Skoči na vsebino

Rezervni deli, razni viri...


Priporočene objave

Objavljeno

GIDL: Jaz s svojimi strankami res nimam nobenih problemov in nikoli ne stresam jeze nad njimi.

Bi potrdil Herr GIDLU, znanec tam servisira motor in je več kot zadovoljen :D :D . Tudi osebno sem opazil (in ponucal), da z veseljem svetuje. Glede debate pa je moje mnenje tako da so v zadevah Kupec : Stranka redko popolnoma jasne situacije, veliko je stvar interpretacije, kar je za eneg še OK je za drugega škandal, definitivno pa na koncu, če so problemi tudi redko veliki zmagovalci. Žal tu velikokrat potegne kratko kupec, saj nima virov in znanja iztožiti kar mu pripada, saj je zakonodaj verjetno nedefinirana. Je pa njena naloga ščititi tako prodajalca kot kupca.

Kar po mojem najbolj šteje je odkritost in volja narediti maximum za stranke (kot je GIDL rekel, če dobi NOT ON STOCK od matičnega podjetja tudi nasmeh ne pomaga, še manj pa če postane zaradi tega on dežurni krivec). ODnos je v manjših podjetjih še toliko bolj pomemben, saj se težko skrijejo za "slab dan enega od mehanikov".. Motorjev se proda manj kot avtomobilov in še tam imajo prakso regionalnih ali kar kontinentalnih skladišč, da lahko sg+furajo stroške zalog. Smo pa že pri temi serviserji: dobri in slabi :roll:

Objavljeno

mi ničesar ne zamerimo(upam da lahko govorim v množini) ampak tako si stresel jezo (meni se je tako zdelo) na vse ki želijo imet opravljen servis. pa saj ko pridem z bolečim zobom k zobozdravniku mi ga tudi takoj popravi.

tvojih uspehov ti pa itak nihče ne oporeka, le želim ti še tako naprej.

potrošniki pa smo čudni ljudje, če imamo nekaj pokvarjeno ali pa vsaj servis, želimo imeti to rešeno v najkrajšem času. če pa to ni možno, je pa potrebno potrošnika s tem seznanit ne pa da mu vsak teden reče pridi jutri del bo tu, pol ga pa spet ni ...... te stvari mi gredo na jetra.

Objavljeno
mi ničesar ne zamerimo(upam da lahko govorim v množini) ampak tako si stresel jezo (meni se je tako zdelo) na vse ki želijo imet opravljen servis. pa saj ko pridem z bolečim zobom k zobozdravniku mi ga tudi takoj popravi.

tvojih uspehov ti pa itak nihče ne oporeka, le želim ti še tako naprej.

potrošniki pa smo čudni ljudje, če imamo nekaj pokvarjeno ali pa vsaj servis, želimo imeti to rešeno v najkrajšem času. če pa to ni možno, je pa potrebno potrošnika s tem seznanit ne pa da mu vsak teden reče pridi jutri del bo tu, pol ga pa spet ni ...... te stvari mi gredo na jetra.

Mogoče se ti je to res zdelo ker si v vlogi stranke, jaz povem to kar slišim in doživim na kavi s prijatli mehaniki, teh pa ni malo.Če bi stresal jezo in igral enga zadrtega serviserja, potem se nebi podpisal pod post z polnim imenom in priimkom, a se ti nezdi mal logično? Vsi smo pod kožo krvavi in vsi delamo napake, kdaj pa kdaj je pa treba mal zamižat na eno oko in nakoncu se dobro konča.

lp

Gidl :wink:

Objavljeno

lepo si to povedal. nasmeh pa ni nikoli odveč :D

Objavljeno
Potrdila nimam,je pa na servisu zapisano kdaj sem pripeljal motor na popravilo.Jaz sem se sicer že pozanimal glede tega.Če v roku 45 dni ne dobim popravljenega motorja imam v roku 45 dni imam pravico v roku osmih dneh pisno zahtevat nov motor.Če pa v garancijski knjigi ne piše da so dolžni zagotovit popravilo v 45 dneh pa to pomeni da so to dolžni storit takoj.Ampak generalni zastopnik se izgovarja da tega dela ni v tovarni na zalogi.Ampak to je bolj malo verjetno ampak možno. Petega oktobra se pa izteče rok popravila.Če ima kdo kakšne izkušnje glede tega naj napiše,ker več ljudi vedno več ve.Crknil mi pa je zobčenik za četrto brzino,odtrgalo je en zob.

Pri tej temi ti lahko pomagam samo z strani stranke-delam na servisu(ne moto)

Po zakonu o obligacijskih razmerjih, ti mora zastopnik oz. uvoznik, če ne odpravi garancijske napake v času 45 dni, predati nov motor.

Upam da maš kakšno potrdilo kdaj si motor na servis predal.(pa seveda če nista kolega z zastopnikom).

Veliko sreče!

