Skoči na vsebino

problemi z elektroniko


weedboy

Priporočene objave

imam agregat GY-6 za katerega sem kupil športni cdi BGM pro d0 9000 vrt ko sem zadevo priklopil mi je skurlo 10A varovalko šel sem v conrad po novo

zakaj se to dogaja, kje sem napravil napako zakaj skuri varovalko??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imam agregat GY-6 za katerega sem kupil športni cdi BGM pro d0 9000 vrt ko sem zadevo priklopil mi je skurlo 10A varovalko šel sem v conrad po novo

zakaj se to dogaja, kje sem napravil napako zakaj skuri varovalko??

Jaz se v visoko napetost dosti nespoznam imam sam agregat dela 100%-no sicer pa ven, da na agregatu nemoreš kar tako menjat motorja že zaradi krmiljenja še posebno obrate NESMEŠ povečat kajti motor si sam nastavlja obrate med delovanjen in to zaradi konstantne napetosti(več porabnikov več da gasa)tako da obrati ostanejo nespremenjeni in to že zaradi HERCA, ki naj bi bil konstanten in mora biti pri napetosti 220V/50 Hercov.

Ne se jezit, ker sam vem da to ni preveč strokovno napisano, do neke mere pa sigurno drži.Moje področje je šibki enosmerni tok od 12V-24V in ne jakostni izmenični tok !! :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

motor je bil 50cc pa sem menjal cilinder in pridobil veliko (80ccm) sedaj ima več obratov kasneje sem dodal malossi-jev multivar in racing 24 fergazer še več obratov s tem športnim cdi-jem naj bi z omenjenim set-up-om seveda pridobil še nekaj na obratih ker mi je skurilo varovalko 10A in kasneje tudi 15A se ne upam več igrat oziroma nekaj nisem storil prav

od kje pa tebi 220V saj motor proizvaja le 12V enosmrni tok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

motor je bil 50cc pa sem menjal cilinder in pridobil veliko (80ccm) sedaj ima več obratov kasneje sem dodal malossi-jev multivar in racing 24 fergazer še več obratov s tem športnim cdi-jem naj bi z omenjenim set-up-om seveda pridobil še nekaj na obratih ker mi je skurilo varovalko 10A in kasneje tudi 15A se ne upam več igrat oziroma nekaj nisem storil prav

od kje pa tebi 220V saj motor proizvaja le 12V enosmrni tok

Pač oprosti zame je agregat ponavadi motor,ki proizvaja elektriko.Na skutrerju pa je kvečem mašinca jaz še na mojemu z 173 Ps rečem mašina in ne agregat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!