Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

cayo je z ultegro letošnji model je 1580€ oz lanski je 230€ cenejš sam mogoče mi barva ni glih ker je preveč črn...

team replica mi je barvno ušeč... od izalco 4.0 je še boljši če se ne motim SRAM vs Ultegra ter ima obroče DT swiss r1900 izalco pa r1850,..sicer men to kej velik ne pove...

še nekak me pa tale izalco 3.0 matra je tip reku da je kolo špica,..karbonska gonilka...uf sam je pa 1800€,...tko da bom na to raj mal pozabila

skratka zajebano

Objavljeno

cayo je z ultegro letošnji model je 1580€ oz lanski je 230€ cenejš sam mogoče mi barva ni glih ker je preveč črn...

team replica mi je barvno ušeč... od izalco 4.0 je še boljši če se ne motim SRAM vs Ultegra ter ima obroče DT swiss r1900 izalco pa r1850,..sicer men to kej velik ne pove...

še nekak me pa tale izalco 3.0 matra je tip reku da je kolo špica,..karbonska gonilka...uf sam je pa 1800€,...tko da bom na to raj mal pozabila

skratka zajebano

Ah, 100 EUR gor al dol, 300g gor al dol (toliko je razlika med Sram Force in Ultegro v prid Srama). Kupi tisto kar se ti bolj dopade in na čemur se bolje počutiš. Cayo 2.0 je sicer deluje najbolj racionalen nakup, sam če bi vsi gledali samo skozi racionalno bi bil motoristični svet v večini napolnjen z ER6.

Če bi bil jaz na tvojem mestu bi se verjetno odločil za Izalco 4.0.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

kaj pa tole pomeni,

integrirane bovdne.??

Objavljeno

madona ker zakompliciran izraz...hvala za odgovor..

Objavljeno (popravljeno)

kaj pravte glede števca

tole se mi zdi kr okejhttp://www.gorko.si/...&category_id=10

sam kaj ti števci nimajo nobene lučke za nočno vožnjo??enkrat sem enega zasledila...

Manjka najpomembnejša stvar; puls meter. Če bi moral izbirati števec, ki ima samo eno funkcijo, bi vzel puls meter.

Moj predlog v tem cenovnem rangu je tale sigma 2209. Enak model brez senzorja kadence je 2209 Targa. Jaz imam en starejši model 2206 brez senzorja kadence. Če bi sedaj kupoval v tem rangu, bi vzel Sigmo 2209, drugače pobožne želje pa so Garmin Edge 800.

http://www.sigmaspor...bc2209/?flash=1

Prednost te sigme je tudi ta, da obstaja kit za drugi bicikel. V tem kitu dobiš še en senzor hitrosti (za bike 2) in držalo števca. V števcu za vsako kolo nastaviš svoj obseg in tako lahko števec uporabljaš na obeh biciklih. In poleg tega ti šteje tudi skupne km, za vsak bicikel posebaj in skupne za oba. Super zadeva.

Lučke za ponoči pa nima noben teh števcev, razen mogoče kakšen Garmin Edge. Ampak koliko se boš pa vozila ponoči?

Popravljeno . Popravil marko55
Objavljeno

Manjka najpomembnejša stvar; puls meter. Če bi moral izbirati števec, ki ima samo eno funkcijo, bi vzel puls meter.

Moj predlog v tem cenovnem rangu je tale sigma 2209. Enak model brez senzorja kadence je 2209 Targa. Jaz imam en starejši model 2206 brez senzorja kadence. Če bi sedaj kupoval v tem rangu, bi vzel Sigmo 2209, drugače pobožne želje pa so Garmin Edge 800.

http://www.sigmaspor...bc2209/?flash=1

Prednost te sigme je tudi ta, da obstaja kit za drugi bicikel. V tem kitu dobiš še en senzor hitrosti (za bike 2) in držalo števca. V števcu za vsako kolo nastaviš svoj obseg in tako lahko števec uporabljaš na obeh biciklih. In poleg tega ti šteje tudi skupne km, za vsak bicikel posebaj in skupne za oba. Super zadeva.

