Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Pri profi kolesarjih že ne zgleda, da bi se pojavili na štartu z umazanimi kolesi. Sponzorjem verjetno ne bi bilo preveč všeč.

Sicer pa verjetno veš kako pravijo. Če že nisi dober moraš bit vsaj lep. :)

Obroči znajo s časom oksidirat. Najbolj važno je da redno čistiš verigo in zobnike in jih potem tudi namažeš. Za čiščenje se dobro obnese motor spray od Petrola .

Objavljeno (popravljeno)

ja tiste feltne so verjetn tolk kot kolo...bidon sem uzela termo..13e se mi zdi..v živo je res hud..zdej počas sam še števc nabavim.pa ENO TORBICO ZA POD ZIC...pišuka tlačilke so pa kr po 40€,..zdej ne vem če se mi kje na poti predre zračnca,..a bi se ubadala z menjavo če bi sploh znala al je bl zihr mobitel in klic v sili:)

k sem se zapela na pedale,..mi pride začetek čevla skor do gume morbit je centin lufta..a je kej narobe s tem??...

k sm se pa u supergah po parkingu mal zapelala pa imela nogo na sredini se mi je pa v zavoju orng zataknil..bo treba pazit..

Če imaš vpet čevelj in obrneš balanco potem ne zadaneš v čevelj? Sej to je ja OK. Problem je predvsem pri manjših okvirjih, kjer se lahko zgodi, da je v skrajnih legah čevelj lahko napoti. Itak pa ko imaš brzino balance ne zaviješ za več kot par stopinj

Pri profi kolesarjih že ne zgleda, da bi se pojavili na štartu z umazanimi kolesi. Sponzorjem verjetno ne bi bilo preveč všeč.

Sicer pa verjetno veš kako pravijo. Če že nisi dober moraš bit vsaj lep. :)

Obroči znajo s časom oksidirat. Najbolj važno je da redno čistiš verigo in zobnike in jih potem tudi namažeš. Za čiščenje se dobro obnese motor spray od Petrola .

Men se zdi da mal preveč komplicirate. Če se vozim po soli po furi splahnem kolo z vedrom (20l) tople vode in to je to. Predvsem po menjalnikih. Obročem in geštelu nima kaj bit, sej so obroči alu, geštel pa polakiran karbon. To da je nezdravo po mrazu vozit pa .... :grrr Jaz sem prejšnji vikend naredil 120 km pa sem še živ. Sva hotla s kolegom danes na eno kratko dveurno furco sam je vseeno mal preveč snega in ledu po cestah.

Ketna pa se itak vzdržuje enako kot na motorju. Mažeš na vsakih 300-500 km oziroma po pranju ali dežju, enkrat letno jo spucaš (in še zobnike hkrati).

Popravljeno . Popravil marko55
Objavljeno (popravljeno)

ja tiste feltne so verjetn tolk kot kolo...bidon sem uzela termo..13e se mi zdi..v živo je res hud..zdej počas sam še števc nabavim.pa ENO TORBICO ZA POD ZIC...pišuka tlačilke so pa kr po 40€,..zdej ne vem če se mi kje na poti predre zračnca,..a bi se ubadala z menjavo če bi sploh znala al je bl zihr mobitel in klic v sili:)

k sem se zapela na pedale,..mi pride začetek čevla skor do gume morbit je centin lufta..a je kej narobe s tem??...

k sm se pa u supergah po parkingu mal zapelala pa imela nogo na sredini se mi je pa v zavoju orng zataknil..bo treba pazit..

Kar se tlačilke tiče; fajn jo je imet. Jaz imam eno za 20 EUR, ki baje lahko napumpa do 10 barov. Sam ni šanse, da gumo napumpam na 8 barov; tja do 5 še pride, potem pa ne več. Jo je pa fajn imet za vsak slučaj, pa adapter iz dunlop na presto da lahko na pumpi napumpaš če je to potrebno. Za pumpo pa sigurno nebi dajal 40 EUR.

Torbica; jaz imam eno od Toppeak in je ravno prav velika za zračnico, plastične montirke, orodje in ključe, pa še lepo zgleda. Cena pa cca 14 eur.

