Skoči na vsebino

Nolan, X-Lite, Grex čelade


dr.looney

Priporočene objave

No sej ni neke krize-pojavilo se je nekaj praskic, ki pa pri vožnji zaenkrat niso moteče, ampak vseeno rajši vprašam.V primeru da se bo stanje poslabšalo se bom pa oglasil pri vas. Pa hvala za ponudbo! :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No sej ni neke krize-pojavilo se je nekaj praskic

Si dobil med vožnjo kakšne kamenčke v glavo od spredaj vozečega?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem z mojo n84 (crna - se prodaja) tud zelo zadovoljen, ceprav se letos nagibam k novem nakupu celade.. Kupil bi poslikano n84 ali pa kaksno x - lite.. Moti me predvsem to, da se na x - lite ne da montirat zatemnjenga vizirja (vsaj po besedah mojega trgovca)..Al se motm??

BTW: rossIIe, kje so slikce fazerja? :unsure:

tako kot je rekel kompi... seveda so vizirji... jaz imam rahlo zatemnjenega in se super obnese.

slikce? v temi, kjer pokažeš svojega motorčka, v temi yamaha fz 6 in v temi štamperl (03) sekcija in mogoče še kje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kompi :worship:

Toliko kolikor se ti potrudiš za vsako stranko...

Upam da me pot kmalu zanese v blizino kroznega v Velenju.

HVALA, sigrno bom nekaj zrihtal.

lp

T

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@kompi, kdaj bomo lahko vidl novo kolekcijo za 2009?! :?

lp

Novosti za leto 2009 si že lahko ogledaš na www.nolan.it. Pri nas so priprave na novo sezono v zaključni fazi, prve čelade iz nove kolekcije pa v Sloveniji pričakujemo že v mesecu novembru.

Lp, Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšni so prvi vtisi? Je glasna ali tiha?

Hrup v čeladi je subjektivna in zelo težko merljiva kategorija. Nanj vpliva več dejavnikov: oblika čelade, izbira prave velikosti in modela, opremljenost s prezračevalnimi sistemi in protivetrnimi zaščitami …. pa tudi krogotok zraka na motorju, uporaba različnih vetrobranov, drža in način vožnje ter nenazadnje tudi od občutljivosti motorista na zvok.

Res pa je tudi, da ni vsaka čelada za na vsako glavo in vsak motor. Čelado je zato dobro izbrati tudi glede na namen uporabe in vrsto motorja, ki ga voziš. Vsaka čelada ima pač svoje specifične lastnosti, zato jih, tako kot motorje, razvrščamo v različne kategorije: čelade primerne za turistično, športno, mestno, enduro - motokros, dinamično … vožnjo.

»Flip up« (modularne, klap …) čelade z dvižnim predbradnim delom ponujajo možnost večnamenske uporabe. Motoristu omogočajo, da pokaže svoj obraz, ne da bi snemal čelado z glave in so še posebej prijazne do uporabnikov očal. Priporočamo jo predvsem za uživaške turne vožnje, chooperje, skuterje …, za doseganje zmernih hitrosti, za vožnjo v pokončno sedeči drži na motorju … Zaradi specifične konstrukcije, ki je kompromis med integralno-zaprtim in jet-odprtim konceptom, pa so te čelade logično glasnejše in bolj prepišne od integralno zaprtih čelad in zato niso primerne za dinamično, športno vožnjo.

Glede na vse omenjeno je jasno, da vtisi kolegov ne bodo nujno enaki tvoji izkušnji, zato ti toplo priporočam, da čelado pred nakupom sam preizkusiš v živo na lastnem motorju. Ta možnost je še vedno na voljo. Le ti boš namreč vedel, ali ti pri tvojem načinu vožnje izbrani model ustreza. Pošteno, mar ne?

Lp, Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

je kar nekaj lepih čelad za 2009. recimo x-lite 802 in 602 lorenzo, 701 Essence, 602 eden, nolan n62 ima nekaj lepih poslikav... no pa kar nekaj je vsega skupaj.

vsako leto so lepše!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Novosti za leto 2009 si že lahko ogledaš na www.nolan.it. Pri nas so priprave na novo sezono v zaključni fazi, prve čelade iz nove kolekcije pa v Sloveniji pričakujemo že v mesecu novembru.

Lp, Boris Kompare B)

:devil: Zakaj ne dajo vseh poslikav na začetku na ogled? Pa saj ne morem vsako leto menjevati čelade :blink: ; g.Kompare ali lahko malo več napišete o čeladi N43 in N43Air.

P.S. a kdo kupi N103 (sivo-rdeča, velikost M) :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:devil: Zakaj ne dajo vseh poslikav na začetku na ogled? Pa saj ne morem vsako leto menjevati čelade :blink: ; g.Kompare ali lahko malo več napišete o čeladi N43 in N43Air.

P.S. a kdo kupi N103 (sivo-rdeča, velikost M) :whistle:

N43 Air je povsem nova »touring« čelada, ki motoristu omogoča večnamesko uporabo, saj so vizir, šilt in predbradni del zlahka snemljivi. Z montažo in demontažo nekaterih elementov čelade (šilt, vizir, predbradni del) lahko dosežemo več različnih kombinacij uporabe, odvisno pač od trenutnih želja in potreb motorista.

Primerna je za mestno rabo, za kratka potepanja, za dopustovanje, odlična za vožnjo po vročini; z nameščenim predbradnim delom in protivetrno zaslonko pa je idealna za turistični motociklizem.

