Skoči na vsebino

Chopper 50 ccm


Priporočene objave

Objavljeno

Nisem ravno mladenič 14 let ampak imam 31 let in imam izpit B kategorije že 13 let,imam osebno vozilo veliko izkušenj in bla bla bla.

Kot otrok sem imel Honda Monkey na tri brzine brez sklopke,samo na nožne prestave in motor je bil zakon.Potem sem se nekaj časa vozil z enim skuterjem od punce,potem pa dolgo časa nisem imel motorja.Sicer se mi ne da iti delati izpit A kategorije,pa tudi niamm neke želje da bi divjal z motorjem tako da mi 125, 250 ali več ccm niti ne vem kaj ne pomeni.

Po drugi strani pa tudi nisem star 14 let da bi se vozil z avtomaticom in podobno.Torej strokovnjaki,kaj predlagate?

Na internetu sem opazil da so tudi Chopperji 50 ccm kar bi verjetno bilo idealno.

Npr tale je sicer kitajske izdelave prodajajo jih pa samo v Berlinu

http://www.best-scooter.de/picture/LK50/q3_gelb/CIMG0016.jpg

kako se vam zdi?Ima kdo kaj podobnega?

Kje v Sloveniji bi se dalo kupiti kakšnega Chopperja?

NA you tube sem videl tudi Chopper Honda 50 ccm ampak ga sedaj nikjer ne najdem kje bi jih prodajali.

Dajte kakšen nasvet kaj naj kupim in pa predvsem kje to prodajajo ali pa da bi šel na kakšno testno vožnjo.

P.S.

Sem čisto na novo pa me zanima če je kdo mojih let pa da vozi 50 ccm ali ste sami najstniki?

Objavljeno

evo pa še vozne lastnosti tega chopperja ki je na sliki,kratek filmček iz you tuba

Objavljeno

pomoje da se jih dobit tudi v sloveniji moj bivši sošolec ga ma in sem ga videl prejšnje poletje kako se vozi tako da se jih pomoje da dobit

lp

Objavljeno

ja to bi bilo super čeprav sem že nekaj kontaktiral trgovine pa to pa za enkrat še nihče niti slišal ni za ta motor :unsure:

Bi pa blo fajn da ga kje imajo.

Še en filmček

Objavljeno

Moj nasvet je, da če se misliš resno vozit z motorjem naredi izpit. 50 ccm je za po vasi, do oštarije pa če si premlad za izpit super zadeva. Za kakšne resne ture pa čist neuporaben. Zadeva sploh če je 4T ti ne bo potegnila čez 45-50, kar ti pa ne omogoča normalne vožnje po cesti.

Drugač je pa od tomosa Revival neki chopperju podobnega.

Objavljeno

ja saj v bistvu res rabim motor "za po vasi" ker itak imam avtomobil pa z njim tudi precej potujem tudi tujina in tako naprej,tako malo za "po vasi" bi pa imel en motor čisto tako na easy za zajebancijo.Saj bi tudi šel na kakšen izlet tako nekaj kratkega.Mogoče bi mi potem kasneje res postal prepočasen ker bi izleti bili vedno daljši in bi si želel kupiti kaj močnejšega takrat bi pač šel delati izpit do takrat bi p aimel tako nekaj na easy.Samo potem bi si moral najti tudi družbo ki imajo tudi motorje do 50 ccm da bi se skupaj vozili ker prijatelj ki ima Viragota bi se mu verjetno zmešalo da bi se moral z mano voziti ker bi bilo prepočasi.Tako me zanima koliko vas je kaj takšnih ki imate motorje do 50 ccm pa da ste stari okoli 30?

Objavljeno (popravljeno)
ja saj v bistvu res rabim motor "za po vasi" ker itak imam avtomobil pa z njim tudi precej potujem tudi tujina in tako naprej,tako malo za "po vasi" bi pa imel en motor čisto tako na easy za zajebancijo.Saj bi tudi šel na kakšen izlet tako nekaj kratkega.Mogoče bi mi potem kasneje res postal prepočasen ker bi izleti bili vedno daljši in bi si želel kupiti kaj močnejšega takrat bi pač šel delati izpit do takrat bi p aimel tako nekaj na easy.Samo potem bi si moral najti tudi družbo ki imajo tudi motorje do 50 ccm da bi se skupaj vozili ker prijatelj ki ima Viragota bi se mu verjetno zmešalo da bi se moral z mano voziti ker bi bilo prepočasi.Tako me zanima koliko vas je kaj takšnih ki imate motorje do 50 ccm pa da ste stari okoli 30?

