zokimoto Objavljeno Maj 20, 2009 Deli Objavljeno Maj 20, 2009 Kakšni so normalni periodični intervali (čas med dvema servisoma) v garancijski dobi? Zanimam se za nakup Arctic Cat Cruiser 700, ki ima po besedah prodajalca prvi servis na 500 km, nato naslednji na cca 1500 km. Se mi zdi za potovalni motor (štirikolesnik) nekako premalo, saj ne moreš na neko daljšo pot po EU. Glede na kratke intervale med servisi in vrednost štirikolesnika primerljivo s ceno avta (cenejšega seveda, ki ima povrhu vseeno še streho) nisem prepričan ali se sploh potem splača kupit štirikolesnik. Za ceno servisa ne vem. Imam 250 ccm kitajca, za katerega uvoznik ni imel niti žarnic (danes je to nekje blizu zahoda (na jugu bi to pomenilo blizu sekreta)), ki je imel intervale servisa 500 km (moj ATV ni niti toliko zdržal, poznam pa še nekoga z isto zgodbo in iz istega sekreta je imel mašino). Servis je stal cca 60 evrov/500 km + stroški dostave ATV na servis. :yes: Prosim za resne komentarje - tudi prodajalcev. Poskušajte me prepričati, zakaj tako in zakaj naj se odločim za nakup oz. ne odločim. Ne rabite pisat, da je užitek vožnja in se splača investirati, saj to poznam. Napišite, kako bi se dalo te intervale med servisiranji podaljšat. Konec koncev vsi prodajalci se hvalite, kako dober izdelek prodajate. Če pa stvar vzameš po drobnogled ugotoviš, da navaden motokultivator ali kosilnica ne rabi tolikšnega vzdrževanja kot ATV. Ali so torej ATV tako šlampasto narejeni, da nihče ne upa garantirati 5.000 do 10.000 km med servisnimi pregledi, ali pa je to zaradi "odiranja" strank? Torej, odgovori.... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sayo Objavljeno Maj 20, 2009 Deli Objavljeno Maj 20, 2009 Če se voziš po hosti boš za 1500 km potreboval kar nekaj časa sicer pa imajo vsi ta resni ATV-ji tudi števec delovnih ur. Če se voziš po cestah in imaš servis na 1500 km potem ga lahko voziš vsak teden na servis. Sosed je kupoval artic cata, ko sva ga šla gledat sva odšla z dolgimi nosovi, narejen kot kakšen kitajc slabi fedri nobenega nipelna za mazanje, podvozje slabo, zgleda da ga izdelujejo kitajci skratka velika žalost, potem je kupil Can am rengade 500 razlika kot dan pa noč Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jakATV Objavljeno Maj 20, 2009 Deli Objavljeno Maj 20, 2009 Z ATV-jem naredim letno nekje od 10.000 do 12.000 km, pretežno po asfaltnih in makadamskih površinah. Sem lastnik Bombardierjeve Baje 650 v kateri se vrti rotaxov agregat isti kot v BMW-jevem enosledniku F 650. Servisiram sam, servisni intervali pa so med 3000-4000 km. ATV-je, ki se uporablja pretežno za off road, pa se servisira nekako med 1500-2000 km. Sayo. Arctic Cat se izdeluje v Ameriki, razen modela z 250 ccm, ki je narejen na Taiwanu, oz. je razen plastike vse isto kot pri Kymco 250. Tvoje komentarje o slabi kvaliteti, pa lahko kot serviser izpodbijam z mnogimi dejstvi, tudi lastnimi izkušnjami in celo nekaj članov tega foruma (motoristi enoslednih vozil) se z njimi vsako leto odpravi v puščavske dele (Maroko, Libija itd..Tvoja primerjava AC 250 in Renegade pa je ista kot bi primerjal Yugota in bmw-ja - popolnoma nesmiselna Zokimoto. Kot si ugotovil tudi sam, so najcenejši ATV-ji (kitajčki o katerih se ne splača zgubljati besed) narejeni šlampasto. Ta šlamparija se z večjo ceno zmanjšuje, najmanjša pa je pri znamkah, ki jih poznajo tudi tukajšni lastniki enoslednih vozil. Preverjena kvalitete že več let. (Yamaha, BRP, Kawasaki, Suzuki,Polaris itd...) Vse več pa je tudi Taiwanskih ATV-jev, kjer se kvaliteta glede na ceno in zmogljivosti močno izboljšuje (SMC, Adly,Kymco itd..) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sayo Objavljeno Maj 21, 2009 Deli Objavljeno Maj 21, 2009 Z ATV-jem naredim letno nekje od 10.000 do 12.000 km, pretežno po asfaltnih in makadamskih površinah. Sem lastnik Bombardierjeve Baje 650 v kateri se vrti rotaxov agregat isti kot v BMW-jevem enosledniku F 650. Servisiram sam, servisni intervali pa so med 3000-4000 km. ATV-je, ki se uporablja pretežno za off road, pa se servisira nekako med 1500-2000 km. Sayo. Arctic Cat se izdeluje v Ameriki, razen modela z 250 ccm, ki je narejen na Taiwanu, oz. je razen plastike vse isto kot pri Kymco 250. Tvoje komentarje o slabi kvaliteti, pa lahko kot serviser izpodbijam z mnogimi dejstvi, tudi lastnimi izkušnjami in celo nekaj članov tega foruma (motoristi enoslednih vozil) se z njimi vsako leto odpravi v puščavske dele (Maroko, Libija itd..Tvoja primerjava AC 250 in Renegade pa je ista kot bi primerjal Yugota in bmw-ja - popolnoma nesmiselna Zokimoto. Kot si ugotovil tudi sam, so najcenejši ATV-ji (kitajčki o katerih se ne splača zgubljati besed) narejeni šlampasto. Ta šlamparija se z večjo ceno zmanjšuje, najmanjša pa je pri znamkah, ki jih poznajo tudi tukajšni lastniki enoslednih vozil. Preverjena kvalitete že več let. (Yamaha, BRP, Kawasaki, Suzuki,Polaris itd.. .) Vse več pa je tudi Taiwanskih ATV-jev, kjer se kvaliteta glede na ceno in zmogljivosti močno izboljšuje (SMC, Adly,Kymco itd. .) Primerju sem AC 650 in rengade 500. To je moje mnenje, sicer pa tudi če je AC narejen v Švici, samo izgleda kot bi bil narejen na kitajskem. AC 250 pa za njih izdeluje Kymco Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
zokimoto Objavljeno Maj 21, 2009 Avtor Deli Objavljeno Maj 21, 2009 Bombardier je klasa (čeprav moji znanci pravijo, da ga kar dostikrat šlepajo iz blatnih madžarskih offroad terenov - Outlanderja :naughty: ). Seveda ga ne nameravam kupiti iz nekaj razlogov (cena cca 1,5x višja, kakovost cca 1,2x višja (vsi testi, kar sem jih prebral po raznih revijah-verjetno niso iz trte zviti, namambnost mi bolj odgovarja pri AC Cruiserju 750). Sam sem mašino že pogledal. Moram reči, da ni bila napačna. Prepričan sem, da bi opazil zunanjo šlamparijo (poklicna deformacija pač, če si strojnik), a je nisem. Za kitajca na začetku sem se odločil samo zaradi testiranja, če me stvar potegne - in me je. Kitajca pa bomo preganjali, dokler bo v njem še kakšen konj migal - verjetno ne bo dolgo. Sam sem v letih, ko bi moj sin verjetno delal vragolije po terenu bolj kot jaz. Se strinjam z JakATV-jem zaradi varnosti je potreben servis, vendar je 1.500 km odločno premalo (moj drugi štirikolesnik z pogonom na vse štiri in 30KM deluje z zelo malo servisiranja, čeprav opravlja zelo težka dela - Agromehanika traktor, da se razumemo). Še vedno mi ni jasno odgovoril nobeden - ALI SE PRETIRAVA Z KRATKIMI ROKI MED SERVISI, ALI SO VSI ATVji eno samo S..... . Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SEBA33 Objavljeno Maj 22, 2009 Deli Objavljeno Maj 22, 2009 Sam osebno vozim Adly300xs,prevoženih ima cca 9500km,pretežno asfalto-makedamskih cest.Na servisu je bil do sedaj 3x,to se pravi na cca 3100km servis,se je pa na zadnjem servisu pokazalo malo več stvari za zamenjat.U glavnem ob neki normalni uporabi servis nekje med 3-4000km.Pri cca 10.000 pa malo pregledat ležaje ,končnike itd Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se