gerchy Objavljeno Avgust 17, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2009 Pozdravljeni! Že tretje leto sem lastnik omenjenega mopeda. Ker nisem prvi lastnik, sem motor kupil že z odstranjenimi blokadami - vendar nimam točnega podatka, kaj vse je bilo zamenjano (izpuh je serijski). Končna hitrost znaša slabih 80 km na uro, pri tem sem skoraj prepričan, da števec kaže manj, kakor avtomobilski - ta pa v primerjavi z radarji in navigacijo ne odstopa več, kot 4 km na uro. Poraba goriva znaša med 4.5 in 5 litri na 100 prevoženih km, letno prevozim okrog 1500 km, pri tem pa porabim nekje 1 liter olja (Castrol TTS). Vedno tankam OMV 100-oktanski bencin. Moped gre super, zavore so odlične, lega prvovrstna (prej imel Speedfighta) - skratka, prva liga, če pozabim luščenje sloja na "armaturi". No, včeraj pa sem začuden opazil, da motor z dvema dobro rejenima voznikoma (oba cca. 170 kg) pravzaprav ne gre v hrib! Kakor hitro hitrost pade pod 30 km/h, se moped prej ali slej ustavi. Kot bi ga nekaj dušilo. Po ravnem gre (tudi z dvema potnikoma) brez težav preko 70 km/h, z enim tudi v hrib ni težav. Prepričan sem, da včasih težav z dvema potnikoma ni bilo. Servis opravljam na pooblaščenem servisu, do sedaj je bilo 2-krat zamenjano olje v menjalniku, tovarniška svečka pa je bila zamenjana z zmogljivejšo - japonske znamke. V času lastništva sem opazil tudi: - ko je motor razgret, je odzivnost pri speljevanju slabša - kot bi potreboval več plina za pridobitev hitrosti oz. je čutiti drugačno delovanje variomata - ko je motor hladen, se včasih pri speljevanju že (počasi) premikajočega mopeda za kratek trenutek sliši rahlo cviljenje, ob tem pa tudi malce potrese - pri daljši vožnji v klanec je izpuh precej vroč - toploto je čutiti že od daleč - pri razgretem motorju se sliši pokanje v okolici izpuha - ohlajanje katalizatorja? - pri več zaporednih kratkih vožnjah (1 km) je iz izpuha opaziti kapljico olja, ki ob daljši vožnji nemudoma izgine - števec za temperaturo motorja je venomer daleč pod polovico, z izjemo včerajšnjega dogodka, hladilna tekočina je pri vrhu Kljub temu, da se bom danes dogovoril za termin pri serviserju, me kot laika zanima par stvari: - Je poraba v mejah normale (večinoma mestna vožnja) - Je hitrost pričakovana glede na stanje (blokade)? - So zapisane ugotovitve v mejah normale? Hvala za mnenja!
jgsays Objavljeno Avgust 17, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2009 poraba je minimalna hitrost je tud normalna sej gre večina 50ccm motorjem če daš vn blokade okol 70-80 u klanc pa logično da ti bo slabo vledu 170kg če je to 50ccm mašina, če si daš kit notr pol gre normalno
gerchy Objavljeno Avgust 17, 2009 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 17, 2009 u klanc pa logično da ti bo slabo vledu 170kg če je to 50ccm mašina, če si daš kit notr pol gre normalno Ne da slabo vleče - ustavi se!
jgsays Objavljeno Avgust 17, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2009 ustavi se zato ker mu zmanka moči
gerchy Objavljeno Avgust 17, 2009 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 17, 2009 (popravljeno) ustavi se zato ker mu zmanka moči A da bi mu po 4000 prevoženih kilometrih naenkrat zmanjkalo moči? Malo več pa že zdržijo, a? :naughty: Še enkrat preberi - včasih teh težav ni bilo! -_- Popravljeno Avgust 17, 2009. Popravil gerchy
zziga Objavljeno Avgust 17, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2009 jermen si že menju? ker js sm mel pri 4200km jermen nacefran že bi kmal šou u kurac.
Dejch Objavljeno Avgust 18, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2009 Dobr men je poraba vseen nekam velka. Sicer je moj letnik 2008, sam men k ga tišim do konca po mestu porabi okrog 4l, včasih celo manj, če mam malce več relacijske vožnje. Po ravnini mi večinoma gre okrog 80, razen če ni vetra pol prbijem tud 86. To da se ti pa ustavi pa ne vem, sem enkrat enga bajsa od frenda prfural gor na lj grad z 35, tko da ne vem kaj je to, da se praktično ustavi tebi. Ostalo pokanje ipd, pa ni nič nenavadnega, pač se segreje pleh in poka...
gerchy Objavljeno September 7, 2009 Avtor Opozori Objavljeno September 7, 2009 Evo, stvar rešena. Krivda je bila pri valjčkih. Očitno jih pri odstranitvi blokad niso zamenjali - torej so bili vgrajeni še tovarniški, ki pa so po mnenju serviserja malenkostno pretežki. Sicer so na zunaj kot novi, ampak pri podrobnem pregledu je bilo opaziti, da so notranji premeri različni, pri nekaterih pa je odprtina konusno obrabljena. Izmeril sem tudi hitrost, nekje 77 realnih km/h, po števcu 82 km/h. Pričakovano odstopanje, izmerjeno z navigacijo.
Bravo Objavljeno September 7, 2009 Opozori Objavljeno September 7, 2009 Da ne odpiram nove teme, zanima me, če odstraniš gas zajlo ali se ročka za gas vrne v prvotni položaj, če jo obrneš do konca, al ne?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se