Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
pred 10 minutami, jemcek pravi:

Res mi je žal za fanta, počivaj v miru, sožalje svojcem in prijateljem. 

V petek sem dobil Brezoviško občinsko glasilo (ker sem s tega konca), kjer so omenjene tudi omenjene nove omejitve. Vmes je bil še citat, da je pravi čudež, da do sedaj še ni bilo nobene smrtne na tem delu ceste. Glede na to, da sem na tem delu ceste vsaj enkrat na teden, lahko samo prikimam temu. Žal to več ne drži. 

Ker sem zadnje čase na tem delu večrat kolesar kot motorist,......... ko so pa lani trije modeli en za drugim prileteli navzdol v ovinek na kolenu in so bili 2m od mene, takrat me je bilo pa prvič zelo zelo strah. Kot motorist veš, da so bili na meji, veš da ne sme biti napake, da ni rezerve. ........     To ni bila več hitra tekoča vožnja z nagibanjem, to je bilo čisto pravo dirkanje.  Od tistega trenutka dalje bi, čeprav sem motorist in grem skoraj tedensko se po tej cesti zapeljat, podpisal katerikoli ukrep, da se to omeji. Pa ne samo zaradi moje varnosti, predvsem zato, ker je kristalno jasno, da se bo slej ko prej ubil prvi, pa drugi, pa tretji... Statistika ne pozna usmiljenja in teoretično ni mogoče,

Letos so se pojavile te nalimane omejitve. S stališča kolesarja je razlika očitna. Še vedno je veliko motoristov, še vedno kdo pade mimo mene, se mi pa zdi da ni več (oz. je mnogo manj) ekstremnih situacij. S stališča motorista se mi ne zdi veliko slabše. Še vedno greš lahko precej hitro, še vedno lahko lepo polagaš ovinke, je pa res, da moraš biti bolj precizen. Verjetno pa postanejo zelo moteča, če želiš iti hitreje od tega. In ja, tudi kot kolesar moram iti sedaj navzdol počasneje

V 20 letih motoristične dobe gre človek čez marsikaj.

 Obsojal zato ne bom nikogar. Sem pa zato vesel novih (fizičnih) omejitev, ki so zame v smislu varnosti dobrodošla tako kadar sem motorist, kot kadar sem kolesar!  

zanimivo ... najbolj to , da je toliko negiranja v vsem tem ... povrh vsega je statistika pokazala nekaj drugega od teorije - realnost .. 

2m je širok levi vozni pas , ko je zožanje zaradi del od predelne ovire na levi do črte , ki ločuje desni in levi pas ..to je ogromno prostora ...

kot motorist bi lahko vedel , da so lahko hitrosti ob kolenčkanju lahko veliko nižje od maksimalne - nekaterim je kolenčkanje užitek... meje motorja so lahko pri veliko višjih hitrostih -.. več ti lahko dr.maus obrazloži ko mu boš kavo plačal..

pa ne se užgat - če me ne poznaš ne veš kaj in kako hitro vozim..

pred 2 minutami, DL650 pravi:

Tako je!
Ne vem, kako se naj izrazim, da ne bo spet koga zmotlo, ki vidi samo določeno besedo v stavku. Torej;

Velike endure prav tako letijo, kot snete sekire, ampak veliko potovalno enduro si kupi bolj resen človek, ki se je "že, ni pa mus" znorel v življenju in ima pošlihtano, tako v glavi, kot v zapestju. Saj ne rečem, se najde kdo, ki se tudi z enduro razbije ko piksna ali pa poškoduje drugega, ampak zelo redko se vidi pri nesrečah takšen motor. Plus tega, pa je enduro težje kupit, kot pa kakšno "zjebano" R6, R1 ali kakšno drugo raketo.

Potem pa je pri teh divjakih še vpliv družbe in okolice v kateri zmotno mislijo, da se morajo neprestano dokazovat in tukaj potem pride do kratkega stika. Če pa je prisoten kakšen pir ali dva, potem pa je to itak pogubna kombinacija.

Ne želim pametovat, pač povem svoje mnenje in ne mečem vse v isti koš. Vse povsod se najdejo, ampak kar se tega tiče, prednjačijo pač lastniki cestakov, ki verjamem, da si ni kupil rakete zato, da se bo vozil 50, 90 ali 130km/h. Pravljica!