Lučke za ponoči pa nima noben teh števcev, razen mogoče kakšen Garmin Edge. Ampak koliko se boš pa vozila ponoči?

še linka z normalno ceno...

http://www.bike24.com/1.php?content=8;navigation=1;product=17626;page=1;menu=1000,5,220,217;mid=42;pgc=0

http://www.bike24.com/1.php?content=8;navigation=1;product=12654;page=1;menu=1000,5,220,217;mid=42;pgc=0

Objavljeno

sem hotla jit učeri culta uplačat pa je zmanjkalo modela 105 tako da je ostala samo še ultegra za ceno 1750€.sem se pa nekak odločila da bi vzela kar kolo namenjeno za ženske,..

tako da sedaj za to ceno iščem še mal primerjave naprimer tole cult calimo http://www.cult.si/v01/c_002_2_2.php?ID=11004&IDD=3&IDFD=47 ki mi je postal kr ušeč ko sem jo šla dvakrat gledat..

tale scott mi tud ni švoh http://www.bikeek.si/prva-stran/cestno-kolo-scott-foil-premium-2012... tako da 1750€ je pa res zdej maximalno ne dam tud evra več,..p.s rablene sem tud mal gledala sam sem se odločila da je zame ki se ne spoznam preveč tvegano in glede na to da ko bom kupila ne mislim več menjavat tako da ga mislim imet doooolllggoo...tak da če že avte, motorje kupavam rabljene naj bo pa vsaj becikl nov..

Objavljeno (popravljeno)

sem hotla jit učeri culta uplačat pa je zmanjkalo modela 105 tako da je ostala samo še ultegra za ceno 1750€.sem se pa nekak odločila da bi vzela kar kolo namenjeno za ženske,..

tako da sedaj za to ceno iščem še mal primerjave naprimer tole cult calimo http://www.cult.si/v...4&IDD=3&IDFD=47 ki mi je postal kr ušeč ko sem jo šla dvakrat gledat..

tale scott mi tud ni švoh http://www.bikeek.si...il-premium-2012... tako da 1750€ je pa res zdej maximalno ne dam tud evra več,..p.s rablene sem tud mal gledala sam sem se odločila da je zame ki se ne spoznam preveč tvegano in glede na to da ko bom kupila ne mislim več menjavat tako da ga mislim imet doooolllggoo...tak da če že avte, motorje kupavam rabljene naj bo pa vsaj becikl nov..

Odločitev da boš vzela ženski model je pametna odločitev. Ampak tale Scott v tvojem linku ni ženski bicikel. Ženski Scotti imajo dodaten naziv Contessa.

Glede rabljenega bicikla; ne vem zakaj bi bila zadeva tvegana. bicikel je bicikel, fajn ga pregledaš (tako kot motor ali avto), se z njim zapelješ in če ok šalta nimaš kaj zgrešit. Kilometre določiš po tem, da pogledaš kako je ohranjena zavorna površina na obročih. Če je fajn izrazit rob pomeni, da ima kolo veliko prevoženih kilometrov. Ko čekiraš okvir, ga pregledaš na vseh spojih. Če je kaj počeno se to takoj vidi, saj na karbonskih kolesih če kaj ni OK barva takoj popoka. Na nekaterih celo popoka samo lak, ne pa tudi okvir, tako da se take zadeve takoj vidijo. Kolo pa je itak tako lahko, da ga z lahkoto obrneš okoli in pogledaš stanje okoli gonilnega ležaja.

A teli pri Cultu pa ti niso hoteli prodati Calimo s 105 pa si jim rekla da si prišla s kešem? Ker grupo zamenjat je za prodajalce (posebno pa za proizvajalce) mala malca, sploh glede na to, da je grupa 105 lenika 2011 in 2012 popolnoma enaka.

