Skoči na vsebino

Nasveti pri nakupu kolesa


Sanda7

Priporočene objave

Če kdo kupuje gorca za manjši denar mu priporočam kolo Author Dexter. Dobiš ga za 500€ ali pa še kaj manj. Menjalnik je Deore, prednje vilice so lock, diski zelo dobro služijo svojemu namenu( le to me moti, da so začeli cviliti :S ) ... Imam doma tole kolo in mislm, da je za nekega povprečnega rekreativca tale stvar zelo dobra in dobiš jo za kar lepo ceno.

Tu pa še podatki: http://www.luka-sport.si/index.php?option=com_virtuemart&category_id=128&lang=sl&page=shop.product_details&product_id=29=0

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Tudi sam se odločam za nakup moškega kolesa, imel bi bolj gorski tip, najraje bi kupil novega, me pa zanima kaj priporočate.

Budget = 350€

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker model kupi se moraš sam odločit, ker se moreš gor usest, preveč izbire tko nimaš za ta denar :)

Lahko ti pa tole svetujem. Če se boš vozil predvsem po hribih, pa lepih goznih potkah je gorc super zadeva.

Če pa se boš predvsem vozil po makedamu / asvaltu, potem raje trekinga.

Seveda gre vse zvozit z obojim, samo vsak ima svoje prednosti :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala, ravo o tem se odločam gorsko ali treking, mislim da mi bo gorsko prišlo bolj prav, saj bi se z njim vozil tudi v hribe (kjer se pač da). Sem ravo gledal ponudbe in za tak denar res ni neke izbire, tako da bom verjetno počakal še na naslednjo plačo in povečal budget nekje na 500€.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razlika je predvsem v geometriji in velikosti felten. Treking je bol ravninska zadeva, udobna drža, 28col feltne, se pravi nekako "manjši pospeški", lažje držiš konstantno hitrost, je pa malo težje poganjat(ampak res malo), če si predstavljaš kot da bi vozil eno prestavo višje. Lažje se je znim konstantno peljat.

Gor ima pa 26col feltne in malo manj pokončno držo. Običajno pride vilca na gorcih malo bolša. Teoretično lažje za v hrib, malo bolj tehnične stvari. Okvir je bolj "nabildan"

Če daš podobne gume gor se bosta oba nekje isto peljala, največ je odvisno od v2 pogona :D, če ciljaš malo bolj hribovsko vožnjo bi jaz raje vzel gorca, sem pa jaz z trekingom se povsod peljal tud po hostah pa ni bil noben problem :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na tvoj budget, bi ti mogoče prišla v poštev kakšna rabljena zadeva. poglej na tale forum:

MTB forum

včasih se tukaj prodajajo zelo dobre stvari za solidno ceno.

Če pa ciljaš na novo zadevo, pa ti svetujem sledeče. Če misliš na kolo sesti samo občasno in odpeljati kako krajšo furo, pa še to bolj po lepih cestah, ti bo tvoj budget dovolj. Če pa misliš koliko toliko resno kolesarit, se vmes podati tudi na bolj zahtevne terene, pa rajši dodaj še nekaj eurov, da dobiš vsaj neko solidno prednjo vilico in pa solidne zavore, ker tukaj boš najprej občutil potrebo po "boljše" ... ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razlika je predvsem v geometriji in velikosti felten. Treking je bol ravninska zadeva, udobna drža, 28col feltne, se pravi nekako "manjši pospeški", lažje držiš konstantno hitrost, je pa malo težje poganjat(ampak res malo), če si predstavljaš kot da bi vozil eno prestavo višje. Lažje se je znim konstantno peljat.

Gor ima pa 26col feltne in malo manj pokončno držo. Običajno pride vilca na gorcih malo bolša. Teoretično lažje za v hrib, malo bolj tehnične stvari. Okvir je bolj "nabildan"

Če daš podobne gume gor se bosta oba nekje isto peljala, največ je odvisno od v2 pogona :D, če ciljaš malo bolj hribovsko vožnjo bi jaz raje vzel gorca, sem pa jaz z trekingom se povsod peljal tud po hostah pa ni bil noben problem :)

Razlika je ponavadi tudi v prenosih. Treking ima spredaj večje zobnike, kar posledično pomeni, da gre v klanec težje. Ker nisem offroad tip (ne na kolesu ne na motorju) vozim treking, razmišljam pa še o specialki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Marko, ne veš kaj zamujaš :D

