Skoči na vsebino

BMW R 1100 RT


Priporočene objave

Objavljeno

ali mogoče kdo ve,kje bi dobil tiste čepe ali kaj že je (mislim da jih je na enem disku 12)ki so na prednjem disku-taki črne barve in aluminijasti.povezujejo pa DISK s PESTOM oziroma sredino kolesa(to je menda plavajoči disk).moti me ko disk cinglja malo preveč-pa tudi enga sem vzel ven pa je že malo izrabljen.

prosim če kdo ve kje se ta stvar(čep,bolcn...ali kaj že)dobi in koliko €.?

lp

Objavljeno
ali mogoče kdo ve,kje bi dobil tiste čepe ali kaj že je (mislim da jih je na enem disku 12)ki so na prednjem disku-taki črne barve in aluminijasti.povezujejo pa DISK s PESTOM oziroma sredino kolesa(to je menda plavajoči disk).moti me ko disk cinglja malo preveč-pa tudi enga sem vzel ven pa je že malo izrabljen.

prosim če kdo ve kje se ta stvar(čep,bolcn...ali kaj že)dobi in koliko €.?

lp

Pozdravljen BMW-jaš :yea2:

post-5391-1239249495_thumb.png

Verjetno rabiš nekaj od tegale. Evo ti nekaj približnih cen po posameznih artiklih

post-5391-1239249722_thumb.png

1- 389,77 € (en disk)

2- 2,59 €

2- 5,45 (rabiš 6 kosov ) ROLLER with SNAP RING ??

3- 0,31

4- 0,31

5- 1,54

6- 0,31

7- 59,60

8- 1,08

9-388,08

....

13- 50,57 (za en disk) - Kupi raje LUCAS cca 24 € za 1 disk v EVROTONU-u ..

Objavljeno
Kupi raje LUCAS cca 24 € za 1 disk v EVROTONU-u ..

Ma kaj ne poveš :worship: Tudi mene tole rožljanje precej moti, že skoraj bolj kot cena originalnih :headbang:, zato sem že resno razmišljal o nakupu originala.

Bil sem prepričan, da se lucas dobijo samo v kompletu z diskom, posebej jih v njihovem katalogu nisem našel.

Kot sem zasledil na tujih forumih, lucas niso aluminijasti, kot original; je to res?

LP, Skiny

Objavljeno

Ah, prehitro sem se veselil. Ko sem še enkrat pogledal tvoj post, sem videl, da si imel v mislih ploščice... :whistle:

LP, Skiny

Objavljeno
Ah, prehitro sem se veselil. Ko sem še enkrat pogledal tvoj post, sem videl, da si imel v mislih ploščice... :whistle:

LP, Skiny

LUCAS diski so pri LOUIS-u za BMW modele od 125 do 199 € za kos DISKI , koliko je cena v Evrotonu pa ne vem

Objavljeno

Za oba diska rabiš 6 kosov valjčkov pozicija 2 s spodnjo kataloško in 18 kosov valjčkov pozicija 2 z zgornjo kataloško številko. Poziciji 3 in 4 (podložka in varovalka) načeloma lahko ostanejo tudi stare, čeprav bi jaz zamenjal vsaj podložke - rabiš 24 kosov.

LP, Skiny

Objavljeno

bmwslo ti si res zakon!!!!!!!!

fanta najlepša hvala obema,grem kar v akcijo :worship:

lp gogi5

Objavljeno
bmwslo ti si res zakon!!!!!!!!

fanta najlepša hvala obema,grem kar v akcijo :worship:

lp gogi5

Sam dobro zrihtaj zverinico :beer2:

Objavljeno (popravljeno)

Danes kupil v Evrotonu zavorne ploščice za zadnje kolo cena 24,96€. bmwslo po tvojem priporočilu ob 1. priliki pade pir al pa dva.

Zgedajo pa takole.

post-7865-1239391492_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil MiNa
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

bil v evrotonu v celju pa mi je reku da tega oni nimajo

bil pri selmarju pa nimajo zaloge je treba naročit-samo on je govoril o 6 pa ne vem če sva se glih razumela-no

dal sem mu prometno pa bomo vidli

lp

Objavljeno
bil v evrotonu v celju pa mi je reku da tega oni nimajo

bil pri selmarju pa nimajo zaloge je treba naročit-samo on je govoril o 6 pa ne vem če sva se glih razumela-no

dal sem mu prometno pa bomo vidli

lp

Za Evroton, sem imel v mislih samo ploščice ali diske LUCAS. Ostalo seveda samo pri BMW-ju . Pri Selmarju običajno kar hitro dobijo dele, tako da bo že šlo.