Popravljeno . Popravil marko55
Objavljeno

Pa vprašaj še v art-as ali energija-bikes za Izalco Donna 2.0. (ima opremo Ultegra) Redna cena je sicer 2.250 EUR, ampak če dobiš isti popust kot pri Izalco 4.0 te pride potem cca 1.750 EUR. Imaš eno izbiro več. Če ti je pa Calima full všeč pa enostavno pejt pa vzemi Calimo in pa na cesto z njo...

Objavljeno

sem hotla jit učeri culta uplačat pa je zmanjkalo modela 105 tako da je ostala samo še ultegra za ceno 1750€.sem se pa nekak odločila da bi vzela kar kolo namenjeno za ženske,..

tako da sedaj za to ceno iščem še mal primerjave naprimer tole cult calimo http://www.cult.si/v...4&IDD=3&IDFD=47 ki mi je postal kr ušeč ko sem jo šla dvakrat gledat..

tale scott mi tud ni švoh http://www.bikeek.si...il-premium-2012... tako da 1750€ je pa res zdej maximalno ne dam tud evra več,..p.s rablene sem tud mal gledala sam sem se odločila da je zame ki se ne spoznam preveč tvegano in glede na to da ko bom kupila ne mislim več menjavat tako da ga mislim imet doooolllggoo...tak da če že avte, motorje kupavam rabljene naj bo pa vsaj becikl nov..

Kaj še ni kolesa :)? Lej, kupi tisto, kar ti je všeč. 105 ali ultegra zate ne bo razlike. Alu je zate čisto OK, ne rabiš karbona, pa še ceneje je.

P.S. Kolegu počila vilica iz karbona in sicer spodaj na vijaku, ki drži os obroča. Dobro da je opazil, da se ne bo razkopal kje po cesti.

Objavljeno

HVALA VSEM ZA NASVETE...danes sem ga delno plačala,..fejst so me zmerli,premerli,...tako da ga skup sestavjo,po mojih merah...in bo sred druzga tedna narejen...uzela sem opremo 105,..je pa tale sam ne s temi feltnami žal:)...pa modre trakove sem izbrala....s pedali tud zadovoljna,..so majhni in ne bom nucala kupovat novih čevljev....zdej pa sam še števc...se ne morem odločit a ga nej uzamem z puls metrom al brez,...razlike je 15€ sicer ni veliko sam vsaka malenkost pa nanese...imam drgač uro za puls,kalorije,...

post-265-0-02395500-1328118182_thumb.jpg

Objavljeno

Še mal da ta severni mine, pol pa gasssss!!!!

Objavljeno

HVALA VSEM ZA NASVETE...danes sem ga delno plačala,..fejst so me zmerli,premerli,...tako da ga skup sestavjo,po mojih merah...in bo sred druzga tedna narejen...uzela sem opremo 105,..je pa tale sam ne s temi feltnami žal:)...pa modre trakove sem izbrala....s pedali tud zadovoljna,..so majhni in ne bom nucala kupovat novih čevljev....zdej pa sam še števc...se ne morem odločit a ga nej uzamem z puls metrom al brez,...razlike je 15€ sicer ni veliko sam vsaka malenkost pa nanese...imam drgač uro za puls,kalorije,...

Čestitam na novi pridobitvi :)

Objavljeno

HVALA VSEM ZA NASVETE...danes sem ga delno plačala,..fejst so me zmerli,premerli,...tako da ga skup sestavjo,po mojih merah...in bo sred druzga tedna narejen...uzela sem opremo 105,..je pa tale sam ne s temi feltnami žal:)...pa modre trakove sem izbrala....s pedali tud zadovoljna,..so majhni in ne bom nucala kupovat novih čevljev....zdej pa sam še števc...se ne morem odločit a ga nej uzamem z puls metrom al brez,...razlike je 15€ sicer ni veliko sam vsaka malenkost pa nanese...imam drgač uro za puls,kalorije,...

:yea1:

Puls meter je obvezen. Drugače se lahko hitro preforsiraš in potem je sredi načrtovane poti konec veselja. V bistvu med vožnjo prilagajaš tempo glede na puls.

