Skoči na vsebino

DT50 sm blokade (letnik 09)


lrade

Priporočene objave

no enih 147 če sem čist natančen.. je bil pa fejst veter v hrbet graba pa še zavetrje trance_40_thumbup.gif

hehe jas pa mojo rs komaj tišim 115 če je res grapa pa veter pomagatrance_39_thumbdown.gif

preselimo se v 50,75,80 javite se temo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem tu vzel narazn pa je ni tu not... Ki pa je pol v avspuhu? 1758928814014dt50ximage.jpg

Poglej, Ko boš avspuh vzel narazen luknja nebo tako velika, kot je zunanji premer izpušne cevi. Ta šalčka, ki jo vidiš, ima manjšo luknjico. In to šalčko je treba izbiti,izrezati oziroma kakorkoli že odstraniti. Potem boš opazil, da ti gre iz izpušne cevi, tam med prvim in drugim zavojem manjša cevka, ki je nato povezana z gumijasto cevko, ki je povezana z jekleno škatlico. Jaz sem to cevko (takoj pri izpušni cevi) odrezal, luknjo zavaril, luknjo na kovinski škatlici pa sem zalepil. Marsikdo te majhne cevčice tudi ne odreže tako da to ni tako nujna zadeva. (je pa povezano z airboxom in tako ti motor ne dobi toliko hladnega zraka kar ni tok fino kot če ga).

Potem imaš pod sedežem, tam ko ima okvir nekaj podobnega kot ročaj(10 cm od rezervoarja proti zadnjemu sedežu) neko plastično cev,ukrivljeno podkotom 90 stopinj. Ko jo boš odstranil boš dobil lepši zvok in več hladnejšega zraka v motor, odstraniš jo pa z enostavnim potegom =P.

In še elektronska blokada ki vsi pravijo da je ni. Le kaj drugega pa ti motor blokira natanko na 8 000 rpm? Možno da se temu ne reče elektronska blokada ampak vem da je serviser meni ˝premaknil elektriko za eno naprej˝...tudi sanja se mi ne kaj je naredil ampak se mi zdi da nima to nikakršne veze z VRTANJEM V CDI ENOTO, kar močno odsvetujem če želiš da ti vsa elektronka na motorju še normalno deluje. V uplinjaču˝frgazerju˝ ni nobene blokade ampak imaš manjše dize. Dizo zamenaj z večjo, če se ne motim sem imel jaz 110 in razlika bo očitna. To bo najbolj poceni kar lahko storiš.

Za dodatne informacije pa mi lahko pišeš na PM in ti tam dam telefonsko številko.

Če te zanima še kaj, kar vprašaj!

pa ne pozabi zamenjati sprednjega zobnika z večjim!! 13-14 zob

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poglej, Ko boš avspuh vzel narazen luknja nebo tako velika, kot je zunanji premer izpušne cevi. Ta šalčka, ki jo vidiš, ima manjšo luknjico. In to šalčko je treba izbiti,izrezati oziroma kakorkoli že odstraniti. Potem boš opazil, da ti gre iz izpušne cevi, tam med prvim in drugim zavojem manjša cevka, ki je nato povezana z gumijasto cevko, ki je povezana z jekleno škatlico. Jaz sem to cevko (takoj pri izpušni cevi) odrezal, luknjo zavaril, luknjo na kovinski škatlici pa sem zalepil. Marsikdo te majhne cevčice tudi ne odreže tako da to ni tako nujna zadeva. (je pa povezano z airboxom in tako ti motor ne dobi toliko hladnega zraka kar ni tok fino kot če ga).

Potem imaš pod sedežem, tam ko ima okvir nekaj podobnega kot ročaj(10 cm od rezervoarja proti zadnjemu sedežu) neko plastično cev,ukrivljeno podkotom 90 stopinj. Ko jo boš odstranil boš dobil lepši zvok in več hladnejšega zraka v motor, odstraniš jo pa z enostavnim potegom =P.

In še elektronska blokada ki vsi pravijo da je ni. Le kaj drugega pa ti motor blokira natanko na 8 000 rpm? Možno da se temu ne reče elektronska blokada ampak vem da je serviser meni ˝premaknil elektriko za eno naprej˝...tudi sanja se mi ne kaj je naredil ampak se mi zdi da nima to nikakršne veze z VRTANJEM V CDI ENOTO, kar močno odsvetujem če želiš da ti vsa elektronka na motorju še normalno deluje. V uplinjaču˝frgazerju˝ ni nobene blokade ampak imaš manjše dize. Dizo zamenaj z večjo, če se ne motim sem imel jaz 110 in razlika bo očitna. To bo najbolj poceni kar lahko storiš.

Za dodatne informacije pa mi lahko pišeš na PM in ti tam dam telefonsko številko.

Če te zanima še kaj, kar vprašaj!

pa ne pozabi zamenjati sprednjega zobnika z večjim!! 13-14 zob

res da še nikoli nisem bil pri odstranjevanju blokad pri dt...samo kaj pa ga drži do 8000rpm pa je majhna diza....zakaj pa ko ga na mestu dolgo tišiš pride do 12000rpm(vsaj rs pa tzr)?ali na dt tudi?pa ne tako da bi malo tišal pa spustil...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Poglej, Ko boš avspuh vzel narazen luknja nebo tako velika, kot je zunanji premer izpušne cevi. Ta šalčka, ki jo vidiš, ima manjšo luknjico. In to šalčko je treba izbiti,izrezati oziroma kakorkoli že odstraniti. Potem boš opazil, da ti gre iz izpušne cevi, tam med prvim in drugim zavojem manjša cevka, ki je nato povezana z gumijasto cevko, ki je povezana z jekleno škatlico. Jaz sem to cevko (takoj pri izpušni cevi) odrezal, luknjo zavaril, luknjo na kovinski škatlici pa sem zalepil. Marsikdo te majhne cevčice tudi ne odreže tako da to ni tako nujna zadeva. (je pa povezano z airboxom in tako ti motor ne dobi toliko hladnega zraka kar ni tok fino kot če ga).

Potem imaš pod sedežem, tam ko ima okvir nekaj podobnega kot ročaj(10 cm od rezervoarja proti zadnjemu sedežu) neko plastično cev,ukrivljeno podkotom 90 stopinj. Ko jo boš odstranil boš dobil lepši zvok in več hladnejšega zraka v motor, odstraniš jo pa z enostavnim potegom =P.

In še elektronska blokada ki vsi pravijo da je ni. Le kaj drugega pa ti motor blokira natanko na 8 000 rpm? Možno da se temu ne reče elektronska blokada ampak vem da je serviser meni ˝premaknil elektriko za eno naprej˝...tudi sanja se mi ne kaj je naredil ampak se mi zdi da nima to nikakršne veze z VRTANJEM V CDI ENOTO, kar močno odsvetujem če želiš da ti vsa elektronka na motorju še normalno deluje. V uplinjaču˝frgazerju˝ ni nobene blokade ampak imaš manjše dize. Dizo zamenaj z večjo, če se ne motim sem imel jaz 110 in razlika bo očitna. To bo najbolj poceni kar lahko storiš.

Za dodatne informacije pa mi lahko pišeš na PM in ti tam dam telefonsko številko.

Če te zanima še kaj, kar vprašaj!

pa ne pozabi zamenjati sprednjega zobnika z večjim!! 13-14 zob

mene pa zanima kje najdem dizo pa kolko kaj pridejo??

hvala za odgovor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!