Pa ne vem zakaj nisi že v štartu kupila dveh nosilcev za bidon. Dva bidona sta nujno potrebna stvar, razen če se boš vozila max 40 km.

Popravljeno . Popravil marko55
Objavljeno

Torbica; jaz imam eno od Toppeak in je ravno prav velika za zračnico, plastične montirke, orodje in ključe, pa še lepo zgleda. Cena pa cca 14 eur.

Mislim da je moja torbica vseeno malo večja, tale Toppeak.

Objavljeno

u bistvu nisem sploh kupila nosilca bidona so mi ga dal kar zraven.je bil že namontiran..drugače sem imela ogledana dva za naročit prek interneta...sem pa doma pogledala ceno tega ki so mi ga dal zravn tako da mi cenovno in vizualno odgovarja pa ga bom šla enkrat usput iskat...

Objavljeno

Zanimiva in poučna tema.

Btw, kaj pa nahrtbtnik z mehon, sploh če ima 3l prostora za tekočino, je tudi fajn. Še posebej poleti ko je vroče, si ne predstavljam turo z 100km pa komaj 2l pijače. :))

Lp

Objavljeno

Zanimiva in poučna tema.

Btw, kaj pa nahrtbtnik z mehon, sploh če ima 3l prostora za tekočino, je tudi fajn. Še posebej poleti ko je vroče, si ne predstavljam turo z 100km pa komaj 2l pijače. :))

Lp

Mene najbolj zanima kako hitro je v tem nahrbtniku sparjena pijača.

Objavljeno

Tudi v bidonu se segreje. :)

Sploh, če imaš črnega :).

Ja, to mi jasno, da se segreje, imam tudi termo bidon, pa je malo boljše, vendar da bi tovoril 3l sparjene pijače v breg pa ni potrebe, raje se ustavim in nalijem koliko rabim, seveda če je možnost.

Objavljeno

Prej jo spiješ preden se spari :D.

Segreje se zgolj v cevki, ki je na soncu, do meha pride zanemarljiva količina toplote.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Zanimiva in poučna tema.

Btw, kaj pa nahrtbtnik z mehon, sploh če ima 3l prostora za tekočino, je tudi fajn. Še posebej poleti ko je vroče, si ne predstavljam turo z 100km pa komaj 2l pijače. :))

Lp

Jaz osebno si ne predstavljam 100km fure z nahrbtnikom. Itak se je treba na vsake 2 uri ustaviti da malo pretegneŠ noge in rit in takrat pač napolniŠ 2 bidona in je dost za naslednjih 60km.

Popravljeno . Popravil marko55
Objavljeno

Včasih(ponavadi) ne moreš do vode kar tako(hribi). Pa tudi bol praktično je srkat po cevčici koker pa skos iz bidona stiskat, temperaturno pa je itak bol stabilna zadeva kot bidon. Pa še če padeš imaš vsaj mal zaščite za hrbet. Ruzak je zakon :)

Jaz pelem 2-3l vode, fullFace čelado, ščite za komolce in kolena, očala, kej za preoblečt, včasih vetrovko, tud cel body armorm sem mel že gor obešen... Pa za tam do 3h urce nisem imel nikoli problema, mal se pretegneš pa je. Kar je več te pa itak že ostalo tolk špona da ne veš al te v križu al ne :D. Verjetno mal pripomore sama drža na gorcu, ki je bolj pokončna kot na specjalki. Ni take krize uglavnem. Za po cesti 100km in podobne pa sem tud jaz raje sam z bidončki. Ne da bi me križ šponu, ampak raje ne tvegam :D

Objavljeno

A je OK z treking bajki tudi velike ture delat? Treking Vs cestak? Prednosti/slabosti me zanimajo :) Sicer sem pa res začetnik v kolesarstvu da ne bo pomote :)

Objavljeno

A je OK z treking bajki tudi velike ture delat? Treking Vs cestak? Prednosti/slabosti me zanimajo :) Sicer sem pa res začetnik v kolesarstvu da ne bo pomote :)

S treking bicikli se da zelo fajn velike ture delat. Položaj na kolesu je manj obremenjujoč in tudi sicer so kolesa bolj opremljena za izlete.

