Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Boljše bicikle si zaklenite na postlo, to pa opremte z alarmom :) Čez vikend so mi v Istri, okolica Rovinja, ukradli še 4. Sicer spremljam hrvaške "bolhe", ampak so tolpe tam menda zelo organizirane. Išče se torej Giant s hidravliko bele barve, novimi zračnimi Epiconi spredaj. Aja..pa En Marin tudi...no pa še dva, ki pa sta bol low budget. Bolj zaklepam, slabše je. :notworthy:

Kolegu so novo, ravnokar kupljeno in pripeljano kolo iz Avstrije (cena 2500€) na Hrvaškem ukradli iz avtomobila. Na avtu je imel naložena dva kolesa in medtem, ko je enega razložil in nesel v apartma, je drugi izginil. Sami policaji so mu razložili naj ne upa na vrnitev kolesa in da se tam pokrade ogromno koles.

Popravljeno . Popravil LooLekSLO
  • 2 tedne pozneje...
  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Hm,nekaj razmišljam,da bi si za mojega gorca nabavil še en set koles s gumami primernimi za asfalt. Uporablja kdo takšno rešitev?

Objavljeno

Moje čisto amatersko mnenje :).

Jaz imam za gorca par setov gum, ene čisto(recimo) cestne. Gume so precej manjše kot gorske, kar pomeni, da ti bo precej skrajšalo prestavno razmerjem, jaz vozim večino časa v predzadnji/zadnji prestavi po ravnem, če je malo lepša dolina že ne moreš več vrtet. Bi moral še kaseto menjat.

Pozna se ne toliko kot bi kdo pričakoval, da bo pa zdej beciku kar sam šel :). Razliko se čuti predvsem v hrib, kjer beciku kar nekako hitreje premaga vzpon, ampak tko za eno povprečno vožnjo pa se čas kaj dosti ne spremeni. Če greš čez kako manjšo klančino jo gladko preplezaš, ni da se ti beciku ustavi pa potem brcaš. Zgubiš pa tist ravninski moment, ko lažje držiš hitrost.

Minus je tudi pri navadni cestni rabi, pločniki postanejo izziv, ni več zaletavanje vanje, vsako luknjo čutiš, na makedamu si trši (tudi počasnejši)... Nasploh manj udobna vožnja.

Jaz bi na tvojem mestu pustil gorske gume gor, ali pa daj kake "hibridne", po sredini bolj gladke, ampak še zmeraj "velike". Jaz dam samo za kak maraton gor gladke, pa še takrat mi je občasno žal, ko me napere kdo z debelimi :D. Tko nek komprosim so debeline 2.1, z mešanim profilom in tršo karkaso(če jih najdeš), dovolj hitre, pa da ne zmanjšajo preveč velikosti kolesa.

Objavljeno

Hm,nekaj razmišljam,da bi si za mojega gorca nabavil še en set koles s gumami primernimi za asfalt. Uporablja kdo takšno rešitev?

Jaz vozim že skoz na cestnih gumah.

Objavljeno (popravljeno)

Hvala, fanta za vajina mnenja!

No,to z menjavanjem gum itak prakticiram. Kompromis z gumo,ki je po sredini gladka,pri meni ne pride v upoštev. Na makadamu rad "malo" spustim...... :grim

Sem našel set rabljenih obročev na bolhi.Grem jutri pogledat.

Nabavit moram kaseto in sprednji disk......

Lepe kolesarske ture vsem........... :D Tut tebi,JB!

Popravljeno . Popravil halls
  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno

evo tri sezone z gorskim kolesom so naookol...želja po hitrosti pa čedalje večja....tako da bo počasi čas ,da si omislim še eno specialko oz cestno kolo....zatoraj ponovno obujam to temo in zbriam predloge...ker je pač motor še vedno na prvemu mestu,...ne mislim dat neke pretirane evre za še en kolo,..tako da sem si postavila mejo nekje 1500€,..

upam da bo dovolj za neko solidno kolo namenjeno rekreativni vožnji............s predlogi na plan...tnx

Objavljeno

Če ti paše specjalka, potem specjalka :)

Drugače pa imaš še tako imenovana "fitnes" kolesa, ki so ubistvu specjalke z dvignjeno balanco. Recimo tale

Zgolj primer, dobiš isto dobrega za manj denarja :). Katerega kupit ali kero specjalko, pa ne vem, ker sem pri cestnih zadevah čisto mrzel. Vzemi tistega, ki ti je cenovno dostopen in lep :D

Objavljeno (popravljeno)

Za ta denar se dobi že solidno kolo s karbonskim okvirjem...

