motorist1 Objavljeno Julij 7, 2009 Opozori Objavljeno Julij 7, 2009 Kupujem 2t 125ccm motor. Kupil bi motor brez blokad (husqvarna wr/wre) vendar ga moram registrerati. Slišal sem da lahko vgradiš nekakšen "gumb" da ti motor (ko je brez blokad) zablokera nazaj na 11kw in lahko nato s pritiskom na gumb spreminjaš ali je zablokeran na 11kw ali pa ni (baje naj bi omejil hitrost iskre da motor ne bi dosegel tako visokih vrtljajev). Je to res, kje se da to naredit? Če tega ni me zanima kako motor čim lažje nazaj zablokerati na 11kw, da ga bo kasneje (po tehničnem pregledu) spet možno na enostaven način odblokerati. Saj imam prav da na tehničnem pregledu preverjajo moč motorja ane? LP
cesko Objavljeno Julij 7, 2009 Opozori Objavljeno Julij 7, 2009 Kupujem 2t 125ccm motor. Kupil bi motor brez blokad (husqvarna wr/wre) vendar ga moram registrerati. Slišal sem da lahko vgradiš nekakšen "gumb" da ti motor (ko je brez blokad) zablokera nazaj na 11kw in lahko nato s pritiskom na gumb spreminjaš ali je zablokeran na 11kw ali pa ni (baje naj bi omejil hitrost iskre da motor ne bi dosegel tako visokih vrtljajev). Je to res, kje se da to naredit? Če tega ni me zanima kako motor čim lažje nazaj zablokerati na 11kw, da ga bo kasneje (po tehničnem pregledu) spet možno na enostaven način odblokerati. Saj imam prav da na tehničnem pregledu preverjajo moč motorja ane? LP Sej pa na motorju noben ne gleda a je odblokeran al ne. Važno da je v prometni 11 kw
GoUpC Objavljeno Julij 7, 2009 Opozori Objavljeno Julij 7, 2009 Na tehničnem ti ne morjo določt moči to lahko naredijo samo mislm da na izrednem tehničnem npr. na LPP-ju v Lj kjer se delajo homologacije.
budacki Objavljeno Julij 7, 2009 Opozori Objavljeno Julij 7, 2009 Na tehničnem ti ne morjo določt moči to lahko naredijo samo mislm da na izrednem tehničnem npr. na LPP-ju v Lj kjer se delajo homologacije. in v Kopru. Imenuje pa se zadeva omejevalc obratov. Verjetno bi ga vsak malo bolj informiran skuterist moral poznat. ( zelo v uporabi pri skuterjih ! )
Igorr Objavljeno Julij 7, 2009 Opozori Objavljeno Julij 7, 2009 Vkolikor je meni znano, ne na LPP-ju, ne v Kopru nimajo ustrezne naprave (dyno) za merjenje moči.
dejko39 Objavljeno Julij 7, 2009 Opozori Objavljeno Julij 7, 2009 Sej pa na motorju noben ne gleda a je odblokeran al ne. Važno da je v prometni 11 kw o tem sem že pisal na forumu, pa me kot avtorja zanima blokada,ker ima moja wre V PROMETNI 17kw! lp
budacki Objavljeno Julij 7, 2009 Opozori Objavljeno Julij 7, 2009 o tem sem že pisal na forumu, pa me kot avtorja zanima blokada,ker ima moja wre V PROMETNI 17kw! lp Tezka bo. Verjetno najboljsa varianta, da reces, da si zgubil homologacijo in bi rad naredil novo. Potem peljes v koper in ti naredijo novo. PLacas 100€ za novo homologacijo in upas, da bo slo cez. Seveda poskrbis da motor negre vec kot 100 na uro ( toliko priblizno gre zaprta Husqvarna vsepovsod, v ksno dolino tudi 115 )
GoUpC Objavljeno Julij 7, 2009 Opozori Objavljeno Julij 7, 2009 Vkolikor je meni znano, ne na LPP-ju, ne v Kopru nimajo ustrezne naprave (dyno) za merjenje moči. Tud js ne wem kako bi na LPP-ju izmerl moč To mi je samo policaj zagroziv da me bo pelav na izrednega na LPP, kjer bojo to pogledal (25kw pa take fore), ker na navadnem ni možno. Dyno pa kolkor vem imajo pri Čarmanu in pa pri Akrapoviču
dejko39 Objavljeno Julij 8, 2009 Opozori Objavljeno Julij 8, 2009 Tezka bo. Verjetno najboljsa varianta, da reces, da si zgubil homologacijo in bi rad naredil novo. Potem peljes v koper in ti naredijo novo. PLacas 100€ za novo homologacijo in upas, da bo slo cez. Seveda poskrbis da motor negre vec kot 100 na uro ( toliko priblizno gre zaprta Husqvarna vsepovsod, v ksno dolino tudi 115 ) to bi lahko probal ja,sam me zanima če oni nimajo na računalniku shranjenih podatkov od tega?glede blokiranja sem razmišljal da bi rave odklopu? lp