Tudi brez pretirane natreniranosti se da delat 100km/dan tudi 4 dni zapored, odvisno pač od terena.

Tudo 150,160km/dan se da čisto lepo odvozit s trekingom.

Je pa res, da si znatno počasnejši, kot s cestakom ...

Objavljeno

A je OK z treking bajki tudi velike ture delat? Treking Vs cestak? Prednosti/slabosti me zanimajo :) Sicer sem pa res začetnik v kolesarstvu da ne bo pomote :)

Se tud da. Slabosti trekinga so:

- 4kg težji bicikel

- za daljše ture po cesti si moraš umislit tudi cestne gladke gume

- nižja potovalna hitrost

- težja vožnja v klance

Primer: če se odpraviš na turo in je 8 ur max kar zrdržiš, s trekingom sem imel cca 5 km/h nižjo povprečje, je razlika 40 km. 200km vs 160 km.

S trekingom sem naredil max 100 km v enem kosu. Sedaj se na tako furo (ko imam specialko) nebi nikoli več spravil s trekingom.

Kar se biciklov tiče sem itak prišel do istega zaključka kot pri motorjih. Najbolje je imeti 2, MTB in cestaka. Treking je ena mešanica, ki je v začetku sicer ok zadeva, vendar pa kasneje pokaže svoje slabosti, ko je slab na cesti in slab na terenu.

Objavljeno (popravljeno)

Aha..no vbistvu meni ni cilj, da bi določeno št. km prevozil kar se da hitro, pač pa bi imel daljšo turo bolj z razlogom rekreacije (ustvarjanje kalorijskega primankljaja). Zato me ne bi motilo, če bi noge bolj trpele. Vglavnem, težko se bom odločil sedaj med trekom in cestakom.

še nekaj me zanima, pravijo da je ogromna razlika če goniš kolo z navadnimi copati, ali pa z kolesarskimi (kadar si po domače prikloplen na bajk). Je res velika razlika?

Ker tudi če kupim cestaka, bom definitivno uporabljal kombinirane pedale.

Popravljeno . Popravil xninox
Objavljeno (popravljeno)

Aha..no vbistvu meni ni cilj, da bi določeno št. km prevozil kar se da hitro, pač pa bi imel daljšo turo bolj z razlogom rekreacije (ustvarjanje kalorijskega primankljaja). Zato me ne bi motilo, če bi noge bolj trpele. Vglavnem, težko se bom odločil sedaj med trekom in cestakom.

še nekaj me zanima, pravijo da je ogromna razlika če goniš kolo z navadnimi copati, ali pa z kolesarskimi (kadar si po domače prikloplen na bajk). Je res velika razlika?

Ker tudi če kupim cestaka, bom definitivno uporabljal kombinirane pedale.

Če imaš v mislih kakšne daljše ture (izlete), potem je treking boljša varianta, ker nikoli ne veš, kdaj boš naletel na kos makadama ali slabše ceste.

Vpeti čevlji so fajn - pač moje mnenje, dokler se ne bom enkrat zložil zaradi njih (parkrat že bil blizu). Da pa je ne vem kako ogromna razlika na trekingu pa ne bi mogel ravno trditi.

Kar se biciklov tiče sem itak prišel do istega zaključka kot pri motorjih. Najbolje je imeti 2, MTB in cestaka. Treking je ena mešanica, ki je v začetku sicer ok zadeva, vendar pa kasneje pokaže svoje slabosti, ko je slab na cesti in slab na terenu.

Če se voziš po znanih cestah mogoče. Če pa delaš daljše izlete pa je treking prav primerno vozilce :)

Popravljeno . Popravil gody01
Objavljeno

Sicer pa če pomislim, tudi če kupim cestaka, lahko dam gor kombinirane pedale :) Ker tudi na trekingu sem mislil imet cestne gume...

Objavljeno (popravljeno)

Ni neke razlike v pedalih, prvih par obratov že, ko še vlečeš, potem padeš v svoj ritem in potiskaš isto kot bi brez vpetja. Udobje če ga u nulu ne zadaneš je pa slabše, ker je noga pač vpeta.