N43 Air je izdelana in homologirana po standardu ECE 22/05 za integralno zaprte in hkrati za Jet odprte čelade (kombinirana homologacija P/J).

Lp, Boris Kompare B)

post-1784-1223382709_thumb.jpg

post-1784-1223382727_thumb.jpg

post-1784-1223382741_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam prou res kr novi modeli 802?!?!

Še dobr da nism kupu 801RR.

Jst sm pa skos mislu da ma Lorenzo 701 model Čupa Čupsa?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam en problem. Dans sem bil pri trgovcu in mi je na moji N84 obrnil vlozek proti rosenju (premikal se je za 1mm). Ko sem se vozil mi je skozi spodnji del (zaprt vizir) rahlo pihljalo, kar je pri voznji zelo motece. Je mozno, da je vlozek proti rosenju ˇnapihnilˇ vizir in se sedaj v zaprtem polozaju ne prilega lepo na gumico... Ko sam preverjam vizir se mi zdi, da je tako. Kaj naj naredim?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam en problem. Dans sem bil pri trgovcu in mi je na moji N84 obrnil vlozek proti rosenju (premikal se je za 1mm). Ko sem se vozil mi je skozi spodnji del (zaprt vizir) rahlo pihljalo, kar je pri voznji zelo motece. Je mozno, da je vlozek proti rosenju ˇnapihnilˇ vizir in se sedaj v zaprtem polozaju ne prilega lepo na gumico... Ko sam preverjam vizir se mi zdi, da je tako. Kaj naj naredim?

Vložek proti meglenju ne more vplivati na tesnenje vizirja. Zaprt vizir se mora po celotni površini prilegati tesnilu vizirja, tudi z nameščenim vložkom. Težava, ki jo opisuješ, bi sicer lahko nastala zaradi napake pri tesnilu vizirja, vendar je precej večja verjetnost, da sta pozabila vstaviti protivetrno zaslonko pod brado, ki preprečuje vdor zraka v predbradni del.

Lp, Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam en problem. Dans sem bil pri trgovcu in mi je na moji N84 obrnil vlozek proti rosenju (premikal se je za 1mm). Ko sem se vozil mi je skozi spodnji del (zaprt vizir) rahlo pihljalo, kar je pri voznji zelo motece. Je mozno, da je vlozek proti rosenju ˇnapihnilˇ vizir in se sedaj v zaprtem polozaju ne prilega lepo na gumico... Ko sam preverjam vizir se mi zdi, da je tako. Kaj naj naredim?

Prav tako preveri, ali je vizir pravilno vstavljen v mehanizem za odpiranje. Pri moji N103 se mi je že dvakrat zgodilo, da se mi je sam premaknil - razloga, zakaj se je to zgodilo, nisem uspel ugotoviti.

Da nekaj ni v redu z vizirjem, pa sem ugotovil na način, kot ga ti opisuješ - rahlo pihljanje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

je kar nekaj lepih čelad za 2009. recimo x-lite 802 in 602 lorenzo, 701 Essence, 602 eden, nolan n62 ima nekaj lepih poslikav... no pa kar nekaj je vsega skupaj.

vsako leto so lepše!

kje si jih pa videla?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kompi, eno vprašanje zate...kolega je kupil novo N62 in jo kljub mojemu nasprotovanju polepil z različnimi nalepkami. Ko je doumel, da nalepke niso ravno koristne za čelado, oz. mu čelada ni bila všeč, je le te odstranil skupaj s tistimi, ki so bile original na čeladi. Čelada je sedaj lisasta in umazana od lepila, ki so ga pustile nalepke. Tega lepila se ne da z ničemer odstraniti, probal je vse mogoče. Kaj sedaj storiti s to čelado, da bo spet podobna čeladi? Se jo lahko recimo na fino pobrusi ali spolira? Kaj predlagaš?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lepilo takšno in drugačno dobiš dol z bencinom (čistim) ali razredčilom. samo za čelado ni nič od tega priporočljivo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kompi, eno vprašanje zate...kolega je kupil novo N62 in jo kljub mojemu nasprotovanju polepil z različnimi nalepkami. Ko je doumel, da nalepke niso ravno koristne za čelado, oz. mu čelada ni bila všeč, je le te odstranil skupaj s tistimi, ki so bile original na čeladi. Čelada je sedaj lisasta in umazana od lepila, ki so ga pustile nalepke. Tega lepila se ne da z ničemer odstraniti, probal je vse mogoče. Kaj sedaj storiti s to čelado, da bo spet podobna čeladi? Se jo lahko recimo na fino pobrusi ali spolira? Kaj predlagaš?

Čelado lahko očistiš, žal pa ni mogoče odstraniti v polikarbonat zažrtih prask/lis. Tudi s poliranjem ali brušenjem ne.

Na školjki zasušeno umazanijo razmehčaš tako, da prek čelade položiš z vodo namočeno krpo (ali papirnate brisače). Potem uporabiš krpo in vodo, morda malce mila. Ne drgni, temveč z vodo razmehčaj umazanijo. Če so na školjki ostanki lepila, uporabi 90-odstotni alkohol. Nikar bencina ali razredčila! Niti čistil za motocikle, za okna, topil in podobnih kemičnih izdelkov, ki lahko poškodujejo zgradbo plastične mase. Naše izkušnje kažejo, da lahko agresivna topila do krhkosti poškodujejo strukturo čelade.

Lp, Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!