danci1973 Objavljeno Februar 25, 2015 Deli Objavljeno Februar 25, 2015 Pozdravljen, običajno na TPS, torej lopute. Ker elektronsko krmiljena loputa ne deluje vedno točno tako kot pritiskaš gas. Najboljši primer je recimo pri novejših vozilih, kjer imaš več "načinov" vožnje, odzivnost ročice za gas se spreminja. Tako, da zavisi od avtomobila, pri nekaterih celo oba. Je pa tukaj milijon sistemov na trgu, tako da se en od drugega razlikujejo, tako da lahko rečem konkretno le za "svojega". No, moj 'tovarniško' predelan avto (Subaru BiFuel + BRC) je to imel povezano na pedal in (po moje posledično) se je ob (daljših) vožnjah s tempomatom znala prižgati 'check-engine' lučka. uff..zakomplicirano da je treba še TPS signal priklapljat.. Pa ne samo TPS, tudi MAP, O2 senzor, RPM signal, ... NX650 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ferrarist Objavljeno Februar 25, 2015 Deli Objavljeno Februar 25, 2015 Thumper, NE, motiš se. Gibam se tudi v bistveno drugih vodah, zato poznam aftermarket sceno od dirkalnih računalnikov do še marsikaj drugega in imam prste zraven pri 800+ HP projektih, tudi nekaj Slovenskih. In spet se obešaš na neke brezvezne besede...ti si priflikal fotke in me vprašal za obrazložitev. Zdej ko ti povem, pa mi težiš o 25 sekundah...wtf? Nisem rekel da delajo RAČUNALNIKE/hardware za Prins. No, zdej pa iz moje strani dost, če koga kej zanima, si rade volje vzamem minutko in mu pomagam/povem. Za tiste ki ste pa dobri samo za podjebavat, pa žal nimam časa. Če koga še kaj zanima, ===> privat Lp NX650 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
NX650 Objavljeno Februar 25, 2015 Deli Objavljeno Februar 25, 2015 No, moj 'tovarniško' predelan avto (Subaru BiFuel + BRC) je to imel povezano na pedal in (po moje posledično) se je ob (daljših) vožnjah s tempomatom znala prižgati 'check-engine' lučka. Pa ne samo TPS, tudi MAP, O2 senzor, RPM signal, ... Tu mislim da bi ti rešila stvar tista vezava na loputo, kot je rekel ferrarist. Če se ne motim, ti avto ni videl sprememb pozicije TPS ko si vozil na tempomat ker je bil pedal pri miru in je bila sprememba samo na TPS na loputi. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
NX650 Objavljeno Februar 25, 2015 Deli Objavljeno Februar 25, 2015 Ne, delam izključno z Emmegasom. Koliko sem imel opravka.... Emmegas ima identičen software kot OMWL in tartarini, ali se motim? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ferrarist Objavljeno Februar 25, 2015 Deli Objavljeno Februar 25, 2015 (popravljeno) Ne ne, dvomim...že iz štarta zadeva nebi delovala pravilno, mora bit kaj drugega...ni nujno (oz. Je zelo malo možnosti) da imata TPS in pedal popolnoma iste vrednosti/upornosti. Pa tudi če bi, bi moglo vreč ven napako takoj ko bi prižgal tempomat. Tartarinija ne poznam tako dobro, ker se ostalih sistemov ne dotikam. Mislim pa da so zadeve zelo podobne, si skoraj upam trdit da vsaj kar se tiče komponent, iste. Popravljeno Februar 25, 2015. Popravil Ferrarist Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
thumper Objavljeno Februar 25, 2015 Deli Objavljeno Februar 25, 2015 No, moj 'tovarniško' predelan avto (Subaru BiFuel + BRC) je to imel povezano na pedal in (po moje posledično) se je ob (daljših) vožnjah s tempomatom znala prižgati 'check-engine' lučka. Pa ne samo TPS, tudi MAP, O2 senzor, RPM signal, ... chech engine se ne sme prižigat... meni na xsari se ne tudi ko sem imel tempomat na 145 pa je konfiguracija ceste gor / dol .. bolj verjetno se je prižgala zaradi napačnega vbrizga goriva... O2 in rpm signal .. tps in map pa ni kabla.. map imajo samo prisilno polnjeni motorji ter izvedba - novejša - silver line ki je do 140 konjev.. vsi , vsi2 nimata map -a.. Thumper, NE, motiš se. Gibam se tudi v bistveno drugih vodah, zato poznam aftermarket sceno od dirkalnih računalnikov do še marsikaj drugega in imam prste zraven pri 800+ HP projektih, tudi nekaj Slovenskih. In spet se obešaš na neke brezvezne besede...ti si priflikal fotke in me vprašal za obrazložitev. Zdej ko ti povem, pa mi težiš o 25 sekundah...wtf? Nisem rekel da delajo RAČUNALNIKE/hardware za Prins. No, zdej pa iz moje strani dost, če koga kej zanima, si rade volje vzamem minutko in mu pomagam/povem. Za tiste ki ste pa dobri samo za podjebavat, pa žal nimam časa. Če koga še kaj zanima, ===> privat Lp o užaljen ? sam si začel tukaj http://www.motosvet.com/tabla/topic/30744-avto-na-plin-kje-vgraditi/page-48#entry2152056 ko si napisal - te citiram : "....tu je pa zdej kar obsežna zadevca in bi verjetno mogu napisat cel roman, da bi kdo kaj razumu, pa itak se nobenmu ne bi dalo brat. tako, da napišem na kratko " .. načeloma se sicer v večini tvojih trditev strinjam s tabo vendar - no res nas ni treba imet za debile no.. nič se ne obešam na brezvezne besede temveč na tvojo trditev , ki si jo zapisal , da italjani - te citiram : "Hah...mapo prostega teka? Upam da veš da ma tud prins butasto taljansko programsko shemo " ( post #716 ) " Italjani delajo softwerje tudi za prins, to sem hotel povedat. Tukaj zadaj je italjanska firma z cca 200 zaposlenimi, ki owna celo plinsko, najmodernejšo dizelsko, bencinarsko, turbobencinarsko tehnologijo (Bosch, Valeo, itd), praktično za cel svet izdeluje t.i. "chip-e" oz. programe za čipiranje itd, skratka ni da ni." ( post # 719 ) če pa nasedaš buči izpred let nazaj ko so govorili , da ima prins računalnik od - BRC ali LANDI RENZO - ti pa povem , da so nekje do l.2005 pri prinsu res uporabljali alu ohišja od enega italjanskega proizvajalca plinskih naprav a so vanj montirali prins-ov računalnik.. pa še nekaj ..če si hotel potožiti kaj ti je ena stranka naredila s sistemom potem to povej tako kot je ... in če nekaj napišeš ne trdi na naslednji strani da nisi .. za jokcanje je pa drug forum - acom... tukaj se o plinu pogovarjamo v največjem številu motoristi in naj tako tudi ostane - brez gospodov in spoštovanih in želim vam lep vikend ter preostanek dneva ... dol mi visi kakšno bo ... lepo in pohvalno da sodeluješ pri projektih +800hp zadevah .. ste že katerega predelali na plin - to bi bilo zanimivo videti .. :grim pa Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
danci1973 Objavljeno Februar 25, 2015 Deli Objavljeno Februar 25, 2015 Tu mislim da bi ti rešila stvar tista vezava na loputo, kot je rekel ferrarist. Če se ne motim, ti avto ni videl sprememb pozicije TPS ko si vozil na tempomat ker je bil pedal pri miru in je bila sprememba samo na TPS na loputi. Ne ne, dvomim...že iz štarta zadeva nebi delovala pravilno, mora bit kaj drugega...ni nujno (oz. Je zelo malo možnosti) da imata TPS in pedal popolnoma iste vrednosti/upornosti. Pa tudi če bi, bi moglo vreč ven napako takoj ko bi prižgal tempomat. Tartarinija ne poznam tako dobro, ker se ostalih sistemov ne dotikam. Mislim pa da so zadeve zelo podobne, si skoraj upam trdit da vsaj kar se tiče komponent, iste. chech engine se ne sme prižigat... meni na xsari se ne tudi ko sem imel tempomat na 145 pa je konfiguracija ceste gor / dol .. bolj verjetno se je prižgala zaradi napačnega vbrizga goriva... Saj sem napisal, da 'je imel' tako povezano... To sem prevezal na senzor lopute in zadeva se je uredila - nič več 'check-engine' lučke. Zanimalo me je pač, če obstaja kak (dober) meni neznan razlog za napačno vezavo. Do 'check-engine' lučke pa je najbrž prišlo zato, ker je plinski računalnik uporabljal napačni del mape (položaj pedala = 0, torej prosti tek) in je zato morda doziral manj kot bi naj pri 20-30% odprti loputi - bencinski ECU je to sicer korigiral, lambda je vedno bila v normalnih okvirjih, a očitno pa računalnik, če to stanje traja predolgo, vseeno vrže napako... NX650 in Ferrarist 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
