Skoči na vsebino

Nolan, X-Lite, Grex čelade


Priporočene objave

Objavljeno

Nolan; znamka čelade, ki sem jo kupil kot tretjo znamko v svoji karieri. Tudi ta mi ni sedla na glavo BP, vendar pa je edina pri kateri so mi ekspresno in popolnoma odpravili nadležno pritiskanje čelade na čelo. Zame z velikimi črkami zapisan Compaco :yea1: .

Objavljeno
V tem primeru je potrebna le nastavitev tesnenja. To lahko urediš s pomočjo mehanizma vizirja. Najprej odstrani vizir, odvij vijaka in privzdigni ploščico z nastavka mehanizma. Sedaj lahko ploščico premikaš po nazobčanem delu: naprej (slabša zatesnitev) in nazaj (močnejša zatesnitev). Najprej nastavi zatesnitev na spodnjem delu tesnila in šele potem na zgornjem. Če pa ti zatesnitve kljub temu ne uspe nastaviti, se oglasi na našem servisu, kjer ti bomo radi uredili zadevo.

Lp, Boris Kompare B)

Hvala!!! Sem se že včeraj malo s tem igral in mislim, da mi je uspelo. Prejšnjič sem očitno mehanizem nastavil na preveč tesno in zato vizir ni sedel do koncal dol. :yes:

Objavljeno
Motosvetovci pozdravljeni !

Danes sem bil u KMC in morm prou fejst fajn pohvalit prodajalca (res dober odnos do strank). Gledal sem pa čelade in sicer Nolan. Najprej sem se zanimal za N103, potem pa mi je prodajalec pokazal novi model N43 AIR.

Zelo zanimiva zadeva na prvi pogled, zanima me če že kdo uporablja to čelado in kakšne so njegove izkušnje. Nasledni teden grem še z motorjem tja, da zadevo mal preizkusim. Sem pa drgač zlo umirjen voznik, tak da kakih hitrostnih rekordov ne bom podiru z to čelado. Se mi zlo dopade ker je kar precej odprta, funkcionalnost tistega bradnega dela se mi zdi mal vprašljiva ma dober. Aja kaj je z to homologacijo ... do katere hitrosti približno še jamčijo da maš brado celo če se kej pobližje spoznavaš z asfaltom :lol: ?

Tak da kdorkoli ve karkoli o N43 AIR z besedo na dan :D .

LP Rudolf

Kupil sem jo cca 14 dni nazaj. Plačal sem jo 229 € in moram povedati ,da mi ni žal niti centa. Kot voznik maxiscooterja sem do sedaj imel jet čelade a ta čelada je povsem nekaj drugega. Pohvaliti moram predvsem vizir ki je izjemno velik , tudi montaža in demontaža zaščite brade je zelo praktična oziroma enostavna. Zelo vredu se mi zdi tudi sistem ki omogoča priklop slušalke za telefon ...

Če, zaključim varnost na prvem mestu in ta čelada ti to nudi. Praktičnost , ki ti jo nudi ta čelada je nisem opazil pri nobeni drugi čeladi. Garancija , ki ti jo nudi tovarna pa tudi nekaj pomeni - servis ...

P.s.

Ta čelada mi leži kot vlita - morda jo zato toliko hvalim :whistle:

Objavljeno

Bi treba še kake LEDice noter vgradit :whistle:

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Živjo!

