duff Objavljeno Avgust 27, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2008 še jaz imam eno vprašanje glede X-lite čelad. Imam čelado x-701 in ko dam na vizir ploščico proti meglenju, imam občutek da mi čelada ne tesni več kot brez omenjene ploščice. piha pa mi predvsem v brado. Imam občutek, kot da mi ta ploščica "ukrivi" vizir (sicer ne vidno na oko) in mi nato pušča zrak. Ima še kdo podobne izkušnje?
macak333 Objavljeno Avgust 27, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2008 Najlepša hvala vsem za odgovore. Drgač @kompi jaz se vozim samo ob sončku, in imam zmeraj spuščen temnejši vizir (un mali katerega dobiš zraven čelade). Zdej ker je vreme nepredvidljivo in v primeru pooblačitve (tema), bom enostavno dvignil vizir pa mal manj vozil. :rolleyes:
kompi Objavljeno Avgust 27, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2008 še jaz imam eno vprašanje glede X-lite čelad. Imam čelado x-701 in ko dam na vizir ploščico proti meglenju, imam občutek da mi čelada ne tesni več kot brez omenjene ploščice. piha pa mi predvsem v brado. Imam občutek, kot da mi ta ploščica "ukrivi" vizir (sicer ne vidno na oko) in mi nato pušča zrak. Ima še kdo podobne izkušnje? Vložek (ploščica) proti meglenju načeloma nima vpliva na tesnenje vizirja. Razen v primeru, če se vložek pri zapiranju vizirja zatakne ob tesnilo. V takšnem primeru je najbrž premaknjen mehanizem za nastavitev prileganja vizirja k čeladi, ali pa ta morda ni dobro nastavljen. Nastavitev tesnenja vizirja sicer lahko izvedeš sam (glej navodila za uporabo), lahko pa nam tudi pošljšeš čelado in radi ti bomo uredili nastavitve. Lp, Boris Kompare B)
Piksna Objavljeno Avgust 27, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2008 Pa še moje izkušnje z X801 po štirih letih: Prvo leto/sezona:: Tudi pri meni se je pojavilo spraskanje vizirja in anti-fog vložka na čeladi. Že kot NOVO čelado sem nastavil ( na stranskih tečajih) in sicer na zobcih zgoraj čisto naprej, na tečaju spodaj na predzadnji zobec nazaj. Čelada kljub temu ne zapira lepo - vizir zgoraj grdo zmečka tesnilo, spodaj pa ne zapira - kar je še posebej moteče pri vožnji po dežju, kjer včasih tudi vpihuje kaplice vode. Ali je možno še kako drugače nastaviti tečaja/vizir razen omenjenega načina na tečaju? Sicer razmišljam, da bi stranka "mehanizma" zabrusil za kak mm, da bi dosegel lepše zapiranje (vsaj zgoraj).... Ideje ?! Drugo leto/sezona: O anti-fog vložku:- zadeva po sezoni in pol ne nalega več lepo in se posledično med vizirjem in vložkom nabira vlaga, ki nato kvari pogled. Vložek ne moreš obrniti, saj ima silikonsko tesnilo le na eni strani - če to storiš (kar sem preizkusil) je zadeva še poslabšana. Zgodila se je še ena zadeva. Čelada ima na zadnjem delu dva (plastična) loka, ki zgledata kot nekakšna kanalčka/krilca/... Če pogledam skozi/pod loka se vidi počen del plastike. Funkcionalno me seveda zadeva ne moti, imam pa vprašanje zakaj do tega pride, saj čelada ni poškodovana ali kaj podobnega, počil pa je skriti del konstrukcije ?! Tretje leto/sezona: -poleg tega se je še odlepil "X" znak na levi in desni strani na gumbu za odpetje vizirja (na srečo sem še pravočasno opazil in ju prilepil znova, odlepili sta se srebrni "puščici" 1x na prednjem zračniku in 1x na čelnem/temenskem zračniku. Odvil se je vijak čepa za tear-off folije in je zato odpadel tudi slabo prilepljen taisti čep. Čez luknjo vijaka pa tako tečno žvižga zrak, da sem moral zadevo prelepiti s selotejpom sicer po pol ure vožnje zadeva postane resno (!) moteča. Letos: -odlepila se je še ena srebrna puščica/decal. Ostalo: - Med brado in čelado spredaj vrtinči zrak - je zelo odvisno kako si oblečen oz. kaj imaš v vratnem predelu (ruta, podkapa,..) in s tem odvisna je tudi moč vrtinčenja. Spet zelo moteče pri padavinah (in hladnejšem vremenu) saj zna zadeva zamakat do sredi brade - KLJUB mrežici/ščitku za zaporo temu vetru pod brado (!). Skratka ocenjujem, da je to slaba aerodinamična rešitev. Zaključek: - menim, da zadeva ni ravno vredna svojega $, sodeč po zgornjih alinejah. S crash testi pa na srečo nimam izkušenj, da bi lahko sodil drugače in bi morda lahko prav zaradi tega bila npr. izvrstna. ;) - naslednja 97.3% ne bo X-lite...
