Novak Marko Objavljeno Oktober 20, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2002 Kaj mi bolj priporočate: Hyosung Aquila 250 ali Yamaha XVS250.
Tratnjak Damijan Objavljeno Oktober 20, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2002 Če se ne motim, ima Hyosung en cilinder, Yamaha pa V2 motor. Yamaho sem že peljal, na HYO-ju pa samo sedel. Kaj naj ti rečem. Oba motorčka sta zelo primerna za začetnika, idealno če nameravaš z njim delat izpit. Drugače ti motorje odsvetujem, ker dejansko ne gre nikamor. Super motor te kubikaže je honda 250 mislim da je vfr (4 cilindri) ali pa malo slabši kawa zzr 250 (2 cilindra), če pa vseeno vztrajaš pri teh dveh je Yamaha boljša.
Pervy Objavljeno Oktober 20, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2002 o hyosungu je bilo ze dosti napisano (poglej v iskalec), virago 250 je malo pocasnejsi in sibkejsi pa drazji ima pa "prednost" da je pac yamaha, torej ime. kaj vec pa o tem motorju ne bi vedel, je pa kar nekaj ljudi na forumu ki so ta motor imeli ali ga se imajo pa ti lahko oni vec napisejo o vzdrzljivosti, vzdrzevanju, servisih in podbno. drugace pa je sigurno boljsi zzr 250 ali eliminator 252, tudi o tem smo ze dosti pisali. vprasanje je zakaj bi kupil 250 ker niso dosti cenejsi od tezjih (npr. 500-kubicnih), so pa dosti bolj svoh.
strom Objavljeno Oktober 20, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2002 Če se ne motim, ima Hyosung en cilinder, Yamaha pa V2 motor. Yamaho sem že peljal, na HYO-ju pa samo sedel. Kaj naj ti rečem. Oba motorčka sta zelo primerna za začetnika, idealno če nameravaš z njim delat izpit. Drugače ti motorje odsvetujem, ker dejansko ne gre nikamor. Super motor te kubikaže je honda 250 mislim da je vfr (4 cilindri) ali pa malo slabši kawa zzr 250 (2 cilindra), če pa vseeno vztrajaš pri teh dveh je Yamaha boljša. Si mal v temo brcnu... obe aquile (125 in 250) mata V2 mašino, s tem da že skor zgleda kot tavelik. Zvok ima sevede dvestopetdesetski, ampak kej velik itaq ne morš pričakvat. Črnologar se je pritoževal nad bremzami pr aquili, za dragstarja (XVS)250 pa ne vem. Ampak tista sprednja gumica zgleda prav patetično. Ne vrti se tolk visok kot aquila, pa mislim da ma par koničkov manj. VFR250.... na-a. NSR250 kvečjemu... ampak je cvajtaktar, če me spomin ne vara. VFR je bla najmanjša 400. Kar neki časa nazaj so ble tud VT250. Če hočeš kam dalj pa za komot se pelat, pol res ZZR... če pa že more bit čoper, pa aquila. LP
Black Knight Objavljeno Oktober 20, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2002 Dve leti sem vozil yam XVS 250 ,ker me je zakonodaja prisilila v to.Z motorčkom sem bil kar zadovoljen,saj me je pripeljal v Lendavo,na morje in še marikam vendar res bolj počasi. Edino slabo lastnost,katero sem opazil(poleg moči)so slabe bremze-klasika za večino čoperjev. Sedaj sem nabavil yam XJ600 in se ne vsedem več nazaj na čoperja. Odločitev je tvoja jaz bi ti pa vseeno svetoval yamaho,ker je le yamaha.
Tratnjak Damijan Objavljeno Oktober 20, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2002 Strom, a veš zdaj sem se spomnu,kdo je vozu to hondo, k ti misliš da je ni. Bojan in je pravu, mislim da je bla cbr, da se vrti skori do 18000 obr. in ima tam največjo moč okoli 45 KM. Leti pa tud skori 200. Ko ga prvič kaj slišim,ga bom vprašu. Jaz sem takrat motor sam mal vidu na brzino in se nisem kaj dost razgledavu kaj je.
Brrrm Objavljeno Oktober 21, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2002 Po moje je vseeno, kaj kupiš. Tako ali tako bo to verjetno le za leto ali dve. Še posebej, če boš kupoval rabljeno, bo cena že itak nizka. Samo, ne pričakuj, da boš potem za velik denar prodal naprej.