Meni so tudi ok, jaz sem rad vpet, ampak da boš pa kej zaradi vpetja po cesti pridobil, pa ne boš.

Popravljeno . Popravil Dolenc™
Objavljeno

Aha..no vbistvu meni ni cilj, da bi določeno št. km prevozil kar se da hitro, pač pa bi imel daljšo turo bolj z razlogom rekreacije (ustvarjanje kalorijskega primankljaja). Zato me ne bi motilo, če bi noge bolj trpele. Vglavnem, težko se bom odločil sedaj med trekom in cestakom.

še nekaj me zanima, pravijo da je ogromna razlika če goniš kolo z navadnimi copati, ali pa z kolesarskimi (kadar si po domače prikloplen na bajk). Je res velika razlika?

Ker tudi če kupim cestaka, bom definitivno uporabljal kombinirane pedale.

Jaz sem imel na trekingu kombinirana pedala SPD. Na cestaku pa imam itak cestna SPD-SL pedala. V bistvu si sploh ne predstavljam, da na cesti nebi bil vpet (no s sedanjimi pedali drugače itak ne gre). Ko sem se pa vozil po zelo razgibanem terenu in krhkemu makedamu s trekingom pa sem raje imel za vsak slučaj pedala odpeta.

Na ravnem se verjeno vpeta pedala kaj dosti ne poznajo, v klanec pa po mojem kar dosti.

Sem se pa jaz do sedaj dvakrat zvrnil z vpetimi pedali na mestu. Ampak ni bilo nobene panike in nisem zaradi tega dobil nobenega strahu.

Objavljeno

tako se to začne....najprej kupš itak gorca ker to nardi vsaj 70%ljudi,..ker je IN ker zgledajo hudo ker se lohk z njim furaš po raznem terenu,..

potem ugodoviš da se pelješ 20kilometrov po cesti preden prideš do makedama in potem po makedamu do nekega cilja in nazaj,...v tistih 20tih oz 40 kilometrih te prehiti vsak z trekom da o specialkah niti ne govorim ti pa kr goniš in izpod gum ropota da dobiš skoraj glavobol,...in vsak ki te prehiti gre tako lepo lahkotno mimo tebe in njegova rit v parih ovinkih izgine v daljavo......in sploh če si,karakter ki ni prenese najbolje ,,da se to dogaja...postane zadeva sčasoma že zoperna,...in potem,ker valda ni denarja za vse motorizirane in še vseh ostalih 10 hobijev,..začneš gledat o varjanti dodatnih obročev samo za na cesto,..če druzga ne se rešiš motečega ropota po asvaltu dobiš malenkost na hitrosti,...vendar še vedno te vsi po vrsti prehitevajo...in potem začneš počasi študira da je treba začet dajat evre na stran in si kupit specialko,..potem pa bom mogoče tudi sama koga prehitela in tudi sama gdaj naredila furo 100km ali več ker z gorcem mi daljše od 60 ni ratalo,..

tako nekako se je začelo pri meni...

je pa dejstvo da je motor oz motorji,..se jih je z leti kr precej nabralo...še vedno na prvemu mestu...tako da ...zgledano moji dnevi v sezoni nekako takole služba...motor. skor do večera potem pa eno uro ali dve na kolo pa na polno....vikendi so rezervirani za celodnevne motoriranje na dopust pa itak z motorjem.....

oz lansko morje sem prvič u lajfu skombinirala tako da sm en tedn dopusta preživela nonstop na motorju drug tedn pa z avtom in kolesi,...tako da sem kolesarla po lošinu večinoma po stranskih cestah in vukojebinah...

ne vem pa kako bo letos,...ko je v igri še specialka.....

bo najbol da kr prikolico za avto zapnem fliknem gor krosa,pa gorca in specialko na streho,kanu u avto srf,...nahecam deca da gre z avtom sama pa z motorjem...pa jo pihmemo tja za črno goro,durmitot,tar,.:)pa se zbudim..

Objavljeno

Aha..no vbistvu meni ni cilj, da bi določeno št. km prevozil kar se da hitro, pač pa bi imel daljšo turo bolj z razlogom rekreacije (ustvarjanje kalorijskega primankljaja). Zato me ne bi motilo, če bi noge bolj trpele. Vglavnem, težko se bom odločil sedaj med trekom in cestakom.

