Skoči na vsebino

Kateri motor


Priporočene objave

Objavljeno

Pozdravljeni!

Sem nov na forumu in tudi v motociklizmu!

Oče mi je za opravljen letnik obljubil motor /dirkalni,naked moto, enduro/ vendar 125 ccm (za več sem itq premlad)

No in iskala sma po netu in našla par motorjev (vsi znamke Honda (to more bit obvezno)

In me zanima če poznate še kakšnega oz katerega izmed naštetih bi izbrali vi osebno:

honda nsr 125

honda cbr 125

honda varadero 125 (ta je očetu všeč ker je 4 taktna 2 valjna)

osebno bi imel cestaka 125 4T 2V dodatek:Akrapovič :worship:

Objavljeno

to kar bi ti osebno mel še ni na trgu in vprašanje če sploh kdaj bo, če že mora bit honda vzami nsr, in pozabi na 4t pri 125kah, ker ne gre nikamor, drugače sta ti pa alternativi še aprilia rs in cagiva mito

Objavljeno
to kar bi ti osebno mel še ni na trgu in vprašanje če sploh kdaj bo, če že mora bit honda vzami nsr, in pozabi na 4t pri 125kah, ker ne gre nikamor, drugače sta ti pa alternativi še aprilia rs in cagiva mito

Vse je odvisno od voznika. In pa roko na srce, kaj manjka Hondi Varadero? Vsak motor ima svoje prednosti in lastnosti. Kupi Cagivo!

Objavljeno

če hočeš res met 125cc cestaka (v pravem pomenu besede) pozabi na 4T

Objavljeno (popravljeno)
če hočeš res met 125cc cestaka (v pravem pomenu besede) pozabi na 4T

Zakaj? malce več pojasnila prosim =) (sem bol laik na tem področju)

In btw ja ture bi ble kr dokaj dolge (tut po cel dan na motorju)

zakaj honda? nwm zdi se mi skor najbolša izbira zato sem pa tu da mi vi poveste kaj mislte ;-)

Popravljeno . Popravil dangerduck
Objavljeno
Zakaj? malce več pojasnila prosim =) (sem bol laik na tem področju)

In btw ja ture bi ble kr dokaj dolge (tut po cel dan na motorju)

zakaj honda? nwm zdi se mi skor najbolša izbira zato sem pa tu da mi vi poveste kaj mislte ;-)

Če že misliš tak dolge ture delat pol cestak zagotovo odpade ker ni namenjen daljšim turam. Potem ti je res najboljša izbira honda varadero.

Objavljeno
Če že misliš tak dolge ture delat pol cestak zagotovo odpade ker ni namenjen daljšim turam. Potem ti je res najboljša izbira honda varadero.

sm gledal mal po youtubu zdele kr vsečna mašinca ja =) a jo keri od vas ma? (sej nwm a sm gledov na tej strani a kje drugje za varadero moto zbore)

/*komi čakam zaključek letnika */ :naughty:

Objavljeno

Poglej, na forumu je veliko debat o prednostnih in slabostih 2 takt oz. 4 takt....Morš se tut odločit kaj ti več pomeni, pač neka tura po ovinkih za ""adrenalin"" (ga je zlo malo pri 125 :rolleyes::rolleyes: ) al za nek "užitek" pri vožnji na daljše ture. Na cestnem motorju se neboš po 150km preveč udobno počutil, boš rabil malo počitka, saj jaz ga, čene bi mi hrbet začel štrakjati :)

Nevem zakaj honda, cbr je zame najslabša izbira oz. izbira v sili zaradi "velikosti" ker če si majhen potem nimaš druge. Honda varadero, zgleda res potovalna in na prvi pogled niti ne tako nedolžna s svojimi 125ccm, res zgleda marcina :) Tut všečen motorček na blizu je, pa vrjetno se da daleč priti brez bolečin :) (nevem nisem probal). Če misliš kao adrenalin nabijat v žile, kakšen cestni motor...Vrjetno 2takt, vendar boš dal za stroške veliko več denarja kot pri 4takt. 2 taktni motor cestni poglej kakšno aprilio RS, ali pa cagiva mito...Za 4T ti za cestnega predlagam yzf r125(dobr motorčič :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes: ). Zame ni lepšega 4taktnega cestaka (pozabi hondo cbr, ker men deluje res kot neka igračka) Pri 2taktnih motorjih glede touring vožnje neznam svetovati.

