Skoči na vsebino

Velike endure


Priporočene objave

Kupil bom tezko enduro. Ali ima R1150GS sploh kaksno resno konkurenco med ostalimi tezkimi endurami: Npr. Varadero, Caponord, Tiger955, Africa Twin, Navigator ..

MartinG

Edited by - marting on 30/07/2001 15:10:24

Edited by - marting on 30/07/2001 15:13:09

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Nima!

nima ce mas rad bokser in mas nekaj cm v visino in nekaj vec kg. drugace pa je vse isto - SAMO NE PADI KER BOS 14 DNI PLASTIKO SKUP POBIRAL, PA 3 KOLEGE RABIL DA GA POBERES!

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odvisno kaj bos delal... Predvidevam, da zelis potovati...

Pri "nas" (razviti svet) je verjetno R1150GS res prava izbira...

Ce pa bi rad potoval po "cudnih" dezelah (Afrika, Azija), pa raje pozabi na litrske endure (razen ce nimas posebnega dogovora z BMW-jem, da ti bodo s helikopterjem dostavili rezervni del)...

Za slednje je boljse, da imas cimbolj "mehansko" zgrajen motocikel, torej kaksnega starega BMW-ja, HONDO, YAMAHO...

V Afriki (Zambija) sem nedavno tega srecal kar nekaj motoristov, vsi so si bili edini glede tega, da je v vseh "novih" motorjih prevec elektronike...

Vecina si jih prenovi/predela motocikle za potovanje, torej ojaca okvir + doda razne "šcite" in zašcite, poveca tank itd. Thomas iz nemcije je tako potoval z 10 let starim BMWR80GS (se mi zdi da je ta model), en izralec z Yamaho XTZ660, en kvazi-italjan z nekim "cudnim" (beri: nerazpoznavnim 500-600 kubicnim enovaljnikom, je rekel, da ne ve tocno kaj je (po moje me ni razumel ali pa je mašino kje ukradel )...

Bistveno je, da ni PRETEŽEK in NOV. Vse ostalo moraš itak sam predelat/ojacat...

No ja, sicer pa piše nekaj tudi v topicu "še nekaj o endurah", se pa s to "potovalniško temo" lahko preselimo v "on-the-road" forum...

//0iSe />aTa

-=> //otos/et.co//

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 6 let pozneje...
R1150GS zagotovo nima konkurence. Vendar tudi ostali motorji niso slabi.

Grem stavit, da ne poznaš zgodbe od Bambija, ne srnjačka, ampak člana foruma :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Grem stavit, da ne poznaš zgodbe od Bambija, ne srnjačka, ampak člana foruma :naughty:

bambi je imel težave s 1200gs, ne pa s 1150gs.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Nima!

nima ce mas rad bokser in mas nekaj cm v visino in nekaj vec kg. drugace pa je vse isto - SAMO NE PADI KER BOS 14 DNI PLASTIKO SKUP POBIRAL, PA 3 KOLEGE RABIL DA GA POBERES!

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Visina sploh ni problem (seveda vsaj cez 170 mors bit)more te bit neki skup ne glede kaj bos kupu (vse je tezko )

Pa na dva litra olja ne pozab k se bos mal okol vozu ce se bos za BMW odlocu!Bokserji kr pijejo skor tko k bencin

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Visina sploh ni problem (seveda vsaj cez 170 mors bit)more te bit neki skup ne glede kaj bos kupu (vse je tezko )

Pa na dva litra olja ne pozab k se bos mal okol vozu ce se bos za BMW odlocu!Bokserji kr pijejo skor tko k bencin

Ja če bi blo tako, bi se pa res zastonj vozil okol, ker bi potem cca 1 dcl/ 1000 km benza pokuril :worship:

Kljub vsemu, BMW ni tako dober. bencina gre kar 5,5 - 6 l / 100 km olja pa 1 dcl /1000 km (vsaj v glavnem) :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz ne vem od kod vam podatki, da tako veliko pijejo olje... :evilgrin: al je to še kar od 10-15 let nazaj :headbang: al baba rekla baba kazala...

jaz sem na 10.000 dolil 2dcl, tudi prej pri 1150 je bilo tako.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam meni se tale bokser tak sumljivc zdi ko tako ven štrli. Če padaš se mi zdi da prvo ob cilinder udari. Naj pove nekdo, ki ima tega bemfla in ga je že zvrnil po tleh :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz ne vem od kod vam podatki, da tako veliko pijejo olje... :evilgrin: al je to še kar od 10-15 let nazaj :headbang: al baba rekla baba kazala...

jaz sem na 10.000 dolil 2dcl, tudi prej pri 1150 je bilo tako.

