Skoči na vsebino

Nolan, X-Lite, Grex čelade


dr.looney

Priporočene objave

jst jo mam za sport touring - sv650s

tudi jaz sem kupila nolan n84, pa je bla ful glasna in ful je pihal okol nje. sem jo po dveh mesecih prodala in kupila 701. z 701 je veliko bolje, čeprav bi bilo še bolje, če bi menjala sprednjo šipco, ker mi veter piha direktno v čaledo že iz same šipce. tako da... pojdi in poskusi na motorju.

kakor sm ze napisal, za potovanja bi mi skor bol ustrezala n84, ker pač ni takih hitrosti da bi bla zdej čelada moteča pa utrujajoča. Bi blo pa fajn da bi bla opcija N-com tudi na 701 :> ampak tega nikoli ne bo k pol čelada na teži dobi. Za tle po sloveniji za bol hitro vožnjo pa absolutno x-lite.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tko nekak sm ga tut jst zastopu, čeprav ne zgrešiš tudi z 801rr.

Jst mam sicer naked motor in me skrbi kak bi to od spodaj pihal?

Sej dobiš zravn čelade tut vetrno zaščito za pod brado.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še boljša varianta pa je podkapa, če je že nimaš :)

Popravljeno . Popravil Drejči
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eni ne maramo podkap :>

hehe,

mam jst trenutno vse in za pod brado (home made k je original ježek popustil na čeladi HJC)

in podkabo zarad pihanja okol vratu.

Me zdj matra da HJC FS-10 prodam in x-lite nabavm.

Najprej sm hotu obvezno notranji vizir in je bil hjc takoj za schubertko.

Azdj sem se jo že mal najedu. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se pravi za sport touring vožnjo bi bla skor bolš izbira 701 ?

Po mojem mnenju bi X-701 ustrezala, čeprav tudi z X-801RR ne bi zgrešil. Odvisno pač od tega, kaj pričakuješ od čelade. Zakaj pa si ne bi izposodil obeh modelov za testno vožnjo in se sam prepričal, kateri ti bolj ustreza?

Bi blo pa fajn da bi bla opcija N-com tudi na 701 :> ampak tega nikoli ne bo k pol čelada na teži dobi.

Nikoli ne reci nikoli ...

Lp, Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po mojem mnenju bi X-701 ustrezala, čeprav tudi z X-801RR ne bi zgrešil. Odvisno pač od tega, kaj pričakuješ od čelade. Zakaj pa si ne bi izposodil obeh modelov za testno vožnjo in se sam prepričal, kateri ti bolj ustreza?

Nikoli ne reci nikoli ...

Lp, Boris Kompare B)

Ne sej ko bom dnar našparal bom ziher obe probal :) Zdej mam en poceni kombinezon od dainese na razpolago pa je treba prej to pa pol še eno dobro čelado. Do takrat bo n84 še predobra :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mel N83 (pomojem dost drgač od n84 ni), zdej mam pa x801, razlika je velka :), že tkoj ko jo samo na glavo daš občuteš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mel N83 (pomojem dost drgač od n84 ni), zdej mam pa x801, razlika je velka :) , že tkoj ko jo samo na glavo daš občuteš.

je tut velika razlika v ceni :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kompi,

je že kaj informacij, kdaj bo na voljo N-Com X?

Hvala in LP,

Matjaž

Če bo šlo vse po sreči, potem bodo prvi primerki v prodaji konec meseca julija.

Lp, Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bo šlo vse po sreči, potem bodo prvi primerki v prodaji konec meseca julija.

Lp, Boris Kompare B)

pol bomo pa počakali na n-com x-lite :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Jaz imam pa eno vprašanje.

Imam N-103 staro 1 mesec in pol, pri kateri se mi vizir sam od sebe zapre pri 80 km/h.

Pa če je 30 stopinj z Varadero pa se zapira vizir mi prov nič ne paše se vozit. A je to pri vseh N-103 isto al je samo moja taka?

Poleg tega mam vizir na zgornjem koncu že čist zdrsan pa mam s to čelado narejenih komaj 4000 kilometrov, vmes mi je pa še vijak za zobnik pri vizirju odpadel. Da ne govorim kaj se zgodi če pada dež...

Kompi dej povej če sem dobil kakšno izvenserijsko čelado al so vse take?

Prej sem imel N-102 pa je bla ful u redu. Ne vem kaj je zdej s to?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@drice_z

Prva serija povsem nove N103 je bila opremljena s precej »nežnim« mehanizmom vizirja. Na pobudo uporabnikov smo ga kasneje nadomestili z novim. Vizir se sedaj odpira / zapira bolj čvrsto in tudi med vožnjo ostane dlje časa v odprti legi. Vsem, ki bi to želeli, mehanizem prve serije seveda brezplačno zamenjamo.

Bodi prosim tako prijazen in nam dostavi čelado na servis. Pregled, zamenjava in morebitna popravila, nam bodo vzela le nekaj minut časa.