Objavljeno
bil v evrotonu v celju pa mi je reku da tega oni nimajo

bil pri selmarju pa nimajo zaloge je treba naročit-samo on je govoril o 6 pa ne vem če sva se glih razumela-no

dal sem mu prometno pa bomo vidli

lp

Če boš menjal samo tistih 6 valjčkov z jeklenimi obročki, bo rešitev bolj kratkotrajna. Obrabljenih je namreč vseh 24 in če se bo vsak disk opiral samo na 3 valjčke...

LP, Skiny

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni,

Pri omenjenem motorju (letnik 1997) se dogaja da motorja ni mogoče zagnati če slučajno "crkne" s stiskom sklopke, ampak je potrebno dati v nevtral in je zagon možen šele takrat.

mogoče kdo ve kaj je narobe?

Lp

Objavljeno

Pozdravljeni,

Pri omenjenem motorju (letnik 1997) se dogaja da motorja ni mogoče zagnati če slučajno "crkne" s stiskom sklopke, ampak je potrebno dati v nevtral in je zagon možen šele takrat.

mogoče kdo ve kaj je narobe?

Lp

Ja pač ima tako narejen...

Objavljeno

verjetno uno stikalo pri ročici sklopke ne dela več. Lahko samo kabelčka od stikala skupaj stakneš, za hitro rešitev.

  • 11 mesecev pozneje...
Objavljeno

Pri motorju BMW R1100 RT sem zamenjal zavorne ploščice spredaj. Po nekaj (50km) kilometrih so začele škripat ob vsakem rahlem pritisku. Zgodi pa se tudi če močno zavrem (100km/h na 50km/h), zasmrdi po zažganem? Kaj bi lahko bilo narobe. Je pa res da sem ploščice menjal sam, tako da mogoče napačna montaža ni izključena, čeprav mislim da ni nobena umetnost.

Mi kdo lahko pomaga?

Objavljeno

Pri motorju BMW R1100 RT sem zamenjal zavorne ploščice spredaj. Po nekaj (50km) kilometrih so začele škripat ob vsakem rahlem pritisku. Zgodi pa se tudi če močno zavrem (100km/h na 50km/h), zasmrdi po zažganem? Kaj bi lahko bilo narobe. Je pa res da sem ploščice menjal sam, tako da mogoče napačna montaža ni izključena, čeprav mislim da ni nobena umetnost.

Mi kdo lahko pomaga?

Kaj si kupil originalne, ali kak "nahbau"?

Objavljeno

Ne niso original.

Kupljene v Evrotonu proizvajalec Lucas

  • 6 let pozneje...
Objavljeno

Originalne zav .ploščice,so siser dražje,lahko pa uporabiš zelo podobne(posestavi oblog) Brembo-Boš”,so mehkejše in tihe!

Objavljeno
Pravkar, dizajner pravi:

Originalne zav .ploščice,so siser dražje,lahko pa uporabiš zelo podobne(posestavi oblog) Brembo-Boš”,so mehkejše in tihe!

Tudi;RX3,A3/Cl menda, Francoske,so odlične!

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

Po dolgih letih je spet prišel čas za nakup motorja, česar moja boljša polovica še ne ve, ampak o tem kasneje:) 

V izbor "na prvo" so prišli glede na moja pričakovanja TDM900, Bandit 1200/1250, Varadero....in ja, kot ste že ugotovili RT:) Na koncu so prevladovala čustva in zdaj gledam samo še to. V bistvu mi je vseeno al je 850, 1100 ali 1150. Nimam nobene potrebe po "višku" moči in divjanju ampak predvsem željo po sproščeni vožnji - sam ali mogoče celo kdaj v dvoje, v kar sicer močno dvomim:) 

Berem forum, ta in tuje, gledam avto.net, primerjam zadeve in danes sem šel prvič gledat enega v živo. Ne, nisem ga vozil ker nimam še niti čelade, treba bo štartat iz nule. Ampak vseeno...gre se za RT-ja 850, brez servisne knjige, zdajšnji lastnik je pa starejši gospod ki pravi, da ga ni vozil praktično nič, v 2 letih manj kot 1000km. Motor zgleda super ohranjen, po števcu pod 70kkm (ok, to vem da sploh ni merodajno za karkoli), gume na njem so letnik 2015 in skoraj kot nove?! Kljub temu mislim, da bi jih blo skoraj nujno menjat, ze zarad starosti. Tukaj se sprašujem kako vpliva na motor to, da ni skoraj nič vožen in očitno že vsaj 3-4 leta več ali manj stoji? Kaj bi lahko šlo narobe? Obrati pod štantgasom so se mi zdeli visoki, 2 kazalca čez 1000, to pomeni med 1100 in 1200 nekje. Diski dobri, ploščice tudi, ABS ima, meglenke, tri kovčke, gretje ročk - to je od opreme. Zanima me na kaj je treba bit pozorn ob testni voznji (samo enkrat sem vozil motor s kardanom na dnevu odprtih vrat pred 10+ leti) glede na to da že res dosti let nisem nic vozil? 

Hvala za pomoč!

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!