stankolovski Objavljeno April 25, 2009 Deli Objavljeno April 25, 2009 Najprej lep pozdrav, in se opravicujem ce je ze kje taka podobna tema odprta, toda imam nekaj vprasanj glede gilere runner 180! V ponedeljek namerevam iti na ptuj gledati gilero runner 172cc. (180cc). Motor je drugace original 180cc, 2-takten, vendar ima naslednjo predelavo: Malossi kit 172cc, fergi dellorto 25 (diza 108), sportni filter malossi E 14. Zanima me ali se splaca kupiti tak motor, ali ne? In zakaj ja, in zakaj ne? Letnik 1998, zacetna cena je bila 1400 evrov, zglihal jo bom verjetno na 1000 evrov, ali manj, odvisno od stanja motorja! (ker je motor potreben manjsih licarskih popravil). Zanima me koliko konjickov ima tak motor z to predelavo, ter koncna hitrost. Naj bi bila "samo" okoli 140km/h. Kar me najbolj zanima je poraba bencina. Poba mi je rekel da ne pije veliko zaradi dize (108), pije pa veliko zaradi sportnega filtra! Pila naj bi 7-9l na 100km/h. Tako bi naredil z enim tankom 100km lepe voznje, ce bi ga pa tiscal pa nekje 80km ali tudi manj. Je to res da tako pije? Z original filtrom naj bi naredil 140km! Na kaj je treba biti pozoren pri nakupu tega motorja, ter kaksne nasvete mi lahko date! Prosim resne, ker sem res v dvomih! Bi ali ne bi. Motor je od nekega Aleksandra iz okolice Ptuja ce ga gdo slucajno pozna. Motor pa je rdeco-sive barve. Najlepsa hvala za prijaznost! Lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
peroVXR Objavljeno April 26, 2009 Deli Objavljeno April 26, 2009 1)zakaj bi nekdo dajal 172ccm kit gor če je že original 180 2)Končna je zadost visoka, jz ne vem zakaj eni pričakujete da bo šel 180 3)raje kupi original, boš veliko bolj zadovoljen, kakor da ti kaj crkne, pa pol gruntat kaj naj bi bilo Moje skromno mnenje lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
stankolovski Objavljeno April 26, 2009 Avtor Deli Objavljeno April 26, 2009 1)zakaj bi nekdo dajal 172ccm kit gor če je že original 180 2)Končna je zadost visoka, jz ne vem zakaj eni pričakujete da bo šel 180 3)raje kupi original, boš veliko bolj zadovoljen, kakor da ti kaj crkne, pa pol gruntat kaj naj bi bilo Moje skromno mnenje lp Baje da je dav tip 172cc kit gor zaradi boljse koncne hitrosti, ter seveda pospeskov. Ima tudi celotno malossi elektriko. Kupil bi original toda finance tega na zalost ne dopuscajo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jur3 Objavljeno April 27, 2009 Deli Objavljeno April 27, 2009 (popravljeno) Vem za katero 180ko se gre..poznam jo samo preko slik iz avt0neta pa tudi to je dovol, da me odvrne od nakupa. Plastike so od novejsega letnika Runner 50cc 2004/05, kar pomeni, da je veliko moznosti da je bil motor na tleh oz. se kaj hujsega. Kljub temu da je zamenjal plastike..so tudi te potrebne licanja..tudi to ti ze nekaj pove o ravnanju s tem motorjem. Malossijev kit 172cc je kar v redu zadeva in gre tudi bolse kot original 180cc.. je pa spet odvisno kasno olje je bilo toceno notr..kako je z batom..koliko ima motor realno prevozenih itd. Kar se tice porabe je pri 180 2 taktnih Runnerjih to povsem normalno porabe med 7-8l zaradi kita se celo kaj vec. Nima pa sportni filter spet toliko pomeno..z originalom bo mogoce res pil malenkost manj..vecjega ucinka ne bo. Kar se tice letnika in cene..se mi zdi absolutno prevec 1400€ za 1998 letnik + tega se pozanimaj, ce ima motor zadaj boben ali je na disk..ce je na boben ga sploh nebi vec gledal, sploh ne za denar okoli 1000€. Problemi teh 180tk so sprednje vilice, ce bos sou pogledat, sprobaj ce vlece kaj v ovinek itd. Ne vem..ce te zanima moje mnenje..potem ti svetujem, da pogledas za katero drugo oz. pocakas, da se se kasne druge pojavijo na avt0netu. Pa se to..sam sem prodal svojo z narejeno generalko,zadaj disk, plastike brez ene praske, sportnim zadnjim amortizerjem in se par dodatki za 1200€ pa je bil motor napram temu za Vikat :glare: . To bi blo to..ce te se kej zanima prasaj.. Lp. Jur3 Popravljeno April 27, 2009. Popravil Jur3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