BINCA Objavljeno Oktober 21, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2002 Če boš mal pogledu po oglasih in primerjal cene motorjev, starih 1-2 let, ti bo vse jasno. Pri Yamahi neboš veliko zgubil pri ceni, in z lahkoto jo boš prodal. Yamaha je sigurno tudi kvalitetnejša, urejena dobava rez.delov, servis na 10k. itd
RAN Objavljeno Oktober 21, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2002 Mal preber kakšne štorije je z svojo Orlico imel Horjo, pa ti bo vse jasno. Imel sem dve sezoni Virago 250 naredil 10 k km pa nobenih problemov. Vžgal i se peljal. Enkrat sem akomulator ispraznil, pa sem bil sam kriv ker sem ključ noter pustil. Ne maram izdelkov, ki so čist fajn, pa boljši kot konkurenčen, edin nekaj detaljov ga matra in to glih takih, da te skoz zajebava in en kup časa in živcev izgubiš po nepotrebnem. Sicer za druge Aquile ne vem, lahko da je Horjo sam smolo imel. 8)
dubi Objavljeno Oktober 21, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2002 Marko, isti problem maš kot jst. Sama sm se na koncu odlocila za Hyosung. Res pa je, kuker je HHV napisal imel velike probleme z njo, ampak od drugih ni slisat kaksnih velikih pritozb. Imaš tud temo odprto glede Hyosung GV 250. Vso sreco pri izbiri. Lp Dubi
Pervy Objavljeno Oktober 21, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2002 Če boš mal pogledu po oglasih in primerjal cene motorjev, starih 1-2 let, ti bo vse jasno. Pri Yamahi neboš veliko zgubil pri ceni, in z lahkoto jo boš prodal. Yamaha je sigurno tudi kvalitetnejša, urejena dobava rez.delov, servis na 10k. itd vse OK ampak glede prodaje brez tezav pa se ne strinjam. za tako ceno kot jo sedaj hocejo imeti za XVS 250 je ne bos prodal ker je z novim zakonom tem motorjem absolutno padla veljava. nekateri jih sicer se bojo kupovali ampak dosti manjk kot do zdaj, tako da nevem kaj bo ko se bodo vsi lastniki navelicali 250 in kupovali vecje. ponudba bo sigurno presegla povprasevanje in takrat bodo cene krepko padle. ze sedaj med npr. EN 500 in XVS 250 ni velike razlike ce kupujes rabljenega.
BINCA Objavljeno Oktober 21, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2002 vse OK ampak glede prodaje brez tezav pa se ne strinjam. EN 500 in XVS 250 ni velike razlike ce kupujes rabljenega. Ni problem prodati, če imaš pravo ceno. Splošno gledano pa Yamahi dosti manj pada cena kot korejcu itd. Ceno pa oblikuje povpraševanje, s tem se strinjam. Zato tudi mala razlika v ceni EN - XVS :wink:
Rocky Objavljeno Oktober 21, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2002 Marko, sam imam Viragota 250 starega dobri dve leti in se mislim od njega poslovit. Odkrito povedano, z njim nisem imel niti eno težavo. Res pa, da je bil vedno moja prva skrb. Da sem ga imel je kriva samo nora odredba zaradi izpita. Imam tudi dodatno opremo (vetrob. steklo, usnjene torbe, naslonjalo za sopotnika. Če si zainteresiran in obljubiš, da boš ostal zvesti član Motosveta dobiš popust. Lep pozdrav izpod vinogradov! ROCKY
moped Objavljeno Oktober 21, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2002 Strom' date=' a veš zdaj sem se spomnu,kdo je vozu to hondo, k ti misliš da je ni. Bojan in je pravu, mislim da je bla cbr, da se vrti skori do 18000 obr. in ima tam največjo moč okoli 45 KM. Leti pa tud skori 200. Ko ga prvič kaj slišim,ga bom vprašu. Jaz sem takrat motor sam mal vidu na brzino in se nisem kaj dost razgledavu kaj je.[/quote'] Ta cbr je bila dvotaktna, in kot konkurenca Kawasakiju KR-1S . Sposojali pa so jo pred časom ( 10-13 leti ) v Elisi.
STARI Objavljeno Oktober 21, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2002 Mal preber kakšne štorije je z svojo Orlico imel Horjo, pa ti bo vse jasno. Imel sem dve sezoni Virago 250 naredil 10 k km pa nobenih problemov. Vžgal i se peljal. Enkrat sem akomulator ispraznil, pa sem bil sam kriv ker sem ključ noter pustil. Ne maram izdelkov, ki so čist fajn, pa boljši kot konkurenčen, edin nekaj detaljov ga matra in to glih takih, da te skoz zajebava in en kup časa in živcev izgubiš po nepotrebnem. Sicer za druge Aquile ne vem, lahko da je Horjo sam smolo imel. 8) Vidiš RAN jaz pa sem imel smolo z Yamaho.Eno leto stara in mi je pri 14000km crkno menjalnik.Drugač pa servisna mreža je za Yamaho absolutno boljša.
mimixtz Objavljeno Oktober 21, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2002 Ravno danes sem bil pri kolegu/serviserju, videl eno Virago 250 v prafaktorjih, treba zamenjat dva zobnika v menjalniku, je rekel, ko sem ga prašal kaj/zakaj/kako.