Sem bolj slabo zadovoljen kupec X-801-R in pišem samo v namene deljenja izkušenj,...:

Kot je znano za pinlocke tega oproizvajalca, se ti po nekem času, če so konstantno/dovolj časa vstavljeni, preoblikujejo in odstopijo od vizirja. Tako sem se navadil, da imam sedaj kar 2 pinlocka (enega vozim in drugega medtem doma ravnam). Sedaj pa k "zanimivosti". Prihajam iz daljše ture, kjer sem vozil po višjih temperaturah, veliko po soncu, nosilo je pesek (mivko), itn. in sem opazil (na mojo žalost prekasno), da se je pinlock tako močno deformiral, da je popolnoma odstopil od vizirja in ima sedaj, vstavljen med čepka na straneh vizirja, cca. 1-2mm zračnosti, kar v praksi izgleda kot bi se pinlock malo skrčil. Go figure ?! Rezultat pod črto je bil ta, da je zgoraj (ko sem imel vizir delno odprt zaradi visoke vročine) med vizir in pinlock padal droben pesek,..., in ker pinlock ni več fiksno nalegal, mi je zrisalo vizir zaradi freeplaya/vibracij pinlocka med vožnjo. Tako sem znova (še) malo (bolj) razočaran nad "vrhunskim" izdelkom.

Sem pa odkril še eno "zanimivost": - glede, da naj bi to bila nekoč peak-racing čelada, je ta veliko tišja, če jo voziš v drži chopperista in ne v racing poziciji (seveda pri isti hitrosti). V slednji namreč močno vrtinči zrak v predelu pete čeljusti/pod ušesom medtem, ko v pokončni drži (kot, da sediš na stolu) tega skoraj ni. Temu je tudi primeren hrup znotraj čelade (naj še povem, da so na čeladi vgrajeni vsi dodatki, protivetrni ščitniki, debel tip notranjega oblazinjenja, itd.). Rezultat: - zadeva dosega boljše "performanse" zunaj primarnega področja namena uporabe ?!

Lahko pa še nekaj pohvalim: -če se vozim z motociklom, ki ima velik vizir/šipco (aka. poštarsko šipo) potem čelada kljub vrtinčenju vetra za mojim hrbtom, sedi presenetljivo mirno na glavi, pa čeprav v hrbet in zatilje čutiš pošteno "butanje" vetra. To bi lahko bila tudi posledica dobrega naleganja dotične čelade na mojo lubenico ?!

Toliko za prvo polletje. :P

Objavljeno
Sem bolj slabo zadovoljen kupec X-801-R in pišem samo v namene deljenja izkušenj,...:

zanimivo :blink:

od začetka leta 2000 do lani sem vozil x-lite 901 z samo 1 pin-lockom in deluje brez problema še danes pa ima čelada sigurno 100.000 km. včasih sem ga vzel ven, zbrisal, malo kontra zvil in dal nazaj noter.

zdaj imam drugo leto x-lite 701 in nisem pin-locka še niti nastavljal ali čistil. vse dela BP.

če je pri tebi tako kot praviš si bo tvojo čelado kompi verjetno z veseljem ogledal v Velenju in poiskal napako.

Objavljeno
Sem pa odkril še eno "zanimivost": - glede, da naj bi to bila nekoč peak-racing čelada, je ta veliko tišja, če jo voziš v drži chopperista in ne v racing poziciji (seveda pri isti hitrosti). V slednji namreč močno vrtinči zrak v predelu pete čeljusti/pod ušesom medtem, ko v pokončni drži (kot, da sediš na stolu) tega skoraj ni. Temu je tudi primeren hrup znotraj čelade (naj še povem, da so na čeladi vgrajeni vsi dodatki, protivetrni ščitniki, debel tip notranjega oblazinjenja, itd.). Rezultat: - zadeva dosega boljše "performanse" zunaj primarnega področja namena uporabe ?!

Verjetn je pomembno tudi, kateri motor voziš, koliko si visok itd.

Objavljeno
Živjo!

