Skoči na vsebino

Registriranje 200ccm motorja pod 125ccm??


Priporočene objave

Objavljeno

Kako je možn registrirat 200ccm skuter pod 125? Morš met veze al se da tut kako drugač?

Objavljeno
Kako je možn registrirat 200ccm skuter pod 125? Morš met veze al se da tut kako drugač?

Vem, da so si nekateri npr Runner-ce 125/180 registrirali pod 50 kubikov. Kako pa ne vem. Torej nekako se da.

Objavljeno (popravljeno)

Ga nemorš ...ker ti piše v izpit 125ccm in do 11 kW ....Tko da tud če ma 11 kW pa 200 ccm mislim da nemoreš :krneki: Možnost je le ta če maš motor 125 ccm pa pol s predelavo tolk dobiš :whistle: Npr. Če maš 50 ccm pa ga registriraš pol daš pa kit 80 notr. :rolleyes:

Popravljeno . Popravil 0b5353n
Objavljeno
Kako je možn registrirat 200ccm skuter pod 125? Morš met veze al se da tut kako drugač?

uspe ti edino če imaš papirje od istega modela 125. Potem številke od 125 naštimaš gor na 200cmm(naj dela nekdo ki naredi kot orginal). in lepo registriraš.

Objavljeno
uspe ti edino če imaš papirje od istega modela 125. Potem številke od 125 naštimaš gor na 200cmm(naj dela nekdo ki naredi kot orginal). in lepo registriraš.

Ubistvu sfejkaš papirje?

Objavljeno

Kolikor jaz vem, so "runerce" vse enake, torej lahko na 50ccm runerco namontiraš večji motor (važna je samo stevilka okvirja), lažni papirji s prenarejanjem številk pa te lahko stanejo hudo drago (odsvetujem).

lp

Franc

Objavljeno

ja sam če ne veste ima motor tud svojo št. , katero pa res ponavadi ne popisujejo

Objavljeno
Kolikor jaz vem, so "runerce" vse enake, torej lahko na 50ccm runerco namontiraš večji motor (važna je samo stevilka okvirja), lažni papirji s prenarejanjem številk pa te lahko stanejo hudo drago (odsvetujem).

lp

Franc

vglavnem vse runerce ki so 125+ pod 50 registrirane so, preko fake papirjev. Prav tako najebeš če te dobijo z 50 ko runerjem pa na njej od 180 mašin.

Pomojem se niti nebi toliko na tehničnem piknili v te papirje saj med 125 in 200 ni neke razlike(runerjem) na videz. Če pa 50ko primerjaš pa je.

Objavljeno

Morš met veza al pa dnar oz. oboje :D

Objavljeno

Hej!

Pogoj da zadevo pelješ z A1 izpitom je: moč manjša od 11 kW IN prostornina manjša od 125 cm^3. Drugače pa je že samo vprašanje čudno...ali lahko 200ccm registriraš kot 125 ccm....kot bi gliser registriral kot avion....oz. moraš imeti prekleto hude veze, ki (če jih imaš) naj ti raje priskrbijo izpit A neomejeno.

LP Gašper

Objavljeno
Hej!

Pogoj da zadevo pelješ z A1 izpitom je: moč manjša od 11 kW IN prostornina manjša od 125 cm^3. Drugače pa je že samo vprašanje čudno...ali lahko 200ccm registriraš kot 125 ccm....kot bi gliser registriral kot avion....oz. moraš imeti prekleto hude veze, ki (če jih imaš) naj ti raje priskrbijo izpit A neomejeno.

LP Gašper

Podpis.

Pa nvrjamem da i bojo kakšne veze to rihtale ker če te kdo dobi bojo problemi še pa še :krneki:

Objavljeno

Ja lahk pa zablokeraš do 11Kw in se lepo voziš kakšen teden.

Potem pa blokade ven z motorja. Iz prometne pa ne...