Tega sem našel:

Cestno kolo Trek Madone 4.5 kompakt ali triple

Okvir iz karbona TCT, karbonske vilice Bontrager Race Lite E2, komponente Shimano 105, karbonska opora sedeža, obročniki Bontrager SSR …

Redna cena: 1.999 EUR

Cena v akciji: 1.599,20 EUR (vaš prihranek: 399,80 EUR!)

na tejle strani. Vsekakor pa dobro preglej ponudbe in splača se zaviti tud v kako trgovino prej

pa poslušat nasvet prodajalca...

Popravljeno . Popravil gandi
Objavljeno

Še tole, ker si ljubiteljica klancev, naj ima kolo spredaj tri zobnike, ti bo velik, velik lažje dihat... :grrr

Objavljeno

Če ti paše specjalka, potem specjalka :)

Drugače pa imaš še tako imenovana "fitnes" kolesa, ki so ubistvu specjalke z dvignjeno balanco. Recimo tale

Zgolj primer, dobiš isto dobrega za manj denarja :). Katerega kupit ali kero specjalko, pa ne vem, ker sem pri cestnih zadevah čisto mrzel. Vzemi tistega, ki ti je cenovno dostopen in lep :D

Tukaj se ne morem strinjati. Kombinacija specialke in gorskega kolesa je super zadeva. Fitnes kolo ni "ne tič ne miš". Moje skromno mnenje.

Pri specialki je zelo pomembna velikost kolesa. Tukaj je eden od boljših kalkulatorjev. Je pa nujno potrebno, da ti nekdo pri meritvah pomaga in da so narejene točno. Najbolj važno je, da ti ustraza dolžina kolesa (top tube). Vse ostale dimenzije je lažje prilagoditi kot to. Če si med dvemi številkami, raje kupi manjše kolo.

Jaz bi na tvojem mestu s tem budgetom kupil kakšno rabljeno karbon kolo. Malo čekiraj oglase na bolhi in www.bicikel.com.

Če pa se lahko še malo "stegniš", pa je zame trenutno best buy tale Focus. Full karbon in ultegra oprema.

še ena možnost ki mi pade na misel je Pinarello FP2. Ta je sicer mogoče malo pristranska, ker so meni osebno Pinarelli neznasko všeč. Cena na linku je pa itak totalna zmaga.

Renomirane znamke delajo tudi ženske modele, pri katerih so geomtrije nekoliko drugačne. Kaj in kako je z ženskimi geometrijami nisem čisto na tekočem. Glede gonilke pa ti definitivno priporočam compact (spredaj imaš zobnika 50 in 34).

Svetujem ti, da obiščeš trgovine Energijabikes, Čerin, A2U in mogoče še kakšno ter se malo pozanimaš in malo pogledaš kaj ti je všeč. Kolesa se v veliki meri kupujejo ravno tako z očmi in srcem kot motorji (sej cene pa so tud tuki nekje). Ali pa kontaktiraš tudi forumovca Mojgap, ki dela v Freestyle-u kjer prodajajo kolesa Giant.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Še tole, ker si ljubiteljica klancev, naj ima kolo spredaj tri zobnike, ti bo velik, velik lažje dihat... :grrr

:grrr

Se ne strinjam. Tudi s kompaktom se da priti kamor hočeŠ. Kljub temu da je bil do lani novembra moj glavni Šport "kavč pred TV-jem" sem letos pririnil s kompaktom na Krvavec. Včasih je treba mal stopit na pedala.

Kolikor vem se je Sanda kar nekaj prevozila z biciklom in triple ne potrebuje. Tudi sam sem bil v dilemi pred nakupom, vendar mi ni žal da sem se odločil za kompakta.