No, da še dodam .... cesta na Rakitno je super cesta za lepo kruzanje med ovinki.

katerih divjakih??? največkrat slišim iz ust "velikih endurašev" kako komot lahko pošolajo večino cestakov...  to je šele vpliv družbe..

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
Pravkar, DAMI34 pravi:

khm, khm....bom spustu Rakitno, naj bo Jadranka ogledalo....pa ne mi prosm, da velke endure ne grejo, še bolje in še laže kot cestaki. Večkrat videno.

Evo, ravno o tem sem pisal, ko nekateri preberete post samo bežno, pa še to narobe. Potem pa se užgete ...

Dami, meni si citiral in napisal, "ne mi prosim, da velike endure ne grejo" Lepo sem napisal .....

 

pred 6 minutami, DL650 pravi:


Velike endure prav tako letijo, kot snete sekire,

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 1 minuto, thumper pravi:

katerih divjakih??? največkrat slišim iz ust "velikih endurašev" kako komot lahko pošolajo večino cestakov...  to je šele vpliv družbe..

Hehehe ... thumper, boš moral zamenjat okolje, ker slabo vplivajo na okolico ... :P

Objavljeno
Pravkar, DL650 pravi:

Evo, ravno o tem sem pisal, ko nekateri preberete post samo bežno, pa še to narobe. Potem pa se užgete ...

Dami, meni si citiral in napisal, "ne mi prosim, da velike endure ne grejo" Lepo sem napisal .....

 

 

ok, bom popravil, ne vidim razlik med lastniki endur, ssov, potovalnikov. Objestnost, norost in pretiravanje ni vezano na skupino ali tip mopeda, vsaj kar jaz vidim na cesti.

Objavljeno
pred 1 minuto, DL650 pravi:

Hehehe ... thumper, boš moral zamenjat okolje, ker slabo vplivajo na okolico ... :P

moje okolje je za večino ostalih preveč škodljivo ... :jezik:

Pravkar, DAMI34 pravi:

ok, bom popravil, ne vidim razlik med lastniki endur, ssov, potovalnikov. Objestnost, norost in pretiravanje ni vezano na skupino ali tip mopeda, vsaj kar jaz vidim na cesti.

točno tako .. mene je tudi včeraj skupinica ss-ov prehitela...in to 3x ... na konc sem se ustavil na planini in si čik prižgal ter šel enoročno čez ride da jim nisem v rit skakal kot čez grčarevec .. :smoke:

Objavljeno
pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

ok, bom popravil, ne vidim razlik med lastniki endur, ssov, potovalnikov. Objestnost, norost in pretiravanje ni vezano na skupino ali tip mopeda, vsaj kar jaz vidim na cesti.

Jaz pa Dami, ampak ne v človeškem smislu, da bi kdo bil manj pameten, pokvarjen .... ne mislim, kot osebnost, da ne po prihajalo do zmote, da "predalčkam" ljudi.

Prvi pokazatelj je to, da je večina nesreč na splošno in nesreč z smrtnim izidom, prav z cestaki, kar pomeni, da so lastniki cestakov bolj podvrženi ožemanju gasa, kot vozniki velikih endur.
In tu je glavni razlog za razliko in prav to je mejnik, med življenjem in smrtjo. A ni to dovolj velika razlika?

Objavljeno
Pravkar, DL650 pravi:

Jaz pa Dami, ampak ne v človeškem smislu, da bi kdo bil manj pameten, pokvarjen .... ne mislim, kot osebnost, da ne po prihajalo do zmote, da "predalčkam" ljudi.

Prvi pokazatelj je to, da je večina nesreč na splošno in nesreč z smrtnim izidom, prav z cestaki, kar pomeni, da so lastniki cestakov bolj podvrženi ožemanju gasa, kot vozniki velikih endur.
In tu je glavni razlog za razliko in prav to je mejnik, med življenjem in smrtjo. A ni to dovolj velika razlika?

od kje si to statistiko prenesel?

 

Objavljeno
pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

od kje si to statistiko prenesel?

 

Po spominu glede na članke v medijih, več krat so na slikah cestaki. Je pa res, da zdaj me pa full zanima, kakšno je resnično razmerje.

Objavljeno
pred 14 minutami, DAMI34 pravi:

khm, khm....bom spustu Rakitno, naj bo Jadranka ogledalo....pa ne mi prosm, da velke endure ne grejo, še bolje in še laže kot cestaki. Večkrat videno.

