Mutika Objavljeno April 29, 2009 Opozori Objavljeno April 29, 2009 Zelo smo veseli, da ti ustrezajo naše čelade in privoščimo ti še veliko udobnih in varnih kilometrov! Vse čelade iz ponudbe skupine Nolan, tudi tiste, ki jih nimamo na zalogi, lahko zagotovimo po posebnem naročilu. Cena zato ni nič višja, le dobavni rok je malce daljši. Lp, Boris Kompare Hvala ti, kompi, za dobre želje in za odgovor. Sem tudi jaz vesela, da ste tako profesionalni pri vas (lani je KeC k vam prinesel mojo čelado na čiščenje, je bila spet kot nova ) in pozno jeseni se zanesljivo vidimo, bom prišla po nasvet in mogoče že lahko kaj naročila.
alienrat Objavljeno April 30, 2009 Opozori Objavljeno April 30, 2009 Pozdravljen kompi zamenjati želim notranji del in obrazne blazinice, pa me zanima ali se lahko samo oglasim ali moram pustiti čelado tam? ter okvirna cena za nolan n102 hvala za odgovor! lp miha
kompi Objavljeno Maj 4, 2009 Opozori Objavljeno Maj 4, 2009 Pozdravljen kompi zamenjati želim notranji del in obrazne blazinice, pa me zanima ali se lahko samo oglasim ali moram pustiti čelado tam? ter okvirna cena za nolan n102 hvala za odgovor! lp miha Če je čelada opremljena s snemljivim in pralnim oblazinjenjem, potem ti zamenjavo naredimo takoj, ne da bi moral puščati čelado pri nas. Oblazinjenje za čelado N102 stane 38,50 EUR, obrazne blazinice pa 24,- EUR. Pri čeladah, ki nimajo snemljivega in pralnega oblazinjenja, pa menjava žal ni možna. Lp, Boris Kompare
alienrat Objavljeno Maj 4, 2009 Opozori Objavljeno Maj 4, 2009 Če je čelada opremljena s snemljivim in pralnim oblazinjenjem, potem ti zamenjavo naredimo takoj, ne da bi moral puščati čelado pri nas. Oblazinjenje za čelado N102 stane 38,50 EUR, obrazne blazinice pa 24,- EUR. Pri čeladah, ki nimajo snemljivega in pralnega oblazinjenja, pa menjava žal ni možna. Lp, Boris Kompare 24€ je par ali en. zanima me še ali se morda dobi malo debelejše obrazne blazine? lp miha
Beco Objavljeno Maj 4, 2009 Opozori Objavljeno Maj 4, 2009 Pozdravljen Kompi. Mene pa zanima ena stvar, ali se da dogovorit za servis čelade tudi na način, da se pripeljem do Velenja počakam tam in odpeljem. (Čelado kupil pri vas). Problem... tesnenje vizirja. Hvala za odgovor.
kompi Objavljeno Maj 4, 2009 Opozori Objavljeno Maj 4, 2009 24€ je par ali en. zanima me še ali se morda dobi malo debelejše obrazne blazine? lp miha 24,-EUR za par. Na voljo so tudi debelejše verzije obraznih blazinic. Lp, Boris Kompare
kompi Objavljeno Maj 4, 2009 Opozori Objavljeno Maj 4, 2009 Pozdravljen Kompi. Mene pa zanima ena stvar, ali se da dogovorit za servis čelade tudi na način, da se pripeljem do Velenja počakam tam in odpeljem. (Čelado kupil pri vas). Problem... tesnenje vizirja. Hvala za odgovor. Praviloma tesnjenje vizirja nastavimo takoj. Prav tako zamenjavo tesnila na čeladah Nolan. Pri modelih X-lite pa moramo čelado za zamenjavo tesnila poslati v tovarno. Lp, Boris Kompare
alienrat Objavljeno Maj 4, 2009 Opozori Objavljeno Maj 4, 2009 24,-EUR za par. Na voljo so tudi debelejše verzije obraznih blazinic. Lp, Boris Kompare odlično! se oglasim danes! Najlepše se zahvaljujem za odgovore! lp miha
rosse20 Objavljeno Maj 4, 2009 Opozori Objavljeno Maj 4, 2009 Praviloma tesnjenje vizirja nastavimo takoj. Prav tako zamenjavo tesnila na čeladah Nolan. Pri modelih X-lite pa moramo čelado za zamenjavo tesnila poslati v tovarno. Lp, Boris Kompare tudi jaz se bom ob priliki oglasila. se je pojavil isti problem kot lani... na eni strani se vizir ne zapre čisto in tam piha not. se vidimo, ko bom le doma in bom imela čas.