Jaz sem ga toliko dolil na 4000 km,( 1150 gs pa je bil motor zmiraj ogret in lepo vožen )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

preden se spet razživi vroča debata poglejte kdaj je bila tema odprta - leta 2001. tega leta je bil BMW-jev GS pred ostalimi. tiger (prvi model) je imel še neke porodne težave in slabši agregat kot sedaj, caponorda so komaj vredu skupaj sestavli in je še tudi imel nekaj porodnih težav, tudi prvi varadero ni bil kot sedaj, suzuki in kawa še nista imela nič itd. skratka ne sedaj primerjat letnikov 06 in 07 z GS 1150 ali 1200. takrat je bila slika drugačna glede na to da je večina ostalih šele okoli leta 1999 sploh dala prve velike endure ven, bmw pa je bil z GS-om že kar nekaj let na trgu in tudi dosti bolj preizkušen ker so samo dodelovali in izboljševali komponente in agregate.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

preden se spet razživi vroča debata poglejte kdaj je bila tema odprta - leta 2001. tega leta je bil BMW-jev GS pred ostalimi. tiger (prvi model) je imel še neke porodne težave in slabši agregat kot sedaj, caponorda so komaj vredu skupaj sestavli in je še tudi imel nekaj porodnih težav, tudi prvi varadero ni bil kot sedaj, suzuki in kawa še nista imela nič itd. skratka ne sedaj primerjat letnikov 06 in 07 z GS 1150 ali 1200. takrat je bila slika drugačna glede na to da je večina ostalih šele okoli leta 1999 sploh dala prve velike endure ven, bmw pa je bil z GS-om že kar nekaj let na trgu in tudi dosti bolj preizkušen ker so samo dodelovali in izboljševali komponente in agregate.

Po testih ga je vedno Varadero nascal kakor tudi vse ostale....pred tem pa Africa tako da ravno ni bil edini večji enduro , razen po kubikaži... :naughty: zdaj pa udari :yawn:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vozil varaderota 06.Dober motor brez problemov, naredil 74.000km, zamenjal za gs 1200a brez problemov olje sem nalil enkrat 15 000 pa nikol več sedaj jih ma 26 000 pa gre brez problemov.

Glede pitja je pa gs v veliki prednosti saj pije občutno manj in glede okretnosti se mi zdi gs dosti lažji saj ima nižje težišče.

Kar se tiče pa cilindrov vam lahko trdim da pridejo v stik z asvaltom samo pri hujšem drsenju ali pa če ti bočne zaščite utrže (1200 adv!!!)

Seveda je to samo moje skromno mnenje! :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po testih ga je vedno Varadero nascal kakor tudi vse ostale....pred tem pa Africa tako da ravno ni bil edini večji enduro , razen po kubikaži... :naughty: zdaj pa udari :yawn:

hja testi so testi, pri motorradu ga ni nikoli, v ameriških verjetno :whistle:

jaz govorim iz lastnih izkušenj ker sem takrat imel možnost vozit večino in je bil takrat GS najbolj hard, vse ostalo pa bolj za cesto in nežen teren.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vozil varaderota 06.Dober motor brez problemov, naredil 74.000km, zamenjal za gs 1200a brez problemov olje sem nalil enkrat 15 000 pa nikol več sedaj jih ma 26 000 pa gre brez problemov.

Glede pitja je pa gs v veliki prednosti saj pije občutno manj in glede okretnosti se mi zdi gs dosti lažji saj ima nižje težišče.

Kar se tiče pa cilindrov vam lahko trdim da pridejo v stik z asvaltom samo pri hujšem drsenju ali pa če ti bočne zaščite utrže (1200 adv!!!)

