tam tam. Zdej, če vsi profiji vozijo karbo, to še ne pomeni, da ga moramo vsi mi, ker mogoče nimamo denarja za tak okvir. Ali boš temu, ki kopuje karbonski okvir predlagal tudi vse ostale komponente iz karbona, po večini so iz alu pa so vsi tiho, vsi samo gledajo vilice in okvir :) itd..

Ali boš z karbonskim okvirjem boljše vozil kot z alu in ali boš ceneje prišel ob istih lastnostih. Karbo je tog, kolesarja trese veliko bolj kot alu in zato nakateri amaterji gredo nazaj na alu. Če pa hočeš šminkirat potem pa karbon :grim .

in sedaj še najpomembnejše: Ali je 105 letošnji model slabši od ultegre izpred dveh let in ali meniš, da je tvoj pet let star okvir konkurenčen današnjim okvirjem (alu in karbo)? Če misliš, da bo kdo menjal okvir bat za bat se motiš, razlika je v ceni in cena je merilo, neglede na kvaliteto boljši/slabši. Že če ne druga lahko na furi rečeš, da imaš karbo okvir, zamižiš pa, da imaš aluminjaste obroče, balanco, nosilec zica, nosilec za bidon, fajfo itd. (praktično dobiš skoraj vse dele za kolo iz karbona, večina jih ima pa samo okvir in mogoče vilice) :). Skratka ne bluzi. Navaden amater ne bo opazil bistvene razlike, bo pa karbon lepše oblike, pa tresel bo bolj in mogoče celo neudoben na daljši furi. In ker se kolo v tem razredu kupuje glede na izgled, kar je tudi v trenutnem primeru konkretno napisano, bo zaradi tega kupljen karbon, performanse so postranskega pomena.

In ja menda se postopek izdelave poceni karbo okviraj razlikuje od tistega dragega, samo tega ne bom trdil, ker nisem videl. In nazadnje, pokajo alu in karbon okvirji, najbolj odvisno od teže šoferja in bedarij, ki jih ta počne.

P.S. sosed vozi maratone. Zelo dober v klanec. Pa reče, ostali smo samo trije v hrib in sicer on in še ne na karbonu in drugi na aluminiju. na koncu je naju oba nesel un z aluminijem, pa še to ena stara specialka :).

Matr si se razpisal... :kava:

1. Današnja alu kolesa niso dražja od 1.000 EUR, glede na to da stane komplet grupa Ultegra cca 400 EUR, osnovni obroči 200 EUR, sedež sedežna in balanca še 100 EUR (pa proizvajalci dobijo še količinski popust) so današnji ALU akvirji vredni cca 500 EUR.

2. Karbonski okvirji ki jih vozijo rekreativci, so vredni od 1.200 EUR dalje.

3. Jaz ne poznam Alu okvirja (novega) dražjega od 500 EUR, razen za ciklokros kolesa, kjer so okvirji nekoliko drugačnih geometrij (pa še zdej so zelo moderni)

4. Moje kolo (novo, ko so ga izdelali) je koštalo nekaj več kot 2.000 EUR. Toliko, kot danes stane novo karbonsko kolo s primerljivo opremo.

5. Da je današnja oprema 105 verjetno boljša od moje Ultegre sem napisal že ene 3 strani nazaj in s tem se s tabo strinjam.

6. Karbonski obvirji so togi prečno, medtem ko vzdolžno niso in bolje dušijo vibracije iz ceste kot alu okvirji. To je tudi največja prednost karbon okvirjev pred alu.

7. Današnji Alu okvirji niso "state of the art" okvirji, saj so njihovo vlogo prevzeli karbon okvirji. "State of the art" alu okvirji starejših letnikov pa so res dobri okvirji in tudi lahki (po teži primerljivi z današnjimi karbonskimi). Ampak takega danes (novega) ne moreš kupiti, ker jih nihče več ne izdeluje.

8. Da nas proizvajalci s cenami najboljših okvirjev (ki stanejo cca 4.000 EUR) samo zavajajo nebi ravno verjel. Nekaj v teh cenah so zagotovo imena (ker take okvirje vozijo v svetovnem prvenstvu), nekaj pa zagotovo v tehnologiji. Prepričan sem, da je razlika v vožnji z karbon okvirjem za 1.200 EUR in za 4.000 EUR kar precejšnja, ki jo lahko zagotovo občuti tudi vsak rekreativec. Kar še ne pomeni, da mora vsak rekreativec takega tudi kupiti in dati za bicikel 10.000 EUR (ja, samo kvalitetne feltne lahko stanejo tudi 3.000 EUR).