eXTReme13 Objavljeno Avgust 27, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2008 jst sm tudi opazil prah na zgornji strani pinlocka. A je to zdej konc s pinlockom al ga lahko še vedno očistim pa bo ok ?
duff Objavljeno Avgust 27, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2008 Vložek (ploščica) proti meglenju načeloma nima vpliva na tesnenje vizirja. Razen v primeru, če se vložek pri zapiranju vizirja zatakne ob tesnilo. V takšnem primeru je najbrž premaknjen mehanizem za nastavitev prileganja vizirja k čeladi, ali pa ta morda ni dobro nastavljen. Nastavitev tesnenja vizirja sicer lahko izvedeš sam (glej navodila za uporabo), lahko pa nam tudi pošljšeš čelado in radi ti bomo uredili nastavitve. Lp, Boris Kompare B) kot vidim, delaš v trgovini s čeladami. To, kar si napisal, bom preveril na čeladi, pa javim. Še eno vprašanje pa imam. Zgubil sem tisto "zaščito" za nos (gumijasti nastavek na čeladi, pred nosom). Se da to nabaviti posebej? Lahko tudi na PM. Slika: Hvala, LP, DavidB
kompi Objavljeno Avgust 27, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2008 Pa še moje izkušnje z X801 po štirih letih:Prvo leto/sezona:: Tudi pri meni se je pojavilo spraskanje vizirja in anti-fog vložka na čeladi. Že kot NOVO čelado sem nastavil ( na stranskih tečajih) in sicer na zobcih zgoraj čisto naprej, na tečaju spodaj na predzadnji zobec nazaj. Čelada kljub temu ne zapira lepo - vizir zgoraj grdo zmečka tesnilo, spodaj pa ne zapira - kar je še posebej moteče pri vožnji po dežju, kjer včasih tudi vpihuje kaplice vode. Ali je možno še kako drugače nastaviti tečaja/vizir razen omenjenega načina na tečaju? Sicer razmišljam, da bi stranka "mehanizma" zabrusil za kak mm, da bi dosegel lepše zapiranje (vsaj zgoraj).... Ideje ?! Drugo leto/sezona: O anti-fog vložku:- zadeva po sezoni in pol ne nalega več lepo in se posledično med vizirjem in vložkom nabira vlaga, ki nato kvari pogled. Vložek ne moreš obrniti, saj ima silikonsko tesnilo le na eni strani - če to storiš (kar sem preizkusil) je zadeva še poslabšana. Zgodila se je še ena zadeva. Čelada ima na zadnjem delu dva (plastična) loka, ki zgledata kot nekakšna kanalčka/krilca/... Če pogledam skozi/pod loka se vidi počen del plastike. Funkcionalno me seveda zadeva ne moti, imam pa vprašanje zakaj do tega pride, saj čelada ni poškodovana ali kaj podobnega, počil pa je skriti del konstrukcije ?! Tretje leto/sezona: -poleg tega se je še odlepil "X" znak na levi in desni strani na gumbu za odpetje vizirja (na srečo sem še pravočasno opazil in ju prilepil znova, odlepili sta se srebrni "puščici" 1x na prednjem zračniku in 1x na čelnem/temenskem zračniku. Odvil se je vijak čepa za tear-off folije in je zato odpadel tudi slabo prilepljen taisti čep. Čez luknjo vijaka pa tako tečno žvižga zrak, da sem moral zadevo prelepiti s selotejpom sicer po pol ure vožnje zadeva postane resno (!) moteča. Letos: -odlepila se je še ena srebrna puščica/decal. Ostalo: - Med brado in čelado spredaj vrtinči zrak - je zelo odvisno kako si oblečen oz. kaj imaš v vratnem predelu (ruta, podkapa,..) in s tem odvisna je tudi moč vrtinčenja. Spet zelo moteče pri padavinah (in hladnejšem vremenu) saj zna zadeva zamakat do sredi