Seveda je to samo moje skromno mnenje! :naughty:

Okusi so različni! Sicer sem mel GS 1200 en tedn ampak mi ni sedu.Nč ne rečm pele se dobr to je pa tud edino kar mi je blo vseč!Vetrna zaščita je slaba ,da ne rečm češka prednja šipa zgleda prazno kot kakšen cros motor.Vibracije so večje kot pri Varaderu al Caponordu.Tisto o olju pa ravno ne verjamem ma kolega RS pa skoz olje s seboj vozi !So mi pa rekl tudi v prodajalni da je treba mirkat na olje.Poraba ni nič manjša, me ne bo nihče prepričal meni je porabu 5,5 do 7,5/100km toliko porabi tud moja Vara .Povrh vsega je tud boljš polovica rekla da je motor grd(je treba upoštevat mnenje a ne :naughty: ).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BMW boxer žre olje večini lastnikov to je dejstvo :whistle:

Bomo poročal po servisu na 10000 km. Na začetku ga zna mal več papcat, samo se kasneje to umiri. Glede vetrne zaščite pa se mi zdi čist vredu za enduro motor, mal pa tako more pihat, ker drugače mislim, da se peljem v avtu. Vibracije tudi niso moteče. So me pa impresionirale zavore, ki so naravnost fantastične.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BMW boxer žre olje večini lastnikov to je dejstvo :whistle:

In tega dejstva nihče na tem forumu ne spodbija. Problem je le v tem, da ti pišeš da požre 5 l / 100 km, v resnici ga pa 1-2 % od tega. Torej, čisto malo pretiravaš :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In tega dejstva nihče na tem forumu ne spodbija. Problem je le v tem, da ti pišeš da požre 5 l / 100 km, v resnici ga pa 1-2 % od tega. Torej, čisto malo pretiravaš :evilgrin:

Kje pa to pise !Če to leti name si še enkrat prečiti post.Sem komentiral porabo goriva ne olja!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In tega dejstva nihče na tem forumu ne spodbija. Problem je le v tem, da ti pišeš da požre 5 l / 100 km, v resnici ga pa 1-2 % od tega. Torej, čisto malo pretiravaš :evilgrin:

Zdaj pa že malo pretiravaš meni ga je požrl dobrih 2dl na 4000 km olja ne bencina kar si ti s tem postom najbrž mislil :winkiss:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Varadero je zakon :evilgrin: .

Ne, ne BMW je zakon, ne Tiger je zakon,...

Tole lahko traja v nedogled.

Vsake oči imajo svojega malarja.

Enemu je nekaj všeč, drugemu nekaj drugega.

Kupiš tisto kar tebi paše in tebi prav pride pa je. :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje pa to pise !Če to leti name si še enkrat prečiti post.Sem komentiral porabo goriva ne olja!!!

Grema skupaj na furo, ti imaš 24l jaz 20l, kdo bo prej šel na pumpo :kva2: za gajbo piva :yea1:

Zdaj pa že malo pretiravaš meni ga je požrl dobrih 2dl na 4000 km olja ne bencina kar si ti s tem postom najbrž mislil :winkiss:

...in koliko ketn spreja si porabil... :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje pa to pise !Če to leti name si še enkrat prečiti post.Sem komentiral porabo goriva ne olja!!!

:eek: :evilgrin:

Sem ga pogledal, pa še tebi ga pokažem :whistle:

Visina sploh ni problem (seveda vsaj cez 170 mors bit)more te bit neki skup ne glede kaj bos kupu (vse je tezko )

Pa na dva litra olja ne pozab k se bos mal okol vozu ce se bos za BMW odlocu!Bokserji kr pijejo skor tko k bencin

Popravljeno . Popravil bmwslo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Možakarji dajte se umirit. Vse je že napisano nimam kaj za dodajat. Vse 1000ccm endure so cool, za cestno uporabo, kakršno prakticira večina nas predvidevam, s tem da eni pač prisegajo na eu trg, drugi na japonskega. Kaj osebno pogrešam pri švabu je, rohnenje japonskega motorja.

Lp, PURPLE

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!