rdeci_vragec Objavljeno Oktober 4, 2009 Deli Objavljeno Oktober 4, 2009 Glede na to, da sem letos hotel kupiti nekakšno podobno čelado, sem ravno to čelado z zaščito bradnega dela testiral dva dni na motorju.....lahko samo opišem moje izkušnje in moje mnenje ..... 1. čelada je občutno preglasna ne glede na to, ali so zračniki zaprti ali odprti. 2. tisti, ki si lahko sam vstavi predbradni del brez pomoči je zame car....meni v dveh dnevih ni niti enkrat uspelo 3. notranjost čelade je totalno faljena . čelada nehumano škripa ko se notranjost drgne ob stiropor. 4. prostor za ušesa je hudo skopo odmerjen, tako da so ponavadi ušesa rdeča, ko snameš čelado suma-sumarum se mi zdi, da je ta čelada hudo precenjena.....mnogo boljša izbira se mi zdi Schubert J1 , čeprav je razlika v ceni velika.... Drugače sem na koncu kupil bmw System 5 preko ebay-a in me je koštala 20 evrov več kot nolan....zračenje neprimerno boljše (če imaš zaprt vizir in odprte vse zračnike dobesedno čutiš, kako ti zrak šiba čez lase......to je moja prva čelada, katero raje vozim zaprto kot pa odprto v veliki vročini) drugače je to samo moje mnenje.... Če dovoliš: Zagotovo si si izbral premajhno velikost. Jst sem poskušal v trgovini M velikost, ampak ker niso imeli bele čelade, so mi ponudili da mi jo pošljejo po pošti, pri tem pa svetovali, da mi lahko dajo za odtenek širše oblazinjenje, kar se mi je zdelo fajn. Čelada M + oblazinjenje S. No po pošti je prišla čelada M z oblazinjenjem XS, kar se je tako močno občutlo, da so me začela ušesa bolet po pol ure, pa tudi brada se mi je na momente dotikala bradnega ščitnika. Seveda sem nesel nazaj in prosil, da mi dajo tanjše oblazinjenje, kar so brez problema naredili. Od takrat mi je čelada kot ulita na glavi, pa med brado in ščitnikom je precej več prostora. Uporabljam pa jo (skoraj) vsak dan za v službo. Bradni ščitnik pa nikoli ne snemam dol, tako da ne vem zakaj bi se matral z natikanjem vsakič? Res pa je, da si čelado nataknem drugače kot pa integralko, gre lažje če jo malce nazaj nagnem ko si jo nataknem. Tista dainese čelada pa mi je grd ko hudič Osebno mnenje. Kot kaka rugby čelada. Ne vem no, meni je tale nolanka res fajn čelada, neki moteče glasna pa tudi ni. 1x sem sicer šel z njo na daljšo pot, okoli 500km pa nisem šel niti zatem da bi bila glasna, dokler niste nekateri kle tega omenli, samo tudi če namenjam pozornost temu, tega ne občutim. Res da je bolj glasno v smislu, da se motor bolj sliši...ampak pa sej je to namenoma odprta čelada... Piš vetra pa nisem zasledil, res pa je tudi, da ne divjam, tako da kako se obnaša pri 200km/h ne vem, pa me tudi ne zanima. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motofil Objavljeno Oktober 6, 2009 Deli Objavljeno Oktober 6, 2009 -danes bil v Velenju kupil x-701,odnos do strank dober -prej sem sprobal testno x-701,malo mi je pihalo v spodnjem delu,kljub temu sem se odločil za nakup -zdaj pa problem,ko sem se vračal domov z novo čelado (naredil 86 km),sem ugotovil da piha nad 100 km/h v predelu oči ,nosa in čela,pri višjih hitrostih ni bistvene razlike -ni pretirano močno,vendar to ni to,zunanja temperatura je bila padla na cca 18"C,vsi zračniki zaprti (če sem otprl,je bilo še slabše) -zdaj sicer berem (že nekaj časa nisem bral foruma,j... ga),da je čelada precej zračna,ampak tega na testni čeladi nisem opazil -za enkrat me nič ni napihalo,kako bo pri nižjih temperaturah... -ne bom nikogar kritiziral,jutri pokličem v Velenje,da slišim strokovnjake Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ELO Objavljeno Oktober 6, 2009 Deli Objavljeno Oktober 6, 2009 brez zraka ni življenja!!! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kompi Objavljeno Oktober 7, 2009 Deli Objavljeno Oktober 7, 2009 -danes bil v Velenju kupil x-701,odnos do strank dober -prej sem sprobal testno x-701,malo mi je pihalo v spodnjem delu,kljub temu sem se odločil za nakup -zdaj pa problem,ko sem se vračal domov z novo čelado (naredil 86 km),sem ugotovil da piha nad 100 km/h v predelu oči ,nosa in čela,pri višjih hitrostih ni bistvene razlike -ni pretirano močno,vendar to ni to,zunanja temperatura je bila padla na cca 18"C,vsi zračniki zaprti (če sem otprl,je bilo še slabše) -zdaj sicer berem (že nekaj časa nisem bral foruma,j... ga),da je čelada precej zračna,ampak tega na testni čeladi nisem opazil -za enkrat me nič ni napihalo,kako bo pri nižjih temperaturah... -ne bom nikogar kritiziral,jutri pokličem v Velenje,da slišim strokovnjake Škoda, da nas o svojih opažanjih in težavi nisi obvestil že po opravljeni testni vožnji, ko bi ti lahko takoj pomagali in uredili nastavitve na čeladi. Najboljši nasvet, ki ga lahko trenutno ponudim pa je: najprej je potrebno poiskati mesto, kjer v čelado vstopa vetrni tok. To še najlažje ugotoviš, če med počasno vožnjo z roko zaokrožiš okoli čelade in ko boš pokril točko, kjer naj bi zračni curek vstopal v čelado, bo prepih ponehal. Če vizir ne tesni dobro, bomo nastavili tesnjenje, če vstopa zrak pod brado, bomo vstavili večjo protivetrno zaslonko, itd. Sporoči nam prosim svoje ugotovitve in uredili bomo zadevo. Lp, Boris Kompare Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
paris2 Objavljeno Oktober 7, 2009 Deli Objavljeno Oktober 7, 2009 Mogoče če kar takole na hitr vprašam... V večini časa mi na motorju piha od spodaj, pri vratu v čelado in to direktno na oči (pri večji hitrosti bolj občutno). Pri toplem vremenu/zraku to ni tako moteče, pri hladnem pa kar! Ni kul in mi gre vedno bolj na živce...kakorkoli.... Me zanima katera x-lite čelada ima podbradni del tak da se ga da popolno zapreti (mogoče kaka slika)? Drugače ne zastopim v čem so zračniki, če vseeno piha ne glede na zaprtos/odprtost?! hvala za pojasnilo/ priporočilo... ps.: na glavi imam vedno tudi podkapo z windstopperjem okoli vratu. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motofil Objavljeno Oktober 7, 2009 Deli Objavljeno Oktober 7, 2009 (popravljeno) Škoda, da nas o svojih opažanjih in težavi nisi obvestil že po opravljeni testni vožnji, ko bi ti lahko takoj pomagali in uredili nastavitve na čeladi. Najboljši nasvet, ki ga lahko trenutno ponudim pa je: najprej je potrebno poiskati mesto, kjer v čelado vstopa vetrni tok. To še najlažje ugotoviš, če med počasno vožnjo z roko zaokrožiš okoli čelade in ko boš pokril točko, kjer naj bi zračni curek vstopal v čelado, bo prepih ponehal. Če vizir ne tesni dobro, bomo nastavili tesnjenje, če vstopa zrak pod brado, bomo vstavili večjo protivetrno zaslonko, itd. Sporoči nam prosim svoje ugotovitve in uredili bomo zadevo. Lp, Boris Kompare -ja nekaj sva že ugotovila,najbrž bo treba zamenjati zaslonko,ta je precej prosojna napram stari preklopni čeladi,ki je imela "usnjeno" protivetrno zaslonko -zanimivo je,da ko sem spodnji del čelade skril za šipo mojega SV 650S,je nehalo pihat,ko se dvignem,pa spet pihlja -mogoče je celo možno,da šipa usmerja zrak pod čelado in bi brez nje (šipe) bilo boljše,ne vem,mogoče nisem najbolj posrečena kombinacija voznik-motor-čelada -treba bo še par testov opravit,pa sporočim,izkušnje uporabnikov so lahko v obojestransko korist,kaj ne!? Popravljeno Oktober 7, 2009. Popravil motofil Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