Lp, Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Boris zgubu sm tist del pod brado k ščiti da ti veter ne piha po očeh. brez tiste stvari je vožnja moteča ker mi zrak vrtinči pred očmi. Kje lahko to naročim ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Boris zgubu sm tist del pod brado k ščiti da ti veter ne piha po očeh. brez tiste stvari je vožnja moteča ker mi zrak vrtinči pred očmi. Kje lahko to naročim ?

Protivetrne zaslonke imamo na zalogi. Ker se med sabo razlikujejo, je najprej dobro vedeti, za za kateri model čelade jo potrebuješ. Potem pa jo lahko naročiš pri kateremkoli izmed naših pooblaščenih prodajnih mest, pošljemo pa ti jo lahko tudi s pošto po povzetju. Kakor bi ti pač bolj ustrezalo.

Lp, Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No kaj ti pošljem naslov na privat al kako bomo to rešli ? Se zahvaljujem že v naprej.

Seveda. Na PM mi prosim sporoči model čelade in svoj naslov, mi pa ti bomo željeno takoj poslali s pošto po povzetju.

Lp, Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdravljeni. imam vprasanje glede x601 celade ter pinlock-a.

celada je b rabi od aprila naprej, nov vizir skupaj s pinlockom.

obracam ga na cca 2 tedna. opazil sem, da je pinlock poskodoval notranjost vizirja(zelo spraskan in moten), tudi pinlock je postal ves razpokan.

kaj storiti? se to tako hitro unici al kaj? je na vizir in pinlohk kaksna garancija? aja, pa vizir je silver.

Popravljeno . Popravil prefix
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdravljeni. imam vprasanje glede x601 celade ter pinlock-a.

celada je b rabi od aprila naprej, nov vizir skupaj s pinlockom.

obracam ga na cca 2 tedna. opazil sem, da je pinlock poskodoval notranjost vizirja(zelo spraskan in moten), tudi pinlock je postal ves razpokan.

kaj storiti? se to tako hitro unici al kaj? je na vizir in pinlohk kaksna garancija? aja, pa vizir je silver.

Jst mam čelado s pinlockom že celo sezono in ni potrebno nč pinlocka obračat, tko da je moj vizir ok. Zakaj obračaš pinlock ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst mam čelado s pinlockom že celo sezono in ni potrebno nč pinlocka obračat, tko da je moj vizir ok. Zakaj obračaš pinlock ?

ker se zadeva razrahlja... + ob nakupu celade mi je bilo receno da je priporoceno zadevo obracati...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ker se zadeva razrahlja... + ob nakupu celade mi je bilo receno da je priporoceno zadevo obracati...

Tudi obračanje nažalost ne pomaga.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi obračanje nažalost ne pomaga.

torej je potrebno kupit zdej nov vizir in pinlock? kaj vsi menjate vo vsako sezono al kaj? zadeva ni ravno poceni. mislim da vizir je cca 60 euro pa pinlock ene 25 ce se ne motim.

kaksne garancije na te zadeve pa nolan nima?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nolanov NFR vložek proti megljenju (tudi Pinlock) je kemično obdelana ploščica, ki se enostavno vpne med dva čepka na vizirju. Megljenje vizirja učinkovito preprečuje le v primeru, ko se obe površini (vizir in vložek) res tesno stikata. Ker pa je vložek vpet med čepka, se sčasoma krivi in izgublja kontakt z vizirjem. Med obe površini se v takem primeru zalezeta vlaga in prah. Med vožnjo zaradi vibracij prah med površinama povzroča praske, vlaga pa povzroča megljenje vizirja.

Vložek proti megljenju in vizir je zato potrebno večkrat ločiti in oprati z vodo ali blago milnico. Vložek ni odporen na praske, zato ga ne brišemo, temveč mokrega le popivnamo s papirnato brisačo in posušimo s sušilnikom za lase. Tako očiščen vložek NFR, ki se je po daljšem času prisiljenega položaja ukrivil po podobi osnovnega vizirja, enostavno obrnete na drugo stran (180°) tako, da se bo ponovno tesno prilegal na površino vizirja in ga vstavite med oba čepka. Če se vložek še vedno premika, ali pa se ne prilega tesno k vizirju, z izvijačem zavrtite ekscentrično oblikovana čepka na obeh straneh vizirja in tako povečajte napetost naleganja vložka na vizir.

Če se vizir ali vložek proti megljenju pri odpiranju zatikata ob tesnilo vizirja, potem je najbrž premaknjen mehanizem za nastavitev prileganja vizirja k čeladi, ali pa ta morda ni pravilno nastavljen. Ta poseg zahteva nekaj izkušenj, zato takšno nastavitev radi uredimo na našem servisu.

@prefix

Oglasi se prosim pri nas, da lahko ocenimo škodo in ugotovimo, kakšne so možnosti za uveljavljanje garancije.

Lp, Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!