NX650 Objavljeno Februar 25, 2015 Deli Objavljeno Februar 25, 2015 Saj sem napisal, da 'je imel' tako povezano... To sem prevezal na senzor lopute in zadeva se je uredila - nič več 'check-engine' lučke. Zanimalo me je pač, če obstaja kak (dober) meni neznan razlog za napačno vezavo. Do 'check-engine' lučke pa je najbrž prišlo zato, ker je plinski računalnik uporabljal napačni del mape (položaj pedala = 0, torej prosti tek) in je zato morda doziral manj kot bi naj pri 20-30% odprti loputi - bencinski ECU je to sicer korigiral, lambda je vedno bila v normalnih okvirjih, a očitno pa računalnik, če to stanje traja predolgo, vseeno vrže napako... Se pardoniram, nisem videl da je bila to vezava prej in da si spremenil.. no vsaj dobro razmišljal Razlog za to vezavo... če to kao tovarniški sistem vgrajujejo italijani, mogoče prišlo do kake pomote pri vgradnji Če si ga pripeljal iz italije? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ferrarist Objavljeno Februar 25, 2015 Deli Objavljeno Februar 25, 2015 Sosed ima tudi Skubiduja Bi Fuel, iz italije. Brc sistem, lepo narejeno, dela mu BP. Zanimivo, da pridejo avti direkt v italijo že po defaultu z boljšimi ventili, originalno zmontiranimi stikali itd, tam pa jim na BRCju potem zmontirajo sistem. glede tistega problema s senzorji: vklopiš tempomat, spustiš gas. senzor stopalke kaže 0%. Motor pa v klanec pelje recimo na 70%. Mogoče se motim (oz. očitno v tem primeru SE motim), ampak tle bi moglo takoj vržt napako ven. Imel sem celo primer enega R Clia, ki ni in ni hotel delat. No, na koncu se je izkazalo, da je mehanik (konkretno G1) zmotil in na računalniku "vzel" signal iz PPS namesto TPS. Prvi in zadnji avto z drugim sistemom, ki sem ga šlatal. Je pa res, kot sem že prej napisal, različni sistemi delajo po različnih principih, zato je zelo težko zadeve govorit kar tako na pamet. Osnove so sicer povsod več ali manj iste. thumper 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ferrarist Objavljeno Februar 25, 2015 Deli Objavljeno Februar 25, 2015 (popravljeno) @THUMPER: se sicer v...načeloma večini tvojih trditev strinjam s tabo vendar - no res nas ni treba imet za debile no... Lej, poizkušal sem ljudem, ki se v to ne spoznajo detajlno, razložit samo delovanje motornega računalnika, če mogoče koga zanima. Niso vsi na forumu eksperti tko k ti... ....da ma tud prins butasto taljansko programsko shemo... o butastih taljanih si ti začel, hotel sem te samo spomnit, da tudi po tvojmu prinsu skačejo (po tvojem mnenju butasti) taljančki ...Italjani delajo softwerje tudi za prins.... A sm kje SPLOH napisal da proizvajajo Kur.... računalnike taljani, da se že cel čas kregaš z mano, da jih ne delajo oni? sem ti že prej napisal, da NE trdim tega...jst ti nisem kriv če ne ločiš računalnika od softwera... ...pa še nekaj ..če si hotel potožiti kaj ti je ena stranka naredila s sistemom potem to povej tako kot je ... Ne, tole s šraufanjem uparjalnika hvalabogu ni bil moj primer, se je pa po Slo. zgodilo že parkrat. Hotel sem spet tiste ki prebirajo teme - "povprečne" motoriste, ki se ne spoznajo detajlno na plinske sisteme, opozorit na par zadevic in jim povedat do česa lahko privede "igračkanje". ...lepo in pohvalno da sodeluješ pri projektih +800hp zadevah .. ste že katerega predelali na plin - to bi bilo zanimivo videti .. Sem se peljal z 570hp zadevšno na plin (Panamera turbo S). Sicer je na Emmegas-u, ampak je nisem naredil jaz. Večina ostalega pa....hmmm....ne vem, če je FIA že izdala homologacijo za LPG Popravljeno Februar 25, 2015. Popravil Ferrarist Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
