Skoči na vsebino

Hellas in boleca rit.


mat

Priporočene objave

Trieste Nedelja 22.7.01. ob 14.00 uri.

Tako, prišli smo nazaj. Kaj naj se drugega rece kot super. Šli smo trije motorji(pet oseb), GS1150, Vara in Vulcan 800. Vsi motorji so izdržali pot brez problemov. BMW se je iskazal še najbolje, imel je najmanjšo porabo, moja Vara je bila problematicna pri porabi(ca 8 litrov) in pri drsanju kovckov po tleh, Vulcan je pa bil dalec najslabši, saj je skoraj na vsakem tretjem ovinku pustil del avspuha na cesti.Seveda govorim o hitri vožnji, saj smo imeli malo casa in hoteli smo videti cim vec.

Pot:

V Grciji smo bili 6 dni in prevozili 2200km, protunjali smo cez centralno Grcijo, Peloponez in nazaj na Lefkado in nato do Igumenitse kjer nas je cakal trajekt.

Ceste so za naše razmere kar dobre( vcasih je sredi ovinka kakšna luknja), je veliko gorskih prelazov, tako da smo se drugi dan, od Meteore do Korinta, vzdignili in spustili kakšnih 8krat,nekateri so podobni Vršicu. A najlepši je na Peloponezu, med Sparto in Kamalato, spodaj je bila temperatura okoli 37 stopinj, gor ca 15 stopinj, ampak ko pogledaš nazaj in dalec v dolino, vidiš same serpetine(ehh kakšen pogled).

Razmere na cesti:

Pa grki voijo nekoliko kaoticno, hupa jim pomeni vse, ko se obracajo, ko bremzajo ali ko pozdravljao kakšno lepo grkinjo ali soseda, in pa seveda ko se razburjajo. Ce ti tam hupa ne dela si niko i ništa.

Kot avtomobilisti proti motoristom, so fantasticni, takoj ko te opazijo( in to je takoj) se ti umaknejo na desno(razen nekega popa, ki je pa verjetno zamudil v službo, pa se je verjetno kar v avtu že pogovarjal z svojim šefom).

Vrocina:

Hot, hot, hot..., ampak ko si na motorju ni problema, saj je vrocina suha in jo lažje prenašaš kot 27 stopinj doma.

Hrana:

Kaj se naj rece drugega kot odlicno. Jedli smo v zabacenih gostilnah kjer smo videli zaustavljene kamione.

Drink:

Zna se Amstell i Mythos( ampak dostikrat se mi je v snu prikazovalo laško).

Women:

Dobre in niso tako suhe kot naše i mocno bogate (ce me razumete).

Policija:

V glavnem se skrivaji pred vrocino, opazili smo dva radarja, nam ni nihce težil.

Plaže:

Lepe, 40km mivke in turkiznega morja.

Ženske na soncenju:

Grrr, sve so oblecene.

Grki:

Naši da ne govorim o Istri, se bi lahko veliko naucili od njih. Prijazni in naravni so, vedno najdejo cas za tebe(samo malce pocasni so). V nekem mestu smo zašli, ob nas se je ustavila grkinja, in ona na grškem mi na esperantu, da smo zašli, ženska je obrnila avto in nas zapeljala do izhoda iz mesta.

Boleca rit:

Ja to se mi zacne dogajati po sto kilometrih, ampak kasneje se ne sopnjuje in jo pac probaš ignorirati.

Cene:

Ah, ja kar tja bi se preselil. Pet se nas je nažrlo in napilo z brezplacnim mackom za okli 50-70dem. Nevem kaj ti nori švabi in še bolj nori Slovenci delamo v Istri.

Kriminal:

Nevem, nismo ga opazili, motorje smo pušcali kjerkoli brez slabih obcutkov.

WC:

pa kakor kjer, papir kar imej z sabo, ampak kasneje ga ne vrži v WC, nevem zakaj, verjetno smo jim malce onesnažili podtalnico.

Jezik:

Veliko jih zna angleško, ce pa že ne je še zmerom tu esperanto.

Znamenitosti:

Kamen na 37 stopinjah. No, Meteora me je presunila in obzidje v Messohi.

Motorji:

Veliko afric in var, najvec pa starih mopedov, ki pa imajo takšen glas , da jim ga lahko zavidajo še HD.

Pa to bi bilo tako na hitro, ce koga kaj zanima me lahko brez problemov vpraša.

