janidrn Objavljeno April 29, 2009 Opozori Objavljeno April 29, 2009 imam crosso 110ccm kitajske izvedbe in mi ni jasno kako gre cilinder narazen saj prvič razdiram 4t mašino. Ni mi jasno kaj dela ta zobnik in ketna v samem cilindru?????? kako gre to vse skupaj narazen ker bi rad menjal batne obročke???? ps. mašina ima štarter.
budacki Objavljeno April 29, 2009 Opozori Objavljeno April 29, 2009 a ni to veriga za ventile? Nesi k majstru.
k0ci Objavljeno April 29, 2009 Opozori Objavljeno April 29, 2009 kako bi ti sam razdru če ne veš kaj dela ketna in zobnik v glavi 4T mašine, ............a si ziher da veš kaj so batni obročki ......ker ponavadi je razdreti enostavno, sestaviti pa veliko težje, ti pa še razdreti ne znaš, tako da ne vem
janidrn Objavljeno April 29, 2009 Avtor Opozori Objavljeno April 29, 2009 2t redno razderam....in mi je čudno ker pri 2t tega ni......
benny0104 Objavljeno April 29, 2009 Opozori Objavljeno April 29, 2009 Najboljš da kar fleksarco vzameš pa vse skupaj lepo razžagaš hehe....ne sej ne, najprej moraš snet to ketnco pa zobnik dol pol boš pa lahk cilinder snel. A so tist na zobniku vijaki?
k0ci Objavljeno April 29, 2009 Opozori Objavljeno April 29, 2009 2t redno razderam....in mi je čudno ker pri 2t tega ni...... seveda ne, ko pa 2T nima ventilov, to je ketna ki poganja sesalni in izpušni ventil
PiaggioNRGPower Objavljeno April 29, 2009 Opozori Objavljeno April 29, 2009 Veš zakaj pri 2 T tega ni? Zato, ker 2 T nima ventilov ker vse poteka preko kanalov (to vrjetno že veš).
PiaggioNRGPower Objavljeno April 29, 2009 Opozori Objavljeno April 29, 2009 Glej to k0ci, istočasno sma napisala.
benny0104 Objavljeno April 29, 2009 Opozori Objavljeno April 29, 2009 ja 3 vijako so Ja tiste tri moraš odšravfat pa zobnik dol potegnt. Sam pol moraš merkat k boš skupi dajal da boš nazaj na tapravo pozicijo dal.
Jure Objavljeno April 29, 2009 Opozori Objavljeno April 29, 2009 (popravljeno) ja 3 vijako so In nisi pomislil, da bi jih odšraufal? Pa jaz brez service manuala ne bi šel razdirat 4t mašine, ker je potrebno pol nastavit tajming ventilov in moraš vedet kako.. Oziroma če nimaš service manuala, potem si moraš točno označit v kakšni poziciji je odmična gred sedaj, da boš dal točno tako nazaj. Drugače ne bo nič delalo, pa še ventile ti lahko zabije Popravljeno April 29, 2009. Popravil Jure
janidrn Objavljeno April 29, 2009 Avtor Opozori Objavljeno April 29, 2009 serpavi jaz to odšravfam in vzamem cilinder dol in pri tem moram pazit da ne premaknem blajerce če prav razumem?? :trance_33_sleep:
janidrn Objavljeno April 29, 2009 Avtor Opozori Objavljeno April 29, 2009 oziroma sem se spravil delat to zato ker mi motor kuri ole naliv sem ga do maksimuma in ga mam po 3 neh vožne pod minmimumom kaj nrdit pa full mi kadi iz auspuha
benny0104 Objavljeno April 29, 2009 Opozori Objavljeno April 29, 2009 Ja to je pa kitajc ki pač ni bil na taprav dan sestavlen.
Miha27 Objavljeno April 29, 2009 Opozori Objavljeno April 29, 2009 oziroma sem se spravil delat to zato ker mi motor kuri ole naliv sem ga do maksimuma in ga mam po 3 neh vožne pod minmimumom kaj nrdit pa full mi kadi iz auspuha To so pa kitajci. Drugič kupi Japansko mašino in ne bo takih problemov :naughty:
Guest Brumer Objavljeno April 29, 2009 Opozori Objavljeno April 29, 2009 oziroma sem se spravil delat to zato ker mi motor kuri ole naliv sem ga do maksimuma in ga mam po 3 neh vožne pod minmimumom kaj nrdit pa full mi kadi iz auspuha Ne se sam tega lotit lepo zloži skupaj in odnesi nekomu, ki to obvlada.Po vsej verjetnosti nebo dovolj samo obročke zamenjat.Potrebno je malo premerit ovaljnost cilindra,zračnost obročkov v reži bata(ker to povzroča )porabo olja in obvezno zamenjati vodila (vsaj vsisa) dat nove teflone pobrusit ventile in zamenjat vse dihtunge.Še posebno moraš pazit že pri razdiranju da vse pocahnaš sicer neboš dal pravilno nazaj v fazo odmično gred in posledično boš zvil ventile že pri montaži glave.