Sem bolj slabo zadovoljen kupec X-801-R in pišem samo v namene deljenja izkušenj,...:

Kot je znano za pinlocke tega oproizvajalca, se ti po nekem času, če so konstantno/dovolj časa vstavljeni, preoblikujejo in odstopijo od vizirja. Tako sem se navadil, da imam sedaj kar 2 pinlocka (enega vozim in drugega medtem doma ravnam). Sedaj pa k "zanimivosti". Prihajam iz daljše ture, kjer sem vozil po višjih temperaturah, veliko po soncu, nosilo je pesek (mivko), itn. in sem opazil (na mojo žalost prekasno), da se je pinlock tako močno deformiral, da je popolnoma odstopil od vizirja in ima sedaj, vstavljen med čepka na straneh vizirja, cca. 1-2mm zračnosti, kar v praksi izgleda kot bi se pinlock malo skrčil. Go figure ?! Rezultat pod črto je bil ta, da je zgoraj (ko sem imel vizir delno odprt zaradi visoke vročine) med vizir in pinlock padal droben pesek,..., in ker pinlock ni več fiksno nalegal, mi je zrisalo vizir zaradi freeplaya/vibracij pinlocka med vožnjo. Tako sem znova (še) malo (bolj) razočaran nad "vrhunskim" izdelkom.

Sem pa odkril še eno "zanimivost": - glede, da naj bi to bila nekoč peak-racing čelada, je ta veliko tišja, če jo voziš v drži chopperista in ne v racing poziciji (seveda pri isti hitrosti). V slednji namreč močno vrtinči zrak v predelu pete čeljusti/pod ušesom medtem, ko v pokončni drži (kot, da sediš na stolu) tega skoraj ni. Temu je tudi primeren hrup znotraj čelade (naj še povem, da so na čeladi vgrajeni vsi dodatki, protivetrni ščitniki, debel tip notranjega oblazinjenja, itd.). Rezultat: - zadeva dosega boljše "performanse" zunaj primarnega področja namena uporabe ?!

Lahko pa še nekaj pohvalim: -če se vozim z motociklom, ki ima velik vizir/šipco (aka. poštarsko šipo) potem čelada kljub vrtinčenju vetra za mojim hrbtom, sedi presenetljivo mirno na glavi, pa čeprav v hrbet in zatilje čutiš pošteno "butanje" vetra. To bi lahko bila tudi posledica dobrega naleganja dotične čelade na mojo lubenico ?!

Toliko za prvo polletje. :P

Ni mi vseeno, da se ti je zamerila čelada X-801R, zato dovoli nekaj kratkih pojasnil:

Trenutno zagotovo najbolj cenjena, učinkovita in v praksi potrjena ideja proti rošenju vizirja je vložek proti megljenju (komercialno imenovani tudi Pinlock, ploščica). Ne glede na to, na kateri znamki čelad jih uporabljaš, so vsi vložki proti megljenju, ki so dosegljivi na tržišču, narejeni-delujejo-se obnašajo po istem principu. Gre za kemično obdelano ploščico, ki se enostavno vpne med dva čepka na vizirju. Megljenje vizirja učinkovito preprečuje le v primeru, ko se obe površini (vizir in vložek) res tesno stikata. Ker pa je vložek vpet med čepka, se po naravi stvari sčasoma krivi po podobi vizirja in izgublja kontakt z njim (tudi medtem, ko čelada stoji doma na polici). Med obe površini se v takem primeru lahko zalezeta vlaga in prah. Med vožnjo zaradi vibracij prah med površinama povzroča praske, vlaga pa povzroča megljenje vizirja. Vložek proti megljenju in vizir je zato potrebno večkrat ločiti in oprati z vodo ali blago milnico - glej video, ki je bil objavljen tudi na Motosvetu. Vložka ni potrebno ravnati. Vložek, ki se je po daljšem času prisiljenega položaja ukrivil po podobi osnovnega vizirja, je potrebno samo obrniti na drugo stran (180°) tako, da se bo ponovno tesno prilegal na površino vizirja. Če se vložek še vedno premika, ali pa se ne prilega tesno k vizirju, je potrebno z izvijačem zavrteti ekscentrično oblikovana čepka na obeh straneh vizirja in na ta način povečati napetost naleganja vložka na vizir. Če se vizir ali vložek proti megljenju pri odpiranju zatikata ob tesnilo vizirja, potem je najbrž premaknjen mehanizem za nastavitev prileganja vizirja k čeladi, ali pa ta morda ni pravilno nastavljen. Ta poseg zahteva nekaj izkušenj, zato takšno nastavitev radi uredimo na našem servisu.

