MahamidShaft Objavljeno Marec 22, 2009 Opozori Objavljeno Marec 22, 2009 Zanima me ena zadeva. Imam Kymco Grand dink 50ccm. Motor je še nepredelan, torej so notri vse blokade. Ko se s punco zapeljema v orng klanec se motor počasi ustavi do 0. Tudi nasplošno v nek povprečen klanec ne gre ne vem kaj (20kmh). Ali z odstanitvijo blokad pridobiš samo na končni hitrosti, ali pa je tudi kot stranski efekt motor bolj odziven in se bolj zažene v hrib in zdere čez hrib ? Kakšne blokade ima omenjeni motor? Kaj bi se še dalo narediti glede pospeškov poleg odstranitve blokad? lp
andro007 Objavljeno Marec 22, 2009 Opozori Objavljeno Marec 22, 2009 Žal ti moram povedati da z odstranitvijo blokad nebo dobil veliko na hitrosti in pospeških, ker je štiritakten. Lahko pa vseeno probaš. Blokade imaš pa na izpuhi, variomatu in v vplinjaču. Drugače pa izpuh boljši, vendar bi zelo malo pridobil na hitrosti in pospeških. Če imaš pa denar pa tega prodaš pa kupiš 2-taktenga rabljenega. Prvo blokade odstrant pa probat .)
MahamidShaft Objavljeno Marec 22, 2009 Avtor Opozori Objavljeno Marec 22, 2009 Torej, če sem prav razumel se bo odstranitev blokad bolje poznala na 2T mašini.
andro007 Objavljeno Marec 22, 2009 Opozori Objavljeno Marec 22, 2009 Sorry nisem vedel da je 2-takten. Torej ja, če boš odstranil blokade boš dobil na hitrosti in pospeških. Potem imaš blokade samo v variomatu in izpuhu.
MahamidShaft Objavljeno Marec 23, 2009 Avtor Opozori Objavljeno Marec 23, 2009 Sem se malo pozanimal pri pooblaščenih serviserjih za Kymco, pa so bili mešani odgovori, da je motor bolj odziven in bolje pospešuje poleg večje končne, ali pa je večja končna in celo malenkost slabše gre v hrib... Zdj pa ne vem več kaj je res, kaj ne... Ne vem če bi tvegal in videl, ali bo potem kj bolje. Verjetno se lažje proda, če se napiše, da je vse original in nepredelan. Zdj se bolj nagibam k temu, da bi tega prodal in nabavil lažjega 2T-50ccm scooterja z ene 4 ali 5kM. Se mi zdi malo smotano, da z dvema v klanec ne gre nikamor oz. na orng klancu se ustavi.
andro007 Objavljeno Marec 23, 2009 Opozori Objavljeno Marec 23, 2009 Za pospeševanje je tudi potem odvisno kako naštimaš motor. Drugače pa bi moralo z večjo hitrostjo tudi mal hitrej pospeševati in bolje. Če boš pa uzel kakšen drug 50ccm motor kot si rekel se boš pa bolje pelal v hrib in hitreje.
50ccm Objavljeno Marec 23, 2009 Opozori Objavljeno Marec 23, 2009 Bok. Jz sm skor prepričan da bo odblokiran šou dost hitrej u hrib kot neodblokiran. Še pr usakmu scooterju je blo tko. Pa tut nevem če je res da se kej lažje proda zablokiran kr zdj ma že vsak mulc najman odblokiran. Pa tut pomojem je bolš da je odblokiran pa mašina mal mn trpi ko pa zablokirana pa da se skus tišči tistih bogih 45km/h. Torej če mene uprašaš odblolkirat čim prej :whistle: in sm prepričan da bo šou u hrib dost bol in pa tut po ravnini :whistle:
MahamidShaft Objavljeno Marec 23, 2009 Avtor Opozori Objavljeno Marec 23, 2009 No sedaj z blokadami gre 50 do 55km/h po ravnini. Ja prvo bom dal ven blokade, pol bom pa videl. Upam, da bo bolje.
50ccm Objavljeno Marec 23, 2009 Opozori Objavljeno Marec 23, 2009 No sedaj z blokadami gre 50 do 55km/h po ravnini. Ja prvo bom dal ven blokade, pol bom pa videl. Upam, da bo bolje. Bo bo sigruno :trance_33_sleep:
MahamidShaft Objavljeno Marec 25, 2009 Avtor Opozori Objavljeno Marec 25, 2009 Sem si malo pogledal zadeve, kako je s temi blokadami. Variomat: http://www.scootertherapy.com/bosspage.html http://www.motosvet.com/tabla/uploads/mont...99849_thumb.jpg Torej s tem se pridobi na hitrosti, kjer se posledično jermen vrti na večjem obodu, tko, kot bi dal pri gorskemu kolesu spredaj na večji zobnik. Ampak iz fizike je jasno, da je potem hitrost večja, so pa pospeški manjši. http://www.motosvet.com/tabla/index.php?sh...t=0&start=0
MahamidShaft Objavljeno Marec 25, 2009 Avtor Opozori Objavljeno Marec 25, 2009 Sem si malo pogledal zadeve, kako je s temi blokadami. http://www.scooter-assassins.com/KymcoYagerSpacerPage.html Variomat: automatic continuously variable transmission (CVT) http://www.scootertherapy.com/bosspage.html http://www.motosvet.com/tabla/uploads/mont...99849_thumb.jpg Torej s tem se pridobi na hitrosti, kjer se posledično jermen vrti na večjem obodu, tako, kot bi dal pri gorskemu kolesu spredaj na večji zobnik. Ampak iz fizike je jasno, da je potem hitrost večja, so pa pospeški manjši. http://www.motosvet.com/tabla/index.php?sh...t=0&start=0 , nekdo je to tukaj omenil CDIbox: CAPACITOR DISCHARGE IGNITION (CDI) http://www.scootertherapy.com/cdiboxcutpage.html Ta elektronika naj bi omejevala št.vrtljajev motorja. Torej s tem se bo verjetno pridobilo na moči, večji zagon pri pospeševanju vožnji v hrib. Auspuh: Izpuh je dušen, kar zmanjša moč motorja. Zdj bom pa videl. Sem pa videl, da se še da kj naredit s boljšim zračnim filtrom, športnim auspuhom itd..
vespek Objavljeno Avgust 1, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2013 Pozdravljeni, da malo zbudim tole temo o problemih pri kitajcih . Namreč imamo tako težavo pri Kymcotu 50 2T , da ko je hladen ne vžge. Nevžge ne na štarter in ne na kurbel. Ko je segret , pa z manjšo pomočjo gasa takoj prižge. El. čok je delujoč, cevke od goriva in olja do uplinjača so brezhibne in tesnijo.Pod tankom vkum pipca tudi deluje. Po daljšem verglanju mrzuga pogledam svečko in je suha, ni zalita ( sama svečka deluje-iskri). Kaj bi lahko bil vzrok mrzlega ne vžiga?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se