ImenitnaPriložnost Objavljeno Maj 9, 2011 Opozori Objavljeno Maj 9, 2011 btw, ima kdo na forumu izkušnje z menjalnikom Rohloff 500/14?
Dolenc™ Objavljeno Maj 10, 2011 Opozori Objavljeno Maj 10, 2011 Noge ne dajo več pa iščeš kake bolše rešitve ? Na mtb.si ali pa bicikel.com, dej v forum/search, pa je sigurno še kdo prišel do iste ideje kot ti.
Dare1 Objavljeno Maj 10, 2011 Opozori Objavljeno Maj 10, 2011 Žal ni alternativa klasičnemu menjalniku, predvsem zaradi teže. Cena rohloffa je v višini enega spodobnega rekreativnega kolesa. anja37 1
ImenitnaPriložnost Objavljeno Maj 10, 2011 Opozori Objavljeno Maj 10, 2011 Noge ne dajo več pa iščeš kake bolše rešitve ? Na mtb.si ali pa bicikel.com, dej v forum/search, pa je sigurno še kdo prišel do iste ideje kot ti. Kaj noge ne bi dale več? Noge so v soboto zbile trenutni menjalnik in iz čistega firbca me zanima. Všeč mi je, da je low maintenance zadeva, je pa draga ko žafran. Ga bom dal na wishlist :-)
ImenitnaPriložnost Objavljeno Maj 10, 2011 Opozori Objavljeno Maj 10, 2011 (popravljeno) Žal ni alternativa klasičnemu menjalniku, predvsem zaradi teže. Cena rohloffa je v višini enega spodobnega rekreativnega kolesa. Vem za ceno, teoretično poznam prednosti, rad bi pa govoril s kom, ki ga ima ... ali pa ga sam sprobal, mogoče se kje v Avstriji najde kak testni kos v kaki štacuni. Zadeva je od zunaj videti manj fancy od raznih XT in XTR, Ultegra in kar kar je še francoskih menjalnikov ... ampak po mojem je hvaležna z vidika vzdrževanja itd. Za take bumbarje, ki se radi vozijo (kadar se, hehe ) , NE pa tudi pucajo, šraufajo, preverjajo in razbijajo zadeve ... Sicer me (teoretično, seveda) moti le način šaltanja z gripshiftom ... na trenutnem XT-ju so mi v trinajstih letih šalterji za palec in kazalec zelo prirasli k srcu ... (spet - vozil sem se manj, kot bi se lahko ... skušam zdaj nadoknadit, na stara leta ) Popravljeno Maj 10, 2011. Popravil JustinBieber
Dare1 Objavljeno Maj 10, 2011 Opozori Objavljeno Maj 10, 2011 Vem za ceno, teoretično poznam prednosti, rad bi pa govoril s kom, ki ga ima ... ali pa ga sam sprobal, mogoče se kje v Avstriji najde kak testni kos v kaki štacuni. Zadeva je od zunaj videti manj fancy od raznih XT in XTR, Ultegra in kar kar je še francoskih menjalnikov ... ampak po mojem je hvaležna z vidika vzdrževanja itd. Za take bumbarje, ki se radi vozijo (kadar se, hehe ) , NE pa tudi pucajo, šraufajo, preverjajo in razbijajo zadeve ... Sicer me (teoretično, seveda) moti le način šaltanja z gripshiftom ... na trenutnem XT-ju so mi v trinajstih letih šalterji za palec in kazalec zelo prirasli k srcu ... (spet - vozil sem se manj, kot bi se lahko ... skušam zdaj nadoknadit, na stara leta ) Nisi ravno poznavalec kolesarske tehnike, kaj ne? Do sedaj namreč nisem vedel, da je potrebno poleg mazanja in občasne fine nastavitve še kako drugače vzdrževati menjalnik. Očitno tudi menjalnik ni vedel, da to potrebuje, ker kar dela in dela. Jap, japonska mehanika je od hudiča anja37 1
Dare1 Objavljeno Maj 10, 2011 Opozori Objavljeno Maj 10, 2011 Nisi ravno poznavalec kolesarske tehnike, kaj ne? Do sedaj namreč nisem vedel, da je potrebno poleg mazanja in občasne fine nastavitve še kako drugače vzdrževati menjalnik. Očitno tudi menjalnik ni vedel, da to potrebuje, ker kar dela in dela. Jap, japonska mehanika je od hudiča PS: XT in XTR sta MTB menjalnika, Ultegra pa je cestni :blink:
ImenitnaPriložnost Objavljeno Maj 10, 2011 Opozori Objavljeno Maj 10, 2011 (popravljeno) Nisi ravno poznavalec kolesarske tehnike, kaj ne? Do sedaj namreč nisem vedel, da je potrebno poleg mazanja in občasne fine nastavitve še kako drugače vzdrževati menjalnik. Očitno tudi menjalnik ni vedel, da to potrebuje, ker kar dela in dela. Jap, japonska mehanika je od hudiča Vsake tolk je treba kaj zdret, zamenjat, itd itd PS: XT in XTR sta MTB menjalnika, Ultegra pa je cestni :blink: Tako je. Kakorkoli - všeč mi je ideja rohloffa, kjer je menjalnik črna skrinjica, ki kar dela in dela ... Hotel sme reči, da je marsikomu všeč hi-tech look vseh teh zunanjih menjalnikov ... Popravljeno Maj 10, 2011. Popravil JustinBieber