Pri vprašanju hrupa pa je potrebno upoštevati, da se na motor, motorista in površino čelade, med vožnjo ujame zračni tok, ki se lomi in povzroča turbulenco. Od tega, kako se lomi, je odvisno ali je hrup večji ali manjši. Znano je, da na količino hrupa pomembno vplivajo tako oblika čelade, izbira prave velikosti in modela čelade, opremljenost čelade s prezračevalnimi sistemi in proti vetrnimi zaščitami .. kot tudi krogotok zraka na motorju med vožnjo, nagib vetrobranskega stekla, drža in postava ter način vožnje vsakega posameznika ... Vsi ti dejavniki pa se od motorista do motorista bistveno razlikujejo.

Pri nas igramo pošteno. Kupcem ponujamo, da še pred nakupom osebno preizkusijo izbrani model čelade na lastnem motorju. Le na tak način se zagotovo izognejo slabi volji in izberejo zase najustreznejšo čelado.

Ne glede na vse povedano pa te vabim, da se s čelado oglasiš pri nas, kjer bomo opravili brezplačen servisni pregled in skušali urediti stvari, ki te motijo.

Lp, Boris Kompare B)

Objavljeno

Pozdravljeni

Imam vprašanje. Imam čelado X-lite 801RR in težave ko si hočem natakniti očala. Ali je možno čelado prilagodit?

Hvala za odgovor

LP

Objavljeno (popravljeno)

pozdravljeni

Ali se, da prilagoditi čelado X-lite 801RR tako, da si je lažje nadeti očala?

LP

Popravljeno . Popravil dukemb
Objavljeno
pozdravljeni

Ali se, da prilagoditi čelado X-lite 801RR tako, da si je lažje nadeti očala?

LP

Čeprav čelada X-801RR športno tesno objame glavo, je v predelu senc in ušes že pripravljen prostor za uporabo očal s ploščatimi oz. ne predebelimi ročaji. Po želji lahko ta prostor tudi malenkostno prilagodmo.

Lp, Boris Kompare B)

Objavljeno
Trenutno zagotovo najbolj cenjena, učinkovita in v praksi potrjena ideja proti rošenju vizirja je vložek proti megljenju (komercialno imenovani tudi Pinlock, ploščica). Ne glede na to, na kateri znamki čelad jih uporabljaš, so vsi vložki proti megljenju, ki so dosegljivi na tržišču, narejeni-delujejo-se obnašajo po istem principu. Gre za kemično obdelano ploščico, ki se enostavno vpne med dva čepka na vizirju. Megljenje vizirja učinkovito preprečuje le v primeru, ko se obe površini (vizir in vložek) res tesno stikata. Ker pa je vložek vpet med čepka, se po naravi stvari sčasoma krivi po podobi vizirja in izgublja kontakt z njim (tudi medtem, ko čelada stoji doma na polici). Med obe površini se v takem primeru lahko zalezeta vlaga in prah. Med vožnjo zaradi vibracij prah med površinama povzroča praske, vlaga pa povzroča megljenje vizirja. Vložek proti megljenju in vizir je zato potrebno večkrat ločiti in oprati z vodo ali blago milnico - glej video, ki je bil objavljen tudi na Motosvetu. Vložka ni potrebno ravnati. Vložek, ki se je po daljšem času prisiljenega položaja ukrivil po podobi osnovnega vizirja, je potrebno samo obrniti na drugo stran (180°) tako, da se bo ponovno tesno prilegal na površino vizirja. Če se vložek še vedno premika, ali pa se ne prilega tesno k vizirju, je potrebno z izvijačem zavrteti ekscentrično oblikovana čepka na obeh straneh vizirja in na ta način povečati napetost naleganja vložka na vizir. Če se vizir ali vložek proti megljenju pri odpiranju zatikata ob tesnilo vizirja, potem je najbrž premaknjen mehanizem za nastavitev prileganja vizirja k čeladi, ali pa ta morda ni pravilno nastavljen. Ta poseg zahteva nekaj izkušenj, zato takšno nastavitev radi uredimo na našem servisu.

