Lukkkss Objavljeno April 16, 2009 Opozori Objavljeno April 16, 2009 Kako je možn registrirat 200ccm skuter pod 125? Morš met veze al se da tut kako drugač?
LooLekSLO Objavljeno April 16, 2009 Opozori Objavljeno April 16, 2009 Kako je možn registrirat 200ccm skuter pod 125? Morš met veze al se da tut kako drugač? Vem, da so si nekateri npr Runner-ce 125/180 registrirali pod 50 kubikov. Kako pa ne vem. Torej nekako se da.
0b5353n Objavljeno April 16, 2009 Opozori Objavljeno April 16, 2009 (popravljeno) Ga nemorš ...ker ti piše v izpit 125ccm in do 11 kW ....Tko da tud če ma 11 kW pa 200 ccm mislim da nemoreš :krneki: Možnost je le ta če maš motor 125 ccm pa pol s predelavo tolk dobiš Npr. Če maš 50 ccm pa ga registriraš pol daš pa kit 80 notr. Popravljeno April 16, 2009. Popravil 0b5353n
norc 16 Objavljeno April 16, 2009 Opozori Objavljeno April 16, 2009 Kako je možn registrirat 200ccm skuter pod 125? Morš met veze al se da tut kako drugač? uspe ti edino če imaš papirje od istega modela 125. Potem številke od 125 naštimaš gor na 200cmm(naj dela nekdo ki naredi kot orginal). in lepo registriraš.
Lukkkss Objavljeno April 16, 2009 Avtor Opozori Objavljeno April 16, 2009 uspe ti edino če imaš papirje od istega modela 125. Potem številke od 125 naštimaš gor na 200cmm(naj dela nekdo ki naredi kot orginal). in lepo registriraš. Ubistvu sfejkaš papirje?
franc Objavljeno April 16, 2009 Opozori Objavljeno April 16, 2009 Kolikor jaz vem, so "runerce" vse enake, torej lahko na 50ccm runerco namontiraš večji motor (važna je samo stevilka okvirja), lažni papirji s prenarejanjem številk pa te lahko stanejo hudo drago (odsvetujem). lp Franc
JeRn3j Objavljeno April 16, 2009 Opozori Objavljeno April 16, 2009 ja sam če ne veste ima motor tud svojo št. , katero pa res ponavadi ne popisujejo
norc 16 Objavljeno April 16, 2009 Opozori Objavljeno April 16, 2009 Kolikor jaz vem, so "runerce" vse enake, torej lahko na 50ccm runerco namontiraš večji motor (važna je samo stevilka okvirja), lažni papirji s prenarejanjem številk pa te lahko stanejo hudo drago (odsvetujem).lp Franc vglavnem vse runerce ki so 125+ pod 50 registrirane so, preko fake papirjev. Prav tako najebeš če te dobijo z 50 ko runerjem pa na njej od 180 mašin. Pomojem se niti nebi toliko na tehničnem piknili v te papirje saj med 125 in 200 ni neke razlike(runerjem) na videz. Če pa 50ko primerjaš pa je.
ironbeeper Objavljeno April 16, 2009 Opozori Objavljeno April 16, 2009 Morš met veza al pa dnar oz. oboje
Murderdoll Objavljeno April 16, 2009 Opozori Objavljeno April 16, 2009 Hej! Pogoj da zadevo pelješ z A1 izpitom je: moč manjša od 11 kW IN prostornina manjša od 125 cm^3. Drugače pa je že samo vprašanje čudno...ali lahko 200ccm registriraš kot 125 ccm....kot bi gliser registriral kot avion....oz. moraš imeti prekleto hude veze, ki (če jih imaš) naj ti raje priskrbijo izpit A neomejeno. LP Gašper
0b5353n Objavljeno April 16, 2009 Opozori Objavljeno April 16, 2009 Hej! Pogoj da zadevo pelješ z A1 izpitom je: moč manjša od 11 kW IN prostornina manjša od 125 cm^3. Drugače pa je že samo vprašanje čudno...ali lahko 200ccm registriraš kot 125 ccm....kot bi gliser registriral kot avion....oz. moraš imeti prekleto hude veze, ki (če jih imaš) naj ti raje priskrbijo izpit A neomejeno. LP Gašper Podpis. Pa nvrjamem da i bojo kakšne veze to rihtale ker če te kdo dobi bojo problemi še pa še :krneki:
Brejker Objavljeno April 16, 2009 Opozori Objavljeno April 16, 2009 Ja lahk pa zablokeraš do 11Kw in se lepo voziš kakšen teden. Potem pa blokade ven z motorja. Iz prometne pa ne... To delajo naši veleumni mladiči na 600+ ccm. Uzem si kkšnga za vzor :unsure: Ane Oražm? (nism se mogu zadržat )
LooLekSLO Objavljeno April 17, 2009 Opozori Objavljeno April 17, 2009 Ja samo blokada na 11 kW ne obstaja!