To delajo naši veleumni mladiči na 600+ ccm.

Uzem si kkšnga za vzor :unsure:

Ane Oražm? :lol1:

(nism se mogu zadržat :P )

Objavljeno

Ja samo blokada na 11 kW ne obstaja!

Objavljeno
Ja samo blokada na 11 kW ne obstaja!

aSK GOOGLE FOR MORE INFORMATION :closedeyes:

Bo že mogl obstajat. Če pa ne pa doma nablokeri da bo šu 120Km/h pa pel homologirat.

A je res treba, da vm use k riti prpelmo?

Objavljeno

se da blokirat na 11 kw (zmanjšaš dovod zraka)

Objavljeno
ja sam če ne veste ima motor tud svojo št. , katero pa res ponavadi ne popisujejo

motor ima označem samo tip, ker je to potrošni material, in ni nekaj kar bi bilo za večne čase, kot tudi žarnice niso

vglavnem vse runerce ki so 125+ pod 50 registrirane so, preko fake papirjev. Prav tako najebeš če te dobijo z 50 ko runerjem pa na njej od 180 mašin.

Pomojem se niti nebi toliko na tehničnem piknili v te papirje saj med 125 in 200 ni neke razlike(runerjem) na videz. Če pa 50ko primerjaš pa je.

ni nujno, runnerce imajo vse enak gištel, od 50 do 180ccm so okvirji identični, tako da na 50ccm runnerco samo blok prešraufaš pa imaš 180ccm brez fejkanja papirjev

Ja lahk pa zablokeraš do 11Kw in se lepo voziš kakšen teden.

Potem pa blokade ven z motorja. Iz prometne pa ne...

To delajo naši veleumni mladiči na 600+ ccm.

Uzem si kkšnga za vzor :unsure:

Ane Oražm? :lol1:

(nism se mogu zadržat :P )

kaj tu nuca blokada na 11kW, če imaš zraven še omejitev prostornine na 125ccm

Objavljeno
Ja lahk pa zablokeraš do 11Kw in se lepo voziš kakšen teden.

Potem pa blokade ven z motorja. Iz prometne pa ne...

To delajo naši veleumni mladiči na 600+ ccm.

Uzem si kkšnga za vzor :unsure:

Ane Oražm? :lol1:

(nism se mogu zadržat :P )

Jst sm 125 pa 50 že vozu k ti sploh še nis vedu da to obstaja in se boš mogu ti še kr en cajt vozt da me boš ujeu, tko da ne boš ti men govoru al jst rabm blokado al ne :naughty: Pa drugač ne ti men veleumni mladič, ker največji mladič v motorizmu si ti in trenutno še ne veš kako vse to poteka v praksi, tko da najprej se začni resno vozt pol pa bod brihtn nam "veleumnim mladičom" tuki gor, k se usi med sabo večinoma poznamo in vem da po večini usi dost obvladajo da so brez blokade... ti pa če veš da nisi sposobn vozt 600+ motorjev pa imej notr blokade in take zadeve, ker ti glede tega ni noben brihtn, ti maš pa na forumu skos ene pripombe, da se folk voz brez blokad :wacko:

Brez zamere, ampak iz to tvojo ponovno butasto izjavo (ane Oražm) si mi pa res mal utrip dvignu, ker govoriš tko k da bi biu pa že ne vem kok cajta motorist pa naredu ne vem kok km, ubistvu pa sploh še motorist nisi, ker z 125ccm si mal bol k voznik kolesa z motorjem, ne pa motorja :blush:

Objavljeno
izjavo (ane Oražm) si mi pa res mal utrip dvignu

:rolleyes: En je pa mal žiučn :yea1:

Hotu sm sam :

Če se skantaš (na ravnem), bo že mogl bit neki na tem,

da voznik ni dorasel motorju.

Ne da ni sposobn. Ampak da ni dorasel.

_upam , da opaziš razliko_

Pa brez zamere .)

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!