Sitko Objavljeno Maj 9, 2009 Opozori Objavljeno Maj 9, 2009 Predlagam, da najprej preveriš, ali je 10-delni konektor natančno nameščen v kvadratno odprtino na ohišju. Poskrbi tudi, da bo zatič B dobro zaskočen v ohišju. Če ni, ga z notranje strani pritisni k čeladi. Preveri tudi, če je pokrivna ploščica N-Coma dobro nameščena v ohišju in če je na njej zelena elektronska kartica. V kolikor zadeva še vedno ne bi funkcionirala, se oglasi pri nas, da ugotovimo kje je težava. Praviloma težave odpravimo takoj v trgovini. Lp, Boris Kompare Hvala Kompi Malo mi je od rok, da se vozim do tebe .. ker potem vedno še kaj kupim :naughty: , pa sem se kar sam lotil - po tvojih navodilih. Vzrok nedelovanja je bil slab stik med pokrivno plosco oz. vezjem in ostalim delom N-Coma (verjetno je ta "zelena" kartica potrebna za "prebrikanje, kadar ni kompletnega N-Com, kot v mojem primeru, ko imam samo Basic). Malo je bilo potrebno "naglihat" nazaj, pa zdaj deluje. Upam, da ne bo prekinjalo... Hvala, LP Grega
rosse20 Objavljeno Maj 15, 2009 Opozori Objavljeno Maj 15, 2009 danes sem gledala komisar rex-a (ja tako je, če imaš mirovanje in moreš cele dneve počivat) in so ubili enega motorista. potem so na modelu naredili poskus in ta model je imel na glavi čelado Nolan, bila je preklopna, vendar modela ne vem, ker je to že staro
alienrat Objavljeno Maj 22, 2009 Opozori Objavljeno Maj 22, 2009 prejšnji teden sm obiskal compaco in morm pohvalt ekipo za odličn servis čelade, ter pomoč!
Brudol Objavljeno Maj 23, 2009 Opozori Objavljeno Maj 23, 2009 Motosvetovci pozdravljeni ! Danes sem bil u KMC in morm prou fejst fajn pohvalit prodajalca (res dober odnos do strank). Gledal sem pa čelade in sicer Nolan. Najprej sem se zanimal za N103, potem pa mi je prodajalec pokazal novi model N43 AIR. Zelo zanimiva zadeva na prvi pogled, zanima me če že kdo uporablja to čelado in kakšne so njegove izkušnje. Nasledni teden grem še z motorjem tja, da zadevo mal preizkusim. Sem pa drgač zlo umirjen voznik, tak da kakih hitrostnih rekordov ne bom podiru z to čelado. Se mi zlo dopade ker je kar precej odprta, funkcionalnost tistega bradnega dela se mi zdi mal vprašljiva ma dober. Aja kaj je z to homologacijo ... do katere hitrosti približno še jamčijo da maš brado celo če se kej pobližje spoznavaš z asfaltom :lol: ? Tak da kdorkoli ve karkoli o N43 AIR z besedo na dan . LP Rudolf
rosse20 Objavljeno Maj 24, 2009 Opozori Objavljeno Maj 24, 2009 (popravljeno) ...do katere hitrosti približno še jamčijo da maš brado celo če se kej pobližje spoznavaš z asfaltom... verjetno, da če boš padel pod "tapravim" kotom in direktno na brado, pa ne boš imel gor tega bradnega dela... vprašanje. Popravljeno Maj 24, 2009. Popravil ross|e20