Letos je tiha želja celo napad na Zoncolan... :smoke:

Objavljeno

evo tri sezone z gorskim kolesom so naookol...želja po hitrosti pa čedalje večja....tako da bo počasi čas ,da si omislim še eno specialko oz cestno kolo....zatoraj ponovno obujam to temo in zbriam predloge...ker je pač motor še vedno na prvemu mestu,...ne mislim dat neke pretirane evre za še en kolo,..tako da sem si postavila mejo nekje 1500€,..

upam da bo dovolj za neko solidno kolo namenjeno rekreativni vožnji............s predlogi na plan...tnx

Pa še tale Focus, ki pa je nov točno v tvojem cenovnem rangu.

Objavljeno

Se strinjam s tabo Marko, tud sam vozim "kompakta"(52/42), ampak na tejle turci sem ga res pogrešal, tripla namreč. Samo zaradi takih podvigov sem ji priporočal tretji zobnik. :smoke:

Objavljeno

Se strinjam s tabo Marko, tud sam vozim "kompakta"(52/42), ampak na tejle turci sem ga res pogrešal, tripla namreč. Samo zaradi takih podvigov sem ji priporočal tretji zobnik. :smoke:

Kompakt gonilka ima prednji zobnik 50 in 34. Če imaš ti kombinacijo 52/42 je razlika med 42 in 34 ogromna.

Jaz vidim prednost kompakt gonilke (50/34) v tem, da je uporabnih vseh 20 prestav (čeprav se skrajne kombinacije ne priporočajo, ampak se da z njimi normalno peljati) in v tem, da se da tudi kakšne hupserje z lahkoto prevoziti na veliki prednji šajbi (50). Tako da moraš spredaj šaltati res takrat, ko imaš pred sabo klanec.

Objavljeno

super lepo ste se razpisali,..sem si ogledala mal priporočeno..bo treba še par mesecev počakat da še kak € stisnem,..drugače pa gandi od kje ti to da sem ljubiteljica klancev,...peš že res,...s kolesom mi pa ležijo bolj ravninski deli,..ker sem res treščena na hitrost in hitreje ko gre bolj se mi smeji...tako da zaradi tega tudi hočem tako kolo..klance pa bom raje premagovala z gorcem:))zanima me na kaj naj bom pozorna na katero opremo naj gledam,no sicer za tak denar se najbrž kej velik zmišlevat ne morem,..zdej s temi zobniki ste me že mal zmedli:)

Objavljeno (popravljeno)

super lepo ste se razpisali,..sem si ogledala mal priporočeno..bo treba še par mesecev počakat da še kak € stisnem,..drugače pa gandi od kje ti to da sem ljubiteljica klancev,...peš že res,...s kolesom mi pa ležijo bolj ravninski deli,..ker sem res treščena na hitrost in hitreje ko gre bolj se mi smeji...tako da zaradi tega tudi hočem tako kolo..klance pa bom raje premagovala z gorcem:))zanima me na kaj naj bom pozorna na katero opremo naj gledam,no sicer za tak denar se najbrž kej velik zmišlevat ne morem,..zdej s temi zobniki ste me že mal zmedli:)

Če boš gledala Shimano je lestnica taka:

- DuraAce DI2 (elektronska grupa)

- Dura Ace (mehanska grupa)

- Ultegra DI2 (elektronska grupa)

- Ultegra (mehanska grupa)

- 105

- Tiagra

- Sora

Imaš tudi Compagnolo in SRAM sisteme, katere pa ne poznam dobro. Je pa to ista štorija, kot rižotarji, lahi in angleži pri motorjih; eni navijajo za ene eni pa za drugi, eni pa za tretje.

V tvojem cenovnem rangu od Shimana glej ali grupo 105 ali Ultegro. Obe sta vrhunski opremi, če primerjaš z MTB je 105 enako XT, Ultegra pa še malo boljše. Kakšne bistvene razlike med njima za nas rekreativce ni, mogoče je Ultegra kakšnih 100g lažja. No, jaz bi vseeno če bi kupival vzel Ultegro (še sam pa tega ne znam racionalno razložiti), čeprav je za cca 300 EUR dražja. Če pa te teh 300 EUR žuli pa z grupo 105 ne boš falila. Itak poznavalci pravijo, da je današnja grupa 105 boljša od Ultegre izpred 5 let nazaj (tako vozim sam).