Ti lahko jaz odgovorim..

30 letnikov, ki bi imeli 50ccm za vozit se za zabavo in ne kot nekaj nujnega ali priročnega do trgovine ali šihta, ni :)

Meni se zdi nakup takega čoperja zgrešen v čisto vseh možnih pogledih.

Pa da utemeljim zakaj..

1. Če bi iskal en moped, da ga imaš za po vasi gor pa dol, do oštarije, poleti do par km oddaljenega šihta, ipd, potem ti je veliko boljša in v vseh pogledih bolj praktična izbira kakšen Tomosov moped, lahko tudi avtomatic, če imaš rad malo colj classic chrome look, potem Revival ali pa enostavno nek 50ccm skuter. Lažji, bolj praktičen, cenejši za vzdrževanje če se kaj polomi, ker ni problema dobit kosov in tako dalje

Ker tak chopper je ena vrsta "minimota". S tem da je v primerjavi z ostalimi vrstami popolnoma neuporaben razen za zajebancijo. Ker s športnim minimotom se lahko vsaj dirka, ali preganja po kakšnem parkingu, tamali cross je lahko uporabljen kot pitbike za vožnjo po "boksih" ko si na Grobniku, to pe res ne vem zakaj bi prišlo prav :)

2. Če pa rabiš to za hobi in ne kot koristno prevozno sredstvo do šihta, potem pa sploh odsvetujem karkoli takega. Isti razlogi kot gor, nepraktičen, počasen, okoren, ipd. Z njim si samo ovira na cesti. Že s skuterjem si, ampak tam vsaj blokade vržeš ven pa leti zadeva 90. Pa če ne drugega je skuter vsaj okreten za po mestu. S tem pa ne bo šlo več kot 45-50 in je za kakršen koli izlet, tudi samo 20km dolg, veliko bolj nevaren, ker te bodo vsi prehitevali pa kleli, ko se boš s tem cjazil po cesti. Da ne govorimo kako bo, ko boš prišel do klanca in bo šlo 20km/h gor, če sploh!

Raje se v koleno usekam, kot da bi s tem moral it kam :D

Pa brez zamere, samo menenje od sicer malo mlajšega motorista od tebe, ampak s kar precej izkušnjami, tako kar se tiče mopedov, kot pravih motorjev :)

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno

BTW..

Če te slučajno zanima nakup mopeda za po vasi, imam jaz doma enga super ohranjenega ATXa s 2900 prevoženimi km, ki je zadnih 6 let stal v garaži pokrit z rjuho. Je brezhiben, v original stanju in kot nov. Pa še iz tiste serije je, ko so montirali gor serijsko BT cilindre in vplinjače, tako da za 50ccm odlično leti po cesti in po gmajni, po vseh klancih :D

Objavljeno

Hm res si mi dal misliti.V bistvu niti sam ne vem zakaj bi imel ta chopper,mi je tako cool mi izgleda pa bi se malo vozil pa ni drag.Stane 800 eurov nov,v Berlinu jih prodajajo no pa montaža pa prevoz pa prideš na 1000+ ampak to vseeno ni tako drago za tak motor.Je pa res da je kitajski,čeprav ne vem zakaj bi to bilo slabo? Razen tega da je nekako miselnost takšna da je vse kar je s kitajske zanič.No saj lahko da je lahko pa da je motor čisto v redu.

Je pa res da bi se ga verjetno kmalu naveličal,ker je počasen pa nekako predober za po stran poteh,makadam,hribi,trava,....tako bi se lahko vozil samo po cesti zakar pa tako ali tako uporabljam avtomobil.

V bistvu ne rabim motor za službo ali karkoli.V bistvu motorja ne potrebujem ker iam avtomobil.Bi ga pa imel zgolj za prosti čas da bi se malo vozil in glede na to da nimam izpita A sem pač obsojen na 50 ccm.

Lahko mi tudi ti kaj predlagaš,vidim da se spoznaš na motorje.

KAj pa kakšen Honda Chopper?