Dare1 Objavljeno Maj 11, 2011 Opozori Objavljeno Maj 11, 2011 Vsake tolk je treba kaj zdret, zamenjat, itd itd Tako je. Kakorkoli - všeč mi je ideja rohloffa, kjer je menjalnik črna skrinjica, ki kar dela in dela ... Hotel sme reči, da je marsikomu všeč hi-tech look vseh teh zunanjih menjalnikov ... Kako pa razdreš npr. zadnji menjalnik, če je zaprešan. Macola in izbijač, al kako? anja37 1
Dolenc™ Objavljeno Maj 11, 2011 Opozori Objavljeno Maj 11, 2011 Rohloff ni ravno brez vzdrževanja, potrebuje namreč menjavo olja Racer 123 1
Dolenc™ Objavljeno Maj 11, 2011 Opozori Objavljeno Maj 11, 2011 Pa še nekaj me zanima. Kupil sem si še en beciku/gorca, ki bo službeno vozilo relacija kuča-poso in pa bolj cestne turce, kdaj pa kdaj kak makedamski vzpon, 90% cesta, 10% ostalo. Pa sem malo v dilemi glede gum. Vem, da v teoriji naj bi širše gume bolje tekle, za prakso pa nisem čist ziher . Prodajalec v eni štacuni me je prepričeval naj dam širšo/gorsko gumo gor, ki ima po sredi bolj gladek profil (2.35 dimenzije), jaz pa bi raje kaj tanšega(recimo 1.75), tolk da lahko še čez kak pločnik skočem brez da bi jo predru če ga zapnem. Kakšno mnenje dobrodošlo , na tabli raj tega ne sprašujem, k ne bom na koncu nič več zvedel She in Racer 123 2
Dare1 Objavljeno Maj 11, 2011 Opozori Objavljeno Maj 11, 2011 Pa še nekaj me zanima. Kupil sem si še en beciku/gorca, ki bo službeno vozilo relacija kuča-poso in pa bolj cestne turce, kdaj pa kdaj kak makedamski vzpon, 90% cesta, 10% ostalo. Pa sem malo v dilemi glede gum. Vem, da v teoriji naj bi širše gume bolje tekle, za prakso pa nisem čist ziher . Prodajalec v eni štacuni me je prepričeval naj dam širšo/gorsko gumo gor, ki ima po sredi bolj gladek profil (2.35 dimenzije), jaz pa bi raje kaj tanšega(recimo 1.75), tolk da lahko še čez kak pločnik skočem brez da bi jo predru če ga zapnem. Kakšno mnenje dobrodošlo , na tabli raj tega ne sprašujem, k ne bom na koncu nič več zvedel V praksi so širše gume boljše za vse terene, razen za asvaltne ceste. Tudi po makadamu gre s širšimi (2,5 cca bara pritiska) lepše in z manj napora. Po mojih izkušnjah so najbolj vsestranske gume (da imajo nekaj oprijema in gredo tudi po cesti lepo) tiste, ki imajo po površini na gosto pozicionirane majhne čepke. Jaz ti predlagam Continental Raceking 2,0 ali 2,2 če imaš nad 80 kg, lahko žično verzijo da bo ceneje. She in Racer 123 2
Dolenc™ Objavljeno Maj 11, 2011 Opozori Objavljeno Maj 11, 2011 Dal sem tele gor Continental tourRide, v 1.75. Pred tem pa sem probal še Bontrager neki.., 2.35. S taširoko je kar šibal, sam sem mel občutek, da se mal bol matram, pa še neki me ni navdušla na makedamu za gor, kao freeride guma pa sem mal bol prtisnu pa je kopal. Potem sem šaltal na tanjše, asvalt kar dober... Ko sem pa prletu na makedam pa ko, da bi me nekaj limalo, takoj ko je bil spet asvalt, je becikel šel kar sam od sebe. Edino ker je nižja guma, voziš potem par prestav višje, lep čas v zadnji prestavi. Včeri me je pol prodajalec v širšo gumo spet malo prepričal.. Zato sem spet v dilemi. Meril nisem časa z eno ali drugo, samo občutke Nč.. Glede na to da bo večino asvalta bom pustil kar tanjše gume gor, tista raceKing se mi zdi pa mal predraga za drugo kolo, pa tud te čepi so men čist odveč, ker bo res večino asvalta. Pa bom vmes še ugibal kaj bi bila bolša izbira Racer 123 in She 2
Dare1 Objavljeno Maj 11, 2011 Opozori Objavljeno Maj 11, 2011 15 evrov za 2,0 pa res ni neka huda cena, vsaj če iščeš spodobno gumo. Racer 123 1
Dare1 Objavljeno Maj 11, 2011 Opozori Objavljeno Maj 11, 2011 Pa še izgleda zelo lepo :naughty: Racer 123 1