Razliko med 2 taktnimi motorji in 4 taktnimi pa si poglej malo na forumu, debat je bilo ogromno. Moraš pa vedeti, da vsak glasuje za svojo stvar...Npr jaz ko vozim 4Ttaktni motor so mi bolj všeč 4 taktni motorji, nekdo ki vozi 2 taktni motor so mu bolj všeč 2 taktni motorju. Samo jaz takol ali tako vse dam za bencin, ne predstavljam si 2x večjega stroška če bi imel 2 taktni motor:)

LP

Objavljeno

Če si bolj "miren" kupi varadero in uživaj v turah, izletih,.......; če pa bi rad imel motociklizem kot "šport" pa aprilio rs. Ne pa mešat motorjev in jih metat v isti koš, ker če misliš da lahko tudi z varadero "divjaš" ali z rs npr hodiš na izlete, to pač ne gre, oz gre, vendar v tem ni več pravega užitka, upam da se boš prav odločil in ne boš po enem tednu spoznal, da bi rad vozil športno, kupil si pa varadero ali obratno.

Oboje je fajn, odločit se moraš pa sam.

Objavljeno (popravljeno)

Jah nisem glih pristaš hitrosti in čeprav priznam kar mal sovražim tiste frajerje na 1000 in več kubičnih cestakih ko te grejo prehitevat bog jim naj da užitek sam ko se bojo pa raztovkli no dost o tem pač varadero bil sm dele na 2 ang in tle gor in sm vidu da kr fletn motorč pa res kr zlo močno zgleda mogoče bi drug izpuh dal in obvezno ta novi model (el vbrizg,ogledala na maski....)sam teža 145 kg ja no nwm dokler ne padem me teža ne moti xD

bzw juree pogledal sm mal tvojo znamko yamaha yzf r125 seksi zadevca morm rečt sam mal me moti njegova 'rit'

Popravljeno . Popravil dangerduck
Objavljeno

ps(nevem kam se je gumbek za urejanje skril):

Pri motorju hočem:

Moč-ne hitrost (no vsaj 100 lahka gre xD )

Udobje-Nočm riti obžulit na cestaku

Zanesljivost-ni servisa na 1 km :rolleyes:

Poraba-Nočem da se mi vrtinec v tanku in računu naredi :closedeyes:

Objavljeno

maš fajnega ateja :D

Objavljeno
maš fajnega ateja :D

mam ja sam mam pa ravno obratne ocene :whistle:

Objavljeno

Če hočeš vse zgoraj našteto ti svetujem da kupiš Yamaho TDR 125. Motor je dvotakten, odziven, če ga še malo predelaš (cca. 500€) menim, da ni boljšega enduro motoja 125ccm. Imam ga sam, končna hitrost je 130 km/h (nepredelan), sicer vleče šele v zgornjm območju vrtljajev sam pač to je 2T. Vsi ga hvalijo, ni pa ravno najlepši. Če si pa majstr lahko z njim tudi ovinke zalagaš.

Objavljeno
Če hočeš vse zgoraj našteto ti svetujem da kupiš Yamaho TDR 125. Motor je dvotakten, odziven, če ga še malo predelaš (cca. 500€) menim, da ni boljšega enduro motoja 125ccm. Imam ga sam, končna hitrost je 130 km/h (nepredelan), sicer vleče šele v zgornjm območju vrtljajev sam pač to je 2T. Vsi ga hvalijo, ni pa ravno najlepši. Če si pa majstr lahko z njim tudi ovinke zalagaš.

nevem malce preveč dakar mi zgleda....Kako pa kej pije glede na to da je 2t ?