Ali pa "cestaki" :whistle: Aprilia MX50,Aprilia RS,Aprilia RX,MX,Yamaha dt,Enduro 50 xtm,Derbi gpr50,....to sem že vse malo gledal po internetu kakšno je tvoje mnenje o teh motorjih.A to vsi gredo samo 50 km na uro ali gre kdo več?

V bistvu bi res imel nekako vsestranski motor,mogoče ker nisem čisto v centru doma bi se lahko vozil tudi po makadamskih cestah,po gozdu,gorskih cestah,ali pa bi šibal z kakšnim "cestakom" po cesti čeprav po mojem tudi te Aprilie in Yamahe do 50 ccm ne gredo kaj preveč.Koliko to sploh gre? :krneki:

Objavljeno

Ne poznam točno tele firme ampak je dejstvo da se kitajci kvarijo. Poglej mal po forumu koliko ljudi ima probleme z raznimi kitajskimi skuterji. Ni tuki sam mislenost da je vse kitajsko slabo-ponavadi kar je, je pa res da so kitajci poceni. Poleg tega zna bit problem tudi z deli. Pa 1000 eur se meni zdi kar dost za tako zadevo. Kupi kakšen tomos za začetek, kakšen ATX, BT ali kaj podobnega se da z lahkoto sfrizirat da gre tam 80 pa še veliko bolj poceni so kot te zadeve+dele dobiš povsod.

50ccm boš drugač težko spravil čez 90. Aja pa na 90 tud ne bo potegnilo v parih sekundah :whistle:

Nevem jst bi ti svetoval tomosa če že. Najbolš pa da nrdiš izpit pa je.

Objavljeno

hm brez zamere sam ko mi nekdo omeni Tomos imam kar pred očmi one APN6,automatic,...pa to ko se res ljudje z njimi vozijo "na šiht" :unsure: to mi ni neki najbolj.Mislim ok,verjamem da so motorji "havležni" pa vse to ampak saj jaz ne rabim neki motor za službo ali trgovino.Rabim tako malo za zajebancijo,neki cool da se mal vozim,bolj fancy varianta da grem na sladoled recimo ali pa drink,čeprav po drugi strani bi se šel pa tudi malo vozit po kakšnih brezpotjih,....je pa res da nisem star 14 let in bi me verjetno tole kmalu pričelo dolgočasiti.rabim neki motor "da se zaljubim na prvi pogled" :naughty:

Drugače pa včasih sem imel Honda Monkey to je bil res zakon motor.Mi ga je stric iz Nemčije pripeljal in je kot nekakšen tori ali pa mini moto samo da je bil večji od navadnega mini motoja.Je imel tri brzine,zadnjič sem malo po you tubu gledal in to je še vedno popularen,je bilo full motoristov pa so imeli neki shod in so se vozili,aaaahhhhhhhh to je bil motor.A kdo kaj ve če Honda še dela kaj podobnega?

Kdo v Sloveniji je zastopnik za Hondo?

Objavljeno

Evo tukaj si lahko ogledate Honda Monkey,moj je bil modre barve

Objavljeno

hehe tale monkey zgleda prov fajn. Drugač pa kar se tomosov tiče maš tud bol ˝prestižne˝ modele kot sta ATX-kvazi endura pa BT-men najbol zakon tomos (razen legende e90 seveda). Obojih seveda ne delajo več ampak se jih še da dobit rabljene kr lepo ohranjene (no za BT-ja bo treba že kr mal več plunt).

Če so ti bol čoperčki všeč pa tomos Revival zgleda kr ok.

Objavljeno
Hm res si mi dal misliti.V bistvu niti sam ne vem zakaj bi imel ta chopper,mi je tako cool mi izgleda pa bi se malo vozil pa ni drag.Stane 800 eurov nov,v Berlinu jih prodajajo no pa montaža pa prevoz pa prideš na 1000+ ampak to vseeno ni tako drago za tak motor.Je pa res da je kitajski,čeprav ne vem zakaj bi to bilo slabo? Razen tega da je nekako miselnost takšna da je vse kar je s kitajske zanič.No saj lahko da je lahko pa da je motor čisto v redu.

Je pa res da bi se ga verjetno kmalu naveličal,ker je počasen pa nekako predober za po stran poteh,makadam,hribi,trava,....tako bi se lahko vozil samo po cesti zakar pa tako ali tako uporabljam avtomobil.

