Skoči na vsebino

hard enduro


motornaglava

Priporočene objave

lp... ker sm naredu izpit za motor sm se odloču da ga kupim motor in sicer hard enduro zdej kolkr sm gledu sm dobu eno pocen varjanto tomos enduro se 125 F pa me zanima če ma kdo kej izkušenj z tem motorm in če je motor bl za poprawlat kot za vozit in če je bi prosu naj mi svetuje kakšen drug motor. motor bi uporablju za težke proge(za skakat pa to...) hvala vam za odgovore pa oprostite če je že takšna tema

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KTM Exc 125 tega bi ti jaz predlagal če hočeš imeti orng hard enduro, s katerim prideš kamorkoli. Ali pa Husqvarna WRE 125.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KTM Exc 125 tega bi ti jaz predlagal če hočeš imeti orng hard enduro, s katerim prideš kamorkoli. Ali pa Husqvarna WRE 125.

sm že rezmišljaw tut to samo me pa tut zanima kej je bolš met 4 al 2 taktn za hard enduro?? k tomos je 4

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ce mene prasas je bols met 2 takt, k prides res kamrkoli(sam obrate mors met)!

priporocam husqvarno wre, al pa ksno DT-jko. res dobra motorja :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ce mene prasas je bols met 2 takt, k prides res kamrkoli(sam obrate mors met)!

priporocam husqvarno wre, al pa ksno DT-jko. res dobra motorja :naughty:

ja to je res kj pol je med 2 taktnem in 4 razlika navor??? a 4 takten potegne iz nizkih obratow???? kj tomos pol odpade za teke vožnje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KTM Exc 125 tega bi ti jaz predlagal če hočeš imeti orng hard enduro, s katerim prideš kamorkoli. Ali pa Husqvarna WRE 125.

Podpis pod tole!!!

Popravljeno . Popravil EAST
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja to je res kj pol je med 2 taktnem in 4 razlika navor??? a 4 takten potegne iz nizkih obratow???? kj tomos pol odpade za teke vožnje?

Če hočeš res hard enduro vozit pol moraš kupit obvezno 125 2t. Tomos je bolj za po kakšnih gozdnih potkah kot pa za kkšn hard teren. Med 2t in 4t je razlika v navoru in konjih ampak tomos tud nima kaj dosti navora...če bi rad navor bi moral kupit vsaj 250 4t če ne 450.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če hočeš res hard enduro vozit pol moraš kupit obvezno 125 2t. Tomos je bolj za po kakšnih gozdnih potkah kot pa za kkšn hard teren. Med 2t in 4t je razlika v navoru in konjih ampak tomos tud nima kaj dosti navora...če bi rad navor bi moral kupit vsaj 250 4t če ne 450.

ja samo zaenkrat mam izpit do 125 ccm tko d si morm tega omislit. kroska mi pa ne pride u poštev. ja pol bo 2 takten... kkšno je treba pa olje dolivat??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a ma gdo izkušnje z vožjo hard enduro pa to? na kj je treba najbolj pazit?

Jst jih imam. Hard enduro je nekar, kar ne zacnes kar vozit iz cistega mira. Hard enduro ... to je hehe nacin zivljenja :P

Vecina hard enduro prog je narejenih tako, da jih ti z nobenim motorjem ne zvozis. Nekako bolj bistvo pri hard enduru je, da sploh prides do konca.

Lej ... verjetno imas kje v okolju kaksnega endurista ( Enduro Klub Koper je recimo trenutno najbolj aktiven v SLO ), prosi ga, naj ti malo pokaze, kaj pomeni PRAVI HARD ENDURO in verjemi, da se bos premislil ;)

Drugace pa edini motorji ki pridejo v postev so Husqvarna WR 125, KTM EXC 125, GAS GAS EC 125...teh motorjev pa v SLO skoraj ni pa tudi blazno dragi so in tudi vzdrzevanje verjemi, da je zahtevno in drago!

Tako da pobec pozabi, ce nisi niti motocrossa se vozil niti nic, potem hard enduro zagotov ni zate.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

narobe razumš jst živim že celo žiwljenje okol motorjew najbolj okol endruow... mam veliko frendow k jih vozjo tko d smo kot družina poprej smo se z 50 zajebaval zdej eni že majo korske tud do 500 jst hočm pa najprej 125 za začetk. mamo svoje in druge proge izkušnje s poškodbami telsene in motorjev zanimajo me motorji za uzdrževeanje pa nism vedu d je drago sam se bo dalo preživet... želje po motorju se ne da zaustavit (useeno hvala za odgovor)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

budacki ne ga strašit takoj na začetku :evilgrin:

Vprašat se moraš kaj bi rad od motorja. Ker z hard enduro motorjem se neboš ravno udobno peljal po cesti. Tako kot neboš mogel iti po brezpotjih s SŠ motorjem.