9. Težko bi ocenjeval kvaliteto mojega alu okvirja. Sem pa prepričan, da je današnje karbon kolo za 2.000 EUR boljše od mojega alu kolesa, ki je včasih koštalo tudi 2.000 EUR. Si pa tudi upam trditi, da je moje alu kolo boljše od novih alu koles, ki so v današnjih časih itak vstopni rang.

Je pa pri kolesarstvu enako kot pri motociklizmu. Jerman se lahko usede na FZ6 jaz pa na S1000RR, pa me bo pustil zadaj za vsaj 15s na korg na Grobniku. Enako je tudi pri kolesarstvu, kar ne pomeni, da moramo vsi voziti najcenejša kolesa samo zato ker na Franji nismo sposobni priti okoli pod 4. urami.

Glede na to, da je Sanda pripravljena odšteti 1.500 EUR za kolo ne vidim razloga, zakaj nebi kupila karbonca. Lahko pa vedno kupi rabljenega alu za 300-500 EUR, pa ji bo skoraj tako dobro služil (povdarek je na skoraj). Kot bi tebi lahko tudi kakšna TDM 850; sej ima mašino, dva kolesa pa prideš tudi kamor hočeš tako kot z gixxerjem K8, samo oba je treba tankati. Pa si vseeno kupil mnogo novejši in zmogljivejši motor za mnogo več denarja (pri čemur ti seveda dam prav).

Na koncu koncev je tudi kolesarstvo hobi, malo za kondicijo, predvsem pa za oči in srce. In resnici na ljubo, tale Kuota zgleda veliko veliko lepše kot moja specialka. Če bi imel denar, bi itak kupil Pinarello Paris z Ultegro DI2, vredno okoli 5.000 EUR. Sej kolo bi se peljalo tako kot sedanje ali malo bolje, samo zadovoljen bi pa bil kot 100 mater (pa tudi če bi moral prilagoditi nastavitev obsega kolesa na števcu samo da bi malo hitreje letelo)... :yea1:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

@marko55, pa dajva še ne krog, ker imam ravno čas :)

1) Dobro veš, da prodajalci navijejo cene (med 105 in ultegro je zelo malo razlike cenovno max. 200€, celotno isto kolo z to opremo pa se razlikuje od 500-700€) in da po delih ne boš sestavil tako poceni kolesa, kot bi ga kupil v enem kosu, zato ta primerjava koliko so komponente postane brezvezna. Ja, cene, ki si jih podal za komponente so prave, vednar brez pomena.

2) Vredni so toliko kolikor so rekrativci pripravljeni zanje odšteti? Zakaj pa so alu okvirjem tako spustili cene :). Če je karbon oh in sploh, zakaj ne še karbonske obroče, krmilo, sedež, itd.. Skoraj vse dele dobiš v karbonu :).

3) Ne poznam

4) Tudi moje je bilo toliko. Danes ne dobim zanj nič, enkrat povprašal, če bi menjal pa je rekel, da je okvir zastarel tudi za današnji alu in da naj pozabim oz. ponudili ne bi nič (gre se za MTB). Kaj pa inflacija, tega pa nisi upošteval :)?

5) Je boljša ali vsaj enaka

6) Karbonski okvirji so bolj togi in bolj tresejo od aluminija, kar zna biti včasih neprijetno.

7) Dober alu še dobiš danes, sicer dober je za nas vsak , ki ima npr. 1.5kg. Vse osalo je pretiravanje. Med tem časom je tudi alu kot material napredoval. Je pa res, da je težje dobiti dober alu kot karbon, ker kolikor se spomenm profesorja iz ekonomike je rekel, da je greh proizvajati nekaj kar se ne more prodati. In če profiji vozijo karbon in se šopirijo z njim, potem moramo še mi amaterji :). Isto kot, da bi vsi vozili dirkalne puščice, ki so neudobne, ampak če to vozi npr. Rossi, potem je to tudi zame :)

8) Nisem rekel, da zavajajo s cenami, ampak da ni tehnologija izdelave ista (menda in ne bom trdil, ker nisem videl). Za rekreativca bo isti šmorn, lahko še bolj neudoben.

9) Če ne druga je tvoj okvir že otrujen, pa aluminij kot material je tudi napredoval med tem časom in tvoj okvir nikakor ni boljši od tega kar bi dobil za isti denar (govorim o alu).