:grrr Se ne strinjam popolnoma.....

Na svoji Shoei imam pravtako pinlock, pa je narejen drugače. Vložek se ne prilega tesno na vizir s celotno površino (in s tem povzroča praske na vizirju) ampak ima ob robu nekakšno tesnilo, mislim da silikonsko in tako vložek nalega le s tesnilom. Vizir pa posledično ni spraskan, saj je med vložkom in vizirjem zračnost. Mislim, da je taka rešitev veliko boljša od Nolanove. Tak pinlock sem imel tudi na Arai-jevi čeladi. Na obeh se vizir ni rosil, pa tudi spraskan ni bil. :hmm:

Objavljeno

pa saj je pri nolanu ter x-lite enako...silikonsko tesnilo je na obodu pinlocka in to mora nalegati okoli in okoli na vizir...to je tudi kompi mislil :)

Objavljeno
:grrr Se ne strinjam popolnoma.....

Na svoji Shoei imam pravtako pinlock, pa je narejen drugače. Vložek se ne prilega tesno na vizir s celotno površino (in s tem povzroča praske na vizirju) ampak ima ob robu nekakšno tesnilo, mislim da silikonsko in tako vložek nalega le s tesnilom. Vizir pa posledično ni spraskan, saj je med vložkom in vizirjem zračnost. Mislim, da je taka rešitev veliko boljša od Nolanove. Tak pinlock sem imel tudi na Arai-jevi čeladi. Na obeh se vizir ni rosil, pa tudi spraskan ni bil. :hmm:

pa saj je pri nolanu ter x-lite enako...silikonsko tesnilo je na obodu pinlocka in to mora nalegati okoli in okoli na vizir...to je tudi kompi mislil :)

Drži! Tudi skupina Nolan ponuja vložke proti megljenju s silikonsko obrobo (X-lite serijsko, Nolan za doplačilo), vendar še vedno govorimo o ploščici, ki se vpne med dva čepka in ki se po naravi stvari sčasoma krivi po podobi vizirja, izgublja kontakt z njim ...

Lp, Boris Kompare B)

Objavljeno

Ali ima že kdo kako izkušnjo z novo X-802...mogoče še kak primerjava z x-801r in x-701...hvala za info...

lp

Objavljeno
Ali ima že kdo kako izkušnjo z novo X-802...mogoče še kak primerjava z x-801r in x-701...hvala za info...

lp

Nova X-802, kot tudi X-701, sta na voljo za brezplačne testne vožnje. Preizkusi ju na lastnem motociklu. Nihče ne bo znal bolje oceniti ustreznosti izbrane čelade, kot prav ti sam!

Lp, Boris Kompare B)

Objavljeno

Sam imam x 801r in sem z njo zelo zadovoljen... Ker pa sem pred kratkim bil v Velenju, sem preizkusil tudi x 802, glede na to, da sem imel čas...

Res je, da sem z njo naredil le kakšnih 10-15 km a lahko rečem, da sem glavno in bistveno razliko opazil pri zračenju, glede na model 801.

Ko namreč med vožnjo odpreš tisti dve zaklopki za zrak na vrhu glave je tako, kot da b i ti nekdo z ventilatorjem popihal... :-) Resnično zelo dobro zračenje!