brade - KLJUB mrežici/ščitku za zaporo temu vetru pod brado (!). Skratka ocenjujem, da je to slaba aerodinamična rešitev. Zaključek: - menim, da zadeva ni ravno vredna svojega $, sodeč po zgornjih alinejah. S crash testi pa na srečo nimam izkušenj, da bi lahko sodil drugače in bi morda lahko prav zaradi tega bila npr. izvrstna. ;) - naslednja 97.3% ne bo X-lite... Se ti ne zdi normalno, da se čeladi po štirih letih uporabe pozanjo kilometri in leta? Čelada sčasoma pač ni več nova. Upam si trditi, da se pri obrabi čelad ne razlikujemo dosti od primerljivih konkurenčnih znamk, kvečjemu nasprotno. Zagotovo pa se bistveno razlikujemo v tem, da našim kupcem stojimo ob strani tudi takrat, ko gre kaj narobe. Napake, ki si jih nanizal, so več ali manj lepotne narave, razen tesnila vizirja, na katerega pa bi nas moral opozoriti takoj, ko si opazil problem. Nemudoma bi ti ga zamenjali, ne pa da ves ta čas trpiš z zamakanjem. Tudi ostale lepotne popravke bi ti lahko že zdavnaj uredili na našem brezplačnem servisu. To pomeni, da bi nam lahko čelado v zimskem času, ko je pač ne bi pogrešal, poslal na servis, kjer bi ti jo pregledali, nastavili zatesnitve, podmazali mehanizme, po potrebi odpravili napake, zamenjali tesnila in ti čelado pripravili za naslednjo sezono – vse to in še več brezplačno! Pošteno, a ne? Lp, Boris Kompare B)
kompi Objavljeno Avgust 27, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2008 jst sm tudi opazil prah na zgornji strani pinlocka. A je to zdej konc s pinlockom al ga lahko še vedno očistim pa bo ok ? Odvisno kako moteče je to zate. V polikarbonat zažrtih prask pa žal ni mogoče odstraniti. Tudi s poliranjem ne. Lp, Boris Kompare B)
kompi Objavljeno Avgust 27, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2008 kot vidim, delaš v trgovini s čeladami. To, kar si napisal, bom preveril na čeladi, pa javim. Še eno vprašanje pa imam. Zgubil sem tisto "zaščito" za nos (gumijasti nastavek na čeladi, pred nosom). Se da to nabaviti posebej? Lahko tudi na PM. Slika: Hvala, LP, DavidB Usmerjevalnike izdihane sape za čelado X-701 imamo na zalogi, tako kot vse ostale nadomestne dele, tudi za 15 let stare čelade. Lp, Boris Komapre B)
Piksna Objavljeno Avgust 28, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2008 Se ti ne zdi normalno, da se čeladi po štirih letih uporabe pozanjo kilometri in leta? Čelada sčasoma pač ni več nova. Upam si trditi, da se pri obrabi čelad ne razlikujemo dosti od primerljivih konkurenčnih znamk, kvečjemu nasprotno. Zagotovo pa se bistveno razlikujemo v tem, da našim kupcem stojimo ob strani tudi takrat, ko gre kaj narobe. Napake, ki si jih nanizal, so več ali manj lepotne narave, razen tesnila vizirja, na katerega pa bi nas moral opozoriti takoj, ko si opazil problem. Nemudoma bi ti ga zamenjali, ne pa da ves ta čas trpiš z zamakanjem. Tudi ostale lepotne popravke bi ti lahko že zdavnaj uredili na našem brezplačnem servisu. To pomeni, da bi nam lahko čelado v zimskem času, ko je pač ne bi pogrešal, poslal na servis, kjer bi ti jo pregledali, nastavili zatesnitve, podmazali mehanizme, po potrebi odpravili napake, zamenjali tesnila in ti čelado pripravili za naslednjo sezono – vse to in še več