-

mat

http://members.tripod.com/met11/

matjaz.erjavec@siol.net

MK Veteran

mat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, ta je pa dobra, Mat. Bili smo na isti ladji za pot navzdol, izstopili skupaj v Lubenici in se peljali skoraj po isti poti. S to razliko, da smo mi za to porabili dva tedna. (dva para, virago 535 in R6) Ker smo imeli vec casa, smo se poti lotili bolj na easy; prvi teden smo potovali od Igoumenitse, prek Meteorov, Delfov (2 dni), Marathona, Aten (2 dni), Korinta, Nafplia, Andritsaine in Pargasa do Killinija, kjer smo jo za teden dni zasluženega pocitka in žuranja mahnili na Zakynthos, plavat med želve. Naša izkušnja Grcije in Grkov se precej razlikuje od vaše, saj niso bili, z redkimi izjemami, do nas niti najmanj prijazni, pa na vsakem vogalu so nas hoteli nategnit. Mogoce so vas tretirali drugace, ker ste bili videti bolj zreli oz. resni.

Ce bo cas, bom napisal še kaj vec o popotovanju, sicer pa smo si bili enotni, da poleti za živo glavo ne gremo vec v Grcijo. Umiranje na obroke za nas kot za motorje. Prjatlu na R6 je zaribala rocka od sklopke, ker je od vrocine odtekla vsa mast. Mogoce je to res prefina mašinca za tako pot, toda vseeno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo, Ali smo se kaj srecavali na prvem delu poti? Spominjam se Viragota, ampak mislim da je bil sam z punco(?), drugega motorja pa nisem opazil. Prvi dan smo se veckrat ustavljli, ker nam je žena od lastnika Vulcana, dvakrat skup padla na motorju. Ženska se je že na trajektu oblekla komplet v usnje in nato cakal v garaži (45stopinj) pol ure da smo prišli ven, kako je pa bilo na cesti pa tudi veš. No ko smo jo slekli je bilo vse uredu.

Sam sem bil že drugic v Grciji in vedno sem srecal prijetne ljudi, res je tudi da smo starejši(grr), smo se pa tudi izogibali velikih turisticnih središc.

Drugace mi pa vrocina ni delala velikih problemov, pa smo bili cel dan na motorjih.

Lp

mat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Zanimivo, Ali smo se kaj srecavali na prvem delu poti? Spominjam se Viragota, ampak mislim da je bil sam z punco(?), drugega motorja pa nisem opazil.

Jep, samo enkrat smo se srecali, ko sva midva s punco ravno pripeljala na pocivališce, vi pa ste se pocasi odpravljali. Mislim, da je bilo nekaj malega pred Ioannino. Yame R6 nisi opazil zato, ker je prehitra Resno, kolega je skoraj ostal na trajektu, ker še z enim nemcem nista mogla spraviti motorjev mimo tovornjaka. Trotli na ladji so ga poslali na konec, kjer so parkirali tisti za Patras, ceprav je imel lepo viden napis Lubenica. Vi ste že odšli, ko je ves premocen in besen pritulil z ladje. Pol smo še nekaj casa zabušavali, sicer bi vas mogoce ujeli kje na cesti.

Kar se tice vrocine, jo je najbrž ravno zaradi piša na motorju lažje prestajati, razen ko se voziš pocasi (v Atenah) in ti pece noge kot kakšnemu pišcancu.

Burn to be wild

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V Atenah smo bli dva dneva, pravzaprav smo spali 20 km ven. Prvi vecer smo se skušali prebiti vanje, pa je bilo tako zabasano, da smo se po eni uri obrnili in šli na pir v prijetno pristanišce Rafino. Naslednji dan smo že zgodaj poskusili še enkrat in... uspeli v eni uri prilezti do parlamenta. Najhuje je bilo naslednji dan, ko smo se morali prebiti cez vse Atene, da smo prišli na avtocesto za Korint. Norišnica, dve uri in pol pri 41 stopinj, bla je pa sobota. Zame Atene in, ce malo razmislim, tudi Grcija NO MORE. (razen z letalom, ker 32 ur ladje ubija)

Burn to be wild

Edited by - lucky on 03/08/2001 10:36:36

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa sej dol z lahkoto in za majhne pare najameš motor, ko pirdeš z avijonom dol (recimo Honda Dominator 250 nov manj kot 200 DEM/teden, za po njihovih cestah vec kot dovolj. Sam morš pa pazit, da se ne zaj... tko, kot sem se jest, ko sem enkrat z eno Yamhino enduro silu u Atene, imel je sicer vodno hlajenje, ne pa tud prisilnega... A si predstavljaš, kok perov morš popit, da tistih par deci vode pohladiš, preden prideš v in cez Atene? Pa bog ne dej, da je to u Plaki,tam je u vsakem kaficu Heineken cez jurja/kos.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce v Grciji najameš motor morš pazit, ker rentajo ful zjahane motorje....