Brejker Objavljeno April 17, 2009 Opozori Objavljeno April 17, 2009 Ja samo blokada na 11 kW ne obstaja! aSK GOOGLE FOR MORE INFORMATION :closedeyes: Bo že mogl obstajat. Če pa ne pa doma nablokeri da bo šu 120Km/h pa pel homologirat. A je res treba, da vm use k riti prpelmo?
ironbeeper Objavljeno April 17, 2009 Opozori Objavljeno April 17, 2009 se da blokirat na 11 kw (zmanjšaš dovod zraka)
k0ci Objavljeno April 17, 2009 Opozori Objavljeno April 17, 2009 ja sam če ne veste ima motor tud svojo št. , katero pa res ponavadi ne popisujejo motor ima označem samo tip, ker je to potrošni material, in ni nekaj kar bi bilo za večne čase, kot tudi žarnice niso vglavnem vse runerce ki so 125+ pod 50 registrirane so, preko fake papirjev. Prav tako najebeš če te dobijo z 50 ko runerjem pa na njej od 180 mašin. Pomojem se niti nebi toliko na tehničnem piknili v te papirje saj med 125 in 200 ni neke razlike(runerjem) na videz. Če pa 50ko primerjaš pa je. ni nujno, runnerce imajo vse enak gištel, od 50 do 180ccm so okvirji identični, tako da na 50ccm runnerco samo blok prešraufaš pa imaš 180ccm brez fejkanja papirjev Ja lahk pa zablokeraš do 11Kw in se lepo voziš kakšen teden.Potem pa blokade ven z motorja. Iz prometne pa ne... To delajo naši veleumni mladiči na 600+ ccm. Uzem si kkšnga za vzor :unsure: Ane Oražm? (nism se mogu zadržat ) kaj tu nuca blokada na 11kW, če imaš zraven še omejitev prostornine na 125ccm
_N3jC_ Objavljeno April 18, 2009 Opozori Objavljeno April 18, 2009 Ja lahk pa zablokeraš do 11Kw in se lepo voziš kakšen teden.Potem pa blokade ven z motorja. Iz prometne pa ne... To delajo naši veleumni mladiči na 600+ ccm. Uzem si kkšnga za vzor :unsure: Ane Oražm? (nism se mogu zadržat ) Jst sm 125 pa 50 že vozu k ti sploh še nis vedu da to obstaja in se boš mogu ti še kr en cajt vozt da me boš ujeu, tko da ne boš ti men govoru al jst rabm blokado al ne :naughty: Pa drugač ne ti men veleumni mladič, ker največji mladič v motorizmu si ti in trenutno še ne veš kako vse to poteka v praksi, tko da najprej se začni resno vozt pol pa bod brihtn nam "veleumnim mladičom" tuki gor, k se usi med sabo večinoma poznamo in vem da po večini usi dost obvladajo da so brez blokade... ti pa če veš da nisi sposobn vozt 600+ motorjev pa imej notr blokade in take zadeve, ker ti glede tega ni noben brihtn, ti maš pa na forumu skos ene pripombe, da se folk voz brez blokad :wacko: Brez zamere, ampak iz to tvojo ponovno butasto izjavo (ane Oražm) si mi pa res mal utrip dvignu, ker govoriš tko k da bi biu pa že ne vem kok cajta motorist pa naredu ne vem kok km, ubistvu pa sploh še motorist nisi, ker z 125ccm si mal bol k voznik kolesa z motorjem, ne pa motorja
Brejker Objavljeno April 20, 2009 Opozori Objavljeno April 20, 2009 izjavo (ane Oražm) si mi pa res mal utrip dvignu En je pa mal žiučn Hotu sm sam : Če se skantaš (na ravnem), bo že mogl bit neki na tem, da voznik ni dorasel motorju. Ne da ni sposobn. Ampak da ni dorasel. _upam , da opaziš razliko_ Pa brez zamere .)
Priporočene objave