Skoči na vsebino

POMOČ IN NASVETI ZA MOJEGA NRG-JA mc2 !


stankolovski

Priporočene objave

Lep pozdrav vsem!

Imam namreč nekaj vprašanj glede mojega scoota, in najbolje da preidemo na bistvo. Najprej da vam predstavim setup in sploh motor. Motor je Piaggio NRG mc2, letnik 1999, 19.000 prevozenih kilometrov,zelo lepo ohranjen. Setup je naslednji:

cilinder kit DR evo 70ccm

izpuh Top Performance NARDO

vplinjač Delortto 19 Black edition

Malossi multivar 2000 variomat

Malossi Fly sklopka

Malossi wingbell zvon

Malossi MHR lamelni ventil

Malossi kevlar jermen

Malossi ravno koleno za vplinjač

Sedaj pa imam nekaj vprasanj za tiste, ki bi mi radi podali kaksen nasvet, in pomagali pri problemih ..

1.Motor ima z tem setupom koncno hitrost 115km/h po stevcu,se vam tudi to zdi premalo glede na setup?

2.Motor je na zacetku imel koncno 120km/h, cez cas pa je zgubil vsaj 3-5 km/h na hitrosti. Sedaj gre 115, prej 120??????

3.Ko ima motor koncno hitrost notri, zacne trokirat. Kot da bi hotel se vec, vendar mu trokiranje ne pusti! Se pravi ko dosezem koncno,motor zacne trokirat in neha seveda ko zmanjsam hitrost!????

4.Podobno kot pri koncni, trokira tudi pri polno odprtem plinu, recimo od 30-50km/h, da pri speljevanju ne govorim, ker iz semaforja npr.ne mores potegniti z do konca odprtim plinom, ker motor trokira enostavno,zato moram plin odpirati postopoma! potem pa se dobro zvrti naprej? Se pravi vecinoma pri polnem gasu najveckrat ko speljujem oz. so manjse hitrosti, TROKIRA! HELP! Rekli si mo da menjam fedrce v sklopki?? Da dam rdece malossi MHR, trse seveda. Ker drugo je baje vse lepo in prav nastelano! NE dela moooooop,mooooop, ampak trokira,kaslja.

5.Seveda imam sportni filter gor, je mogoce ce bi dal originalnega nazaj gor, da bi sel motor boljse?

6.NE dela mi tudi stevec za temperaturo, in me zanima, ali je mozno da je sel tipalo za temp.In kako naj vem da je res to?? Nasveti pred zamenjavo tipala,in po zamenajvi? Kaksnega sploh vzeti?

7. Motor ima rezervovar za gorivo velik 5l, in z 3,7 litra naredim okoli 70 km kar lepe voznje. Se pravi da mi ostane se 1,5 litra priblizno rezerve. Se vam zdi da pije veliko?

8. SOUND BOARD? DA ali NE? (delan doma)

9. Diode, kam bi pasalo da jih se dam? Imam 3 spodaj na podvozju. (modre)

10. Na zivce mi grejo navadne rumene luci spredaj (lece), zamenjal bi jih za barvne ali kaj takega! Obstaja kaj takega za NRG-ja. Slisal sem da bolj ne kot ja.

11.Katero olje?? Je vredu motul 710?

12. Nasveti za nadaljno predelavo???

Res bom hvalezen ce se bo komu dalo odgovoriti na vsaj nekaj vprasanj! ZELO BOM HVALEZEN! HVALA ZE VNAPREJ!!!

Se slike scoota:

nrg-3.jpg

nrg-6.jpg

dsc00880.jpg

dsc00873.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1.Motor ima z tem setupom koncno hitrost 115km/h po stevcu,se vam tudi to zdi premalo glede na setup? To je še preveč ker itak če greš čez 80 je vprašanje če ti bojo bremze zdržale.

5.Seveda imam sportni filter gor, je mogoce ce bi dal originalnega nazaj gor, da bi sel motor boljse? Športni filter ti nič ne pomaga pri končni hitrosti, gre bolj zato da mašina dobi več traka notr pa zaradi izgleda ampak ma slabost ker ne smeš z njem vozit po pesku zaradi prahu, bolj ti priporočam da imaš originalnega.

7. Motor ima rezervovar za gorivo velik 5l, in z 3,7 litra naredim okoli 70 km kar lepe voznje. Se pravi da mi ostane se 1,5 litra priblizno rezerve. Se vam zdi da pije veliko? Meni je je org. mašina porabila okoli 3-4l na 120km 17,5mm fergazer, 50cmm, sej to je logično da ti z tako predelavo kot jo imaš ti, toliko porabi.

9. Diode, kam bi pasalo da jih se dam? Imam 3 spodaj na podvozju. (modre) Meni osebno je brezveze imet diode in neonke, ker jih itak nimaš za kej rabit pa sam murjake prvablajo.

10. Na zivce mi grejo navadne rumene luci spredaj (lece), zamenjal bi jih za barvne ali kaj takega! Obstaja kaj takega za NRG-ja. Slisal sem da bolj ne kot ja. Res da niso tako lepe kot halogenske ki majo modro svetlobo, sam so ful drage za piaggio typhona stane 80€, poglej malo na cilinder.si .

12. Nasveti za nadaljno predelavo??? Škoda denarja, sej maš dost predelanga razen če ga ne nameravaš vozit na kakšen moto show :)

to je moje mišlenje :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najlepša ti "dala" hvala, za tvoje misljenje :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naj vam povem da glede trokiranja ni biv kriv fergazer, ampak elektrika oz.svecka..Zdj lepo potegne iz mesta do 30 lepo potegne iz susa, pol se pa upočasni in gre počasi do koncne...mislm upočasni...to se glih ne neki velik zdj da bi ga ful zamoril..ampak slabse gre potem naprej..prepočasi dobiva do koncne..kaj je krivo? Notr je bela malossi povratna..probal smo zeleno, pa je mislm da se slabse...mogoce valcki?...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!