brezplačno! Pošteno, a ne? Lp, Boris Kompare B) Spoštovani g. Komapre, sredi druge sezone sem se oglasil pri vas. Z nastavitvijo vizirja niste mogli narediti več kot sem že sam. Zato sem kasneje prišel do ideje, da bi zabrusil mehanizem, ki pa ga še nisem realiziral. Zamakanje spredaj pod vizirjem, sem žal opazil po obisku (menim pa, da glede na najin takratnji pogovor, žal ni kaj veliko narediti). O zamakanju v brado pa sem svoje mnenje napisal zgoraj. O vaši korektnosti in profesionalnosti ne dvomim in je več kot odlična. Sem bil pri vas in videl izredno korekten/pošten odnos. Žal pa čelada s predstavljenimi porodnimi krči, po moji oceni, ne opravičuje cene. Seveda se zavedam, da je morda cena opravičena v podkonstrukciji, ki bi se morebiti izkazala kot "opravičena" v primeru padca/udarca z glavo, a o tem bi bilo sedaj zmotno polemizirati, se strinjate ?!
kompi Objavljeno Avgust 28, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2008 Spoštovani g. Komapre,sredi druge sezone sem se oglasil pri vas. Z nastavitvijo vizirja niste mogli narediti več kot sem že sam. Zato sem kasneje prišel do ideje, da bi zabrusil mehanizem, ki pa ga še nisem realiziral. Zamakanje spredaj pod vizirjem, sem žal opazil po obisku (menim pa, da glede na najin takratnji pogovor, žal ni kaj veliko narediti). O zamakanju v brado pa sem svoje mnenje napisal zgoraj. O vaši korektnosti in profesionalnosti ne dvomim in je več kot odlična. Sem bil pri vas in videl izredno korekten/pošten odnos. Žal pa čelada s predstavljenimi porodnimi krči, po moji oceni, ne opravičuje cene. Seveda se zavedam, da je morda cena opravičena v podkonstrukciji, ki bi se morebiti izkazala kot "opravičena" v primeru padca/udarca z glavo, a o tem bi bilo sedaj zmotno polemizirati, se strinjate ?! Seveda se strinjam in se hkrati zahvaljujem za izraženo stališče. Mnenja, odzivi in povratne informacije nam namreč omogočajo, da usmerjamo razvoj naših čelad v končno zadovoljstvo kupca. Če ti ni odveč, bi te prosil, da nam po koncu sezone pošlješ čelado v ponovni pregled. V sklopu garancije bomo postorili vse potrebno, da bo čelada spet nudila užitek v vožnji. Morda nam pa le uspe popravti vtis? Lp, Boris Kompare B)
a79 Objavljeno Avgust 28, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2008 Se moje vprasanje, ali dva... Trenutno nosim celado N84 in sem z njo zadovoljen (seveda sem, saj je moja prva resna celada). Z vizirjem (osnovni + zatemnjeni) sem zelo zadovoljen in ne opazam nikakrsnih tezav... Mogoce je osnovni vizir nekoliko popraskan zarad zatemnilnega, vendar je vse to minimalno in na straneh, tako, da me to ne moti. Anti fog deluje odlicno (preskuseno na vzponu na Grossglockner). Celado vedno vozim s podkapo, ker je tako slisati manj piskanja, zvizganja. Zanima me, kako je s pralno notranjostjo. Je pametno, da to sam vzamem ven in operem, al je boljs, da to dam strokovnjaku? Malo me skrbi, kako bi to zadevo vlozil nazaj?? (to celado imam 2. sezono) Ce bi kupoval novo, bi se se enkrat verjetno odlocil za enako, vendar me zanima ce ima x 701 enako oblikovano notranjost kot N84? Ob nakupu celade sem poskusil vse zive firme in mi je nolanka dalec najbolj ustrezala na mojo cudno obliko glave... hvala.