LP

Alfonso

Ja sej ni ttreba vzet tapruga, ponudbe je dol, da se toca dela. Bolj je treba pazit na vsa zavarovanja ( tud ce imajo full insurance, ponavadi na otokih nimajo zavarovano proti kraji, ce greš u Atene morš pazit, ker menda tam full kradejo). Drugace pa izbereš manjše rent a a bike agencije, ker majo boljše motorje, lažje se dogovoriš za dobro ceno / seveda tu cenkaš sam na keš, plastika po ceniku). Jest sem tri leta dol najemou, naredu ulala km, pa nisem meu nikol nobenga sranja!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

A kdo ve, kako se v taksni vrocini in pri stojecem prometu obnesejo zracno hlajeni motorji?

Iz lastnih izkušenj ti lahko povem, da presenetljivo dobro. Moj Viragec ni nic stokal ali kašljal, kar pa ne bi mogel reci za svoje noge in j..ca (najcenejši ham&eggs). Resno, motor mi še naprej dela kot urca, zdele gre pa vseeno na en zaslužen servis, pa bo serviser povedal, ali mu je kaj škodilo. Edini problem so gibljivi deli kot so zavorne ali prestavne rocice in fedri, ki od vrocine zacnejo neprijetno škripat. Mast se kar topi in pocasi odteka, pol se pa drgne pleh ob pleh. Kot sem že omenil je kolegu tako popolnoma blokirala rocka sklopke. R6 je prevec precizna mehanika za takšno mucenje.

Burn to be wild

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Edini problem so gibljivi deli kot so zavorne ali prestavne rocice in fedri, ki od vrocine zacnejo neprijetno škripat. Mast se kar topi in pocasi odteka, pol se pa drgne pleh ob pleh. Kot sem že omenil je kolegu tako popolnoma blokirala rocka sklopke. R6 je prevec precizna mehanika za takšno mucenje.

Burn to be wild

Mislim da vrocina nebi smela biti problem, kolega je imel probleme po vsej verjetnosti zaradi necesa drugega. Saj so še bolj vroci kraji, pa motorji delajo brez problemov.

mat

Edited by - Perla on 30/08/2001 09:08:25

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na zracno hlajene motorje si je priporocljivo namontirat termometer za olje. je taki mali pokrovcek namesto tistega za dolivat olje, ki ima gor termometer. ni prevec drag in je dober za kontrolo. predvsem ga ma dosti harlijasev.

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot sem jaz slišou, naj bi imeli zracno hlajeni motorji itak vgrajeno termo stikalo, ki ti prekine delovanje motorja, ce mu postane prevroce. A kdo kaj ve o tem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Kot sem jaz slišou, naj bi imeli zracno hlajeni motorji itak vgrajeno termo stikalo, ki ti prekine delovanje motorja, ce mu postane prevroce. A kdo kaj ve o tem?

slisal sem nekaj ampak ne vem kako to dela ker ponavadi zracne masine olje "ven vrzejo" ce je prevroce. meni so termometer svetovali na dragstarki, ki mi je enkrat malo olja spustla ampak motor ni nic prekinil. mozno da deluje ampak je boljsi skoz vedet koliko je temperatura in ne cakat da stikalo prisilno prekine motor. za harleye pa vem da takega stikala ni in da ni problem pregret zadnjega cilindra.

lahko pa to nadaljujemo v novem topicu pod motorji.

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne bi blo slabo, jest sam vem, da mam oljne hladilnike kar precej obilne (mislim glede na moc, kubaturo in kolicino olja, pa še cevi so speljane tko, da jih cel cas hladi). Mogoce bi pa res kakšen, ki ima vec izkušenj s temi stvarmi odpru nov topic in nam kej novga povedou, sej u bistvu zato je forum, ne pa za une ribiške stvari, kermu dlje nese!?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

mene pa kaj več zanima saj sam planiram obisk nasljednje leto,kaj se

splača videt,česa se izognit,cene benza-hrane -nočitev-ladje,in kolko pride skupno cenovno - okvirno !!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvo kot prvo, ne hodi dol sredi poletja, ker je vročina neznosna, pa turistov je toliko kot otokov.

Nujno moraš videt Meteoro, nekaj najlepšega na celini. To so samostani zgrajeni na vrhovih gora, ki jih je erozija močno načela.

