Skoči na vsebino

Avto na plin - kje vgraditi


Priporočene objave

Objavljeno
On 18. avgust 2016 at 10:29 AM, Cartman said:

ne vem pa pod kakšnim tlakom je plin. da bi v primeru če rezervar poči zarad zunanje poškodbe in bi  udarni val sam po sebi poškodoval...ma mislim de ni pod 200 bari.

Varnostni ventil na LPG rezervoarju se odpre pri 25-28 barov, rezervoarji so testirani na 30-35 barov, razpočijo pa se pri 60-90 barov.

Glede na max. 80% polnjenje bi rekel, da je praktično nemogoče, da bi pritisk v rezervoarju narastel na 60-90 barov...

 

Objavljeno
pred 49 minutami, danci1973 pravi:

Varnostni ventil na LPG rezervoarju se odpre pri 25-28 barov, rezervoarji so testirani na 30-35 barov, razpočijo pa se pri 60-90 barov.

Glede na max. 80% polnjenje bi rekel, da je praktično nemogoče, da bi pritisk v rezervoarju narastel na 60-90 barov...

 

:OK:

 

Samo pri nas ni problem glede avtoplina, saj vsi vemo, da je zadeva varna. Problem je, kako montirajo te zadeve. Zaradi tega veliko ljudi raje ne gre v to, ker se bojijo slabe montaže in še slabšega odziva pri uveljavljanju napak iz naslova garancije.

 

Objavljeno

Tlacne posode se testirajo z vodo ker ob porusitvi ne ekspa ndira in je padec pritiska v trenutku... nič stopinjski rezervoar pri testiranju z zrakom je odprlo na zvaru zaradi ekspanzije in s tem visje sile na povrsino dalj casa kot pri vodi -cca 7-8cm..pri 106 bar.. pogoj za tak preizkus je bil seveda blindiran tank brez varnostnega ventila in brez varnostne ploscice ki jo odpre v slucaju ce bi varnostni ventil zatajil..naceloma v uporabi tanka ne more raznesti -to je mozno samo ob preizkusih brez vseh varnostnih elementov..  pa se o bencinskih tankih..danes vecinoma plasticni se razpocijo in se vecina bencina razlije po zelo veliki povrsini..kaj sledi ob vzigu je menda jasno.. medtem ko plin  iz tanka izgoreva z usmerjenim plamenom.. itak ce se avto vzge zgori vse ostalo prej preden se sploh plinski tank segreje toliko da bi varnostni ventil spustil doloceno kolicino plina ven in se spet zaprl.

 

pred 6 minutami, Arzen pravi:

:OK:

 

Samo pri nas ni problem glede avtoplina, saj vsi vemo, da je zadeva varna. Problem je, kako montirajo te zadeve. Zaradi tega veliko ljudi raje ne gre v to, ker se bojijo slabe montaže in še slabšega odziva pri uveljavljanju napak iz naslova garancije.

 

pokojni g1 in plineks delata sranje -seveda v tesni povezavi..

Objavljeno

Spet OT, zakaj testirat z vodo, na jurtubi je posnetek testiranja avionske pnevmatike z zrakom ( preden so prešaltali na testiranje z vodo), pnevmatika ni majhna in če se prav spomnem je popustila prav pribtlaku nad 60bar. Ko jo je razneslo je spucalo vse v radiju nekaj metrov, tudi testne kolibe ni bilo več :D

  • 9 mesecev pozneje...
Objavljeno

postal lastnik chrysler stratus 2.5 v6 ..na plin ofkors.. imam pa eno veliko zamero - sedeži niso hlajeni.. :P

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

 A kdo ve kako je pri naših prodajalcih avtov, če je avto nov ali dokaj nov glede tovarniških garancij? Ali sploh to sprejmejo, ali dajo oni zahtevo kater sistem dovolijo, ali lahko sam izbereš? 

Objavljeno
Ob 7. 6. 2017 ob 22:44, thumper pravi:

postal lastnik chrysler stratus 2.5 v6 ..na plin ofkors.. imam pa eno veliko zamero - sedeži niso hlajeni.. :P

Thump potem vidim da mi lahko pomagas imas koga ki bi popravil plinsko napravo v mojem avtu montirana tako 3 dni pred stecajem g-1 imel sem edino stalo z homologacijo ampak je bilo porihtano zdaj pa mi naprava ne deluj cim preklopi na plin crkne.

Objavljeno
Ob 8. 10. 2017 ob 0:19, exclan pravi:

Thump potem vidim da mi lahko pomagas imas koga ki bi popravil plinsko napravo v mojem avtu montirana tako 3 dni pred stecajem g-1 imel sem edino stalo z homologacijo ampak je bilo porihtano zdaj pa mi naprava ne deluj cim preklopi na plin crkne.

Plin maš? :ras:

 

Objavljeno
pred 41 minutami, Arzen pravi:

Plin maš? :ras:

 

Kaj tebi ni jasno?

Objavljeno

Pa jebig sem bumbar ampak tak spet ne da mislis da nisem nafilal plin.