peroVXR Objavljeno April 28, 2009 Deli Objavljeno April 28, 2009 (popravljeno) Na avtonet je eden srebrn original 180ccm za 1500€. Ne poznam in ne bom trdil da je v redu, ampak vsaj na slikah zgleda dost bolj kot un predelan, pa ceno bi seveda zbil dol(kolk je odvisno od ohranjenosti in stanja). Pokliči pa se pozanimaj, saj te nč ne stane. lp EDIT: pa en je tud oranžen/siv SP 125ccm isto za 1500€, 13500km, tud zgleda v redu. Jz bi tud tega pogledu pa se pozanimal. Glede zmogljivosti 125ccm 2T pa se ni treba bat da bo švoh, ker lahko iz lastnih izkušenj povem da gre k raketa tud z dvema gor) lp Popravljeno April 28, 2009. Popravil peroVXR Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
x raider Objavljeno April 28, 2009 Deli Objavljeno April 28, 2009 Najprej lep pozdrav, in se opravicujem ce je ze kje taka podobna tema odprta, toda imam nekaj vprasanj glede gilere runner 180! V ponedeljek namerevam iti na ptuj gledati gilero runner 172cc. (180cc). Motor je drugace original 180cc, 2-takten, vendar ima naslednjo predelavo: Malossi kit 172cc, fergi dellorto 25 (diza 108), sportni filter malossi E 14. Zanima me ali se splaca kupiti tak motor, ali ne? In zakaj ja, in zakaj ne? Letnik 1998, zacetna cena je bila 1400 evrov, zglihal jo bom verjetno na 1000 evrov, ali manj, odvisno od stanja motorja! (ker je motor potreben manjsih licarskih popravil). Zanima me koliko konjickov ima tak motor z to predelavo, ter koncna hitrost. Naj bi bila "samo" okoli 140km/h. Kar me najbolj zanima je poraba bencina. Poba mi je rekel da ne pije veliko zaradi dize (108), pije pa veliko zaradi sportnega filtra! Pila naj bi 7-9l na 100km/h. Tako bi naredil z enim tankom 100km lepe voznje, ce bi ga pa tiscal pa nekje 80km ali tudi manj. Je to res da tako pije? Z original filtrom naj bi naredil 140km! Na kaj je treba biti pozoren pri nakupu tega motorja, ter kaksne nasvete mi lahko date! Prosim resne, ker sem res v dvomih! Bi ali ne bi. Motor je od nekega Aleksandra iz okolice Ptuja ce ga gdo slucajno pozna. Motor pa je rdeco-sive barve. Najlepsa hvala za prijaznost! Pozdravljen! Jaz sem leta 01 kupil novo GILERO 180FXR-SP :naughty: in sem jo imel dve leti in z njo totalno zadovoljen in nič predelave razen malo dodatne opreme. Moram povedati da je ta motor serisko totalno navit in piopolnoma iztisnjen motor in če jo pustiš takšno kot je je najbolje razen vsakih 12000km menjava oba jermena. Mislim da je ta motor v samem vrhu teh skuterjev kar se tiče pospeškov,če je ne poskusiš ne veš kaj je noro med skuterji O:-) , izgled pa deluje tako kot 50ccm, je pa res da poraba pri tiščanju je zelo velika čez 7l na 100km in liter kvalitetnega olja na 1000km v dodatni rezervar za mazanje . Če kupuješ takšen skuter ti vsekakor svetujem da bo v originalu brez predelav in redno vzdrževan. Veliko sreče pri nakupu! LP. Lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ScootFreaK Objavljeno April 30, 2009 Deli Objavljeno April 30, 2009 (popravljeno) Zakaj bi dal 172 malossi ce je ze stock 180? zakaj le? hahah kere neumnosti si pišete Pa btw oboje je vbistvu 172ccm doben ni 180...stem da je malossi malo izboljsal cyl, z razlogom seveda. Tako da tvoje vprašanje zakaj dat 172 ce je ze 180, je bilo nevmesno Popravljeno April 30, 2009. Popravil ScootFreaK Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
peroVXR Objavljeno April 30, 2009 Deli Objavljeno April 30, 2009 Zakaj bi dal 172 malossi ce je ze stock 180? zakaj le? hahah kere neumnosti si pišete Pa btw oboje je vbistvu 172ccm doben ni 180...stem da je malossi malo izboljsal cyl, z razlogom seveda. Tako da tvoje vprašanje zakaj dat 172 ce je ze 180, je bilo nevmesno Ni nevmesno. Zakaj bi original mašino, ki je enako močna in si ziher da bo delala k urca, zamenjal z kitom, ki ti lahko jutri crkne če ni pravilno narjeno. Za moje pojme totalna bedarija. Kar pa hočem s tem povedat da tisti motor k se prodaja zihr ni bil original 180 ampak 125 pa predelan na 172, lastnik pa neki bluzi drgač! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
