cervini Objavljeno November 17, 2009 Opozori Objavljeno November 17, 2009 Lep pozdrav! Imam ciaota (piaggio), in mi je šel falit filter. Kupil sem novega, a ne original(ga nisem dobil) zato sem kupil malossi športni filter. Ko sem ga probal zamenjati sem ugotovil da ne gre gor(ima preveliko luknjo) in zato se ga ne da zatisniti. Karburator je dellorto 13/13. Zanima me kaj naj naredim. Zraven filtra sem dobil še en vijak, in nevem za kaj je... Zanima me še kaj je diza. Lep pozdrav in hvala za odgovore, Cervini! bajkr88 1
fico182 Objavljeno November 17, 2009 Opozori Objavljeno November 17, 2009 Pozdravljen. filter ti ni šel gor zato ker imaš ti premalo koleno. treba bo menjat koleno na Fergazerju kamor prikljjučiš zračni filter. diza pa je strokovno rečeno glavna sesalna šoba v karburatorju. Za drugo pa nimam odgovora saj nimam izkušenj z takšnimi tipi mopedov xceno in bajkr88 2
cervini Objavljeno November 17, 2009 Avtor Opozori Objavljeno November 17, 2009 Aha, a bi bilo uredu če bi dau samo kakšno podložko al pa gumo okoli kolena karburatorja? Ker čene ne vem kje bi dobil drugo večje koleno... LP
fico182 Objavljeno November 17, 2009 Opozori Objavljeno November 17, 2009 Glej jas bi ti samo to povedal ker nimam izkušenj z športnimi filtri. ta športni filter prodaj ker ti bo z športnim filtrom delalo sledeče: - vleklo ti bo svinjarijo v cilinder in s tem praske = slaba kompresija. - pridobil neboš nič razn porušo razmerje fergazerja ter mašine na sploh. šp filter pride v poštev samo pri 70ccm+ predelavah ko dosegajo do 30 km. - več ti bo žrl in mel mel boš same zajbancije ker maš orginal mašino. Zato ti priporočam da ta filter prodaš dalje, napišeš na cilinder.si da ti iz italije naročijo ta airbox ko ga rabiš ( ne prije več ko 20 €) pa neko gobico za ta orginal zračni filter ki potegne več zraka recimo mallosi red sponge. pa boš mel dosti bolše kot šp filter pa lepo ti bo mašina delala z športno gobico. LP pa ne pozabi da je športni filter za moped najslabša rešitev
fico182 Objavljeno November 17, 2009 Opozori Objavljeno November 17, 2009 PS naredo boš vlko uslugo mašini če boš dal navadnega pa z neko športno gobico ! :glare: xceno 1
andro007 Objavljeno November 17, 2009 Opozori Objavljeno November 17, 2009 Glej jas bi ti samo to povedal ker nimam izkušenj z športnimi filtri. ta športni filter prodaj ker ti bo z športnim filtrom delalo sledeče: - vleklo ti bo svinjarijo v cilinder in s tem praske = slaba kompresija. - pridobil neboš nič razn porušo razmerje fergazerja ter mašine na sploh. šp filter pride v poštev samo pri 70ccm+ predelavah ko dosegajo do 30 km. - več ti bo žrl in mel mel boš same zajbancije ker maš orginal mašino. Zato ti priporočam da ta filter prodaš dalje, napišeš na cilinder.si da ti iz italije naročijo ta airbox ko ga rabiš ( ne prije več ko 20 €) pa neko gobico za ta orginal zračni filter ki potegne več zraka recimo mallosi red sponge. pa boš mel dosti bolše kot šp filter pa lepo ti bo mašina delala z športno gobico. LP pa ne pozabi da je športni filter za moped najslabša rešitev Pa še drlo se ti bo bolj. Če pa boš naročeval pa naroč pr skuteristi raj kr kle bog ve kak dugo boš čaku...
cervini Objavljeno November 18, 2009 Avtor Opozori Objavljeno November 18, 2009 aha no hvala za odgovore.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se