  • Haha 2
Objavljeno
Ob 8. 10. 2017 ob 0:19, exclan pravi:

Thump potem vidim da mi lahko pomagas imas koga ki bi popravil plinsko napravo v mojem avtu montirana tako 3 dni pred stecajem g-1 imel sem edino stalo z homologacijo ampak je bilo porihtano zdaj pa mi naprava ne deluj cim preklopi na plin crkne.

stari sorry .. sam pri g1 mi gre na bruhanje.. si se mi izneveril za 300e ... :slap:

ok nej ti bo.. naslednik so gen1 .. načeloma baje upoštevajo tudi nek del garancije .. sam mene prosim ne mešat v to blato..

 

Objavljeno

Sploh te nisem izneveril ker za druge nisem niti pogledat sam prodajnik je bil tečen ko driska pa vztrajen pa sem padel brez razmislit moj bad.

Ja misli na kakega bolj blizu za popravit jebeš gen1 ker so to isti dreki kot g1 gamad !

Objavljeno

khmm ..boyski opatija/ reka ..tam nekje

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Torej imam težavo z mojim plinskim sistemom, pa me zanima če kdo ve za kakšnega serviserja, ki je vgrajleval že več let int udi kakšne starejše sisteme. Moj sistem bo imel sedaj 10let, in je na elektroventile, uparjalnik da ven cca 0.2bara.

Sicer vem da v sloveniji nihče ne vgrajuje več DT Gas system, ampak gromozanske razlike med starejšimi sistemi ne more biti, rabim pa elektroventil za tekočo fazo na uparjalniku.

Zgleda približno takole (pripeta slika).

Ali ima kdo izkušnje z SIGAS? kakšne sisteme imajo oni?

PE Sigas - Avtocenter Cajhen

Podgora pri Dolskem 9
1262 Dol pri Ljubljani

ps: za Thumperja, sem pogledal na Prins, naslednji sistem bo vejrento prins ampak trenutno zgleda VSI precej drugačen da bi imeli oni na zalogi take komponente.

IMG_20171124_123330.jpg

Objavljeno

Ima kdo izkušnje  z trz.si na Poljanski v Ljubljani? Ker imajo sisteme tomasetto in v moj sistem pašejo tomasetto filitri, tako da je verjento kopija samo poljkse izdelave namesto italjanski.

Objavljeno

če si v lj se zapelji do njih..tuljavo lahko zamenjaš sam..

Objavljeno

Bom, tuljava ni problem, dela ne vem kakšna tesnila ma to notri, saj skozi ventil piha. Bom jutri med malco skočil do njih če uspem.

Objavljeno

o-ring je notri ..verjetno..lahko je pa tudi klingerit :P

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Točno tako, malce sem cincal tole sam šraufat, ker je tam vseeno plin v tekoči fazi in če kej pušče, precej pušča :D

Evo vsa "magija", ta zadnji oring je bil fuč, počil ko sem ga poskusil snet.

In kako naj pol človek verjame strokovnjakom ko svetujejo menjavo uparjalnika?

 

IMG_20171217_173552.jpg

Objavljeno

najprej se moraš pozanimati , kdo je strokovnjak in kdo šalabajzer.. 

obenem še eno svarilo.. ne delajte plinskih servisov prek trojan na celjskem koncu .. na napravah , ki niso njihove a trdijo , da jih obvladajo ter da imajo vso programsko opremo - no zaračunajo že.. filtrov pa ne zamenjajo ..ker jih nimajo ..in programske opreme razen prve generacije tudi nimajo..

nekateri proizvajalci imajo sledenje delom po serijski številki .. in pooblaščen vgrajevalec lahko v sistemu točno preveri od kod je material  - od monterja ali pa iz internetne prodaje.. 

se pa zgodi , da stranka plača servis na katerem ne naredijo nič - ne zamenjajo filtrov in ne resetirajo servisnega intervala - i seveda potem naprava ne dela ampak se stranka vozi na bencin ..:P

Objavljeno
On 25/11/2017 at 1:07 PM, smasher said:

Ima kdo izkušnje  z trz.si na Poljanski v Ljubljani? Ker imajo sisteme tomasetto in v moj sistem pašejo tomasetto filitri, tako da je verjento kopija samo poljkse izdelave namesto italjanski.

Men je tudi uradni monter in serviser plina šel rakom žvižgat :(
Probal par servisov, ki niso imeli dosti znanja za popravilo napake plus zlatarske cene.

Zadnji servis sem probal je TRZ na Poljanski LJ in je vse naredil, kot je treba plus še nek popust. Če bo tako nadeljeval ima stalno stranko :)
Kot zanimivost; moj motor in plinski terenec s stalnim 4x4 imata enako porabo v evrih :love1:

Objavljeno

sunce..bom en motor kupil pa ga dal na plin..

Objavljeno (popravljeno)
52 minutes ago, thumper said:

sunce..bom en motor kupil pa ga dal na plin..

To sem že jaz gruntal, sicer nisem nek čoperist, ampak na tak motor bi pasalo, in na štango namesto rezervarja dve 10L jeklenki vzporedno:

double-tank-faber-2-x-10l-171-mm-200-bar

Samo potem moraš vseeno še nekam skrit  mini rezervar za bencin, pa po vsej verjetnosti še mazanje ventilov... pa pol pride cel kup šare.

Mislim da je bila ta slika že na forumu:

greenfly.jpg

http://www.visordown.com/news/general/lpg-powered-yamaha-xt500

 

ps: 

@thumper samo da nebi zgledalo takole

Picture5.png

Picture9.png

 

 

 

Popravljeno . Popravil smasher

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!