thumper Objavljeno Februar 25, 2015 Deli Objavljeno Februar 25, 2015 @THUMPER: se sicer v...načeloma večini tvojih trditev strinjam s tabo vendar - no res nas ni treba imet za debile no... Lej, poizkušal sem ljudem, ki se v to ne spoznajo detajlno, razložit samo delovanje motornega računalnika, če mogoče koga zanima. Niso vsi na forumu eksperti tko k ti... ....da ma tud prins butasto taljansko programsko shemo... o butastih taljanih si ti začel, hotel sem te samo spomnit, da tudi po tvojmu prinsu skačejo (po tvojem mnenju butasti) taljančki ...Italjani delajo softwerje tudi za prins.... A sm kje SPLOH napisal da proizvajajo Kur.... računalnike taljani, da se že cel čas kregaš z mano, da jih ne delajo oni? sem ti že prej napisal, da NE trdim tega...jst ti nisem kriv če ne ločiš računalnika od softwera... ...pa še nekaj ..če si hotel potožiti kaj ti je ena stranka naredila s sistemom potem to povej tako kot je ... Ne, tole s šraufanjem uparjalnika hvalabogu ni bil moj primer, se je pa po Slo. zgodilo že parkrat. Hotel sem spet tiste ki prebirajo teme - "povprečne" motoriste, ki se ne spoznajo detajlno na plinske sisteme, opozorit na par zadevic in jim povedat do česa lahko privede "igračkanje". ...lepo in pohvalno da sodeluješ pri projektih +800hp zadevah .. ste že katerega predelali na plin - to bi bilo zanimivo videti .. Sem se peljal z 570hp zadevšno na plin (Panamera turbo S). Sicer je na Emmegas-u, ampak je nisem naredil jaz. Večina ostalega pa....hmmm....ne vem, če je FIA že izdala homologacijo za LPG ok cool če si hotel razložiti .. kdo ne loči računalnika od programske opreme bi se dalo diskutirati na osnovi mojih in tvojih izjav: jaz sem napisal : "pa ko jo spremeni po testni vožnji mu butasti italjanski comp" torej comp je ali ni hardwear??? torej - kje za vraga v mojem stavku ti vidiš butaste italjane če sem napisal "butasti italjanski comp" ? ti si pa napisal : "Tukaj zadaj je italjanska firma z cca 200 zaposlenimi, ki owna celo plinsko, najmodernejšo dizelsko, bencinarsko, turbobencinarsko tehnologijo (Bosch, Valeo, itd), praktično za cel svet izdeluje t.i. "chip-e" oz. programe za čipiranje itd, skratka ni da ni. " torej če je ta firma - ki je zgleda tako skrivnostna da se ji tudi imena ne ve - lastnica praktično cele svetovne tehnologije in izdelujejo čipe ter softwear - zame je to in haedwear (čipi) kot softwear (programi) .. ja saj zame je vse isto ane ... še enkrat - softwear-a za prins ne delajo italjani če misliš italjane kot firmo ... lahko pa da je na nizozemskem kakšen italjanski državljan zaposlen v razvojnem oddelku za softwear... če imaš kakšne dokaze da je kaj drugče kot trdim jih prosim predloži.. v nasprotnem primeru ne zavajaj .. problem bi znal biti , ko zaradi takih - zaenkrat neresničnih izjav(kar so dokler ne boš dokazal nasprotno) trpi poslovanje neke svetovno znane firme ter pade vrednost ... to panamero bi pa jaz rad stestiral da vidim kako deluje plinska naprava v celotnem območju vrtljajev do blokade... ali nam lahko poveš kaj in katere komponente so oz.kao je zmontirana ? lp Ferrarist 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ferrarist Objavljeno Februar 25, 2015 Deli Objavljeno Februar 25, 2015 (popravljeno) praš na PRINS, sej nizozemci strokovnjaki vse znajo no, dost...kot sem rekel, če še koga zanima kaj o plinu in še kaj drugega ===> Privat . S tabo tumbo pa se ne bom več ubadal, ker si itak glavni stručko in vse veš&znaš in glede na to, da ne pustiš da človek poizkuša laikom zadeve predstavit, očitno tud eno hud ego MUDEL Popravljeno Februar 25, 2015. Popravil Ferrarist Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