Objavljeno (popravljeno)

Če ga lepo voziš z enim tankom (10L) narediš 200km oz. dalo bi se še več vrjetno a ne izzivam usode, da bom kje ostal :yea1: . Se pravi nekje 4-5L/100km. Glede olja pa ni problem pije ga izredno malo, koliko je to litrov na koliko kilometrov ti pa res neznam povedat. Za maksimalne užitke pa mu zamenjaš verigo in en zobnik. Lahko daš športni filter, če pa želiš boljši zvok pa samo naluknjaš airbox. Pa seveda zamenjaš izpuh.

Lahko ti pa povem še nekaj minusov pri varaderotu (vrjamem, da se kdo nebo strinjal z mano, ampak to so moje izkušnje z njim). Motor niti ni tako odziven in z njim težko dosežeš 110km/h (kar naj bi bila njegova končna). Ima kar visoko težo in ni tako lahko vodljiv kot TDR.

Popravljeno . Popravil xhunter6x
Objavljeno

jah 1 valni odpade =)

Objavljeno

Potem pa nimaš ravno veliko izbire.. Sploh pa lahko potem pozabiš karkoli v povezavi s cestaki :) Mi pa ni čisto jasno, kaj je narobe z 1 cilindrom pri 125..

Objavljeno
jah 1 valni odpade =)

jz poznam sam 2 ko mata 2 cilindra in to sta: honda varedero pa hyosung comet :)

Objavljeno
hyosung comet :)

In hyosung definitvno ni vreden nakupa :rolleyes: . Potem ti ostane samo še honda varadero. Nevem kako si sedaj prišel da mora biti dvovalni saj imata tudi CBR in NSR en valj.

Priporočam ti, da prej opraviš testno vožjno, pa boš kmalu pogruntal, da ti ni všeč. Odvisno pa je predvsem od tega koliko si težak in visok. Moja sošolka ima hondo varadero visoka je 169cm in ima 64kg, pravi, da motorja nemore obvladati.

Če si tako želiš 4T, potem kupi tomosakija SM 125 replica, ki ima Akrapoviča. Temu dodaš še 400€ (za power kit) in imaš super motor, poleg tega pa podpreš slovensko tovarno.

Objavljeno
In hyosung definitvno ni vreden nakupa :rolleyes: . Potem ti ostane samo še honda varadero. Nevem kako si sedaj prišel da mora biti dvovalni saj imata tudi CBR in NSR en valj.

Priporočam ti, da prej opraviš testno vožjno, pa boš kmalu pogruntal, da ti ni všeč. Odvisno pa je predvsem od tega koliko si težak in visok. Moja sošolka ima hondo varadero visoka je 169cm in ima 64kg, pravi, da motorja nemore obvladati.

Če si tako želiš 4T, potem kupi tomosakija SM 125 replica, ki ima Akrapoviča. Temu dodaš še 400€ (za power kit) in imaš super motor, poleg tega pa podpreš slovensko tovarno.

zakaj nebi biu vreden?! :trance_33_sleep:

Objavljeno

Mal preber kkšno temo o hyosung-ih pa boš hitr zvedu zakaj.

Objavljeno (popravljeno)

Če nisi posebej zaljubljen v Cometa, potem raje kaj drugega.. Drugače pa 125cometi vseeno niso tako zelo slabi, glavni krivec Hyosungovega "slovesa" je zagotovo veliki 650 kubični brat, ki je pa res poden od motorja :)

Se pa najde še kakšen dvovaljnik med chopperji, npr Virago 125 in Aqulia 125.. Ampak zakaj bi sploh hotel dvovaljnika, to pa res pri 125ccm ni bistveno. Tudi vozne lastnosti se se med eno in dvovalnjiki bistveno manj razlikujejo pri tako majhni kubikaži.. Razlike so potem pri 500ccm+, tam pa se strinjam, da je dvovaljnik boljša izbira, če hočeš več moči :)

Popravljeno . Popravil Jure
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!