To kar vi pišete o 45 dneh NI RES. Res je da je Svet za zaščito potrošnikov sprejel ta zakon, ni ga pa sprejel parlament! Zadeva ni uzakonjena. Nepoznam pa primera da bi kdo po 46 dneh zahteval nov motor in ga tudi dobil.

izi vidiš da so vsi zastopniki za en k.... sploh pa pri rezervnih delih, ker jih pač ne jemljejo na zalogo, pol te pa še kak trgovc malo za nos vleče pol pa je tako kot je.

Rad bi te videl kakšno zalogo bi imel ti :!:

Posebej pa še kompletni menjalnik z vilčkam in to za vse modele in letnike ki so še v garanciji.

Popravic povedano mi gre na bruhanje ko berem take stvari, vsi bi mieli vse takoj naslednji dan na krožniku servirano, pa če ti serviser takoj pred teboj ne začne podirat in popravljat tvojega motorja je za en k..., poleg tega bi se mogu pa še z stranko pogovarjet in mu razložit zgodovino motoriznanstva in povedat vse potankosti njegovega motorja, ga pohvalit da dobro maže ketno in da dobro zalaga čez ovinke ker je guma pravilno obrabljena itd. To ja za vas dober serviser!!!

Kdo od vas kolikor vas je motoristov( z izjemo nakaterih) jeseni pravilno pospravi svoj motor??? (konzervira, odklopi akumulator in ga priklopi na stalni vzdrževalec napetosti, napumpa gume, itd)

Kdo od vas naredi spisek vseh stvari ki bi jih bilo potrebno zamenjati pred novo sezoni in se čez zimo pozanima o cenah in stvar še pred pričetkom sezone naroči in zamenja??? Večina ko posije prvo sonce privleče motor za roge naplano in gasa, če pa kaj nedela pa HALO SERVIS "a se nebi dal takoj, kako pa da nimate, itd"

Včasih se kakšna stvar tudi zavleče, pa zato ni serviser niti uvoznik nategu kot jih vi obravnavate.

Brez zamere spoštujem motoriste, šebolj športnike motoriste tudi živim od njih ampak, ampak včasih ga pa mal serjete.

lp

Gregor Zupan, GiL Motosport

Sej ti ga tud sereš z svojimi izjavami odganjaš svoje potencialne stranke gidl.

Objavljeno

perovic sorry,se v tem primeru strinjam z gidlovim mnenjem - iz izkusenj in dolgoletnih opazovanj.ne recem,da jaz vedno vse porihtam pred sezono (se trudim,a se vedno se kaj najde),samo kar nekateri zahtevajo je prevec (vse takoj odmah in to zastonj).prevec je takih "veseljakov",kot jih je gidl opisal; in taki vecinoma pokvarijo,ali probajo pokvariti,renome dobrih serviserjev.

Objavljeno
Sej ti ga tud sereš z svojimi izjavami odganjaš svoje potencialne stranke gidl.

Vem samo da sem odkrito realen, potvoje bi mogu še jaz mal popljuvat po uvozniku in po serviserjih in rečt: FANTJE PRIDTE K MEN JAZ VAM BOM VSE ZRIHTU, KAJ BODO ONI K POJMA NIMAJO! Slovenija je premajhna za take vaje, to deluje samo enkrat in še to pri naivcih!

Dragi moj takih strank popravic povedano nerabim, če oni mene cenjio zato ker jim dobr lažem v obraz in jih na vratih še prst v rit porinem (oprostite izrazu) potem hvala lepa zanje. :bad-words:

Ice hvala za tvoje mnenje, cenim odkritost.

Objavljeno

Jaz na srečo okoli serviserjev bolj malo letam, zato nimam ravno izdelanega mnenja o njih pa tudi pristopa ne :lol:

Objavljeno
Jaz na srečo okoli serviserjev bolj malo letam, zato nimam ravno izdelanega mnenja o njih pa tudi pristopa ne :lol:

Jaz tudi vse tako kot je predpisal proizvajalec v predvidenih rokih in do sedaj ni bila potrebna nujna intervencija serviserja ... vulkanizer na Calabriji pa se je zame kar lepo potrudil :)

Objavljeno

Motor je že doma . Sem zelo zadovoljen z opravljenim delom serviserja,ker je bilo zelo strokovno kvalitetno in hitro(dva dni) Nisem pa zadovoljen z delom in pristopom generalnega uvoznika ker je bilo očitno da se ni dovolj potrudil da bi nabavil rezervni del v enem razumnem roku.Nekaj glede o zahtevi za novo vozilo po informacijah urada za varstvo potrošnikovih pravic sem vam že napisal,sedaj pa še kaj pravi garancijska knjiga citiram Garancija se TOLMAČI v skladu z slovenskimi zakoni. Za odločanja o vseh nesoglasij ki bi lahko nastala iz te garancije so pristojna slovenska sodišča.Če napake ni mogoče odpraviti ali če od lastnika ni mogoče pričakovati ,da pristane na ponovne poskuse popravila zahteva RAZVEZO(spremembo)pogodbe ali zmajnšanje cene kupljenega motornega kolesa.Lastnik nima pravice do zamenjave za novo motorno kolo.To piše v garancijski knjigi YAMAHA.V prejšnjih člankih sem pa napisal kaj pravi zakon po uradu za varstvo potrošnikovih pravic To sem napisal samo v vednost vsem ki bodo kdajkoli imeli probleme v garancijskem roku.Kako pa ravnat pa naj presodi vsak sam.

