Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Živjo,

zanima me ali kdo ve v čem bi lahko bil vzrok, da je vespa et2 50ccm (skuter) začela pri speljevanju zelo zelo slabo pospeševati (npr. izpred semaforja). Ko se se enkrat premika, potem pospešuje povsem normalno. Zadeva je moteča predvsem, kadar je treba hitro speljati - par sekund se premika čisto po polžje potem pa normalno... Kakršnegakoli namiga bom vesel.

Lp, Vespadriver

Objavljeno

Se obrati pri speljevanju dvignejo medtem ko motor nima prejšnjega pospeška? Če je to so obrabljene lamele sklopke. Poskusi pri vožnji v klanec prestavit v 4 prestavo in dat gas do konca-če se kot prej omenjeno obrati dvignejo pospeška pa ni je sklopka.

Drugač sem pa mel tud jst ta motorček. Zakon za po mestu mal počasen sam kolker se spomnem pašejo clo 80 ccm kiti nanjo. Pa tudi izredno trpežen motor. Moj je mel 27K kilometrov ko sem ga prodal. Delal pa BP.

Objavljeno

Hvala za odgovor - vespa ima variomat in torej nima prestav, tako da tistega v klanec s 4. prestavo ne morem sprobat... Mislim tudi, da pri speljevanju obratov ne nabije do konca - ni nič kaj posebno glasna. pač pa kot da bi bila mašina malo zamorjena - ko se enkrat premika, pospešuje normalno, kot običajno.

A je možno, da je vseeno kaj narobe s sklopko?

Objavljeno

Uf oprosti. Zamešal ET in PK. Ej na skuterje, variomate pa tiste valčke se res ne spoznam. Poskusi prepucat frgazr, če je zadeva 2t možno da je zapacan tudi izpuh. To se je men na ATX dogajal da je na nizkih obratih ful slabo delal pol (ko so plini prebil umazanijo) je blo pa ok.

Objavljeno
Živjo,

zanima me ali kdo ve v čem bi lahko bil vzrok, da je vespa et2 50ccm (skuter) začela pri speljevanju zelo zelo slabo pospeševati (npr. izpred semaforja). Ko se se enkrat premika, potem pospešuje povsem normalno. Zadeva je moteča predvsem, kadar je treba hitro speljati - par sekund se premika čisto po polžje potem pa normalno... Kakršnegakoli namiga bom vesel.

Lp, Vespadriver

bi rekel fedri na sklopki in valjčki.

Objavljeno
bi rekel fedri na sklopki in valjčki.

Hvala - a če je sklopka, je verjetno potrebno celo zamenjat?

Objavljeno (popravljeno)
Hvala - a če je sklopka, je verjetno potrebno celo zamenjat?

ne. menjaš samo tamale fedrce v skopki. nadomestiš jih s tršimi (greš na servis pa vprašaš). lahko pa da so tudi valčki znucani. v tem primeru enostavno priporočam servis ali pa da se sam pozanimaš, kakšna je originalna teža valčkov ter jih sam menjaš. ni težko, potrebuješ samo kompresor ter pištolo na zrak z nastavkom za gedore. aija, pa milo, da se po delu umiješ :D

Popravljeno . Popravil PeterFortuna

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!