Za ostale stvari sem jo, kot že rečeno, imel premalo časa na glavi, tako da kakšne zelo očitne razlike med 801 nisem opazil. Pri večjih hitrostih bi znal odigrati svojo vlogo tudi "spoiler" na zadnjem delu čelade. Ostale karakteristike pa so se meni osebno zdele precej podobne x 801r.

Drugače pa: vzemi si čas, zapelji se v Velenje in sam preizkusi; ne bo ti žal!

Objavljeno
pa saj je pri nolanu ter x-lite enako...silikonsko tesnilo je na obodu pinlocka in to mora nalegati okoli in okoli na vizir...to je tudi kompi mislil :)

silikonsko tesnilo je samo po eni strani in še to samo na spodnjem robu, na zgornji strani pa se vizir slej kot prej spraska, če ne od pinlocka pa od tesnila(kljub rednemu mazanju tesnila za flexibilnost), .. za enkrat še ni moteče, ko pa bo... jebiga. :)

btw: imam še vprašanje, kaj narediti: med vizirjem in pinlockom se mi samo na desni strani izriše par polj, kjer je po vsej verjetnosti zrak, tam je tudi pričetek megljenja. Vse to, kljub sledenju navodil pri pranju vizirja in pinlocka, klljub temu, da sem ga obrnil na nasprotno stran in posušil, ter napel s plastičnimi čepi na straneh in kljub temu da je bila čelada na zimskem servisu.. :/

Objavljeno

btw: imam še vprašanje, kaj narediti: med vizirjem in pinlockom se mi samo na desni strani izriše par polj, kjer je po vsej verjetnosti zrak, tam je tudi pričetek megljenja. Vse to, kljub sledenju navodil pri pranju vizirja in pinlocka, klljub temu, da sem ga obrnil na nasprotno stran in posušil, ter napel s plastičnimi čepi na straneh in kljub temu da je bila čelada na zimskem servisu.. :/

Objavljeno
silikonsko tesnilo je samo po eni strani in še to samo na spodnjem robu, na zgornji strani pa se vizir slej kot prej spraska, če ne od pinlocka pa od tesnila(kljub rednemu mazanju tesnila za flexibilnost), .. za enkrat še ni moteče, ko pa bo... jebiga. :)

btw: imam še vprašanje, kaj narediti: med vizirjem in pinlockom se mi samo na desni strani izriše par polj, kjer je po vsej verjetnosti zrak, tam je tudi pričetek megljenja. Vse to, kljub sledenju navodil pri pranju vizirja in pinlocka, klljub temu, da sem ga obrnil na nasprotno stran in posušil, ter napel s plastičnimi čepi na straneh in kljub temu da je bila čelada na zimskem servisu.. :/

Tudi meni se je podobna zadeva zgodila, potem pa enostavno NISEM obrnil plastičnih čepkov tako, da bi najbolj držali, temveč sem sem jih pustil obrnjene tako, da so le držali (in ne tiščali). Pa je zrak izginil in zadeva še kar deluje. HM, Velenje?

Silikonska obroba na vložku proti megljenju pride do pravega izraza šele v ekstremnih vremenskih razmerah, ko so temepraturne razlike med notranjo in zunanjo temperaturo precejšnje, vlaga v zraku še posebej velika in ko bi se lahko vlaga, kljub dobremu naleganju vložka na vizir, vseeno zalezla med obe površini. Poskrbi namreč, da ploščica še bolj tesno in lepše nalega na vizir. Tudi zato je silikonska obroba nanešena le na eno stran vložka, čeprav je ploščica s premazom proti megljenju obdelana z obeh strani.

Mavrična polja, ki se občasno pojavijo med vizirjem in vložkom, so posledica mikro-vlage. Vidna so le z zunanje strani in nimajo vpliva ne na megljenje vizirja, kot tudi ne na optično čist pogled iz čelade. So takorekoč neškodljiva. Praviloma se pojavijo le takrat, ko se vložek proti megljenju res tesno stika z vizirjem.

