Ramious Objavljeno Junij 2, 2009 Opozori Objavljeno Junij 2, 2009 Ko sem jest iskal ležaje za mojo Hondo cb 750, jih niso imeli nikjer. .obrnil kar nekaj bolj ali manj specializiranih trgovin. nakoncu sem jih našel v Louisu. tako da to je tudi varijanta...čist za informacijo
trojan69 Objavljeno Junij 9, 2009 Opozori Objavljeno Junij 9, 2009 Oj. Našel sem ene par varjant kitov (ležaji, puše in tesnila). Prvi so iz louisa za 40 eur, vendar nisem prepričam če vsebujejo tudi tesnila, pa še firme ležajev nisem nikjer zasledil http://www.louis.de/_40ab82be6570f0dfff045...tnr_gr=10051190 Drugi so firme All Balls tudi za 40 eur z poštnino. Naj bi pa bili ojačani oz. mčnejši od originalov. Pozna kdo to firmo? http://cgi.ebay.co.uk/ALLBALLS-STEERING-BE...%3A1%7C294%3A50 Drugi so prav tako firme all balls za 30 eur s poštnino, vendar pa so iz Amerike. Samo bi verjetno trajalo celo večnost da bi jih dobil... http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SUZUKI-GSXR...p4506.m20.l1116 Torej kaj menite o teh opcijah? Predvsem me zanima kako je z tole All Balls znamko?
trojan69 Objavljeno Junij 9, 2009 Opozori Objavljeno Junij 9, 2009 Aja pa še nekaj me zanima-če se da snet tesnila, ko so enkrat na osi brez da bi se jih uničilo. Naslednjo zimo bom namreč po vsej verjetnmosti med drugim powdercoutal spodnji križ in bom mogu ležaje snet (ter odprešat os). Tko da se sprašujem, če se mi jih letos sploh splača menjat. V križu se namreč ne čuti lufta, niti motor ni tresel med vožnjo. Ampak se čuti da se ležaji zatikajo ko obračam krmilo, medtem ko je sprednja guma v zraku. Kaj mi je storiti? :krneki:
Lowrenc Objavljeno Junij 9, 2009 Opozori Objavljeno Junij 9, 2009 Če se samo malo zatika ni še take panike. Šalabajzarji samo ven stovčejo obroč in ga zavrtijo za 90° pa zadevo nazaj skupaj zmontirajo. Tak motor se potem navadno proda... Zatikanje je samo znak, da bo treba menjat. Jaz bi na tvojem mestu počakal še eno leto oz. do tistega tvojega štrihanja.
simonsi Objavljeno Junij 9, 2009 Opozori Objavljeno Junij 9, 2009 Za začetek lahko samo podmažeš pa bo boljš. all balls je pa kar priznan diler v zda, ne moreš preveč falit.
Guest Brumer Objavljeno Junij 9, 2009 Opozori Objavljeno Junij 9, 2009 Če imaš denar za, dober motor, gume benzin itd. bo treba tudi to zrihtat, po vsej verjetnosti v delavnici in montirat original ležaje, namazat z vodo odporno sint. mastjo.Namreč za to zamenjat (strokovno)potrebuješ izvakače in orodje za montažo namre, če bo samo kladivo pelo nebo vredu in je škoda, da kupiš nove ležaje.Sicer pa je to tvoj problem,ko pa boš nabijal s kladivom se spomni name in na moj nasvet.
trojan69 Objavljeno Junij 10, 2009 Opozori Objavljeno Junij 10, 2009 Ni problem v 40 eur. Vendar kot sem napisal imam namen prihodnjo zimo barvat okvir in bom verjetno takrat menjal ležaje (vse vklučno z tistimi v nihajki). Drugače je pa tukaj najlažje sneti ležaj tako da se izpreša os iz križa (kar bom moral narest v vsakem primeru zaradi elektroprašnega barvanja) Tako da abciger ni potreben. Nabijal z kladivom pa zagotovo ne bom. Aja pa za motor sem dal 2500 eur in je namenjen predelavam in šravfanju, tko da....
hajoktejn Objavljeno Junij 10, 2009 Opozori Objavljeno Junij 10, 2009 Če se samo malo zatika ni še take panike. Pri meni se je malo zatikalo, ko smo podrli, je bil obroč ležaja počen. kaj pa če se med vožnjo fajn zatakne ?
Guest Brumer Objavljeno Junij 15, 2009 Opozori Objavljeno Junij 15, 2009 (popravljeno) Ni problem v 40 eur. Vendar kot sem napisal imam namen prihodnjo zimo barvat okvir in bom verjetno takrat menjal ležaje (vse vklučno z tistimi v nihajki). Drugače je pa tukaj najlažje sneti ležaj tako da se izpreša os iz križa (kar bom moral narest v vsakem primeru zaradi elektroprašnega barvanja) Tako da abciger ni potreben. Nabijal z kladivom pa zagotovo ne bom. Ni problem dobiti os ven saj ponavadi skoraj sama pade, problem je iz osi spodnji ležaj dol potegnit in večkrat je zelo težko stare šalčke ležaja ven zbit, ker je robčka zelo malo.Jaz sem menjal na V-maxsu in brez orodja ni šans zamenjat OK. Popravljeno Junij 15, 2009. Popravil Brumer
trojan69 Objavljeno Julij 1, 2009 Opozori Objavljeno Julij 1, 2009 Končno sem se lotu menjave ležajev. Stari ležaji niti niso bili tako izrabljeni. Problem je bil bolj v tem, da tisti, ki je nazadnje menjal ležaje ni vstavil tesnil ali pa že tovarniško niso bila vstavljena in so bili ležaji popolnoma zapacani. Iz spodnjega je dobesedno letel pesek . ampak ker sem že ravno mel nove ležaje sem se odloču da jih zamenjam. Puše dobil ven in vstavil nove brez problema. Namig: pri vstavljanju nove puše si pomagaš z staro, tako da jo nastaviš na novo in enakomirno ter ne preveč močno tolčeš staro v cev. Star ležaj šel iz osi brez posebnih problemov. Mal segret pa si pomagat z starim izvijačem ter kladivom. Nov ležaj sem montiral tako da sem v Merkurju kupil primerno podložko ter cev. Na ležaj sem najprej nastavil podložko nato pa še cev ter z občutkom tolkel po njej. Ležaj zdrsnil do križa brez problema. Za zategovanje matice se uporablja poseben nastavek za gedoro (treba zategnit na določen moment pri meni kolker se spomnim okol 50 Nm). fora je pa v tem ker se tega nastavka skor nikjer ne dobi oz. je zelo drag. tako sem predelal 32 mm navaden nastavek-Dremel je zakon . Aja pa ker sem mel ravno križe snete sem se odločil da jih bom kar spoliral-Lavacol odstranil barvo, polirna pasta, ter Dremel z polirnim nastavkom. Za celotno operacijo menjave vključno z izdelavo nastavka za gedoro sem porabil dobro uro. evo še slika uporabljenega orodja:cev, podložka ter predelan nastavek za spanner matico.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se