V bistvu ne rabim motor za službo ali karkoli.V bistvu motorja ne potrebujem ker iam avtomobil.Bi ga pa imel zgolj za prosti čas da bi se malo vozil in glede na to da nimam izpita A sem pač obsojen na 50 ccm.

Lahko mi tudi ti kaj predlagaš,vidim da se spoznaš na motorje.

KAj pa kakšen Honda Chopper?

Ali pa "cestaki" :whistle: Aprilia MX50,Aprilia RS,Aprilia RX,MX,Yamaha dt,Enduro 50 xtm,Derbi gpr50,....to sem že vse malo gledal po internetu kakšno je tvoje mnenje o teh motorjih.A to vsi gredo samo 50 km na uro ali gre kdo več?

V bistvu bi res imel nekako vsestranski motor,mogoče ker nisem čisto v centru doma bi se lahko vozil tudi po makadamskih cestah,po gozdu,gorskih cestah,ali pa bi šibal z kakšnim "cestakom" po cesti čeprav po mojem tudi te Aprilie in Yamahe do 50 ccm ne gredo kaj preveč.Koliko to sploh gre? :krneki:

Miselnost, da je kitajsko zanič, ko pride do motorjev, mopedov, in atvjev POPOLNOMA DRŽI. Sem se tudi jaz težko sprijaznil s tem, ker sem se pred leti zapičil v enega štirikolesnika, pa sem potem malo spregovoril s par lastniki, ki so mi povedali izkušnje iz prve roke, pa tudi probal sem par teh zadev in si jih ogledal od blizu. To je čisto sranje, izdelava je boga, pa kar niti ni tako važno pri takih izdelkih, če bi bili vsaj materiali ok, ampak so materiali popolnoma zanič. Ležaji, puše in podobne zadeve imajo zelo omejen rok trajanja, pa ne govorimo tu o par tisoč km, ampak o par sto km. Pri štirikolestnikih se lomijo polosovine, ker so iz enga "puter" materiala, bila je celo smrtna žrtev že zato, ker je kolo nekomu padlo stran in se je zvrnil in podobne bedarije.. Štrom crkuje in se topi, in še in še. Sami agregati menda pri nekaterih modelih niti niso tako slabi, ampak vse ostalo pa je.

Torej če nimaš ravno doma ene dobre mehanične delavnice s strućnico, da si boš sproti drejal nove boljše dele in nimaš ravno pretiranega veselja do šraufanja, potem samo stran od kitajcev, ker bo samo slaba volja. Sicer o tem 50ccm chopperju nisem slišal še nič, ker jih pri nas ni, ampak si mislim, da je podobna scena kot pri atvjih. Ti so pa res poden, lahko prebereš tudi na kakšnem atv forumu, veliko piše o tem.

Vsekakor je bolje ponajt neko vsaj relativno pozano in preizkušeno firmo, je vsaj kvaliteta kolikor toliko na nivoju in ni problem dobit kosov, ipd.

Glede ostalih motorjev, ki si jih naštel, Aprilia, Yamaha, ipd, to so vse čisto ok zadeve, v primerjavi s kitajskimi izdelki so večinoma dvotakni, kar pomeni, da se iz njih stisne nekaj več moči in hitrosti, ko odstraniš blokado in zamenjaš izpuh, ampak vseeno ne moreš pričaovat več kot 80-90km/h realne hitrosti z odraslo osebo, brez kakšnih večjih in dražjih predelav, ki se zagotovo ne splačajo že iz finančnega vidika, brez da se upošteva večjo obrabo in kvarljivost.

Skratka če si se že zapičil v 50ccm, potem vsekakor bolje najt kakšno rabljeno Yamaha ali Aprilia enduro, čeprav bo kakšen € več kot tale nov kitajček, ampak bo vsaj ziher zadeva. To je potem vsestransko, za po cesti, makedamu, gmajni..

JE pa moje osebno mnenje, da je enostavno škoda denarja za to, ker pride že kaj nekaj€.. Jaz bi šel pri motorju za tak namen do max 400-500€, za kar pa dobiš ravno kakšnega zelo lepo ušparanga ATXa, ki gre recimo 80km/h (verzija z BT motorjem) in je vsestranski, za po cesti, gmajni, makedamu.. Vzdrževanje zelo poceni, kosov en kup, zabaven pa nič manj kot 4x dražja fensi Yamaha.