Pri gonilkah (kar se zobnikov tiče) imaš tri možnosti:

- Double (po naše dupla) - zobniki 53/39 - 20 prestav - ta je ponavadi namontirana na dražjih kolesih, uporabljajo jo tekmovalci oziroma zelo dobri rekreativci

- Compact (po naše kompakt) - zobniki 50/34 - 20 prestav - v zadnjem času najbolj uporabljena kombinacija med rekreativci, ker je res zelo uporabna

- Triple (po naše tripla) - 52/39/30 - 30 prestav

Zadnjo kaseto itak vzami 11-28 (sicer pa mislim da je ta itak serijska pri vseh kolesih v linku).

Če ti kaj pomaga; jaz vozim iz Planine proti Postojni čez Ride v glavnem s prestavnim razmerjem 34/21 (spredaj majhen zobnik, zadaj 3. zobnik - v rezervi imam še 24 in 27). Na Krvavec (Ambrož) sem vozil celo pot z razmerjem 34/27 (spredaj majhen zobnik, zadaj 27) in je tudi šlo. Na splošno se mi zdi da s sprednjim zobnikom s 30 zobi pri tripli ne pridobiš veliko na "lahkotnosti" v klanec, izgubiš pa predvsem na uporabnosti, saj imaš pri kompaktu le dva sprednja zobnika in sprednji zobnik 50 s katerim greš lahko skoraj povsod, če pa naletiš na klanec pa šaltaš na "tamalo šajbo". Itak na tahudih klancih šaltaš v najlažje prestavno razmerje in ko gre malo bolj strmo potem pač malo bolj pritisneš, ker ni druge variante. Na splošno pa je v asfaltni klanec s specialko veliko lažje voziti kot s trekingom (in verjetno tudi z gorcem).

Če boš kupovala kolo, ga kupi čimprej, saj trgovci sedaj ponujajo dobre popuste za letnike 2012, če dobiš še kakšen taprav kos letnika 2011 pa zna sploh biti zelo ugoden.

Popravljeno . Popravil marko55
Objavljeno

to pa je izčrpno poročilo,...HVALA...sedaj imam spisane podatke ki so me zanimali,...tako da mi je marsikaj bolj jasno....se zavedam da je sedaj pravi čas za nakup kolesa,..tako da upam da mi rata čim prej nabavit...še enkrat hvala

Objavljeno

@Sanda pred dvemi leti sem ti povedal kaj moraš kupiti in to bi vozila še danes, če bi poslušala :). Nažalost so te prepričali drugi in si kupila klump, zato sadaj kopuješ ponovno.

@marko55 ti je razložil zadeve dokaj podrobno in pravilno. Med Ultegro 105 in Ultegro ni bistvene razlike. Razlike pri tej opremi so potem na račun teže, tj. lažje je boljše je. Rekreativci med drugimi tudi jaz gledamio na zadeve že tako, da kopujemo karbonske nosilce za bidone, da bo zadeva čim bolj lažja, potem pa na kolo obesimo dva bidona :blush: itd. Skatka potrebno je komplicirati, čeprav dostikrat niti ni potrebno :)

Objavljeno

ej s tem klumpom sem čist zadovoljna,..za moje potrebe je čist okej...pač imam željo imet cestaka,za spet druge potrebe..skratka pač sem tak tip človaka ki ma rad različne stile,..kot imam naked motor,kros,klasik,starodobnik,potovalnik,...sej vem da to vsak ne razume,..pač eni smo mal bolani na živcah..al kakorkoli že

Objavljeno

- DuraAce DI2 (elektronska grupa)

- Dura Ace (mehanska grupa)

Kaj pomeni elektronska/mehanska grupa? Ne poznam tolk zadev (vem edino, da mi je hardware prav seksi za videt)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!