Če bi rad vozi hard enduro in nedosti po cesti, potem naberi denar in kupi KTM EXC 125. Motor je zmgoljiv in vzdržljiv, vzdrževanje nebo ravno poceni, saj motor potrebuje veliko olja, skoraj po vsaki furi po brezpotju je pametno očistiti in namazati verigo (vsaj tako je bilo pri motokrosu predvidevam da tudi pri HE). Drugače pa da tak odprt motor od sebe nekje 30-40KM in je izjemno močan tudi v srednje nizkih obratih. Vsekakor je vožnja z njim svojevrstni užitek.

Vprašaj se kaj bi pravzaprav rad z motorjem počel in takoj ti bo bolj jasno kakšen motor potrebuješ.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

budacki ne ga strašit takoj na začetku :evilgrin:

Vprašat se moraš kaj bi rad od motorja. Ker z hard enduro motorjem se neboš ravno udobno peljal po cesti. Tako kot neboš mogel iti po brezpotjih s SŠ motorjem.

Če bi rad vozi hard enduro in nedosti po cesti, potem naberi denar in kupi KTM EXC 125. Motor je zmgoljiv in vzdržljiv, vzdrževanje nebo ravno poceni, saj motor potrebuje veliko olja, skoraj po vsaki furi po brezpotju je pametno očistiti in namazati verigo (vsaj tako je bilo pri motokrosu predvidevam da tudi pri HE). Drugače pa da tak odprt motor od sebe nekje 30-40KM in je izjemno močan tudi v srednje nizkih obratih. Vsekakor je vožnja z njim svojevrstni užitek.

Vprašaj se kaj bi pravzaprav rad z motorjem počel in takoj ti bo bolj jasno kakšen motor potrebuješ.

no to si lpo povedu uglawnem bi vozu samo po terenu cesta bi bla uporabna samo da pridem do terena kar pa je približno 2 kilometra... drgač pa obožujem Hard enduro

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

raj si kup kej s čemr se boš lahko kam odpelu ne pa to sranje po gozdovih k si vs usran

sigurn ti bo kdaj kapnlo da se bi odpelu km na izlet.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no to si lpo povedu uglawnem bi vozu samo po terenu cesta bi bla uporabna samo da pridem do terena kar pa je približno 2 kilometra... drgač pa obožujem Hard enduro

Kako obozujes hard enduro ce ga niti sprobal se nisi :D To enako kot nekdo rece, da zelo rad leti pa niti v letalu se ni bil. Enduro in hard enduro sta 2 razlicna pojma. In HARD enduro motorji niso indenticni cross izvedbam, neglede na to da imajo enako masino ( KTM EXC in KTM SX ). Razlika je tudi v vzmetenju, prenosih, dodatni opremi, rezervarju, feltnah ...

Za prvi resni motor ti priporocam soft enduro, ker za hardko cez nebos prsu :) 2 tatkni so agresivni v pm, samo pa jih odlikuje nizka teza. Zracunaj si samo koliko stroska imas na leto z cross motorjem, dodaj se stroske registracije, zavarovanja pa tudi verjemi vsako voznjo po moznosti zlomis tablico ( zato ti priporocam papirnato in pravo das v torbo ), ogledala takoj dol, smeokazi mislim, da pri novemu KTMu dobis poleg motorja in ne NA motorju.

2 seta guma = 200€, zobniski set ( ce se bos furau velik ) 110€, en bat na leto, ker je verjetno to edini tvoj moped ( 120€ ), stroski bencina = wuhu, olje recimo Motul 800 pri 2% mesanci ( ki jo po moznosti moras SAM DELAT pri HARD ENDURAH, kar je ZELO neprakticno !! ) se pravi na 50 litrov benza 1 liter olja ( se pravi 75€ na kantico olja (benz 55+olje20)) in tako recimo 4-5× ce delas recimo 3000km na leto. S tem, da mopeda, ki ni za generalno nebos dobil pod 3500€!