thumper Objavljeno Februar 25, 2015 Deli Objavljeno Februar 25, 2015 praš na PRINS, sej nizozemci strokovnjaki vse znajo no, dost...kot sem rekel, če še koga zanima kaj o plinu in še kaj drugega ===> Privat . S tabo tumbo pa se ne bom več ubadal, ker si itak glavni stručko in vse veš&znaš in glede na to, da ne pustiš da človek poizkuša laikom zadeve predstavit, očitno tud eno hud ego MUDEL na prinsu so mi rekli da na sistemu plinaste faze samo še pilijo malenkosti in da jim ni več zanimivo .. aktualni koncept je vbrizg tekočega plina skozi bencinske injektorje ... krmiljenje sistema preko CAN-bus povezave .. celo moč motorja in navor se malenkostno povečata na plinu .. za vse ostalo so dali samo tole ; " :lol1:" nisi ne prvi ne zadnji , kateremu je gumb "citiraj" požrl živce... končna reakcija pa pri vseh zelo podobna - pa ne samo tukaj ampak tudi na drugih forumih v temah o lpg-ju.. postom v obliki "pomoč" z namenom reklamirati svojo dejavnost vgradnje plinskih naprav ne nasedam.. pisati neresnice z namenom zavajanja forumašev ne prenašam .. zelo neposlovna poteza .. nikjer nisem napisal da se moraš ubadati z mano ... kot tudi nikjer ne piše da se jaz ne smem ubadati s tabo dokler boš pisaril neresnice za katere nimaš - ali pa jih nočeš predložiti kar je kontradiktorno s tistim tvojim "želim nuditi pomoč"-nobenih dokazov .. in verjemi da te ne bom pustil na miru dokler boš pisal take stvari v želji nategovat laike .. jbg life sucks .. in z žaljenjem se me ne moreš dotakniti ker ne seže do mene .. če te pa zanima kako postati tako egoističen kot jaz - e to boš moral pa povprašati soforumaše , ki me poznajo osebno .. Ferrarist 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ferrarist Objavljeno Februar 25, 2015 Deli Objavljeno Februar 25, 2015 (popravljeno) "aktualni koncept" tekoče faze je star že vsaj 5-6 let. nisi ne prvi ne zadnji , kateremu je gumb "citiraj" požrl živce... končna reakcija pa pri vseh zelo podobna - pa ne samo tukaj ampak tudi na drugih forumih v temah o lpg-ju.. Valda da je podobna reakcija, jaz bi se na tvojem mestu malo zamislil o načinu pisanja. postom v obliki "pomoč" z namenom reklamirati svojo dejavnost vgradnje plinskih naprav ne nasedam. nič ne reklamiram, le v fazi debate sem omenil za koga delam in da nisem samo še en kavčplinaš ki vse ve in zna, v praksi pa ga ni od nikoder. pisati neresnice z namenom zavajanja forumašev ne prenašam .. zelo neposlovna poteza .. No dobr, zavajal sem, lagal, pisal neresnice. Sam da maš ti prov. Sorči, ob priliki ti za pokoro plačam panin, važn da si zmagal, PRINS JE ZAKON!!!! in verjemi da te ne bom pustil na miru dokler boš pisal take stvari v želji nategovat laike .. jbg life sucks .. ma lej, tako ko gobcanje in obračanje besed obvladaš, me čudi da nisi vsaj kak SLO financminister alpa predsednik vlade, obvladate zlo podoben način. Še en FDV iztrebek? Ja, life sucks, dokler ne srečaš koga ki sucks še bolj....takrat ugotoviš da je lajf z rožicami postlan :naughty: Over&out. Popravljeno Februar 25, 2015. Popravil Ferrarist thumper 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