Potem je še vredno iti v Delfe, pa Epidavros, Mikene... Na koncu imaš teh znamenitosti poln kufer, ker kamen je pač kamen.

Če greš dol poleti, ti ne priporočam obiska Aten, ker je vroče za popizdit, v tistem prometu si pa pečen. Mi smo šli tja pogledat samo Akropolo in stari del mesta, za to smo porabili ves dan in precej živcev. Spomladi je verjetno bolj znosno.

Bencina imajo povsod dovolj, cene so pa različne. Med vožnjo sem za zabavo opazoval, kje imajo najcenejši in kje najdražji benz. Razlika v ceni je dosegla 30 tolarjev na liter. Najcenejše so pumpe na obrobju večjih mest in privat oziroma neznanih podjetij, najdražje so pa znane Shell, BP in na vrhu Texaco.

Hrana je poceni, če ješ njihovo varianto fast fooda (gyros, souvlaki) ali pa špagete, moussake, pice... V boljših restavracijah pa se cene približujejo evropskim in jih celo presegajo. Navadna Grška solata te lahko pride toliko, kot pri nas pošten obrok. Po lokakih lahko pričakuješ, da boš pil pivo tudi po 600-700 tolarjev. Še namig: če si ljubitelj kave, je raje na pij, ker ponekod cena celo presega pivo. Raje si privošči njihov hit - cafe frappe, njihovo različico ledene kave, ki poleti odlično osveži. Pijejo ga povsod.

Z nočitvami ni problema, mi smo kampirali, pa cena za dve osebi, šotor in motor ni nikoli presegla 2500 tolarjev. Sobe so pa že dražje, cene se pa začnejo tam nekje pri 6000 tolarjev brez klime.

Ah, ladja! Edina stvar zaradi katere me Grčija verjetno ne bo več videla (sicer je pa na svetu še marsikaj drugega za videt). To je totalen suffer, pot navzdol še nekako preživiš, omamljen od alkota in poln pričakovanj, nazaj se pa vleče za popizdit. Letos se je trajekt blazno podražil, tako da je za 2 osebi in motor cena že preko 50.000 sit. Na ladji, razen kave, ni pretirano drago.

Jaz letos nisem ravno šparal, vsaj tam, kjer ni bilo potrebno, pa sem v dveh tednih zapravil nekaj čez 1000 dem, brez vozovnice.

Verjetno bo mat dodal še kaj več, ker če se ne motim, je bil dol že večkrat. Če te še kaj zanima, pa vprašaj.

LP, Lucky

Burn to be wild

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

mene pa kaj več zanima saj sam planiram obisk nasljednje leto,kaj se

splača videt,česa se izognit,cene benza-hrane -nočitev-ladje,in kolko pride skupno cenovno - okvirno !!!

V glavnem ti je že Lucky povedal vse. Jaz bi dodal, da se da za sobe cenkati in te včasih pridejo kot camp. Problem je le to, da ti to požira čas(če se ustavljaš za en dan), takrat ko najdeš sobo, imaš šotor že postavljen. Ja v campih se da tudi cenkat.

V Meteori je camp kjer imajo Slovenci popust, tam tudi dobiš spisek campov po celi Grčiji, kjer imaš nato tudi popust.

Ladja: Meni tistih 24 ur mirovanja kar paše.

Motor: Do Grčije se boš vozil tudi najmanj toliko časa, pa še zmatran boš.

Če imaš možnost je najlepše iti v maju, juniju in septembra. Ne bo vroče, ceneje je, samo kar nekaj campov je zaprtih.

mat

http://members.tripod.com/met11/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

24 trajekta iz Igoumenitse še gre, vendar če greš na kakšen otok na oni strani (Kreta, Kikladi), pol boš gotovo potoval nazaj iz Patrasa, tam je pa 32 ur vožnje do Trsta (dve noči in ves dan). Groza!

LP, Lucky

Burn to be wild

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vidim, da ladja iz Patrasa vecini preseda. Midva s punco prej primerno napolniva ruzak z pirckom (Amstel oz. Lasko ko greva iz Trsta) in kaksnim Jegrom oz. Ouzotom. Vzameva taksno kolicino, ki zadosca za dva dni in voznja z ladjo neverjetno hitro mine. Ko si pa enkrat v Grciji si pa tako ali tako skoz en majcken priklopljen; edino ce ne delas maratonskih dnevnih tur v nenormalni vrocini celinske Grcije v meseceu juliju ali avgustu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!