Verjamem, ampak čist vsega se pa res ne morem lotiti. Itak bi probal kakšno hard enduro na kakšnem lažjem poligonu (s tem da bi moral imeti inštruktorja), pa tudi supermoto, pa kakšen downhill s kolesom... :surrender:

Zaenkrat grem bolj v smeri cestakarjev... :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala, ravo o tem se odločam gorsko ali treking, mislim da mi bo gorsko prišlo bolj prav, saj bi se z njim vozil tudi v hribe (kjer se pač da). Sem ravo gledal ponudbe in za tak denar res ni neke izbire, tako da bom verjetno počakal še na naslednjo plačo in povečal budget nekje na 500€.

imam že ene 10 let gorskega kolesarjenja za sabo po cca 3000 km/leto. Kilometrina ni ravno visoka, je pa 80 % makedama in gozdnih poti. Tolk sem ti napisal, da se nekako opravičim, da ne nakladam v prazno. B)

Sicer lahko začneš na kolesu za 350 evrov, ampak žal boš po enem letu to kolo zamenjal, ker ni vredno .....Zanj boš dobil 150 E, torej boš v enem letu pušnil 200 E. Torej pod 500 E sploh ne glej koles (žal, vem da denar ne leti skozi okno). Težava je v tem, ker tudi za 500 E ne boš dobil kolesa, primernega za zlorabljanje po gozdnih poteh, ampak le kolo, ki bo zadovoljivo za makadam.

Jaz ti predlagam, da kupiš rabljeno kolo. Za 500 evrov boš dobil že solidnega trdaka ki ti lahko služi bistveno bolje in dlje kot nov, ker je bila cena tega kolesa v osnovi vsaj 1000 E.

Kaj bi jaz iskal v tem cenovnem rangu: Pesta, menjalniki,gonilka,šifterji Deore (čimveč komponent vsaj Deore, ker je nekako prva oprema po rangu, ki je kaj vredna), vilica RS Tora, vzmetna je malo težja, vendar je cenejša in ne potrebuje vzdrževanja, če so disk zavore naj bodo Shimano (mineralno olje, trpežne ploščice), Tektro so sicer dokaj zanesljive, vendar se po kvaliteti ne morejo primerjati. Ostalo boš lahko sčasoma dogradil za ne prevelik denar.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud jaz menim, da če se greš mičken bol resnega rekreativca, da je bolje pljunit malo več denarja.

Če pa še ne veš kako resno se boš v to spustil pa lahko tudi eno cenejše kolo, pa potem ko se deli obrabljajo menjaš za bolše, tako si nekako kupiš bolše kolo na obroke :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako se pa obnesejo SLX opreme?

SLX je best buy, če gledaš cena:kvaliteta, boljši kot XT, ki je že predrag. Poleg tega je npr. gonilka SLX bistveno bolj toga in trpežna od XT, za 50 E manj, je pa seveda 100g težja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prodaja mogoče kdo kakega bolj za teren ? makedam, brezpotje

Par postov nazaj sem pripopal en link od MTB foruma ... tam se vedno kaj prodaja. Check it out!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, v trgovinah jih majo tolko, da jih non-stop prodajajo

hvala ti za to "velko" informacijo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, v trgovinah jih majo tolko, da jih non-stop prodajajo

brez zamere JB, ampak zakaj vedno smetiš neko temo? tale odgovor je popolnoma neprimeren.... prou ne vidim smisla

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Formula zavore, deore gonilka, pa Reba vilica, če sem dobro razbral iz miniaturne slikice. Čisto spodobno kolo, veliko lepih kilometrov vama želim :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

brez zamere JB, ampak zakaj vedno smetiš neko temo? tale odgovor je popolnoma neprimeren.... prou ne vidim smisla

ej, tip deluje zmedeno in če vpraša "a kje kdo prodaja kak bicikl" ... mislim, res ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej, tip deluje zmedeno in če vpraša "a kje kdo prodaja kak bicikl" ... mislim, res ...

pa saj sem tudi jaz videl, ampak dobro tebi se da odgovorit na tako vprašanje :) no daj da nauva zdaj preveč posmetila teme, se OPRAVIČAVAM :P

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!