thumper Objavljeno Februar 25, 2015 Deli Objavljeno Februar 25, 2015 "aktualni koncept" tekoče faze je star že vsaj 5-6 let. nisi ne prvi ne zadnji , kateremu je gumb "citiraj" požrl živce... končna reakcija pa pri vseh zelo podobna - pa ne samo tukaj ampak tudi na drugih forumih v temah o lpg-ju.. Valda da je podobna reakcija, jaz bi se na tvojem mestu malo zamislil o načinu pisanja. postom v obliki "pomoč" z namenom reklamirati svojo dejavnost vgradnje plinskih naprav ne nasedam. nič ne reklamiram, le v fazi debate sem omenil za koga delam in da nisem samo še en kavčplinaš ki vse ve in zna, v praksi pa ga ni od nikoder. pisati neresnice z namenom zavajanja forumašev ne prenašam .. zelo neposlovna poteza .. No dobr, zavajal sem, lagal, pisal neresnice. Sam da maš ti prov. Sorči, ob priliki ti za pokoro plačam panin, važn da si zmagal, PRINS JE ZAKON!!!! in verjemi da te ne bom pustil na miru dokler boš pisal take stvari v želji nategovat laike .. jbg life sucks .. ma lej, tako ko gobcanje in obračanje besed obvladaš, me čudi da nisi vsaj kak SLO financminister alpa predsednik vlade, obvladate zlo podoben način. Še en FDV iztrebek? Ja, life sucks, dokler ne srečaš koga ki sucks še bolj....takrat ugotoviš da je lajf z rožicami postlan :naughty: Over&out. koncept tekoče faze - vbrizgavanje tekočega plina skozi dodatne plinske injektorje indirektno v sesalni kolektor pred sesalne ventile je res znan že kar nekaj časa - če ne že +10 let... to imata vialle in icom - a se ni masovno obnesel ker na veliko avtih ni deloval kot bi moral.. izgube na moči in navoru so bile večje kot pri dobrih klasičnih napravah z uparjalnikom.. govorim o direktnem vbrizgu tekočega plina skozi bencinske injektorje direktno v izgorevalni prostor pri motorjih z direktnim vbrizgom bencina - tsi , gdi ... kdo ima in kdo nima prav načeloma nima veze .. važna je dejanska resnica ... in prins ni zakon .. je pa ena najboljših naprav .. zakon sta tomos in laško! z rožicami? meni je dovolj podaljšan vikend z mopedom.. z žaljenjem ne boš nič dosegel .. škoda da imaš tak žaljiv in podcenjevalen odno do kogarkoli - pa tako dobro švasaš ... ni treba dat za panin..lahko pa daš za laško tam v vrtovinu - čaven? (pod dvema kostanjema).. k je glih mal bližje brjam kot ajdovšni ... Ferrarist 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
builder Objavljeno Februar 25, 2015 Deli Objavljeno Februar 25, 2015 užival sem :grim NX650 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
thumper Objavljeno Februar 26, 2015 Deli Objavljeno Februar 26, 2015 užival sem :grim izrek nekega plinarja ; vsega lepega je enkrat konec..in potem spet natankaš plin.. builder 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
smasher Objavljeno Februar 26, 2015 Deli Objavljeno Februar 26, 2015 (popravljeno) pisal neumnosti prezgodaj zjutraj, lep dan vsem Popravljeno Februar 26, 2015. Popravil smasher Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
NX650 Objavljeno Februar 26, 2015 Deli Objavljeno Februar 26, 2015 užival sem :grim Ti je vsaj nočna prej minila Glede tistega ko sta pisala o spremembi tlaka na izhodu uparjalnika... obstajajo sistemi ki te stvari skompenzirajo, programsko spreminjajo in kompenzirajo spremembo tlaka.... tako da lahko obračaš tist imbus pa ne boš nič občutil... Vsi sistemi pa res ne, vajina sta že taka. builder 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
danci1973 Objavljeno Februar 26, 2015 Deli Objavljeno Februar 26, 2015 Ti je vsaj nočna prej minila Glede tistega ko sta pisala o spremembi tlaka na izhodu uparjalnika... obstajajo sistemi ki te stvari skompenzirajo, programsko spreminjajo in kompenzirajo spremembo tlaka.... tako da lahko obračaš tist imbus pa ne boš nič občutil... Vsi sistemi pa res ne, vajina sta že taka. Programsko lahko spremembo tlaka kompenziraš samo do neke mere - injektorji imajo določene omejitve glede časov odpiranja. Kako pa bi drugače kompenzirali, pa si ne predstavljam... NX650 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ferrarist Objavljeno Februar 26, 2015 Deli Objavljeno Februar 26, 2015 hmmm....zanimivo, NX...ja, sej v bistvu je rešitev čist enostavna, samo ena dodatna kompenzacijska tabelica, pa si tam, čeprav je tudi to res verjetno mogoče samo do določene mere, dokler ne pridejo injektorji v previsok duty cycle, kot pravi Danci. Pa valda, je to mogoče pri sistemih kateri uporabljajo senzor pritiska in ne samo tlačnega stikala. A se tudi ti kaj ukvarjaš z LPGjem? NX650 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