GSA npr. pohara H2? :)

 

Objavljeno
Pravkar, Snecer pravi:

GSA npr. pohara H2? :)

 

na zaprtih ovinkih, komot

pred 1 minuto, DL650 pravi:

Po spominu glede na članke v medijih, več krat so na slikah cestaki. Je pa res, da zdaj me pa full zanima, kakšno je resnično razmerje.

ponavad spodaj piše, slika je simbolična. sicer jaz po spominu trdim, ravno obratno :P

 

Objavljeno
pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

na zaprtih ovinkih, komot

ponavad spodaj piše, slika je simbolična. sicer jaz po spominu trdim, ravno obratno :P

 

Odvisno, katere medije bereš :P

Objavljeno
pred 5 minutami, DL650 pravi:

Po spominu glede na članke v medijih, več krat so na slikah cestaki. Je pa res, da zdaj me pa full zanima, kakšno je resnično razmerje.

...dostikrat piše pod sliko v novicah

"slika je iz arhiva" .... na njej pa prelomljen cestak.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
Pravkar, Snecer pravi:

to bi lahko @maus kaj več povedal

6f07d8f1043c3d49ce0e261d6ec9923c.jpg

lahko...pa pustmo GSA, včasih je 80-100konjičev optimum in ti 200konjičev dela samo problem, ker jih ne spraviš na cesto, ker gredo prehitro, ker je predolga medosna itd itd, pol te pa itak 600ccm supermoto nažge :P

 

Pravkar, Zivnorc pravi:

...dostikrat piše pod sliko v novicah

"slika je iz arhiva" .... na njej pa prelomljen cestak.

majo isto statistiko in fotko kot jih vidi DL :P

itak ste pa cestakarji objestni, sam kuhat pa znate, majkemi :D

 

Objavljeno

Je bla neka statistika, glede SS motorjev, da so najbolj udeleženi v nezgodah.

Najbrž pa se je to dandanes morda že malo spremenilo, saj so agregati v vseh segmentih postali znatno premočni in brez elektronike neobvladljivi.

Danes si tako lahko objestnež kupi tudi veliko enduro s 160PS in "imitira" SS motor.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 14 minutami, DL650 pravi:

Po spominu glede na članke v medijih, več krat so na slikah cestaki. Je pa res, da zdaj me pa full zanima, kakšno je resnično razmerje.

v medijih v večini primerorv pod sliko piše, da je le-ta simbolična.. 

 

pred 15 minutami, DAMI34 pravi:

na zaprtih ovinkih, komot

ponavad spodaj piše, slika je simbolična. sicer jaz po spominu trdim, ravno obratno :P

 

auč, spregledala, si mu že povedu :blush:

Objavljeno
pred 2 minutami, Scarlett pravi:

v medijih v večini primerorv pod sliko piše, da je le-ta simbolična.. 

 

auč, spregledala, si mu že povedu :blush:

raj 3x ponovit, da ne bo pozabu :P

 

Objavljeno
pred 20 minutami, Zivnorc pravi:

... naju prehiti na polno (še vedno v naselju) s HD ..... pred ovinkom  izbulji oči :eek:  ....in ga komaj spelje.

...mi2 z ženo na cestaku, ko rada nagibava....al tisti, s HD brez bremz 90 na uro skozi naselje.

 

No, no ... Bl počas.... Idiote imaš v vseh segmentih motorjev, ne rabiš kakšne še dodatno izpostavljat :blush:

Objavljeno
pred 29 minutami, Snecer pravi:

to bi lahko @maus kaj več povedal 

o ćem .. kr vprašite :P

o kufrih ali Rakitni :O

 

Objavljeno

G

pred 2 minutami, maus pravi:

o ćem .. kr vprašite :P

o kufrih ali Rakitni :O

 

GSA vs H2 v zaprtih ovinkih

Objavljeno (popravljeno)
pred 2 minutami, Snecer pravi:

G

GSA vs H2 v zaprtih ovinkih

ne vem, ker GSA nism vozu :P

lahko pa probava .. ti z GSA js pa s H2 ;)

 

Popravljeno . Popravil maus
  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 1 minuto, Snecer pravi:

G

GSA vs H2 v zaprtih ovinkih

H2 je velik, res veeeliiik lepši na zaprtih ovinkih kot pa kozouc :D

 

  • Všeč mi je 3

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!