macak333 Objavljeno Avgust 28, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2008 Se moje vprasanje, ali dva... Trenutno nosim celado N84 in sem z njo zadovoljen (seveda sem, saj je moja prva resna celada). Z vizirjem (osnovni + zatemnjeni) sem zelo zadovoljen in ne opazam nikakrsnih tezav... Mogoce je osnovni vizir nekoliko popraskan zarad zatemnilnega, vendar je vse to minimalno in na straneh, tako, da me to ne moti. Anti fog deluje odlicno (preskuseno na vzponu na Grossglockner). Celado vedno vozim s podkapo, ker je tako slisati manj piskanja, zvizganja. Zanima me, kako je s pralno notranjostjo. Je pametno, da to sam vzamem ven in operem, al je boljs, da to dam strokovnjaku? Malo me skrbi, kako bi to zadevo vlozil nazaj?? (to celado imam 2. sezono) Ce bi kupoval novo, bi se se enkrat verjetno odlocil za enako, vendar me zanima ce ima x 701 enako oblikovano notranjost kot N84? Ob nakupu celade sem poskusil vse zive firme in mi je nolanka dalec najbolj ustrezala na mojo cudno obliko glave... hvala. Jst sm to notranjost lepo dal ven in opral, posušil in namontiral nazaj brez problema. Drgač pa ti vse tudi v uni knjižici piše, katero si dobil zravn.
kompi Objavljeno Avgust 29, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2008 @ a79 Oblazinjenje v čeladi N84 je snemljivo in pralno. Priporočljivo je, da ga večkrat vzameš iz čelade in opereš. Postopek snemanja in vstavljanja v čelado je preprost in za to ne potrebuješ posebnih znanj. Oblazinjenja ne peri v pralnem stroju, ampak ga ročno operi v mlačni vodi (največ 30ºC). Preden ga ponovno vstaviš v čelado ga res dobro posuši na zraku, da se ne navleče plesni. Če pri montaži/demontaži naletiš na težave, nas prosim pokliči in radi ti bomo pomagali. Lp, Boris Kompare B)
XTR Objavljeno Avgust 29, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2008 Ce bi kupoval novo, bi se se enkrat verjetno odlocil za enako, vendar me zanima ce ima x 701 enako oblikovano notranjost kot N84? Ob nakupu celade sem poskusil vse zive firme in mi je nolanka dalec najbolj ustrezala na mojo cudno obliko glave... hvala. Ko sem jaz probaval x-litke se mi zdi da je x601 bolj podobna n84, medtem ko je x701 zgoraj širša (za večje buče). Sem se malo za..., ker sem vzel 701.
motoristek Objavljeno Avgust 29, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2008 Edini, ki to zares počnete. Lahko potrdim iz prve roke. :OK: :worship: kompi je car... :yea1:
SharpNinja Objavljeno September 2, 2008 Opozori Objavljeno September 2, 2008 Že pred nekaj časa opazila, da se mi je na moji 801-ki začel premikati difuzor, najprej na levi strani, sedaj pa je isti sindrom začel kazati tudi tisti na desni....zgleda kot da se je odlepilo stran. Ker sem slišala, da je to nekakšna "serijska hiba" teh čelad, me zanima ali je res kaj na tem oz. če se to dogaja še komu.
bikez Objavljeno September 2, 2008 Opozori Objavljeno September 2, 2008 Že pred nekaj časa opazila, da se mi je na moji 801-ki začel premikati difuzor, najprej na levi strani, sedaj pa je isti sindrom začel kazati tudi tisti na desni....zgleda kot da se je odlepilo stran. Ker sem slišala, da je to nekakšna "serijska hiba" teh čelad, me zanima ali je res kaj na tem oz. če se to dogaja še komu. Moja je še OK. Nesi Kompiju v Velenje pa ti bo zrihtal.
