Skoči na vsebino

nakup 125ccm krosa


Neix

Priporočene objave

Se opravičujem za odpiranje nove teme, prvi dan sem gor tk da..

No pač zanima me kje naj kupim krosa , priporoča kdo kako trgovino? Zanimam se pa za Kawasaki kx125 al pa kako yamaho. aL pa kakšna spletna stran ..(avto.net sem pregledo in ga tut vsak dan) Drugače mam na razpolago 2000 € . tk da kr povejte prosim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se opravičujem za odpiranje nove teme, prvi dan sem gor tk da..

No pač zanima me kje naj kupim krosa , priporoča kdo kako trgovino? Zanimam se pa za Kawasaki kx125 al pa kako yamaho. aL pa kakšna spletna stran ..(avto.net sem pregledo in ga tut vsak dan) Drugače mam na razpolago 2000 € . tk da kr povejte prosim

2 taktni 125 crossi od Honde se ne izdelujejo ze od 07 naprej. ( 07 zadnje leto :wub::wub: ). Drugace ti pa priporocam karkoli iz Japonske. Verjetno kaksna Yamaha YZ ki je zelo nezahteven motor ( za ta rang ). Drugace pa tudi Husqvarne TC 125 so zelo zelo ugodne in dobis resnicno dober motor. KTM SX 125 je super moped, samo je kurac, ker je KTM. :) Aja ... za Husqvarno imas zdej ena 6-7 novih servisov ( Motor Jet, TMR, vsi BMW servisi .... ) pa tudi cena delov je padla ze skoraj pod ceno delov za Japonce, ki mislim da veljajo za najcenejse. ( govorimo o 2 takt motorjih ). Drugace pa si se vedno lahko kupis 250 4 takt in si na istem skoraj, vendar bos nekaj vec denarja dal, ker 4 takti se zmeraj drzijo ceno. Ampak bos pa cenejse dobil novejsi letnik CRF kot novejsi letnik CR.

2 taktni 125 crossi od Honde se ne izdelujejo ze od 07 naprej. ( 07 zadnje leto :wub::wub: ). Drugace ti pa priporocam karkoli iz Japonske. Verjetno kaksna Yamaha YZ ki je zelo nezahteven motor ( za ta rang ). Drugace pa tudi Husqvarne TC 125 so zelo zelo ugodne in dobis resnicno dober motor. KTM SX 125 je super moped, samo je kurac, ker je KTM. :) Aja ... za Husqvarno imas zdej ena 6-7 novih servisov ( Motor Jet, TMR, vsi BMW servisi .... ) pa tudi cena delov je padla ze skoraj pod ceno delov za Japonce, ki mislim da veljajo za najcenejse. ( govorimo o 2 takt motorjih ). Drugace pa si se vedno lahko kupis 250 4 takt in si na istem skoraj, vendar bos nekaj vec denarja dal, ker 4 takti se zmeraj drzijo ceno. Ampak bos pa cenejse dobil novejsi letnik CRF kot novejsi letnik CR.

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3179748

S temu nemores sfalit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predlagam ti da, kupiš kakšno Hondo CR 125. Tudi starejši letniki pridejo v poštev (samo pod 98 ne jit). Če kupiš malo starejšo plačaš manj, z razliko v ceni pa pokriješ stroške menjave, bata in drugih zadev. Lahko pa pogledaš za kakšno Yamaho YZ 125. Na tvojem mestu bi se izognil KTM in Husqvarna, saj te bo ob nakupu rezervnih delov zadela kap.

Ko kupuješ ti predlagam, da ne kupiš motorja od kakšnega izmed tekmovalcev, saj so te najbolj zgonjene. Pametno se je pozanimati, če je že menjal bat, kdaj ga je in koliko ur vožnje ima za sabo motor.

P.S: Če slučajno potrebuješ škornje in imaš nogo 40 (kar je malovrjetno) mi piši ZS.:whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tele huse so zelo vredu motorji. Problem je edino pri ceni in ceni rezervnih delov, kjer sodijo v sam vrh. Drugače pa je baje res super motor.

Od kar je prodajo prevzel BMW je cena rezervnih delov padla za 20%. Komplet bat set je 110€ kot pri Hondi CR 125. :) Tako, da ne zavajaj.

Honda CR 125 je tudi stroj, sem imel supemota in trže use :D Zdej naprej se bos sam moral odlocit. 4 takt 125 cross od znanega proizvajalca ne obstaja ( edino kitajci )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predlagam ti da, kupiš kakšno Hondo CR 125. Tudi starejši letniki pridejo v poštev (samo pod 98 ne jit). Če kupiš malo starejšo plačaš manj, z razliko v ceni pa pokriješ stroške menjave, bata in drugih zadev. Lahko pa pogledaš za kakšno Yamaho YZ 125. Na tvojem mestu bi se izognil KTM in Husqvarna, saj te bo ob nakupu rezervnih delov zadela kap.

Ko kupuješ ti predlagam, da ne kupiš motorja od kakšnega izmed tekmovalcev, saj so te najbolj zgonjene. Pametno se je pozanimati, če je že menjal bat, kdaj ga je in koliko ur vožnje ima za sabo motor.