Vizir se mora odpirati gladko in brez zatikanja. Če se vizir ali vložek proti megljenju pri odpiranju zatikata ob tesnilo vizirja, potem je najbrž premaknjen mehanizem za nastavitev prileganja vizirja k čeladi, ali pa ta morda ni pravilno nastavljen. Ta poseg zahteva nekaj izkušenj, zato takšno nastavitev radi uredimo na našem servisu.

Lp, Boris Kompare B)

Objavljeno

Kompi zdravo!

Imam pa eno vprašanje in sicer pri čeladi 701 me tišči samo na levem delu senc in to ne zmeraj.Nosim tudi očala ali je to mogoče vzrok.Se ,da to kaj popravit oziroma nastavit?

lp Aleš

Objavljeno
Kompi zdravo!

Imam pa eno vprašanje in sicer pri čeladi 701 me tišči samo na levem delu senc in to ne zmeraj.Nosim tudi očala ali je to mogoče vzrok.Se ,da to kaj popravit oziroma nastavit?

lp Aleš

Debelejši ročaji očal znajo povzročati tudi tiščanje. Čeprav ima X-701 v predelu senc in ušes sicer že pripravljen prostor za uporabo očal, ti lahko po želji ta prostor tudi malenkostno prilagodmo, da bodo očala lepše sedla v čelado.

Lp, Boris Kompare B)

Objavljeno
Mavrična polja, ki se občasno pojavijo med vizirjem in vložkom, so posledica mikro-vlage. Vidna so le z zunanje strani in nimajo vpliva ne na megljenje vizirja, kot tudi ne na optično čist pogled iz čelade. So takorekoč neškodljiva. Praviloma se pojavijo le takrat, ko se vložek proti megljenju res tesno stika z vizirjem.

Vizir se mora odpirati gladko in brez zatikanja. Če se vizir ali vložek proti megljenju pri odpiranju zatikata ob tesnilo vizirja, potem je najbrž premaknjen mehanizem za nastavitev prileganja vizirja k čeladi, ali pa ta morda ni pravilno nastavljen. Ta poseg zahteva nekaj izkušenj, zato takšno nastavitev radi uredimo na našem servisu.

Lp, Boris Kompare B)

Saj pregled iz čelade je popolnoma OK, in polja so vidna samo iz zunanje strani, vendar lahko z zagotovostjo trdim da se megljenje prične pojavljati točno tam. Primer sem imel, ko me je med vožnjo ujelo deževje pa je bilo zarošenega samo polovica vizirja, na območju polj in malo okrog, ostali del vizirja je bil BP. Bi mogoče pomagalo, da res ne privijem, plastičnih čepkov? Ker nastanejo takrat, kot si napisal:"ko se vložek proti megljenju res tesno stika z vizirjem."

Lp

Objavljeno
Saj pregled iz čelade je popolnoma OK, in polja so vidna samo iz zunanje strani, vendar lahko z zagotovostjo trdim da se megljenje prične pojavljati točno tam. Primer sem imel, ko me je med vožnjo ujelo deževje pa je bilo zarošenega samo polovica vizirja, na območju polj in malo okrog, ostali del vizirja je bil BP. Bi mogoče pomagalo, da res ne privijem, plastičnih čepkov? Ker nastanejo takrat, kot si napisal:"ko se vložek proti megljenju res tesno stika z vizirjem."

Lp

Kot rečeno, mavrična polja se praviloma pojavijo samo takrat, ko se vložek proti megljenju res tesno stika z vizirjem. Če pa se vložek proti meglejnju in vizir res tesno stikata, potem se vizir ne megli. Logično je, da bi s popuščanejem obeh čepkov le poslabšal situacijo.

Če ti ni odveč, se oglasi pri nas in skupaj bomo skušali ugotoviti v čem je težava.

Lp, Boris Kompare B)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!