XTR Objavljeno September 2, 2008 Opozori Objavljeno September 2, 2008 V temi o čeladah je bilo že vprašanje o teh difuzorjih. Meni je bilo tudi rečeno, da odstopajo na x-801. Še odgovor strokovnjaka, kopiran iz teme o čeladah: Prezračevalni AVS difuzor na modelu X-801 serije RR je čvrsto vpet na čelado. Prej kot to, da bi se odlepil, se zgodi, da ga uporabnik po nerodnosti poškoduje/polomi. Ponavadi v takih primerih uveljavljamo garancijo in ga brezplačno zamenjamo. Lp, Boris Kompare B)
SharpNinja Objavljeno September 2, 2008 Opozori Objavljeno September 2, 2008 Moja je še OK. Nesi Kompiju v Velenje pa ti bo zrihtal. Mal problem verjetn, k ni bla kuplena pr nas. Jo bom mogla verjetn nest mal dlje :whistle: .....ampak konc sezone šele, k zdj jo pod mus nucam (sm upam d prej ne razpade) V temi o čeladah je bilo že vprašanje o teh difuzorjih. Meni je bilo tudi rečeno, da odstopajo na x-801. Še odgovor strokovnjaka, kopiran iz teme o čeladah: en del je trdno vpet ja, sm une strehce na zadnjem delu so pa kokr men tole zgleda sm prlimane in glih to razpada. Sm pa slišala, d je enmu pr 200 cel difuzor odtrgalo, ampak to se je sm slišal tko d ne bi o tem.
kompi Objavljeno September 2, 2008 Opozori Objavljeno September 2, 2008 Mal problem verjetn, k ni bla kuplena pr nas. Jo bom mogla verjetn nest mal dlje :whistle: .....ampak konc sezone šele, k zdj jo pod mus nucam (sm upam d prej ne razpade) en del je trdno vpet ja, sm une strehce na zadnjem delu so pa kokr men tole zgleda sm prlimane in glih to razpada. Sm pa slišala, d je enmu pr 200 cel difuzor odtrgalo, ampak to se je sm slišal tko d ne bi o tem. Ne čelada, ne difuzor ne bosta razpadla. Zakrilca na prezračevalnem AVS sistemu se enostavno prilepijo in stvar bo spet tipi-topi. Oglasi se se kaj na obisk in uredili bomo zadevo. Lp, Boris Kompare B)
matjazek Objavljeno September 18, 2008 Opozori Objavljeno September 18, 2008 Če bo šlo vse po sreči, potem bodo prvi primerki v prodaji konec meseca julija. Lp, Boris Kompare B) Kompi, je šlo po sreči?
kompi Objavljeno September 22, 2008 Opozori Objavljeno September 22, 2008 Kompi, je šlo po sreči? Nov N-Com X komunikacijski sistem, ki je namenjen za vgradnjo v X-lite čelade, je pripravljen za prodajo. V Sloveniji prve količine pričakujemo že z naslednjo dobavo. Lp, Boris Kompare B)
matjazek Objavljeno September 22, 2008 Opozori Objavljeno September 22, 2008 Nov N-Com X komunikacijski sistem, ki je namenjen za vgradnjo v X-lite čelade, je pripravljen za prodajo. V Sloveniji prve količine pričakujemo že z naslednjo dobavo. Lp, Boris Kompare B) Hvala za informacijo. Nam lahko posreduješ kakšno povezvo do podrobnejših informacij prosim? Hvala in lep dan, Matjaž
trojan69 Objavljeno September 23, 2008 Opozori Objavljeno September 23, 2008 No od danes tudi jaz lastnik x-litke in sicer 701. Že preizkusil od Velenja do LJ pa se zelo vredu odrezala. Tudi po krajšem dežju v okolici trojan ni bilo težav z zameglitvijo ali vdorom vode. Pohvalit pa moram tudi obilico prostora v okolici ušes, kar sem pri drugih znamkah pogrešal. Bolj izčrpno oceno bom pa lahko podal po malo daljši uporabi... Pohvalit pa moram tudi Compako kjer so mi znali ponuditi veliko informacij ter se ponudili tudi za brezplačne zimske servise čelade.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se