nejc1373 Objavljeno Februar 21, 2010 Opozori Objavljeno Februar 21, 2010 živjo! malo se zanimam da bi yamaho yzfr125 zamanjal za kawasaki niya 250. problem pa je v tem da za enkrat lahko vozm še samo motocikle ki so 11kw. a pozna kdo kakšno opcijo da bi na čim enostavnejši in v normalni ceni lahko zrihtal da bi v prometni pisalo 11 kw pa seveda da bi motor bil še vseno 25 kw prosm za resne odgovore pa v naprej hvala. lp nejc aleksandergabriel, Ervin93, Prevtzer in 1 other 4
pevecm Objavljeno Februar 21, 2010 Opozori Objavljeno Februar 21, 2010 živjo! malo se zanimam da bi yamaho yzfr125 zamanjal za kawasaki niya 250. problem pa je v tem da za enkrat lahko vozm še samo motocikle ki so 11kw. a pozna kdo kakšno opcijo da bi na čim enostavnejši in v normalni ceni lahko zrihtal da bi v prometni pisalo 11 kw pa seveda da bi motor bil še vseno 25 kw prosm za resne odgovore pa v naprej hvala. lp nejc to ne boš mogu naredit. Ker z izpitom A1 lahko voziš motor katerega kubikaža ni večja od 125 ccm in moč ne večja kot 11kw. Sepravi tudi če ti zablokiraš in imaš moč 11kw bo kubikaža prevelika. shark90, ubij in Ervin93 3
Ervin93 Objavljeno Februar 21, 2010 Opozori Objavljeno Februar 21, 2010 (popravljeno) živjo! malo se zanimam da bi yamaho yzfr125 zamanjal za kawasaki niya 250. problem pa je v tem da za enkrat lahko vozm še samo motocikle ki so 11kw. a pozna kdo kakšno opcijo da bi na čim enostavnejši in v normalni ceni lahko zrihtal da bi v prometni pisalo 11 kw pa seveda da bi motor bil še vseno 25 kw prosm za resne odgovore pa v naprej hvala. lp nejc Ti si delal izit za koliko CCM ter koliko KW? Tuki ko odgovoriš ti bi mogl bit sprec jasno da pokaš neumnosti Popravljeno Februar 21, 2010. Popravil yourfriend11 Prevtzer, ubij in shark90 3
dejko39 Objavljeno Februar 21, 2010 Opozori Objavljeno Februar 21, 2010 Tezka bo. Verjetno najboljsa varianta, da reces, da si zgubil homologacijo in bi rad naredil novo. Potem peljes v koper in ti naredijo novo. PLacas 100€ za novo homologacijo in upas, da bo slo cez. Seveda poskrbis da motor negre vec kot 100 na uro ( toliko priblizno gre zaprta Husqvarna vsepovsod, v ksno dolino tudi 115 ) a za registracijo,novo prometno rabiš homologacijo?+kam naj pokličem da vprašam kako je z pridobitjem nove homologacije,misliš da bi mi verjeli da je bilo prej v homologaciji 11kw,če mi v prometni piše 17kw. lp
impulz Objavljeno Februar 21, 2010 Opozori Objavljeno Februar 21, 2010 a za registracijo,novo prometno rabiš homologacijo? +kam naj pokličem da vprašam kako je z pridobitjem nove homologacije, misliš da bi mi verjeli da je bilo prej v homologaciji 11kw,če mi v prometni piše 17kw. lp da lol ne
dejko39 Objavljeno Februar 21, 2010 Opozori Objavljeno Februar 21, 2010 da lol ne torej rabim naredit samo novo homologacijo,nove kw,pa mi bojo vpisal v novo prometno,za informacije pokličem lpp ljubljana,zadnja stvar pa ni bila ravno vprašanje se nanašala na budackov nasvet,da rečem da sem homologacijo izgubil,ker neverjamem da bi mi naredili novo brez kakšnega podatka o motorju. lp
budacki Objavljeno Februar 21, 2010 Opozori Objavljeno Februar 21, 2010 (popravljeno) torej rabim naredit samo novo homologacijo,nove kw,pa mi bojo vpisal v novo prometno,za informacije pokličem lpp ljubljana,zadnja stvar pa ni bila ravno vprašanje se nanašala na budackov nasvet,da rečem da sem homologacijo izgubil,ker neverjamem da bi mi naredili novo brez kakšnega podatka o motorju. lp Nevem kako je s tem. Tisto glede tega, da si izgubil bi lahko veljalo če bi delal homologacijo za motor k je nevem kok star ( primer ... motor uvožen brez papirjev, peljan na homologacijo in nanovo narejena homologacija in sicer rečeno je bilo da je motor letnik pod 93 , kao oldtimer al neki takega ? Podatke so tam kar sprintali iz neta od prvega motorja kar so najdli ) Če pa si že imel homologacijo vprašanje, če nemorejo oni preverit v kakšnem računalniku ali pa na osnovi prometne preverit kako je s tem. Popravljeno Februar 21, 2010. Popravil budacki