Noben ni rekel, da morajo vsi vozit alu, ampak če bi bil alu lepši od karbona bi vsi vozili alu, ker se takšno kolo kopuje z očmi in ne zaradi performans, vaj pri večini rekrativcev ne.

Moja zgodba glede motorja je kr malo hecna, ker nikoli nisem hotel imeti cestaka. Če verjameš ali ne je mene na ST motorju bolel hrbet, na SS me ne boli, pa še manj sem zmatran kot na FZ6, čeprav sem imel geliran zic in to trdijo tudi moji kolegi, ki so iz ST prešaltali na SS. Cestak pa je pri hiši prav zaradi tega, ker me ne boli več, ko pridem iz fure (vem, da se ironično sliši), razen če imam mojo zadaj in po daljši furi ne vem kam bi dal roke še naslednji dan, ker se pač nasloni name, ko ji zmanjka moči v rokah. Cestak je tudi pri hiši zato, ker ima veliko boljše zavore kot FZ6, kljub ABS-u na FZ6, verjetno je bilo zato krivo tudi vzmetenje FZ6. In še nazadnje je cestak in to litraš pri hiši zato, ker se mi ne lušta po menjalniku skakat, sploh takrat ko se peljeva dva. Se pa popolnoma zavedam, da ga ne izkoristim niti 50%, ker se po cesti enostavno več ne upam (leta delajo svoje). In vse kar sem tukaj napisal nima nobene veze z alu oz. karbon, ker imata oba iste komponente razen okvirja in mogoče vilic le razlika je lahko tudi 1000€.

Kolesarstvo je hobi, malo za kondicijo in veliko za oči in srce. Se strinjam, da izgleda lepše, ampak na sliki niso obroči, za katere bo potrebno dodati +600€ :).

Pinarello Paris z ultegro DI2: I tata bi sine, samo mi ne hodi toliko denarja viška :)

Sedaj pa še zadnje vprašnje: Kolo ima karbon okvir in verjetno vilice. Zakaj ne še karbon obroče, sedež in ostalo in zakaj je za ostale dele alu dober :)?

Objavljeno

Pinarello Paris z ultegro DI2: I tata bi sine, samo mi ne hodi toliko denarja viška :)

Sedaj pa še zadnje vprašnje: Kolo ima karbon okvir in verjetno vilice. Zakaj ne še karbon obroče, sedež in ostalo in zakaj je za ostale dele alu dober :)?

Karbon obroči stanejo od cca 1.000 EUR dalje, v primerjavi z alu, ki stanejo od 200 eur dalje. Razlika je 5-kratnik (res pa je, da kvalitetni alu obroči stanejo tudi od 600 eur dalje). Sej lahko, če je denar in želja. Vendar je kasneje lažje kupovati/prodajati obroče, kot okvir sam. Obroči so lahko tabular ali klinčer, velikosti 28 col in pašejo vsem cestnim kolesarjem (ni razlik v velikosti), kar za okvir ne moremo trditi. In tudi menjava obročev je enostavno opravilo, kar za menjavo okvirja ne moremo reči.

Karbon sedež je zelo lahek (razlika 80g v primerjavi z navadnim) in stane 200 EUR+ v primerjavi z enakim modelom iz plastike, ki stane 100 EUR+. Ampak po mojem mnjenju kupim tudi sedež ki ima 100g več, da le ustreza moji riti.

Podsedežna opora pri Kuoti je iz karbona, fajfa in krmilo pa iz alu. Tu je spet faktor cena, poleg tega pa je tudi te komponente kasneje lažje menjavati kot okvir, če je želja in denar.

Prihodnost (cestnih) koles je v karbonu, ki je v cestnem segmentu dobesedno izrinil alu. Pri MTB sceni kolikor vem je problem v občutljivosti karbona na padce na ostre predmete (recimo skale), ki se pogosto dogajajo. Zato tam še vedno razvijajo alu okvirje, medtem ko so alu okvirje za cestna kolesa že nehali razvijati in prodajajo to kar je po zasnovi vsaj 4 leta staro, seveda za primerno nizko ceno.

Objavljeno
Uf, Rakek pr Cerknici, najbližja ti je Lublana(Break Point pri Tivoliju), al pa pr men v Celju(BL Šport)

mogoče bom Šla tega pogledat,..http://www.brakepoint.si/kolesa/cestno/roubaix-elite-sl2-compact.html

če bo vse po planu grem v soboto dopoldne pogledat kar mislim tko da če bo vse po sreči tud pustim aro oz kr kupim,...tko da morm čim prej predn Še bl zmedena postanem:))

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!