budacki Objavljeno April 29, 2009 Opozori Objavljeno April 29, 2009 Ne se sam tega lotit lepo zloži skupaj in odnesi nekomu, ki to obvlada.Po vsej verjetnosti nebo dovolj samo obročke zamenjat.Potrebno je malo premerit ovaljnost cilindra,zračnost obročkov v reži bata(ker to povzroča )porabo olja in obvezno zamenjati vodila (vsaj vsisa) dat nove teflone pobrusit ventile in zamenjat vse dihtunge.Še posebno moraš pazit že pri razdiranju da vse pocahnaš sicer neboš dal pravilno nazaj v fazo odmično gred in posledično boš zvil ventile že pri montaži glave. In ce zvijes ventile, ga lahko na smetje fuknes. ( no ce bos med montazo zvil bos samo nove kupil, ce pa med voznjo bo pa velika pizdarij! )
janidrn Objavljeno April 29, 2009 Avtor Opozori Objavljeno April 29, 2009 ma ne..sej je vse delovali tako kot bi moralo...sam ta motor je stal 2 leti čisto na miru.....potem sem ga pa jaz kupil....in se je začelo to dogajati........PROSIM če mi kdo pove kaj naj zamenjam da mi nebo tok olja žrlo :unsure: PLSSSSS
Kvasko Objavljeno April 29, 2009 Opozori Objavljeno April 29, 2009 (popravljeno) ma ne..sej je vse delovali tako kot bi moralo...sam ta motor je stal 2 leti čisto na miru.....potem sem ga pa jaz kupil....in se je začelo to dogajati........PROSIM če mi kdo pove kaj naj zamenjam da mi nebo tok olja žrlo :unsure: PLSSSSS pa sej so ti že use napisal a si slep... pa zakaj odperaš 2 temi za isto pizdarijo??!! Popravljeno April 29, 2009. Popravil Kvasko
Jure Objavljeno April 29, 2009 Opozori Objavljeno April 29, 2009 serpavi jaz to odšravfam in vzamem cilinder dol in pri tem moram pazit da ne premaknem blajerce če prav razumem?? :trance_33_sleep: Ja blajerco že lahko premikaš, itak moraš imet nekje označeno, kdaj je motor v TDC točki, tako da tudi če premikaš vmes, lahko vedno spet naštimaš. Pazit moraš na to, kako boš dal nazaj odmične gredi. 4t mašine imajo ventile, ki so gnani s strani odmičnih gredi, katero poganja tista ketnca, ki je v povezavi z gredjo motorja, torej po tvoje blajerco In to mora bit v pravem razmerju. Torej po domače povedano. Tisti zobnik, ki ga boš odšraufal in odmična gred, ki se skriva za njim bosta mogla bit napram poziciji motorne gredi (blajerci za lažjer azumevanje) pri sestavljanju točno v enakem položajo kot sedaj. Če boš pustil blajerco na miru, pa zamaknil odmično gred ne bo ok, prav tako ne bo ok, če boš odmično gred dal nazaj enako, pa zamaknil blajerco. Oboje more štimat. Zato pa rabiš service manual, ker so te stvari tam notri lepo napisane in označene. Vsak motor se da naštimat v TDC pozo, torej v takšno pozo, da je bat na najvišji možni točki. Ponavadi je ta točka označena z oznako na magnetu, ki se mora pokrit z oznako na bloku. In ko je motor v tej pozi, takrat se lotiš razstavljat in sestavljat zadevo. Prav tako mora bit neka oznaka na tistem zobniku odmične gredi. In ko vse skupaj sestavljaš, se moraš te oznake naštimat tako kot pravi service manual, pa je. Če pa manuala nimaš, moraš pa pri razdiranju natančno označit vse kako je bilo, da lahko daš nazaj. Zanima te torej pozicija odmične gredi napram poziciji motorne gredi (na katero je pritrjena blajerca).
Jure Objavljeno April 29, 2009 Opozori Objavljeno April 29, 2009 Huh ste se razpisali med pisanjem mojega posta Pozabi kar sem prej napisal. Se strinjam z brumerjem, sestavi skup, pa nesi nekomu, ki ve kaj dela
Rizla Objavljeno April 29, 2009 Opozori Objavljeno April 29, 2009 hahaha kera smeh tema... sicer pa ja tko kokr jure prau...ne se raj tega lott ce neves niti zakaj so vijaki tle heh...
xhunter6x Objavljeno April 30, 2009 Opozori Objavljeno April 30, 2009 Na kros motorju se rado dogaja, da se iz avspuha nenormalno kadi. Zakaj je temu tako? Možno je, da si pripravil prebogato mešanico. Bolj vrjetno pa je, da si motor premalo odpiral in tako olje v batu ni moglo zgoreti do konca, vse skupaj je šlo v topel avspuh in tam se je še malo vžgalo, pri čemer se začne izjemno kaditi.
benny0104 Objavljeno April 30, 2009 Opozori Objavljeno April 30, 2009 Možno je, da si pripravil prebogato mešanico. Ta motor je 4 takten. Razen če si mislil mešanica zraka-bencina.
Priporočene objave