dejko39 Objavljeno Februar 22, 2010 Opozori Objavljeno Februar 22, 2010 evo,klical sem na lpp,kjer mi je gospa povedala da moram pri pooblaščenem serviserju vgraditi blokado oz. dobiti potrdilo,potem peljem motor v ljublajano kej oni to pogledajo in vpišejo predelavo v homologacijski kartonček.Cena je 60€ lp
budacki Objavljeno Februar 22, 2010 Opozori Objavljeno Februar 22, 2010 evo,klical sem na lpp,kjer mi je gospa povedala da moram pri pooblaščenem serviserju vgraditi blokado oz. dobiti potrdilo,potem peljem motor v ljublajano kej oni to pogledajo in vpišejo predelavo v homologacijski kartonček.Cena je 60€ lp Samo blokado za 11kW nevem kje boš dobil. Kvečjemu pelješ h komu na dyno na dokažeš, da je manj kot 11kW ( sam boš moral doma zablokirat uno da bo komi dihala xD )
_Fingi_ Objavljeno Februar 22, 2010 Opozori Objavljeno Februar 22, 2010 Tukaj ti ne bo nobena blokada pomagala ker imaš ti izpit do 11 kw IN do 125cc. Lahko jo blokiraš na 5kw, pa boš nelegaln. Bolj izvedljivo bi bilo, če bi imel neko 125ko, z 20kw v prometni, pa bi hotel tist "blokirat" na 11kw...
impulz Objavljeno Februar 22, 2010 Opozori Objavljeno Februar 22, 2010 Tukaj ti ne bo nobena blokada pomagala ker imaš ti izpit do 11 kw IN do 125cc. Lahko jo blokiraš na 5kw, pa boš nelegaln. Bolj izvedljivo bi bilo, če bi imel neko 125ko, z 20kw v prometni, pa bi hotel tist "blokirat" na 11kw... katere pogoje pa NE izpolnjuje če je 125ccm in blokirano na 5kW? predvidevam da dejko ima izpit za 125 11kw
Jerry_exc Objavljeno Februar 22, 2010 Opozori Objavljeno Februar 22, 2010 katere pogoje pa NE izpolnjuje če je 125ccm in blokirano na 5kW? predvidevam da dejko ima izpit za 125 11kw sam on ma 250 pa bi blokirov na 11 da bi biv kao legaln... NO GO
dejko39 Objavljeno Februar 22, 2010 Opozori Objavljeno Februar 22, 2010 (popravljeno) ne,tule sma 2 z tem problemom,zato je zmeda,en bi rad 250 homologiral na 11kw,js bi pa rad 125 blokiral na 11kw.In ja,js mam izpit za 125ccm lp Popravljeno Februar 22, 2010. Popravil dejko39
Jerry_exc Objavljeno Februar 22, 2010 Opozori Objavljeno Februar 22, 2010 ne,tule sma 2 z tem problemom,zato je zmeda,en bi rad 250 homologiral na 11kw,js bi pa rad 125 blokiral na 11kw.In ja,js mam izpit za 125ccm lp ja... ti mors motor zablokirat in it nanovo delat homologacijo ce bi rd da bos mel v prometni 11. tle mislm da druge resitve nimas...
_Fingi_ Objavljeno Februar 22, 2010 Opozori Objavljeno Februar 22, 2010 (popravljeno) katere pogoje pa NE izpolnjuje če je 125ccm in blokirano na 5kW? predvidevam da dejko ima izpit za 125 11kw Nanašal se je na tistega k je govoril o 250cc. Očitno sm pozabu citirat. ne,tule sma 2 z tem problemom,zato je zmeda,en bi rad 250 homologiral na 11kw,js bi pa rad 125 blokiral na 11kw.In ja,js mam izpit za 125ccm lp Tako kot ti je že Jerry rekel, druge ni. Če bi rad to poštimal, je najbolj da pokličeš kkšn pooblaščen servis za husqvarno, pa se probaš zment, jest mislm da sm mel pr ta prvi cagivi tudi 17kw v prometni, pa sm meu zravn eno potrdilo z uradnga servisa, da je bil kao frgazr zamenjan in ima zato 11kw. Sicer mi na tehničnih to niso hoteli upoštevati, no, mogoče bi mi, če bi šel na lpp in homologiral, ampak sem imel vsaj nekaj da sem lahko pokazal, če bi me slučajn ustavl kapsi. Pa me na srečo niso. No, hotu sm sam rečt, da pokliči na kkšn servis, pa povprašej malo. Popravljeno Februar 22, 2010. Popravil _Fingi_
impulz Objavljeno Februar 22, 2010 Opozori Objavljeno Februar 22, 2010 se mi je čudno zdelo, ker husqvarna ne dela 250ccm. pa nevem kaj se sploh nekaj diskutira o tem ko je vse čist jasno napisano. 16 let= 125ccm 11kw 18let=250ccm 25kw
Priporočene objave