kompi Objavljeno Maj 24, 2009 Opozori Objavljeno Maj 24, 2009 Motosvetovci pozdravljeni ! Danes sem bil u KMC in morm prou fejst fajn pohvalit prodajalca (res dober odnos do strank). Gledal sem pa čelade in sicer Nolan. Najprej sem se zanimal za N103, potem pa mi je prodajalec pokazal novi model N43 AIR. Zelo zanimiva zadeva na prvi pogled, zanima me če že kdo uporablja to čelado in kakšne so njegove izkušnje. Nasledni teden grem še z motorjem tja, da zadevo mal preizkusim. Sem pa drgač zlo umirjen voznik, tak da kakih hitrostnih rekordov ne bom podiru z to čelado. Se mi zlo dopade ker je kar precej odprta, funkcionalnost tistega bradnega dela se mi zdi mal vprašljiva ma dober. Aja kaj je z to homologacijo ... do katere hitrosti približno še jamčijo da maš brado celo če se kej pobližje spoznavaš z asfaltom :lol: ? Tak da kdorkoli ve karkoli o N43 AIR z besedo na dan . LP Rudolf Podrobne informacije o Nolanovi čeladi N43AIR so objavljene tukaj. Predbradni del na čeladi N43 ni le okras, ampak nudi vso potrebno zaščito, ki je zahtevana za integralno zaprte čelade. N43 Air je zato homologirana po standardu ECE 22/05 za integralno zaprte in hkrati za Jet odprte čelade (kombinirana homologacija P/J). Lp, Boris Kompare
ImenitnaPriložnost Objavljeno Maj 24, 2009 Opozori Objavljeno Maj 24, 2009 Tole N43 Air bi si jst takoj omislil, če ne bi imel takega pluga namesto brade
paris2 Objavljeno Junij 5, 2009 Opozori Objavljeno Junij 5, 2009 Mene pa zanima kaj se je zgodilo s čelado Nolan N94 oz. kje jo prodajajo in zakaj ne?
Stric Burek Objavljeno Junij 5, 2009 Opozori Objavljeno Junij 5, 2009 Mi lahko kdo pove kako je na X-Lite 601 odprt zračnik na vrhu buče... So 2 trikotnička, en je poln en pa prazen. Kompi, koliko stane zamenjava blazinic za nove?
kompi Objavljeno Junij 5, 2009 Opozori Objavljeno Junij 5, 2009 Mene pa zanima kaj se je zgodilo s čelado Nolan N94 oz. kje jo prodajajo in zakaj ne? Letos smo namesto N94 predstavili povsem novo športno čelado X-802, N94 pa se je umaknila novim spoznanjem in modelom. Gre pač za normalen življenski ciklus izdelka. V firmi, kjer sami skrbimo za nenehen razvoj novih čelad in rešitev, je to povsem običajen proces. Lp, Boris Kompare
kompi Objavljeno Junij 5, 2009 Opozori Objavljeno Junij 5, 2009 Mi lahko kdo pove kako je na X-Lite 601 odprt zračnik na vrhu buče... So 2 trikotnička, en je poln en pa prazen. Kompi, koliko stane zamenjava blazinic za nove? Če je drsnik prezračevalnika pomaknjen k praznemu trikotničku (nazaj), je prezračevalni sistem odprt; v nasprotni smeri pa zaprt (poln trikotniček). Nove obrazne blazinice za čelado X-601 stanejo 24,00 EUR za par. Lp, Boris Kompare
xhunter6x Objavljeno Junij 5, 2009 Opozori Objavljeno Junij 5, 2009 V torek sem si privoščil novo čelado za 125ccm. Kupil sem Nolan N62 RACER 36 za 190€ v KMCju. Grafika čelade je barvana, blazine so odstranljive in pralne narejene iz kvalitetnega materiala Clima Comfort. Čelada lepo stoji na glavi in dobro zaduši šumenje. Zračna je ravno prav. Vsekakor za 190€ bestbuy.