stankolovski Objavljeno April 30, 2009 Avtor Deli Objavljeno April 30, 2009 No, fantje ne se kregat.. ..sem si umislil nov motor..(po dolgotrajni odlocitvi)..lahko ga vidite na spodnjem linku.. :evilgrin: http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/_MOTO/ad.asp?ID=2818401 komentarji? Lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
peroVXR Objavljeno April 30, 2009 Deli Objavljeno April 30, 2009 Linka ni...kaj si pol nabavu? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jur3 Objavljeno April 30, 2009 Deli Objavljeno April 30, 2009 Zakaj bi dal 172 malossi ce je ze stock 180? zakaj le? hahah kere neumnosti si pišete Pa btw oboje je vbistvu 172ccm doben ni 180...stem da je malossi malo izboljsal cyl, z razlogom seveda. Tako da tvoje vprašanje zakaj dat 172 ce je ze 180, je bilo nevmesno niti ni tok neumesno prasanje, ker je razlika v 172cc in 180cc tako majhna, da je neracionalno metat 300€-+ za malossia in s tem ne pridobis dost vec kot z original cilindrom. Se pa splaca menajt ja..ce 180cc zariba al pa tko kot je ze reku peroVXR je prvotna masina 125cc. Tko da brez gluposti.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RobMayth Objavljeno April 30, 2009 Deli Objavljeno April 30, 2009 Sami mojstri tukaj gor. Drugače pa zna spit tudi 15l/100km če ga ne šparaš tak ko jaz, ko sem jo še imel. Sej je res da gre pa vse, ampak ko pa kaj crkne pa si mrtev, ker je drago vse ko žafran potem pa še je poraba precej velika, torej se splača bolj 4t nabavit če že Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
stankolovski Objavljeno April 30, 2009 Avtor Deli Objavljeno April 30, 2009 (popravljeno) Linka ni...kaj si pol nabavu? Ja, neki zafrkava z temi linki..na kratko naj vam prestavim skuter..oz.setup.. Kupil sm NRG-ja mc2.. TUNING cilinder kit DR evo 70ccm izpuh Top Performance NARDO vplinjač Delortto 19 Black edition Malossi multivar 2000 variomat Malossi Fly sklopka Malossi wingbell zvon Malossi MHR lamelni ventil Malossi kevlar jermen Malossi ravno koleno za vplinjač STYLING unikatna barva z nalepkami pohodni aluminij za noge spoliran pokrov motorja spolirane zavorne ročice BGM flame zaganjač motorja distančnik zadnjega amortizerja 6cm zadnja LED luč beli pokrovčki žmigavcev itd.... Motor je ZELOOOOOOOOOOOOOO lepo ohranjen, ter zelo lepo izgleda. :naughty: Popravljeno April 30, 2009. Popravil stankolovski Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ScootFreaK Objavljeno Maj 2, 2009 Deli Objavljeno Maj 2, 2009 Ce ze hoces da ti laufa isto kilometrov kot original more bit narejeno v nulo, kot je imel uporabnik Pinjas, in kaj je z njo? po 3 lastnikih se skoz laufa kot urca, pa koliko poznam lastnike ni noben sparal, mogoce pinjas no. Se pa strinjam da to riziko kupovat od nekoga ko ne poznas in je skoraj da brezveze ja. Bistvo je da se da z redno menjavo bata itd prevozit isto kilometrov Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
peroVXR Objavljeno Maj 3, 2009 Deli Objavljeno Maj 3, 2009 Kako pa to da si pol nabavu 50 (70) ccm? Sicer pa samo da si ti zadovoljen, pa srečno vožno. :yes: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
stankolovski Objavljeno Maj 3, 2009 Avtor Deli Objavljeno Maj 3, 2009 Kako pa to da si pol nabavu 50 (70) ccm? Sicer pa samo da si ti zadovoljen, pa srečno vožno. :yes: Ne vem, za ta denar kokr sm ga dobu pa za ta setup kokr ga ma, pa GLEDE NA TO DA JE ODLIČNO OHRANJEN..Sem se za njega odloču. Ker nimam cajta "saraufat" samo, ampak tudi peljat, sem kupil ta motor, za katerega sem prepričan da ne bom mel lep čas nobenih problemov ..pa se unikat je..RES LEP! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
borollety_4 Objavljeno Avgust 16, 2009 Deli Objavljeno Avgust 16, 2009 Si bom mal sposodil temo. Torej imam Runner 125 (l.00) in bi rad, da bi od mesta mal bolj potegnila. Trenutno je na motorju: izpuh Leovince Turing, 11,5g Malossi uteži, ter zelene Malossi fedrce na sklopki, ostalo orginal. Motor komaja po par metrov razvije tisto pravo moč, torej kot bi bili pretežki valčki. Kaj bi bilo za naredit, da bi že kar iz štarta fajn cukno? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se