NX650 Objavljeno Februar 26, 2015 Deli Objavljeno Februar 26, 2015 V bistvu je v programu več... lahko izbereš do 12 kompenzacijskih tabel, potem je sposoben pokompenzirat skoraj do točke izklopa... oz set pointa za preklop na bencin. MAlo sem se igral, če mu nastaviš P(nič- oz. default pressure) pri atmosfercu na 1,2 bar, ter pri padcu tlaka na 0,6 bar kot set point za preklop nazaj na bencin, se šele čisto na koncu recimo na 0,7 bar začnejo korekcije časov avtomobilskega računalnika... To je fajn zadeva ki pokompenzira kake padce tlaka na uparjalniku in pri cut off overshoote tlaka... Tudi kompenzacije temperature uparjalnika je fajn zadeva, ker deluje tako kot mora brez pogoja da je ogret in da doseže tiste parametre ki so mu optimalni. Res pa je da če niso optimalni injektorji to odpade.. ker si tako kot si rekel, hitro v previsokem duty cyclu. Ferrarist 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
thumper Objavljeno Avgust 10, 2016 Deli Objavljeno Avgust 10, 2016 nekaj zanimivega branja o bivšem g1 .... http://www.zurnal24.si/sedemkrat-na-servisu-ko-jih-je-poklical-osmic-je-bila-firma-v-stecaju-predelava-na-plin-avto-plineks-g-1-ra-cen-primoz-pogorevc-alenka-lah-clanek-274381 http://www.avtoplin-gen1.si/pogosta-vprasanja ter zanimivo razpletanje okoli plineksa http://www.zurnal24.si/predelava-avtov-na-plin-kdor-se-je-zapletel-z-njimi-je-lahko-ostal-tudi-brez-hise-plineks-g-1-primoz-pogorevc-tadej-tasic-franciska-preac-cetin-notarka-clanek-275390 ena od možnih rešitev http://www.avtonaplin.si/pomoc-nezadovoljnim-lastnikom-g-1-naprav podkrepjena recimo z : http://www.avtonaplin.si/rekorder-v-prevozenih-kilometrih-na-avtoplin Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
smasher Objavljeno Avgust 10, 2016 Deli Objavljeno Avgust 10, 2016 Kar neki, kaj ni kao G-1 ponujal vbrizg tekoče faze? In bil oh in sploh in ta najboljši ? (praktično sem tudi jaz ostal brez podpore ampak vsaj naprava deluje zaenkrat brezhibno) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
thumper Objavljeno Avgust 10, 2016 Deli Objavljeno Avgust 10, 2016 khmm..ne - g1 ni nikoli ponujal tekoče faze.. pri vbrizgu tekoče faze plina pa se itak razlikuje med dvema sistemoma : - sistem indirektnega vbrizga tekoče faze plina skozi dodatne plinske injektorje/šobe v sesalni kolektor PRED ventile pri bencinskih motorjih z indirektnim vbrizgom goriva / klasičen indirektni vbrizg - vialle , icom .. večinoma propadli projekti - avti so na ta sistem delovali bolj izjemoma.. - direktni vbrizg tekoče faze plina skozi obstoječe bencinske injektorje pri motorjih z direktnim vbrizgom bencina (tsi , gdi, tce ...) - prins dlm - direct liqui max .. http://www.avtonaplin.si/direct-liqui-max-avtoplin-direktni-vbrizg za motorje z direktnim vbrizgom bencina obstaja še varianta indirektnega vbrizga vplinjenega avtoplina indirektno v sesalni kolektor pred ventile - torej klasičen vbrizg - s tem , da se porabi vzporedno določena količina bencina - prins cca.10% (vsi2-di celo konkretno pod 10%) ,ostali od 25% navzgor (Mazda cx7 predelana v italiji landi renzo - 35% bencina + 65% plina) - ki je potrebna zaradi hlajenja bencinskih injektorjev . http://www.avtonaplin.si/vsi-di-direktni-vbrizg prijetno branje Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se