butko Objavljeno Junij 7, 2009 Opozori Objavljeno Junij 7, 2009 Pro X-lite X-601 mi vizir ne tesni dobro. Spodaj na obeh straneh mi pri koncih piha notri. Poskusil sem že z nastavitvijo tega, ampak efekta ni. Je mogoče, da je dobil vizir drugačno obliko in se zaradi tega pihanja ne da odpraviti?
kompi Objavljeno Junij 8, 2009 Opozori Objavljeno Junij 8, 2009 Pro X-lite X-601 mi vizir ne tesni dobro. Spodaj na obeh straneh mi pri koncih piha notri. Poskusil sem že z nastavitvijo tega, ampak efekta ni. Je mogoče, da je dobil vizir drugačno obliko in se zaradi tega pihanja ne da odpraviti? Vizir se z uporabo ne preoblikuje, zato menim, da je vzrok za vdor zraka v čelado kje drugje. Vetrni piš lahko v čelado vstopa tudi pod brado, v kolikor na čelado ni pritrjena protivetrna zaslonka; možno je, da so se zaradi uporabe obrazne blazinice posedle do te mere, da ne tesnijo več dobro; morda pa je res potrebno le nastaviti zatesnitve s pomočjo mehanizma vizirja, ki se poljubno premika po nazobčanem delu. Najboljši nasvet, ki ga lahko trenutno ponudim je: najprej je potrebno poiskati kritično mesto, kjer v čelado vstopa vetrni piš. To boš še najlažje ugotovil, če med počasno vožnjo z roko pokriješ mesto, od koder meniš, da vdira zrak v čelado. Takoj, ko boš pokril kritično točko, bo vetrni piš ponehal. Ko boš odkril težavno mesto, bomo lažje pomagali. Lp, Boris Kompare
butko Objavljeno Junij 10, 2009 Opozori Objavljeno Junij 10, 2009 Vizir se z uporabo ne preoblikuje, zato menim, da je vzrok za vdor zraka v čelado kje drugje. Vetrni piš lahko v čelado vstopa tudi pod brado, v kolikor na čelado ni pritrjena protivetrna zaslonka; možno je, da so se zaradi uporabe obrazne blazinice posedle do te mere, da ne tesnijo več dobro; morda pa je res potrebno le nastaviti zatesnitve s pomočjo mehanizma vizirja, ki se poljubno premika po nazobčanem delu. Najboljši nasvet, ki ga lahko trenutno ponudim je: najprej je potrebno poiskati kritično mesto, kjer v čelado vstopa vetrni piš. To boš še najlažje ugotovil, če med počasno vožnjo z roko pokriješ mesto, od koder meniš, da vdira zrak v čelado. Takoj, ko boš pokril kritično točko, bo vetrni piš ponehal. Ko boš odkril težavno mesto, bomo lažje pomagali. Lp, Boris Kompare Sem sliko moje čelade z neta vzel in zraven z rdečo puščico pokazal, kje vdira zrak v čelado. Ta test s pokrivanjem sem tudi že preizkusil in je to mesto točno tam, kjer je to prikazano na sliki. Tudi na samem tesnilu se vidi, ko namažem z glicerinom, da tam ni tesnilo. Je pa res, da sem dolgo časa rabil, da sem to odkril, ker imam temen vizir. Z navadnim vizirjem je enako. LP!
kompi Objavljeno Junij 10, 2009 Opozori Objavljeno Junij 10, 2009 V tem primeru je potrebna le nastavitev tesnenja. To lahko urediš s pomočjo mehanizma vizirja. Najprej odstrani vizir, odvij vijaka in privzdigni ploščico z nastavka mehanizma. Sedaj lahko ploščico premikaš po nazobčanem delu: naprej (slabša zatesnitev) in nazaj (močnejša zatesnitev). Najprej nastavi zatesnitev na spodnjem delu tesnila in šele potem na zgornjem. Če pa ti zatesnitve kljub temu ne uspe nastaviti, se oglasi na našem servisu, kjer ti bomo radi uredili zadevo. Lp, Boris Kompare
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se