Objavljeno
Srečno vožnjo Stari :P :wink: :wink: :wink:
Objavljeno
gidl, kolikor sem videl v teh tvojih zadnjih postih, nisi srečen v svojem poklicu, pa nisi sam kriv. krivi so motoristi, ki pri tebi popravljajo oz. servisirajo motorje. bolje da zamenjaš poklic kot pa da stresaš svojo jezo na stranke. :shock:

Moram ti odgovorit da se zelo motiš in seenkrat motiš Marijan, zelo uživam v svojem poklicu in sem tudi po športni plati uspešen že nekaj let v Sloveniji, prej in vmes pa tudi v tujini in to v svetovnem merilu. Jaz s svojimi strankami res nimam nobenih problemov in nikoli ne stresam jeze nad njimi.

Iz lastnih izkušenj, pa sem dal tud že druge serviserje čez, lahko povem, da nimaš prou Marijan. Jaz sem z Gidlom in njegovim delom zadovoljen.

Objavljeno

Seveda Marjan nisem razumel tvojih izjemno kompleksnih izjav :shock: , ker sem pr bol butastih :D . Pa pozab Marjan, preber sam zaden stavk moje prejšnje izjave. :wink:

:onfire:

Objavljeno

Ko sem vse prebral in iz iskušenj

sem prišel do naslednjih sklepov:

-Potrošniki smo ene čudne žvali, ki hočemo vse takoj in zastonj

-Potrošniki smo neumni oz. zelo neumni

-Uni zakon od 45 dni je čista neumnost in uboga država za ki to podpira

-Če kupiš moped in upizdiš miljone je pač to stvar potrošnika in ne serviserja in uvoznika oz. je to samo tvoja stvar če moped crkne

-Za rezervni del dobit je potrebno k maši hodit in molit, saj se lahko zelo lahko zgodi, da dela ne bo oz. sploh ni v garanciji.

-Serviserji so lepi, ubogi, potrpežljivi, poceni, pa malce svetniškega sija se jim dela že okrog glave.

LP

Objavljeno
Ko sem vse prebral in iz iskušenj

sem prišel do naslednjih sklepov:

-Potrošniki smo ene čudne žvali, ki hočemo vse takoj in zastonj

-Potrošniki smo neumni oz. zelo neumni

-Uni zakon od 45 dni je čista neumnost in uboga država za ki to podpira

-Če kupiš moped in upizdiš miljone je pač to stvar potrošnika in ne serviserja in uvoznika oz. je to samo tvoja stvar če moped crkne

-Za rezervni del dobit je potrebno k maši hodit in molit, saj se lahko zelo lahko zgodi, da dela ne bo oz. sploh ni v garanciji.

-Serviserji so lepi, ubogi, potrpežljivi, poceni, pa malce svetniškega sija se jim dela že okrog glave.

LP

vidiš, kaj vse pogruntamo

Se mi kar smilta ker tako užaljeno in ozko razmišljata.

Objavljeno

gidl še tebi bom napisal kar sem tomyu: nisi razumel kar sem napisal.

sam nimam s serviserjem nobenega problema, sem zadovoljen z njim. oglasil sem se na tvoj dopis, kjer si pač napisal, kar si in tvoje pisanje me je takoj spomnilo na to, da pač nisi srečen v svojem poklicu, zato sem tudi napisal kar sem, bil je odgovor na tvoje pisanje o nas potrošnikih.

Objavljeno

Ozkega in drugačnega mišljenja so me naučili serviserji (razen redke izjeme), žal.

Objavljeno

Bilo bi zelo zabavno in poučno slišati, kaj vse se serviserji in ostalo ljudstvo, ki dela s strankami, NAUČI od njih!! :?: :!: :?:

Objavljeno
Bilo bi zelo zabavno in poučno slišati, kaj vse se serviserji in ostalo ljudstvo, ki dela s strankami, NAUČI od njih!! :?:  :!:  :?:

Blo bi res hard, ampak dvomim da bi se kdo od serviserjev upal napisat po pravic kaj si misli.

Objavljeno

Gidl, ne da si ne upajo, nebi bilo kulturno! (pras..,pi...,kur..,itd 8)

  • 4 let pozneje...
Objavljeno

Mal stara tema, ampak naslov ustreza :)

Niti ne vem kako se reče temu, tk da kr po domače... rabu bi tiste aluminijaste "kapce" k pridejo na konc belance. Kje iskat?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!