Profiči pa to po novem delajo po powermetru, ki pa stane toliko kot tvoje celo kolo.

Objavljeno

kuni....če ti tako praviš :K

bikez hvala:) :OK:

marko55 :004

Objavljeno

no pa ga imam sem se celo ene 50metrov pelala:) :OK: že komaj čakam vreme

post-265-0-80193900-1328288371_thumb.jpg

Objavljeno

Super. :yea1:

Ampak une visoke feltne mu full bolj pašejo... ;)

Pa upam da si kupila bidon Podium Ice, ga imajo pri Cultu za res dobro ceno in tudi v mrazu dobro deluje. Jaz sem videl, da sem za njega v Brake pointu plačal skoraj 10 eur več... :bum:

Objavljeno

ja tiste feltne so verjetn tolk kot kolo...bidon sem uzela termo..13e se mi zdi..v živo je res hud..zdej počas sam še števc nabavim.pa ENO TORBICO ZA POD ZIC...pišuka tlačilke so pa kr po 40€,..zdej ne vem če se mi kje na poti predre zračnca,..a bi se ubadala z menjavo če bi sploh znala al je bl zihr mobitel in klic v sili:)

k sem se zapela na pedale,..mi pride začetek čevla skor do gume morbit je centin lufta..a je kej narobe s tem??...

k sm se pa u supergah po parkingu mal zapelala pa imela nogo na sredini se mi je pa v zavoju orng zataknil..bo treba pazit..

Objavljeno

ja tiste feltne so verjetn tolk kot kolo...bidon sem uzela termo..13e se mi zdi..v živo je res hud..zdej počas sam še števc nabavim.pa ENO TORBICO ZA POD ZIC...pišuka tlačilke so pa kr po 40€,..zdej ne vem če se mi kje na poti predre zračnca,..a bi se ubadala z menjavo če bi sploh znala al je bl zihr mobitel in klic v sili:)

k sem se zapela na pedale,..mi pride začetek čevla skor do gume morbit je centin lufta..a je kej narobe s tem??...

k sm se pa u supergah po parkingu mal zapelala pa imela nogo na sredini se mi je pa v zavoju orng zataknil..bo treba pazit..

Ja to je precizno narejeno, pač si kupla top kolo, tako da moraš pričakovat, da to ni Pony :).

P.S: pozabila si kupiti ketne za sneg ;)

Objavljeno

hehe a tud to obstaja....:) a misliš da je res top...sej mi res ni nič jasno da je vse tako v nulo.. sam res kako pa je karbon pa sol,..če se vozim po mokri soljeni cesti...bi najbrž veriga itak rjasta ratala če ne bi spucala...obroči najbrž tud,..

Objavljeno

hehe a tud to obstaja.... :) a misliš da je res top...sej mi res ni nič jasno da je vse tako v nulo.. sam res kako pa je karbon pa sol,..če se vozim po mokri soljeni cesti...bi najbrž veriga itak rjasta ratala če ne bi spucala...obroči najbrž tud,..

Ja seveda, včasih smo špago napeljali po gumi med špriklami.

Raje počakaj, da malo sol opere. Itak narediš veliko škode telesu v kolikor voziš po zelo mrzlem, pa še rja se ga bo prijela, po karbonu sicer ne, ampak ne vem kako je z lakom. Sicer pa, kako pa zgleda novo kolo pa rjasto :)

Objavljeno

Letos bom 19-tič na dirki po Sloveniji (kot vodja motoristov) vedno po vsaki dirki se vse bicikle opere in ponovno pripravi za naslednji dan.Tudi tebi priporočam, tako drag bicikl se mora tudi pravilno vzdrževat ! Pozanimaj se raje pri kakem klubskem mehaniku, ki vzdržuje in pripravlja klubske bicikle za dirke ali pri dobrem prodajalcu koles,ki je bil sam profi kolesar.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!