Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

sem iskal po forumu in nisem našel nič pametnega od supermoto Hond 125 ccm. mal več me zanima o tej Hondi, kot sem gledal jih v Sloveniji ni veliko in so zelo redke, kakšna je kaj cena te Honde, poraba, pokvarjlivost in take stvari. kolikor sem slišal so to prave rakete. povejte, če imate kakšne izkušnje z njimi.

hvala

Objavljeno

budacki jo ma semi zdi...klikni njega na PM

Objavljeno

hitra - močna. Mašina podobna kot na kroski, zato tudi struški popravil podobni.

Vsaka dobra stvar ima slabo stran. :)

Objavljeno (popravljeno)

Koncno sem tut jst prisel na svoje :D

Torej ja ... stroski niso enaki kot na cross masini. So tudi do 2× manjsi. Zakaj? Zaradi cestne uporabe. Torej ... vzemtenje, vaga, feltne, lezaji v feltnah ... nic ni niti cetrtino tako obremenjeno kot na crossu. Bat se menja enkrat na 2 leti ( pri crossu amater klasa pa enkrat na leto ). Zracni filter se pri cestni uporabi sploh ne umaze tako da enkrat 2× na leto kupis novega ali starega ocistis. Nicesar ne zlomis ( razen ce kresnes ), pri krosu pa je to vsak teden nekaj.

Zdaj ... motor ni narejen za fure na morje. Lepse se pocuti recimo na Racelandu v Krskem, vendar ga jst nisem imel se moznosti tam zapeljat. ( gre se zaradi tega, ker ima 7.2 litra tank, ampak drugace sedez je veliko bolj udoben kot recimo na Tomos SM al pa Husqvarni SM ( mehak, ker je na kroski enak )).

Pelje se odlicno, moci mi ni zmanjkalo pa sem dokaj norc.

Sicer pa jst lih svojo prodajem , v sloveniji sta samo 2 in obe se v tem trenutku prodajeta. Obe sta uvozeni iz Italije, ker se edino v Italiji taki motorji prodajajo. Cena novega je nekje okrog 9500EVR kolikor sem cekiral. Deli se dobijo cisto povsod, ker so enaki kot na CR 125 enakega letnika.

To je motor za adrenalin :) ampak ce bi kupil 15 litrski tank ( od Honde original, ki pride pod sedez ) se lahko tudi kam dlje zapeljes. Jst se normalno peljem v solo in nazaj pa pride taka relacija okrog 80km.

komponente so zelo kvalitetne ... pletene zavorne cevi, nissin zavorni cilindrcki, Kayaba spredaj vilice nastavljive in 320mm disk, plastik fantastik je vse od ACERBISa, 120/70 sprednja guma, 150/60 zadnja, torej tudi za gume ni problema.

Blah :D se 2 strani lahko napisem.

Popravljeno . Popravil budacki
Objavljeno (popravljeno)

Dober si če upaš ma 42 konjih furat bat 2 leti. Sepravi 10k-15k km

Popravljeno . Popravil norc 16
Objavljeno
Dober si če upaš ma 42 konjih furat bat 2 leti. Sepravi 10k-15k km

Jst sm v 3 mescih naredil 800km :) Bat se pri krosu menja na 50ur ( tako pise knjizici!, vendar brez problema dvojno toliko naredis!), vendar so primeri ko naredijo tudi po 200 ur ( na KTM EXC 125 je naredil 311 ur, sosolc na YZ 125 ze 2 sezone bata ni menjal, nobenih problemov)

Ce se ne motim se ena ura steje za 50km. Na krosu je vazno, da ga imas nonstop na obratih, hitroti so manjse, motor se bolj pregreva ( prva, druga full gasa ) pri temu pa je tukaj vedno v 5 brzini, torej manjse obremenitve in obraba! Torej 200×50 = 10.000km. Nekako moja teorija. Cagiva Mito 7 speed ima tudi se mi zdi da nekje cez 30 konjev pa se menja na 15kkm ( priporoceno spet) ! Pa nisi v zakup vzel, da je cross cilinder narejen malo drugace kot za ostale motorje :), tudi hlajenje je "malo" drugacno.

Vendar jst sm menjal 1× na sezono, ker teh bogih 100EVR na leto dat, res ni problem. Imam pa se stare bate doma in niso NIC obrableni.(bi si jih upal, nazaj noter dat) Mislim, da sem ti dal dovolj gradiva :P

Objavljeno

Bat na krosih se menja na 30 ur kdo vstraja na 60 ur. Sam sem imel krosa 125 kubičnega. Saj res je da večina fura bat celo sezono ampak kašen bat potem ven dobiš, plus celidner obrabiš bolj.Pa kot si rekel tvoj kolega ga fura dve sezoni, vendar slej ku prej mu bo nekaj vtrgalo in bo rekel zakaj mi je celinder+bat šel in ojnica zato ker se mu je bilo škoda dat 100 eurov za bat. Jaz na tej tvoji mašini bi si največ privoščil 5k km z enim batom. Ker res ni skozi gas na fuli kot na kroski.

Objavljeno
Bat na krosih se menja na 30 ur kdo vstraja na 60 ur. Sam sem imel krosa 125 kubičnega. Saj res je da večina fura bat celo sezono ampak kašen bat potem ven dobiš, plus celidner obrabiš bolj.Pa kot si rekel tvoj kolega ga fura dve sezoni, vendar slej ku prej mu bo nekaj vtrgalo in bo rekel zakaj mi je celinder+bat šel in ojnica zato ker se mu je bilo škoda dat 100 eurov za bat. Jaz na tej tvoji mašini bi si največ privoščil 5k km z enim batom. Ker res ni skozi gas na fuli kot na kroski.

No samo, da se razumeva ;)

Objavljeno (popravljeno)
Ker res ni skozi gas na fuli kot na kroski.

Sam sebe morem dopolnit. Če bi bla zadeva v mojih rokah bi trpela še hujše kot kroska. :) Lahko bi mi jo rental za en vikedn vidim da tak maš več mašinc

Popravljeno . Popravil norc 16
Objavljeno
Sam sebe morem dopolnit. Če bi bla zadeva v mojih rokah bi trpela še hujše kot kroska. :) Lahko bi mi jo rental za en vikedn vidim da tak maš več mašinc

Hehe. Na ravnici verjetno bi trpela, po ovinkih pa ni navadna 125ka da bi samo gas drzal ;) v torek pridejo nove gume, pa ce bos kje v nasih koncih lahko dobis za krog :)

  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno

sem iskal po forumu in nisem našel nič pametnega od supermoto Hond 125 ccm. mal več me zanima o tej Hondi, kot sem gledal jih v Sloveniji ni veliko in so zelo redke, kakšna je kaj cena te Honde, poraba, pokvarjlivost in take stvari. kolikor sem slišal so to prave rakete. povejte, če imate kakšne izkušnje z njimi.

hvala

jaz jo imam... samo ta nik je od kolega

jo prodajam in jo lahko vidiš na avto.net

lp,

Objavljeno

jaz jo imam... samo ta nik je od kolega

jo prodajam in jo lahko vidiš na avto.net

lp,

lol to je ex motor od budacki-a, kam v višave si mu te ceno nabil.

Objavljeno

jaz jo imam... samo ta nik je od kolega

jo prodajam in jo lahko vidiš na avto.net

lp,

mam že Huso, pa cena je pretirana, hah nemorš jo za dražje prodat kukr si jo kupu. 

Objavljeno

mam že Huso, pa cena je pretirana, hah nemorš jo za dražje prodat kukr si jo kupu. 

mafijozoti ne jebejo sistema

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!