Dolenc™ Objavljeno Maj 11, 2011 Opozori Objavljeno Maj 11, 2011 Pa res... Nekak mi je takoj un model za 50eur padu v uč Mogoče pa še clo res kdaj pridejo na probo, al pa še bolš, noge natrenirat pa se nehat z gumami sekirat Racer 123 1
ImenitnaPriložnost Objavljeno Maj 11, 2011 Opozori Objavljeno Maj 11, 2011 Kako pa razdreš npr. zadnji menjalnik, če je zaprešan. Macola in izbijač, al kako? If I tell you, I'd have to kill you ... simonsi in Racer 123 2
rezen Objavljeno Maj 12, 2011 Opozori Objavljeno Maj 12, 2011 Živjo! Mi zna kdo povedat kaj naj nardim. Situacija je taka. Imam disk zavore in mi zadaj disk "drgne" ob ploščice. Stvar še niti ni tak problem, sam se bojim, da bo čedalje bolj bremzalo. Kakršen koli nasvet je dobrodošel. Hvala! LP rezen
Dolenc™ Objavljeno Maj 12, 2011 Opozori Objavljeno Maj 12, 2011 (popravljeno) Ubistvu kar moreš naredit je resetirat pozicijo čeljusti in ploščic(če predpostavmo da so ploščice še dobre). Ampak najprej povej za kere bremze gre. Popravljeno Maj 12, 2011. Popravil Dolenc™ Racer 123 1
Dare1 Objavljeno Maj 12, 2011 Opozori Objavljeno Maj 12, 2011 Živjo! Mi zna kdo povedat kaj naj nardim. Situacija je taka. Imam disk zavore in mi zadaj disk "drgne" ob ploščice. Stvar še niti ni tak problem, sam se bojim, da bo čedalje bolj bremzalo. Kakršen koli nasvet je dobrodošel. Hvala! LP rezen Ne bo ti bremzalo čedalje bolj, ampak čedalje manj, ker boš počasi izrabil ploščice. Stvar je zelo preprosta. Na vrhu je čeljust v nastavek pritrjena z dvema imbusona (vijak s šestkotno vdolbino). Malo odviješ ta dva imbusa (za obrat oz. toliko da malo spustita) in pritisneš bremzo. Čeljust se bo poravnala z diskom. Nato pa priviješ imbusa nazaj. Bremzo naj ti nekdo vseskozi drži stisnjeno. Imbusa priviješ malo po malo. Narahlo zategneš enega, pa drugega, pa prvega do konca, pa drugega do konca. To je pomembno zato, da s privijanjem ne zamakneš čeljusti. Pa ne privij preveč, ker lahko uničiš navoj v aluminijastem nastavku, z občutkom. Racer 123 1
CVIČKAR1 Objavljeno Maj 12, 2011 Opozori Objavljeno Maj 12, 2011 Lepo bi vprašal če lahko uveljavljam garancijo za moj "motor" SCOTT RADSLIDE MX 20.Kolo sem parkiral in ko sem se vrnil nazaj pa hotu it na "bicikl" je bla guma prazna.
rezen Objavljeno Maj 12, 2011 Opozori Objavljeno Maj 12, 2011 Ne bo ti bremzalo čedalje bolj, ampak čedalje manj, ker boš počasi izrabil ploščice. Stvar je zelo preprosta. Na vrhu je čeljust v nastavek pritrjena z dvema imbusona (vijak s šestkotno vdolbino). Malo odviješ ta dva imbusa (za obrat oz. toliko da malo spustita) in pritisneš bremzo. Čeljust se bo poravnala z diskom. Nato pa priviješ imbusa nazaj. Bremzo naj ti nekdo vseskozi drži stisnjeno. Imbusa priviješ malo po malo. Narahlo zategneš enega, pa drugega, pa prvega do konca, pa drugega do konca. To je pomembno zato, da s privijanjem ne zamakneš čeljusti. Pa ne privij preveč, ker lahko uničiš navoj v aluminijastem nastavku, z občutkom. Hvala! Bom probal. Z navoji pa (žal ) vem kako je. LP rezen
Dare1 Objavljeno Maj 13, 2011 Opozori Objavljeno Maj 13, 2011 Lepo bi vprašal če lahko uveljavljam garancijo za moj "motor" SCOTT RADSLIDE MX 20.Kolo sem parkiral in ko sem se vrnil nazaj pa hotu it na "bicikl" je bla guma prazna. Seveda lahko, obenem jih toži še za nepopisne osebne bolečine ob izgubi zraka iz zračnice. Racer 123 1
Trdonja Objavljeno Maj 23, 2011 Opozori Objavljeno Maj 23, 2011 Boljše bicikle si zaklenite na postlo, to pa opremte z alarmom Čez vikend so mi v Istri, okolica Rovinja, ukradli še 4. Sicer spremljam hrvaške "bolhe", ampak so tolpe tam menda zelo organizirane. Išče se torej Giant s hidravliko bele barve, novimi zračnimi Epiconi spredaj. Aja..pa En Marin tudi...no pa še dva, ki pa sta bol low budget. Bolj zaklepam, slabše je. :notworthy:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se