rosse20 Objavljeno Oktober 7, 2009 Deli Objavljeno Oktober 7, 2009 -ja nekaj sva že ugotovila,najbrž bo treba zamenjati zaslonko,ta je precej prosojna napram stari preklopni čeladi,ki je imela "usnjeno" protivetrno zaslonko -zanimivo je,da ko sem spodnji del čelade skril za šipo mojega SV 650S,je nehalo pihat,ko se dvignem,pa spet pihlja -mogoče je celo možno,da šipa usmerja zrak pod čelado in bi brez nje bilo boljše,ne vem,mogoče nisem najbolj posrečena kombinacija voznik-motor-čelada -treba bo še par testov opravit,pa sporočim,izkušnje uporabnikov so lahko v obojestransko korist,kaj ne!? hej sama sem vozila kombinacijo x-lite 701 in sv650s (2000). to ni bila najbolj posrečena kombinacija. najprej sem kupila n84, pa je bilo kar precej naporno. potem sem se odločila za 701 in postalo je predvsem tišje. veter mi je iz šipce pihal direktno v glavo. pa sem nekako prestala to. potem se menjala motor in sedaj je glede glasnosti boljše. mi pa tudi piha v čelado. vedno. vse je odvisno, kako si "naštimam" podkapo. če si jo na nek "pravi" način, potem je vredu, če pa si jo dam kar tako gor, potem tudi meni piha v čelado. ta čelada mi je zakon, ker je kot nalašč narejena za mojo glavo. samo ob naslednjem nakupu bom verjetno malo premislila, če bi kupila nazaj 701, šla pa bom testirat kaj od serije 60y ali 80x (karkoli pač že takrat bo namesto x in y). če boš rešil težavo, se priporočam za nasvet, kako jo lahko še jaz. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Pervy Objavljeno Oktober 7, 2009 Deli Objavljeno Oktober 7, 2009 vozim x-701 in sem opazil sledeče. kupil sem jo ko sem na svojem ZR7 imel gor sprednjo aftermarket masko (nad lučjo). testno vožnjo sem v velenju delal v vročini in nisem opazil nič. pozneje mi je v hladnem vremenu pihalo isto pod brado preko zobov (se je čutilo pri odprtih ustih) in v oči. mesto kjer piha sem ugotovil tako da sem z roko zatisnil pod vratom in ni več pihalo. ker sem to ugotovil 300 km od doma sem z izolirpantom (lepilni trak :naughty: ) prelepil podbradni ščitnik in je bilo OK. pozneje sem dal masko dol z mortorja tako da sedaj čelada direktno dobi zrak in problema več ni. vmes sem z njo vozil še športake, nakede in turinge pa tega problema ni, očitno je problem samo ko dobi vrtince zaradi neke pol-zaščite. ker verjetno ne boš šel odstranit maske na motorju bi mogoče res pomagal usnjen poln (brez lukenj) podbradni ščit. drugače pa je nauk zgodbe da se čelada pred nakupom VEDNO proba na svojem motorju in to v mrzlem vremenu. kompi bo zgleda imel januarja polno motorjev pred trgovino :evilgrin: nekako me to spominja na čas ko sem vozil x-901 in bil super zadovoljen razen pri bmw R1150 GS in aprilii atlantic mi je glavo zaradi vrtinčenja premetavalo kot zmešano. sta pač imela velike šipe. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kompi Objavljeno Oktober 8, 2009 Deli Objavljeno Oktober 8, 2009 Mogoče če kar takole na hitr vprašam... V večini časa mi na motorju piha od spodaj, pri vratu v čelado in to direktno na oči (pri večji hitrosti bolj občutno). Pri toplem vremenu/zraku to ni tako moteče, pri hladnem pa kar! Ni kul in mi gre vedno bolj na živce...kakorkoli.... Me zanima katera x-lite čelada ima podbradni del tak da se ga da popolno zapreti (mogoče kaka slika)? Drugače ne zastopim v čem so zračniki, če vseeno piha ne glede na zaprtos/odprtost?! hvala za pojasnilo/ priporočilo... ps.: na glavi imam vedno tudi podkapo z windstopperjem okoli vratu. Motorist je na motorju izpostavljen zračnemu toku. Med vožnjo se le-ta ujame in lomi na motoristu. Ponavadi zračni tok lepo objame motorista in motorist med vožnjo ne zaznava težav. Se pa zgodi, da se vetrni tok nerodno ujame, se zavrtinči in posledično povzroča težave. Pri tem pomembno vlogo igrajo številni dejavniki: najprej izbira kvalitetne čelade (pravilna izbira velikosti, aerodinamični preboj in seveda, za kakšne namene bo čelada uporabljana), krogotok zraka na motociklu, način vožnje, postava in drža motorista, nagib vetrobranskega stekla … pač odvisno od primera do primera. Na primer: lahko je čelada izjemne kakovosti in pravilno izbrana, vendar je krogotok zraka, zaradi nagiba vetrobranskega stekla, usmerjen neposredno v prsa. V tem primeru je povsem mogoče, da ga odboj preusmeri navzgor v čelado in to v obliki motečega vetrnega curka (ki pa seveda nima nič skupnega z običajnim prezračevanjem čelade preko zračnih šob). Protivetrne zaslonke, ki zastrejo del odprtine pod brado, v veliki meri preprečujejo vdor vetrnega curka v čelado, vendar pa je protivetrna zaslonka lahko velika le toliko, da ne omejuje normalnega natikanja čelade na glavo. No, in ker se pri nas zavedamo dejstva, da vsaka malenkost šteje in da se situacija od motorista do motorista razlikuje, našim strankam omogočamo, da na lastnem motorju preizkusijo izbrani model čelade in se tako same prepričajo v ustreznost izbrane čelade, v povsem njihovi situaciji. Po vožnji se še pogovorimo in ponavadi najdemo ustrezno rešitev za morebitne težave. V Compaco-u smo namreč prepričani, da je motociklizem užitek in ne trpljenje. Lp, Boris Kompare Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
a79 Objavljeno Oktober 8, 2009 Deli Objavljeno Oktober 8, 2009 Mogoce pa je kljub vsemu na 701 - ki kaksen catch..Jaz se vozim z N84, na nakedu, namontirano imam tud neko sipco (jajca)... V mojo celado ne piha niti malo, pri 150 km/h + mi glavo premetava sem in tja, torej se zrak orng vrtinci, pa kljub vsemu ni nobenga pihanja v notranjosti celade.. Jajca od sipe pa imam vseen namontirana, ker mal se na AC pa le skrijem za to rec, katera povzroca vrtince.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Pervy Objavljeno Oktober 8, 2009 Deli Objavljeno Oktober 8, 2009 Mogoce pa je kljub vsemu na 701 - ki kaksen catch..Jaz se vozim z N84, na nakedu, namontirano imam tud neko sipco (jajca)... V mojo celado ne piha niti malo, pri 150 km/h + mi glavo premetava sem in tja, torej se zrak orng vrtinci, pa kljub vsemu ni nobenga pihanja v notranjosti celade.. Jajca od sipe pa imam vseen namontirana, ker mal se na AC pa le skrijem za to rec, katera povzroca vrtince.. ni čelada x-701 nekaj posebnega, odvisno je od motorja, velikosti voznika,.... dobre čelade (kar N84 je) ti pri 150+ km/h ne premetava če je vse normalno. tebi sicer ne piha noter, ti pa premetava glavo za kar je verjetno krivo vrtinčenje od šipe. če bi šipo dal dol in pustil da upor pride direktno v čelado skoraj sigurno nebi bilo premetavanja glave ali pihanja. poglej moj post od včeraj, meni je z x-901 premetavalo glavo na vseh motorjih, ki so imeli res velike šipe. te aftermarket šipe so problem! originalne šipe in plastike so testirane za vsak model v vetrovnikih, da lepo preusmerijo zrak mimo voznika. vse neoriginalno pa lahko grdo spremeni načrtovano pot zraka. jaz zato maske na motor več ne dam gor. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