Vse kar je čez cenovni rang 400-500€ bi jaz raje investiral v izpit A kategorije. Tako drag spet ni, pa tudi nek velik problem ga ni naredit, tako da se vsekakor splača razmislit v tej smeri.

Ker če te bo moped kolikor toliko potegnil in ti bo vožnja ratala kul, potem mi lahko verjameš, da bo v prej kot v enem mesecu ratalo premalo in prešvoh in ti bo žal da si kupoval to, namesto enega oreng motorja.

Lepo narediš izpit, kupiš eno Yamaho XT660, soliden nezahteven motorček za začetnika, lahko greš z njim do morja, lahko naložiš ženo in jo pelješ na kremšnite na Bled, lahko pa ga uporabljaš za ganjanje po njivi za bajto, oziroma po makedamskih poteh gmajne. Vsestransko in mnogo bolj zabavno kot karkoli drugega!

Če bi pa rad nekaj za zajebancijo v stilu Honde Monkey, potem ti pa priporočam, da ponajdeš ravno Hondo Monkey. Bo zadeva vsaj na nivoju in kvalitetna, tak da se boš vozil, ne pa samo klel, kot bi pri kitajskem približku :)

LP, J

Objavljeno

BTW, čist neumestna, ampak dobro. Kako izgleda sploh tale izpit za neomejeno kubikažo oz. moč na motorju. Maš samo vožnje, al maš tudi poligon in glavna je na roški in tako kot pri avtu morš pravilno furat? Ker tole mi je ze pr avtu šlo tok na kurac ej, da bi še enkrat mogu na roško mi prow mori. Pa nism padu miljonkrat ampak 1x...

Objavljeno (popravljeno)

Izpit za motor je sestavljen na isti način kot izpit za avto, s tem, da imaš še preizkus spretnostne vožnje na poligonu (osmica, izogib oviri, itd..)

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno
Miselnost, da je kitajsko zanič, ko pride do motorjev, mopedov, in atvjev POPOLNOMA DRŽI. To je čisto sranje, izdelava je boga, pa kar niti ni tako važno pri takih izdelkih, če bi bili vsaj materiali ok, ampak so materiali popolnoma zanič. Ležaji, puše in podobne zadeve imajo zelo omejen rok trajanja, pa ne govorimo tu o par tisoč km, ampak o par sto km. Pri štirikolestnikih se lomijo polosovine, ker so iz enga "puter" materiala, Štrom crkuje in se topi, in še in še. Sami agregati menda pri nekaterih modelih niti niso tako slabi, ampak vse ostalo pa je.

Torej če nimaš ravno doma ene dobre mehanične delavnice s strućnico, da si boš sproti drejal nove boljše dele in nimaš ravno pretiranega veselja do šraufanja, potem samo stran od kitajcev, ker bo samo slaba volja.

Si opisal prijatelja!ATV se več časa popravlja kot vozi-v bistvu se skoraj vedno šlepa domov!Stružnica pa tud lavfa :whistle: no njemu agregat deluje-kolk pač sploh uspe naredit kilometrov :whistle:

Objavljeno
Miselnost, da je kitajsko zanič, ko pride do motorjev, mopedov, in atvjev POPOLNOMA DRŽI. Sem se tudi jaz težko sprijaznil s tem, ker sem se pred leti zapičil v enega štirikolesnika, pa sem potem malo spregovoril s par lastniki, ki so mi povedali izkušnje iz prve roke, pa tudi probal sem par teh zadev in si jih ogledal od blizu. To je čisto sranje, izdelava je boga, pa kar niti ni tako važno pri takih izdelkih, če bi bili vsaj materiali ok, ampak so materiali popolnoma zanič. Ležaji, puše in podobne zadeve imajo zelo omejen rok trajanja, pa ne govorimo tu o par tisoč km, ampak o par sto km. Pri štirikolestnikih se lomijo polosovine, ker so iz enga "puter" materiala, bila je celo smrtna žrtev že zato, ker je kolo nekomu padlo stran in se je zvrnil in podobne bedarije.. Štrom crkuje in se topi, in še in še. Sami agregati menda pri nekaterih modelih niti niso tako slabi, ampak vse ostalo pa je.

Torej če nimaš ravno doma ene dobre mehanične delavnice s strućnico, da si boš sproti drejal nove boljše dele in nimaš ravno pretiranega veselja do šraufanja, potem samo stran od kitajcev, ker bo samo slaba volja. Sicer o tem 50ccm chopperju nisem slišal še nič, ker jih pri nas ni, ampak si mislim, da je podobna scena kot pri atvjih. Ti so pa res poden, lahko prebereš tudi na kakšnem atv forumu, veliko piše o tem.