še nekaj me zanima, pravijo da je ogromna razlika če goniš kolo z navadnimi copati, ali pa z kolesarskimi (kadar si po domače prikloplen na bajk). Je res velika razlika?

Ker tudi če kupim cestaka, bom definitivno uporabljal kombinirane pedale.

še moje izkušnje: razlika med navadnimi in spd pedali je kar občutna. pomembno je tudi to, da s SPD pedali ne zgolj potiskaš pedala, ampak tudi vlečeš gor. Ko jih boš enkrat probal, jih več ne boš zamenjal.

Sam imam treking kolo in na njemu kombinirana spd pedala. Komot z njim naredim tudi čez 100km v enem dnevu, brez problema. Če bi pa rad dosegal z njim višjo hitrost, lahko nanj namontiraš slim pnevmatike in potem razlika v povprečni hitrosti med cestnim in trekingom ni več tako velika.

Seveda pa je pomembno, da se pred nakupom vprašaš, zakaj boš potreboval kolo...če imaš v mislih potovanja, izlete...je treking najboljša varianta, saj lahko nanj namontiraš tudi torbe za prtljago itd.

Objavljeno

Pred 15 leti začel na gorcu, po 7 letiih moj ljubi Daglas ispustil dušo in nabavil Merido zopet gorca, lansko leto namontiral ozke gladke gume ker mi obroči to omogočajo in prišel do razodetja, z gladkimi gumami delal 140 kmjev brez problema, navdušenje je bilo veliko in jeseni nabavi cestaka Cayo 2,naredil 2400 kmjev tako da komaj čakam da tale mraz malo popusti potem pa juhu gasa novi sezoni nasproti. SPD pedala so zakon samo čez mesto nisem nikoli pripet ker nikoli ne veš. Motor ali kolo jest sem za oboje :OK::yea1:

Objavljeno (popravljeno)

Torej kolo bi kupil z razlogom, da ko je lepo vreme, se lepo usedem, pa šibam kamor mi paše (pa naj bo to pol ure, eno uro ali več), ni važna hitrost, rajši dam prednost udobju. Tista drža na cestaku pa mi pravi, da ni ravno udobno, na trekingu si pa itak bolj vzravnan..tako da se nagibam bolj k trekingu. Edino nevem če naj dam cestne gume gor, ker kdaj pa kdaj bi tudi po lažji makadami šibal :blush:

Aja, tiste gume ki jih ponavadi imajo trekingi že namontirane, se ne da primerjat z cestnimi? Ker tiste niso ravno grobe, pa še po makadamu lahko zapelješ. OK na 100km po cesti je sigurno razlika, ampak omembe vredna?

še to, če bi se večino vozil po cesti, ne rabim vzmetenih vilic, kajne?

Popravljeno . Popravil xninox
Objavljeno

Torej kolo bi kupil z razlogom, da ko je lepo vreme, se lepo usedem, pa šibam kamor mi paše (pa naj bo to pol ure, eno uro ali več), ni važna hitrost, rajši dam prednost udobju. Tista drža na cestaku pa mi pravi, da ni ravno udobno, na trekingu si pa itak bolj vzravnan..tako da se nagibam bolj k trekingu. Edino nevem če naj dam cestne gume gor, ker kdaj pa kdaj bi tudi po lažji makadami šibal :blush:

Aja, tiste gume ki jih ponavadi imajo trekingi že namontirane, se ne da primerjat z cestnimi? Ker tiste niso ravno grobe, pa še po makadamu lahko zapelješ. OK na 100km po cesti je sigurno razlika, ampak omembe vredna?

še to, če bi se večino vozil po cesti, ne rabim vzmetenih vilic, kajne?

V primeru da se boš vozil po allsfaltu imaš lahko komot gladke gume, kar pa ne velja za makadam. Vzmetene vilice pridejo na trekingu prav, manj trese, roke manj trpijo, vožnja je udobnejša, včasih je treba tudi čez kakšen robnik zapeljati, odločitev je tvoja :yea1:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!