suhi Objavljeno Oktober 8, 2009 Deli Objavljeno Oktober 8, 2009 Smem nekaj vprašati - zakaj je na internetni strani www.nolan.it toliko raznoraznih barvnih shem za posamezen model, v SLO pa zgolj po (okoli) 4 različne barvne sheme za vsak model? Je razlog recesija, slovenska zadržanost...? In ali je moč pri vas Compaco d.o.o. naročiti modele, ki so na internetu na voljo, ali se moram poslužiti tujine, ebaya... Čelade so mi sicer izjemno kvalitetne in res nimam niti ene slabe besede, menda bo kmalu desetletje kar se vozim z vašimi, a le barvno puste so letos pri nas. Hvala za odgovor in lep pozdrav Matic rosse20 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kompi Objavljeno Oktober 8, 2009 Deli Objavljeno Oktober 8, 2009 Smem nekaj vprašati - zakaj je na internetni strani www.nolan.it toliko raznoraznih barvnih shem za posamezen model, v SLO pa zgolj po (okoli) 4 različne barvne sheme za vsak model? Je razlog recesija, slovenska zadržanost...? In ali je moč pri vas Compaco d.o.o. naročiti modele, ki so na internetu na voljo, ali se moram poslužiti tujine, ebaya... Čelade so mi sicer izjemno kvalitetne in res nimam niti ene slabe besede, menda bo kmalu desetletje kar se vozim z vašimi, a le barvno puste so letos pri nas. Hvala za odgovor in lep pozdrav Matic Gospodarnost poslovanja nam narekuje, da v slovensko izdajo kataloga Nolanovih čelad vsako leto uvrstimo le izbor najbolj prodajnih barvnih kombinacij in modelov čelad, ki jih imamo stalno na zalogi in so izdobavljive takoj. Vse ostale modele iz ponudbe skupine Nolan (okoli barvnih 400 kombinacij v šestih velikostih) pa lahko vedno zagotovimo po posebnem naročilu. Cena zato ni nič višja, le rok dobave je malce daljši - načeloma 3-4 tedne. Lp, Boris Kompare p.s. na Nolanovi strani so pred kratkim že objavili kolekcijo čelad za leto 2010, prenovo slovenskih strani pa načrtujemo do konca leta. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
suhi Objavljeno Oktober 8, 2009 Deli Objavljeno Oktober 8, 2009 Gospodarnost poslovanja nam narekuje, da v slovensko izdajo kataloga Nolanovih čelad vsako leto uvrstimo le izbor najbolj prodajnih barvnih kombinacij in modelov čelad, ki jih imamo stalno na zalogi in so izdobavljive takoj. Vse ostale modele iz ponudbe skupine Nolan (okoli barvnih 400 kombinacij v šestih velikostih) pa lahko vedno zagotovimo po posebnem naročilu. Cena zato ni nič višja, le rok dobave je malce daljši - načeloma 3-4 tedne. Lp, Boris Kompare Čudovito, najlepša hvala za odgovor. Me pa zanima, če potemtakem velja sedajšnja akcija tudi na te posebej naročene čelade, ali je cena tam brez popusta? Najbolje, da se pripeljem k vam na obisk, pa sklenemo kupčijo pa bo ajd Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kompi Objavljeno Oktober 8, 2009 Deli Objavljeno Oktober 8, 2009 Čudovito, najlepša hvala za odgovor. Me pa zanima, če potemtakem velja sedajšnja akcija tudi na te posebej naročene čelade, ali je cena tam brez popusta? Najbolje, da se pripeljem k vam na obisk, pa sklenemo kupčijo pa bo ajd Oktobrsko 25% posezonsko znižanje cen čelad imamo le v Sloveniji in velja samo za čelade na zalogi. Za posebej naročene