Vsekakor je bolje ponajt neko vsaj relativno pozano in preizkušeno firmo, je vsaj kvaliteta kolikor toliko na nivoju in ni problem dobit kosov, ipd.

Glede ostalih motorjev, ki si jih naštel, Aprilia, Yamaha, ipd, to so vse čisto ok zadeve, v primerjavi s kitajskimi izdelki so večinoma dvotakni, kar pomeni, da se iz njih stisne nekaj več moči in hitrosti, ko odstraniš blokado in zamenjaš izpuh, ampak vseeno ne moreš pričaovat več kot 80-90km/h realne hitrosti z odraslo osebo, brez kakšnih večjih in dražjih predelav, ki se zagotovo ne splačajo že iz finančnega vidika, brez da se upošteva večjo obrabo in kvarljivost.

Skratka če si se že zapičil v 50ccm, potem vsekakor bolje najt kakšno rabljeno Yamaha ali Aprilia enduro, čeprav bo kakšen € več kot tale nov kitajček, ampak bo vsaj ziher zadeva. To je potem vsestransko, za po cesti, makedamu, gmajni..

JE pa moje osebno mnenje, da je enostavno škoda denarja za to, ker pride že kaj nekaj€.. Jaz bi šel pri motorju za tak namen do max 400-500€, za kar pa dobiš ravno kakšnega zelo lepo ušparanga ATXa, ki gre recimo 80km/h (verzija z BT motorjem) in je vsestranski, za po cesti, gmajni, makedamu.. Vzdrževanje zelo poceni, kosov en kup, zabaven pa nič manj kot 4x dražja fensi Yamaha.

Vse kar je čez cenovni rang 400-500€ bi jaz raje investiral v izpit A kategorije. Tako drag spet ni, pa tudi nek velik problem ga ni naredit, tako da se vsekakor splača razmislit v tej smeri.

Ker če te bo moped kolikor toliko potegnil in ti bo vožnja ratala kul, potem mi lahko verjameš, da bo v prej kot v enem mesecu ratalo premalo in prešvoh in ti bo žal da si kupoval to, namesto enega oreng motorja.

Lepo narediš izpit, kupiš eno Yamaho XT660, soliden nezahteven motorček za začetnika, lahko greš z njim do morja, lahko naložiš ženo in jo pelješ na kremšnite na Bled, lahko pa ga uporabljaš za ganjanje po njivi za bajto, oziroma po makedamskih poteh gmajne. Vsestransko in mnogo bolj zabavno kot karkoli drugega!

Če bi pa rad nekaj za zajebancijo v stilu Honde Monkey, potem ti pa priporočam, da ponajdeš ravno Hondo Monkey. Bo zadeva vsaj na nivoju in kvalitetna, tak da se boš vozil, ne pa samo klel, kot bi pri kitajskem približku :)

LP, J

Hvala res za tele izčrpne informacije.Vsekakor se ne bom odločil za nakup tistega Kitajskeg Chopperja pa ne samo zaradi vas na forumu ampak ker se mi ne da iti v Berlin po njeg apa tudi ne vem kako ga naj v Slovenijo spravim,če bi se hotel peljati bi itak rabil tri dni :trance_33_sleep:

Naj pa povem da si je moj stric kupil en kitajski motor mislim da 125 ccm ali celo 250?

Kakorkoli motor je kupil v Sloveniji,popolnoma nov,srebrne barve,vžge se ga lahko tudi na daljinca,ima celo radio gor,....mislim dobra zadeva plačal je pa mislim da 1200 eurov.Sicer se ne vozi ne vem kako veliko ampak tako na dan naredi 30 km pa potem kakšen teden nič pa spet mogoče 50 km in tako naprej,ker je že malos tarejši človek.Zaenkrat ni imel nobenih težav razen akumolator ga je nekaj zajebaval,se je praznil in te scene tako da sedaj razmišlja da bi ga nadomestil z kakšnim drugim,itak so mu že na servisu zamenjali ampak še vedno ima težave(sam si to razlaga da verjetno zaradi tega ker se premalo vozi in se akumolator potem nič kaj ne polni),zdaj pa razmišlja da bi si kupil kakšen nemški akumulator in ga zamenjal s tem originalnim.Drugače pa niam pripomb ćez motor