Aja ... oprema ... nova oprema: skornji 150€, dres 150€, celada + ocala 150€, body armor ( ZELO PRIPOROCLJIV ) 100€. To so NAJMANJSE cene! ( skupaj 550€ ).

5000€ za zacetek pripravi ;) ce pa bos imel se kaksno generlno +1000€ (cilinder, ojnica, bat, dihtunge, lezaji )

Samo fantek ... ko pa enkrat zacnes, pa nemores nehat! ;) Cez dve leti ponavadi konca v garazi ksn KTM EXC 525 ( se rajsi 530 xD )

Popravljeno . Popravil budacki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

raj si kup kej s čemr se boš lahko kam odpelu ne pa to sranje po gozdovih k si vs usran

sigurn ti bo kdaj kapnlo da se bi odpelu km na izlet.

to ti misliš ko še nikoli nisi probal, nismo vsi cestni dirkači

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to ti misliš ko še nikoli nisi probal, nismo vsi cestni dirkači

to je res da še nism probu sam sm pa drugač bil gorski kolesar vem da nemorš primerjat kolesa z motorjom ampak vsen vsaj mene ne vleče se pojat po dreku pa blatu. Raj mam izlete ob morju kšna gorovja pa tko :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to je res da še nism probu sam sm pa drugač bil gorski kolesar vem da nemorš primerjat kolesa z motorjom ampak vsen vsaj mene ne vleče se pojat po dreku pa blatu. Raj mam izlete ob morju kšna gorovja pa tko :whistle:

Ce nisi sprobal, pusti rajsi drugim da povejo :winkiss:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ganjanje po motokros progi je nepopisen užitek, večji kot nekje na cesti, kjer te bolj skrbi to, da te bo kdo zbil in se nemoreš sprostit.

Meni je žal da sem nehal trenirati motokros. Je pa to ekstremo drag šport tudi hard enduro.

Kupi si hard enduro pa boš videl kaj in kako bo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako obozujes hard enduro ce ga niti sprobal se nisi :D To enako kot nekdo rece, da zelo rad leti pa niti v letalu se ni bil. Enduro in hard enduro sta 2 razlicna pojma. In HARD enduro motorji niso indenticni cross izvedbam, neglede na to da imajo enako masino ( KTM EXC in KTM SX ). Razlika je tudi v vzmetenju, prenosih, dodatni opremi, rezervarju, feltnah ...

Za prvi resni motor ti priporocam soft enduro, ker za hardko cez nebos prsu :) 2 tatkni so agresivni v pm, samo pa jih odlikuje nizka teza. Zracunaj si samo koliko stroska imas na leto z cross motorjem, dodaj se stroske registracije, zavarovanja pa tudi verjemi vsako voznjo po moznosti zlomis tablico ( zato ti priporocam papirnato in pravo das v torbo ), ogledala takoj dol, smeokazi mislim, da pri novemu KTMu dobis poleg motorja in ne NA motorju.

2 seta guma = 200€, zobniski set ( ce se bos furau velik ) 110€, en bat na leto, ker je verjetno to edini tvoj moped ( 120€ ), stroski bencina = wuhu, olje recimo Motul 800 pri 2% mesanci ( ki jo po moznosti moras SAM DELAT pri HARD ENDURAH, kar je ZELO neprakticno !! ) se pravi na 50 litrov benza 1 liter olja ( se pravi 75€ na kantico olja (benz 55+olje20)) in tako recimo 4-5× ce delas recimo 3000km na leto. S tem, da mopeda, ki ni za generalno nebos dobil pod 3500€!

Aja ... oprema ... nova oprema: skornji 150€, dres 150€, celada + ocala 150€, body armor ( ZELO PRIPOROCLJIV ) 100€. To so NAJMANJSE cene! ( skupaj 550€ ).

5000€ za zacetek pripravi ;) ce pa bos imel se kaksno generlno +1000€ (cilinder, ojnica, bat, dihtunge, lezaji )

Samo fantek ... ko pa enkrat zacnes, pa nemores nehat! ;) Cez dve leti ponavadi konca v garazi ksn KTM EXC 525 ( se rajsi 530 xD )

budacki te že razumm da je drago to vem k nism prvi u famili da bom vozu hard enduro... od mihnega smo se z apnco zajebavala no zdej je navadna razbitina samo motor sm probaw že dosti krat in sicer 525 ktm exc od strica in z njim se tut use posvetujem... je res drag šport samo neda se ga gledat ga morš probat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!