Scorp Objavljeno September 4, 2009 Opozori Objavljeno September 4, 2009 Lp! Mam 2t kitajca, use je blo vredi do 2000km prevoženh, problem je v tem da ko je mrzu gre brez blokad 65-70 ko je pa vroč pa ne potegne v "HRIBČEK" kaj šele v hrib (ko je segret max 50km/h) pol ko se ustaviš na križišču pa hočeš spet spelat ga z prstmi na nogah zadržiš, da ne govorimo o vetru mal sapica pihne takoj pade na 40 ...itd Zdej me pa zanima ka bi lohk blo narobe mogoče valčki(4,5g org. zdej mam 4g), mogoče lamele na sklopki, fedre menjane (povratne bela polinijeva, fedrčki rumeni), mogoče cilinder, mam namen 70 cc kupit sam nebom zdej kit kupoval dokler to ne zrihtam pol če bi bil mogoče jermen (js sm kupu polini jermen iz kevlarja sam je širok sam ga dau gor pa ne gre nikamor, nek sm pa brau da morš pol dat lažje valčke not, je to res?)... Kar me pa njebol moti je pa lukna, tam nekje do 40 vleče vredu ko more (če sploh speleš ko je vroč) pol pa počasi naprej sploh morš met srečo da pride čez ker če ja mal vetra pa tak klanček da ge s prostim očesom ne vidiš ga ne spraviš čez 40, še stara mama me z biciklom šišne.! Dejte pomagat ker ga bom enkrat s fleksom razrezu :angry: :angry:
fico182 Objavljeno September 5, 2009 Opozori Objavljeno September 5, 2009 Čim prej si daj cilinder kit not ker kitajske mašine niso nekam hvale vredne Scorp 1
Scorp Objavljeno September 7, 2009 Avtor Opozori Objavljeno September 7, 2009 Čim prej si daj cilinder kit not ker kitajske mašine niso nekam hvale vredne Ja sej vem da so sranje te rižotarji sam kaj češ dinarja pa tud serjem. Prosim a še ma kdo kako rešitev tega problema?
Hornet Objavljeno September 7, 2009 Opozori Objavljeno September 7, 2009 Rešitev naboljša: prodaj kitajca, dodaj malo in kupi nekaj preverjenega, Piaggo, Gilera, Aprilia, Peugeot,.. mojamiska in ninjaxx 1 1
weedboy Objavljeno Oktober 20, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2009 ma ja valda kaj boš to prodaju če si ga kupu ga imej s prodajo boš naredu zgubo da bi kupu evropejčka boš plaču 3krat več za pa zgubu še več keša za mogoče mal več užitka... jest mam oba in aerox in kitajca natančneje peugeot V-click in to 4T ker me pač zanima tunanje 4t 50cc aerox pa sem dobil za darilo bomo vidl če je res kar pravijo kater motor bo šel prvi na servis in pri kolk kilometrih bom pa vidu na lastne oči ker folk kr neki govori s kitajcom v osnovi nisem mel nobenih problemov zdej mam gor 80ccm in sem prezadovoljen Aerox je še nov in z njim tut še ni nič narobe saj je nov ko pa narediva prvi servis bo tut tam kaj predelanega 100% Ni fora da se s skuterom furaš fora je da ga šraufaš vsaj meni je to najbolj zanimivo...
trojan69 Objavljeno Oktober 20, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2009 Problem je tuki predvsem v slabih materialih tehle kitajcev. Kar poseldično rezultira v nočno moro pri šravfanju. Poleg tega deli tud niso zastonj.... Kolker gledam po forumu minimalno enkrat mesečno (al raje 2 do 3krat) zasledim kakšno temo o težavah z temi kitajci. Pa naj bodo ATV-ji, skuterji al pa kakšne manjše kubature )ponavad fake krosi pa supermototi.
Jernej125ccm Objavljeno Oktober 20, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2009 Moj predlog je tak: pusti žongzjongkuracpjonga v kotu, registriraj Tomosa ter se vozi na kvalitetnem Slovenskem motorju. Če imaš APN ali BT ali ATX se jih da lepo poštimat, da ti letijo tudi 90 km/h. Nič več 10 km/h v hrib, nič več kurcanja čez skuter nič več dragih delov( za Tomos je vse od 5-20€ max ). Odločitev je tvoja! :grim
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se