Objavljeno (popravljeno)

Praznjenje akumulatorjev je znan in zelo pogost problem pri kitajcih. Fora je pa v tem, da je elektrika za en drek in tudi ko motor stoji, porablja akumulator, pa tudi polnjenje ni verjetno ravno kvalitetno. Nov akumulator ne bo veliko rešil, ker vsak akumulator, ki se parkrat sprazni čisto do konca (kar pri kitajcu s stalno porabo se), je slej ko prej fertik. Edina rešitev je sklapljat kleme po vsaki furi, ter po potrebi dopolnit s polnilcem, če motor sam ne fila dovolj..

No in ravno take stvari so tiste, ki ti pri kitajcu zagrenijo vse skupaj, ker imaš en kup skrbi s takimi malenkostmi, poleg tega pa nikoli ne veš kdaj se bo kaj zlomilo, namesto da bi se vsedel, prižgal, se brezskrbno peljal, parkiral ko prideš domov in to je to. In veš, da bo naslednjič ko boš rabil motor prižgal v prvo, tudi če bo stal pol leta v garaži. :)

No, je pa to zgolj moj vidik zadeve, vsak naj se odloči sam, komur zanič kvaliteta in en kup napakic, ki se stalno ponavljajo ne dviguje pritiska, potem lahko tudi kitajca kupi. Mene pa take zadeve totalno razpizdijo in je bolje za moj pritisk in moje zdravje, da se držim daleč od teh kitajskih jajc :)

Drugače pa 30km, 50km, to ni v bistvu nič, oziroma malo je takih, ki kupijo motor in se vozijo tako malo. Pri teh kilometrih res mogoče ni problemov.. Samo če si pa vzameš eno soboto in greš eno dopoldne malo gmajno orat (če imaš kakšno eduro ali kaj podobnega), je pa nahitro okoli kar nekaj delovnih ur, oziroma kilometrov. In to zna bit za kitajčka kar preveč.

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno

ok no pustimo sedaj te kitajčke.

Ej a pozna kdo kaj Hondine Motorje do 50 ccm?

Verjetno sem že omenil da sem imel Honda Monkey in bla bla bla no in sedaj bi ga spet imel haha.Ali pa nekaj podobnega.

Torej nekaj sem že surfal po internetu in sem pisal Hondi našim zastopnikom pa v tujini samo ne vem če bo kdo kaj odpisal pa pri nas itak teh motorjev verjetno nimajo v tujini pa vidim da so kar popularni vsaj na you tube veliko najdeš tega.Mislim da so jih celo po letu 2000 delali neki remake in tako naprej.Pa sigurno Honda ima kaj tega,ali pa kakšne druge.Tudi Honda NSR50 se mi zdi da obstaja.Torej ve kdo kaj glede tega?Pozna kakšno Hondino trgovino v tujini kamor bi se lahko obrnil?

Objavljeno
ok no pustimo sedaj te kitajčke.

Ej a pozna kdo kaj Hondine Motorje do 50 ccm?

Verjetno sem že omenil da sem imel Honda Monkey in bla bla bla no in sedaj bi ga spet imel haha.Ali pa nekaj podobnega.

Torej nekaj sem že surfal po internetu in sem pisal Hondi našim zastopnikom pa v tujini samo ne vem če bo kdo kaj odpisal pa pri nas itak teh motorjev verjetno nimajo v tujini pa vidim da so kar popularni vsaj na you tube veliko najdeš tega.Mislim da so jih celo po letu 2000 delali neki remake in tako naprej.Pa sigurno Honda ima kaj tega,ali pa kakšne druge.Tudi Honda NSR50 se mi zdi da obstaja.Torej ve kdo kaj glede tega?Pozna kakšno Hondino trgovino v tujini kamor bi se lahko obrnil?

Na bikez.com piše, da je bila Honda Monkey še 2006 letnik. Tako da se pri sosedih ziher da dobit kaj pametnega.

NSR 50 je pa moped za mulce :) To je wannabe cestni motor, ki je pač 50ccm :)

30 letnik na Hondi Monkey je kul, ker je neke vrste fun bajka, ampak 30 letnik na NSR 50 je pa vsaj meni malo smešno. Brez zamere :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!