čelade veljajo redne cene. Vabljen na obisk, da sklenemo kupčijo! Lp, Boris Kompare Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SVetek Objavljeno Oktober 8, 2009 Deli Objavljeno Oktober 8, 2009 Zanima me kateri modeli čelad Nolan ali X-lite imajo utore za očala. Sam nosim korekcijska očala in je problem dobiti čelado v katerih bi brez težav imel očala. Sedaj imam Schubert C2, v kateri je za to lepo poskrbljeno, plus dodaten temni vizir . Poizkusil sem kolegovo Shoei XR-1000, ki ima tud to lepo rešeno. No v glavnem zanima me ali se pri Nolan/X-lite, to lahko uredi s kakšno menjavo blazinic, ipd. Ajd! mamkabozja in rosse20 1 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
rosse20 Objavljeno Oktober 8, 2009 Deli Objavljeno Oktober 8, 2009 Zanima me kateri modeli čelad Nolan ali X-lite imajo utore za očala. Sam nosim korekcijska očala in je problem dobiti čelado v katerih bi brez težav imel očala. Sedaj imam Schubert C2, v kateri je za to lepo poskrbljeno, plus dodaten temni vizir . Poizkusil sem kolegovo Shoei XR-1000, ki ima tud to lepo rešeno. No v glavnem zanima me ali se pri Nolan/X-lite, to lahko uredi s kakšno menjavo blazinic, ipd. Ajd! kolikor vem, je par strani nazaj kompi pisal o tem, da se da pri njih urediti tudi to! malo bo treba napisano brat! flero, domina in cvetkamarjetka 1 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Matic7 Objavljeno Oktober 8, 2009 Deli Objavljeno Oktober 8, 2009 Danes sem jo krstil. Sicer sem nameraval počakat do pomladi, pa nisem zdržal. Prvi komentar: That's it!!! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kompi Objavljeno Oktober 9, 2009 Deli Objavljeno Oktober 9, 2009 Zanima me kateri modeli čelad Nolan ali X-lite imajo utore za očala. Sam nosim korekcijska očala in je problem dobiti čelado v katerih bi brez težav imel očala. Sedaj imam Schubert C2, v kateri je za to lepo poskrbljeno, plus dodaten temni vizir . Poizkusil sem kolegovo Shoei XR-1000, ki ima tud to lepo rešeno. No v glavnem zanima me ali se pri Nolan/X-lite, to lahko uredi s kakšno menjavo blazinic, ipd. Ajd! Tudi čelade Nolan in X-lite imajo v predelu senc in ušes že pripravljen prostor za uporabo očal. Po želji lahko ta prostor tudi malenkostno prilagodmo. Lp, Boris Kompare cvetkamarjetka 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
svobodnaptica01 Objavljeno Oktober 9, 2009 Deli Objavljeno Oktober 9, 2009 Tudi čelade Nolan in X-lite imajo v predelu senc in ušes že pripravljen prostor za uporabo očal. Po želji lahko ta prostor tudi malenkostno prilagodmo. Lp, Boris Kompare Letos sem začela vozit z očali, in morem rečt, da me pri 701-x čist nič ne moti ne pritisk na senca, ne za ušesi. Tko da je super. Zaenkrat edina resnično moteča stvar je spraskan vizir na robovih od pin locka po enem dobrem letu uporabe in natrgana gumica zgoraj, zaradi česa se vizir težje zapira, ampak to gre itak konec sezone na popravilo. cvetkamarjetka 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Drago21 Objavljeno Oktober 20, 2009 Deli Objavljeno Oktober 20, 2009 Imam N103 z vgrajenim BasicKit2. Katero PMR postajo naj nabavim, da jo bom samo vključil in bo zadeva delovala? Rabim za povezavo med dvema voziloma. Kabel bo treba verjetno nabaviti posebej, nebi pa rad kupil original Nolanovega, saj je drag, kot da je iz zlata. Ima mogoče kdo podatek o vezavi konektorjev? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kompi Objavljeno Oktober 21, 2009 Deli Objavljeno Oktober 21, 2009 Imam N103 z vgrajenim BasicKit2. Katero PMR postajo naj nabavim, da jo bom samo vključil in bo zadeva delovala? Rabim za povezavo med dvema voziloma. Kabel bo treba verjetno nabaviti posebej, nebi pa rad kupil original Nolanovega, saj je drag, kot da je iz zlata. Ima mogoče kdo podatek o vezavi konektorjev? Čelado N103 z vgrajenim Basic Kitom2 lahko z ustreznim povezovalnbim kablom enostavno povežeš na različne PMR postaje (komunikacija motor-motor). Tabelo kompatibilnih postaj lahko najdeš tukaj. Originalni povezovalni kabli so preizkušeni, zagotavljajo visok kakovostni nivo prenosa zvoka in so opremljeni z obveznim gumbom „push-to-talk“. Tudi zato ti toplo priporočam, da žrtvuješ 39,-EUR in uporabiš originalni povezovalni kabel. Na ta način si boš zagotovil ustrezen nivo kakovosti prenosa zvoka, poleg tega pa se boš izognil morebitnim poškodbam sistema ter radijske postaje, do katerih lahko pride zaradi napačne vezave. Lp, Boris Kompare Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ZdenkoK Objavljeno Oktober 21, 2009 Deli Objavljeno Oktober 21, 2009 Pozdravljen Kompi! Prihodnjo sezono moram menjati čelado (sedanja N84 je malo podrsana ), na uč mi je nova N85 zelo všeč, me pa zanima kako je z NCOM sistemom. V sedanji N84 sem imel basic kit + intercom kit s katerim sem zelo zadovoljen, moti me edino način priklopa kabla, saj se zadeva prevečkrat "pregiba" in posledično izgubi stik.Sicer do sedaj basic kit brez težav vedno zamenjali v COMPACO . Kolikor vidim intercom kit paše v N85, kako z je z basic kitom in kakšna je razlika med basic kit in basic kit 2. Ali sta namenjena samo različnim modelom čelad ali je razlika v čem drugem (način priklopa, stereo,...)? Sicer mi je všečna tudi X-701 ncom ampak to je pa že mal velik € vseskupaj (2xčelada+ncom x ) Hvala in lp, Z Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kompi Objavljeno Oktober 21, 2009 Deli Objavljeno Oktober 21, 2009 Pozdravljen Kompi! Prihodnjo sezono moram menjati čelado (sedanja N84 je malo podrsana ), na uč mi je nova N85 zelo všeč, me pa zanima kako je z NCOM sistemom. V sedanji N84 sem imel basic kit + intercom kit s katerim sem zelo zadovoljen, moti me edino način priklopa kabla, saj se zadeva prevečkrat "pregiba" in posledično izgubi stik.Sicer do sedaj basic kit brez težav vedno zamenjali v COMPACO . Kolikor vidim intercom kit paše v N85, kako z je z basic kitom in kakšna je razlika med basic kit in basic kit 2. Ali sta namenjena samo različnim modelom čelad ali je razlika v čem drugem (način priklopa, stereo,...)? Sicer mi je všečna tudi X-701 ncom ampak to je pa že mal velik € vseskupaj (2xčelada+ncom x ) Hvala in lp, Z V čelado N85 bo potrebno vgraditi nov Basic Kit2 (Basic Kit za čelado N84 žal ne bo ustrezal), Intercom Kit pa se le prestavi iz prejšnje čelade. Za razliko od prve izvedbe Basic Kita, je posodobljena verzija Basic Kita2 nadgrajena s stereo prenosom zvoka v slušalke in s poenostavljeno vgradnjo v čelado, konektorji pa niso več na priključnem kablu, temveč so sedaj nameščeni na obrobo čelade (ni več “pregibanja” kabla). Lp, Boris Kompare Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ZdenkoK Objavljeno Oktober 21, 2009 Deli Objavljeno Oktober 21, 2009 Kompi ! Najlepša hvala za odgovor. Takoj ko boste imeli na voljo testne N85 se oglasim, sprobam in če bo vsaj tako dobra kot predhodnica jo zagotovo kupim Lp, Z Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se