bajkr88 Objavljeno Oktober 25, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2009 a ma kdo kašne izkušnje s hondo civic, letnik tm okol 98-2000, motor 1.4.. me zanima če to sploh kam gre, pa če se dost kvar oz. kašno mnenje o tem avtu nasplošno. tnx mopedist5 1
RHonda Objavljeno Oktober 25, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2009 Tko je. Model 1.4 bingo ne gre res nikamor, lahko pa mu montiras tesnilo glave od 1.4IS in pridobis nekaj konjev. Koncna hitrost od bingo je 160. Model 1.4IS je malo mocnejsi, vendar tudi ni dirkalnik. Ima pa majhno porabo. Jest bi zelo svetoval model 1.5 LSI vtec, ki ma 115 konj, resda je malo drazji ampak mas dosti vec od avta. Pol so se modeli vti katere verjetno ne isces. Kvaliteta je pri vseh masinah zelo dobra. Ce dobis lepo tako hondo, ne bos zgresil, saj napram drugima avtom nima previsoke cene. Veskakor se ozri se po 5. generaciji letnik 92-95, predvsem sedan dobis kar nekaj lepih. mopedist5, bajkr88 in Ales87 1 2
RHonda Objavljeno Oktober 25, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2009 TEST Med drugim bos zasledil, da ima 1.5 motor najmanjso porabo med vsemi, je pa zelo poskocen, tko da ti priporocam !!! mopedist5 1
bajkr88 Objavljeno Oktober 25, 2009 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 25, 2009 TEST Med drugim bos zasledil, da ima 1.5 motor najmanjso porabo med vsemi, je pa zelo poskocen, tko da ti priporocam !!! jah.. sm 1.5 so skor vsi sedan na avtonetu.. te mi niso všeč. 1.6 vti so pa okol 4 000€, stari 14 let pa čez 200K kilometou.. mal visoka cena če mene prašaš. uni 1.4 so pa res mal švoh pol ja... zdej gledam že megane coupe 1.6, 00 letnik, dost pocen lol mopedist5 1
ProdriveR Objavljeno Oktober 25, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2009 Ce uzames 1.4is (90KM),gre cist uredu. Drgac pa ce avta res ni mel en ibr trot pred tabo,bi masine mogle delat brez kakrsnih koli problemov Jest mam VTI-ja z 250 000km,pa zaenkrat nimam nobenih pripomb -okej,razn pri registraciji mopedist5 1
thumper Objavljeno Oktober 25, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2009 kolega za punco kupil bingo - nizka registracija, nekih 7e za tesnilo za loputo ( spotoma še loputo očistiš ) , iz 75 na 90 konjev... poraba plina 8lit/100km.. mopedist5 1
bajkr88 Objavljeno Oktober 25, 2009 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 25, 2009 Ce uzames 1.4is (90KM),gre cist uredu. Drgac pa ce avta res ni mel en ibr trot pred tabo,bi masine mogle delat brez kakrsnih koli problemov Jest mam VTI-ja z 250 000km,pa zaenkrat nimam nobenih pripomb -okej,razn pri registraciji ja verjamem.. sj js mam cliota z 210 km pa tud laufa, sam plini na tehničnem jebejo heee. drgač pa ja.. če je avto lepo vožen, pol kilometri mogoče res niso tak problem.. sm ponavad če menjaš avto gledaš na to da ne greš iz slabega še na slabše an a ti pa kr VTI praviš.. :evilgrin: dobr tu mopedist5 1
Ales87 Objavljeno November 3, 2009 Opozori Objavljeno November 3, 2009 Motor 1.4 je že zadosti še posebaj če menjaš omejeno tesnilo.Poraba pri meni ne presega 7,5/100 km pa ga lahko španam kolikor hočem.Hitros po avtocesti je bila 190km/h v 4 brzini kakor hitro pa boš dal v 5 brezino pa bo hitrost padla ker nim zadosti moči. Pri tej hondah samo tankaš in delaš servise ostalo se enostavno nič ne kvari razen, če ga zlamleš. Raje kupi hondo civic kot pa kakšnega Renaulta!! Lp, Aleš mopedist5 in bajkr88 2
ferek Objavljeno November 3, 2009 Opozori Objavljeno November 3, 2009 Motor 1.4 je že zadosti še posebaj če menjaš omejeno tesnilo. Raje kupi hondo civic kot pa kakšnega Renaulta!! Imel Bingota 96 letnik - marec, 1 pošiljko ki je takrat prišla v slo... Oče je kupil novega, potem sem ga vozil jaz vse do leta 2007! Tudi blokado (tesnilo) smo dali stran, a se ne dobi celih 90 KS kot pri IS verziji ampak cca 87. IS ima še eno spremembo na elektroniki. Z avtom smo v vseh teh letih naredili 157000 km SEVEDA BREZ okvar, samo redni servisi, vedno pri seliču. Servisi so bili DOKAJ poceni: mali od 25 do 35000 SIT, VELIKI na 100000 pa okoli 70000... Avto sem prodal z original, prvim auspufom, prvimi bremzploščicami spredaj in zadaj, skratka do teh km ni bilo menjano NIČ (razen nekaj pločevine pri "bližnjih srečanjih") Poraba (cel tank) pri max tiščanju na AC, namenoma izmerjana, je bila 7,8...pri res lagodni vožnji najmanjša izmerjena pa 5,5. Za vzdrževanje res poceni in vzdržljiv avtomobil... in res doseže preko 190 km/h - v 4. prestavi! Je pa res... najboljša varianta je vseeno 1,5 vtec. bajkr88 in Ales87 2
Ales87 Objavljeno November 3, 2009 Opozori Objavljeno November 3, 2009 Se strinjam z zgoraj napisanim postom! Lp, Aleš
m1ha Objavljeno November 17, 2009 Opozori Objavljeno November 17, 2009 Imel Bingota 96 letnik - marec, 1 pošiljko ki je takrat prišla v slo... Oče je kupil novega, potem sem ga vozil jaz vse do leta 2007! Tudi blokado (tesnilo) smo dali stran, a se ne dobi celih 90 KS kot pri IS verziji ampak cca 87. IS ima še eno spremembo na elektroniki. Z avtom smo v vseh teh letih naredili 157000 km SEVEDA BREZ okvar, samo redni servisi, vedno pri seliču. Servisi so bili DOKAJ poceni: mali od 25 do 35000 SIT, VELIKI na 100000 pa okoli 70000... Avto sem prodal z original, prvim auspufom, prvimi bremzploščicami spredaj in zadaj, skratka do teh km ni bilo menjano NIČ (razen nekaj pločevine pri "bližnjih srečanjih") Poraba (cel tank) pri max tiščanju na AC, namenoma izmerjana, je bila 7,8...pri res lagodni vožnji najmanjša izmerjena pa 5,5. Za vzdrževanje res poceni in vzdržljiv avtomobil... in res doseže preko 190 km/h - v 4. prestavi! Je pa res... najboljša varianta je vseeno 1,5 vtec. Ne govori o ful tiščanju če si z enimi ploščicami naredil 157000 km!! bajkr88 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se