P.S: Če slučajno potrebuješ škornje in imaš nogo 40 (kar je malovrjetno) mi piši ZS.:whistle:

In se tukaj bi pripomnil, da ne zavajjte spet. Cena za 2 taktne Husqvarne je ze dolgo nizja od KTMovih delov. In tudi motorji, ki jih vozijo tekmovalci imajo opravljene ne samo redne servise, ampak so servisi delani na vsakih par ur, motor je mazan z najboljsimi mazili in olji in servisiran je kompletno. Vse je menjano po pravilih. Taki motorji so zelo vredu. Razen ce kupis na koncu sezone in ni narejena generalna. ( kar pa ponavadi je )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

SaM neki , vellik ste mi že povedli zdej pa me še zanima katera trgovina , kraj..drgač js se nahajam Koroška-Slovenj gradec pa še neki mi lahko poveste razliko med 2T in 4T ker sem zdaj čisto zmeden. Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Od kar je prodajo prevzel BMW je cena rezervnih delov padla za 20%. Komplet bat set je 110€ kot pri Hondi CR 125. :) Tako, da ne zavajaj.

Honda CR 125 je tudi stroj, sem imel supemota in trže use :D Zdej naprej se bos sam moral odlocit. 4 takt 125 cross od znanega proizvajalca ne obstaja ( edino kitajci )

težko verjamm, da so sami prodajalci znižali ceno in to za KAR 20%.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Budacki. Vozil sem motokros in vem kako to gre. Vsak resnejši tekmovalec ima dva motorja: enega za trening in drugega za tekme. Tisti za trening ni tako vzdrževan (logično), tisti za tekme pa je še dodatno "nafrizeran". Tekmovalnemu se menjava bat na 1 do 2 dirki in redko kateri tekmovalec ima tekmovalni motor za več kot dve sezoni, nakar ga seveda prodajo. Zato odsvetujem nakup takega motorja, ker vem, da se jih priganja do konca.

Glede delov. Evropski motorji so dražji od japonskih to je dejstvo. In tudi rezervni deli so dražji evropski. Sej je isto kot pri ostalih motorjih če primerjamo Evropa-Azija. Ducati stane 20.000€ Yamaha R1 12.000€ (govorim na pamet), če ti pade Ducati samo iz tačke na tla je to takoj 300€ če pa se ti to zgodi z Yamaho pa je 150-200€. Pač evropske stvari so drgažje in tuki se pogovor o tem zaključi.

Neix, glede 2T in 4T pa sem ti odgovoril na ZS. 2T in 4T (iste kubature) imata različno moč, 2T razvije večjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Budacki. Vozil sem motokros in vem kako to gre. Vsak resnejši tekmovalec ima dva motorja: enega za trening in drugega za tekme. Tisti za trening ni tako vzdrževan (logično), tisti za tekme pa je še dodatno "nafrizeran". Tekmovalnemu se menjava bat na 1 do 2 dirki in redko kateri tekmovalec ima tekmovalni motor za več kot dve sezoni, nakar ga seveda prodajo. Zato odsvetujem nakup takega motorja, ker vem, da se jih priganja do konca.

Glede delov. Evropski motorji so dražji od japonskih to je dejstvo. In tudi rezervni deli so dražji evropski. Sej je isto kot pri ostalih motorjih če primerjamo Evropa-Azija. Ducati stane 20.000€ Yamaha R1 12.000€ (govorim na pamet), če ti pade Ducati samo iz tačke na tla je to takoj 300€ če pa se ti to zgodi z Yamaho pa je 150-200€. Pač evropske stvari so drgažje in tuki se pogovor o tem zaključi.

Neix, glede 2T in 4T pa sem ti odgovoril na ZS. 2T in 4T (iste kubature) imata različno moč, 2T razvije večjo.

Ti si vozu motocross? Drzavno al amater? In ja ... rekel si dirkalni motor. Trening =/= dirka ;) Sicer pa je to vse relativno in odvisno od posameznika. Glede cen sem ti dal primerjavo med bat setom za Hondo in Husqvarno, ker sem kupoval oba vec×, tako da vem. Tudi za druge japonce vem, da je bat+sornik+obrocek kak € cez 100. Cene so padle in se posebi 2 taktom. Tukaj NIMAS kaj! Skoda govorit v prazno. Razen ce imas se ti kaj konkretnega, kar bo mojo trditev zanikalo. Da neebomo samo brezveze nabijal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vozil sem amamatersko sem se pa udeležil tudi nekaj dirk za državno prvenstvo. Glede cen pa sem preričan, da prideš ceneje skozi z japonskim motorjem (pa ne samo glede bata, tudi drugih rezervnih delov). Nimam se namena pregovarjati s tabo kaj je dražje in kaj ni, jaz lahko povem samo moje izkušnje izpred parih let. Vsekakor pa bi na njegovem mestu kupil japonca.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vozil sem amamatersko sem se pa udeležil tudi nekaj dirk za državno prvenstvo. Glede cen pa sem preričan, da prideš ceneje skozi z japonskim motorjem (pa ne samo glede bata, tudi drugih rezervnih delov). Nimam se namena pregovarjati s tabo kaj je dražje in kaj ni, jaz lahko povem samo moje izkušnje izpred parih let. Vsekakor pa bi na njegovem mestu kupil japonca.

Tukaj se popolnoma strinjam. Pomemben podatek imas oznacen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!