strom Objavljeno Oktober 21, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2002 Strom, a veš zdaj sem se spomnu,kdo je vozu to hondo, k ti misliš da je ni. Bojan in je pravu, mislim da je bla cbr, da se vrti skori do 18000 obr. in ima tam največjo moč okoli 45 KM. Leti pa tud skori 200. Ko ga prvič kaj slišim,ga bom vprašu. Jaz sem takrat motor sam mal vidu na brzino in se nisem kaj dost razgledavu kaj je. Nejbrz mislis NSR. Še najboljš zgleda od teh športnih zadev. LP
bostov Objavljeno Oktober 22, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2002 Virago XV 250 je vsekakor zelo trpežen motor. Ga imam eno leto(l.97) in do zdaj brez vsakih problemov. Potrebna le menjava olja in oljnega filtra in zadeva veselo šiba naprej. Kar se tiče hitrosti pa ni ravno športnik, za kar pa tudi ni namenjen. S potovalno hitrostjo okrog 100km/h se tudi daleč pride. Končno hitrost pa sem razvil na avtocesti s sopotnikom in na ravnini približno 145 km/h po števcu. Tako da ni ravno počasnež. Lahko ga priganjaš v višjih obratih tudi dalj časa, pa te ne bo izneveril. Skratka, trpežnež da mu ni para. Agregat dovolj zmogljiv pa tudi navora je za tako mašino ravno prav. Poraba goriva smešna, okrog 2-2,5 l/100km. Edina hiba mogoče menjalnik, ki je malo trd, predvsem težko najdeš prosti tek motorja. Lahko vodljiv in ekonomičen motor. Nizka zavarovalna premija.Rezervni deli se tudi dobijo brez težav.
Speedo Objavljeno Oktober 22, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2002 Virago XV 250 je vsekakor zelo trpežen motor. Ga imam eno leto(l.97) in do zdaj brez vsakih problemov. Potrebna le menjava olja in oljnega filtra in zadeva veselo šiba naprej. Kar se tiče hitrosti pa ni ravno športnik, za kar pa tudi ni namenjen. S potovalno hitrostjo okrog 100km/h se tudi daleč pride. Končno hitrost pa sem razvil na avtocesti s sopotnikom in na ravnini približno 145 km/h po števcu. Tako da ni ravno počasnež. Lahko ga priganjaš v višjih obratih tudi dalj časa, pa te ne bo izneveril. Skratka, trpežnež da mu ni para. Agregat dovolj zmogljiv pa tudi navora je za tako mašino ravno prav. Poraba goriva smešna, okrog 2-2,5 l/100km. Edina hiba mogoče menjalnik, ki je malo trd, predvsem težko najdeš prosti tek motorja. Lahko vodljiv in ekonomičen motor. Nizka zavarovalna premija.Rezervni deli se tudi dobijo brez težav. Se strinjam, da je to odlicen motor za zacetnika. Ampak hitrost 145 km/h in poraba 2 l/100 km - JE PA RES MALO SMESNO. Imel zadevo kaksno leto (letnik 2000). Poraba je resda nizka, vendar pod 3L tezko prides. In ce dosezes hitrost 130 km/h navzdol po avtocesti, sam na motorju - je to ze velik uspeh. Ze res, da imas obcutek, da je to odlicen motor, dokler se ne vsedes na kaj "tezjega" (pa magari "samo" 500 ccm). Ma se potem zgodba pac se nekajkrat ponovi, dokler na koncu ne pristanes na... Na čem že??? :roll: :roll:
RAN Objavljeno Oktober 22, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2002 Jaz tudi mislim, 8) da realno več kot 130 km/h ne gre. Moj je porabil med 3 in 3,5 l/100km. Bližje 3,5.
Pervy Objavljeno Oktober 22, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2002 Jaz tudi mislim, 8) da realno več kot 130 km/h ne gre. Moj je porabil med 3 in 3,5 l/100km. Bližje 3,5. meni je xvs 650 komaj sel cez 150 (170 po res strmem hribu :roll: ) tako da se mi tistih 145 zdi malo dosti, ampak saj je vseeno. je pa res da sta 250 in 500 dva cisto druga svetova. 100 km/h je malo pocasna potovalna hitrost za 500 pa se lahko lepo 120 peljes kar je vec kot dovolj da te avtomobili in tovornjaki ne prehitevajo pa da lahko tudi ti koga prehitis. zato se meni zdi nesmiselno 250 kupovat, sploh pa xvs ki je najdrazji od coperjev. aquila gre 130 brez problemov pa tudi v pospeskih se lahko yamaha skrije.
Vale Objavljeno Oktober 22, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2002 Ne ga srat s 145 km/h, ker enostavno ni res in ni mogoče. Sem mela kar divjo viragico 2 leti in je mogoče stegnila 135km/h pri klancu navzdol in z mojimi 58kg na sebi in nič več. Drugače je kar vredu motor za denar, ki ga odšteješ, sploh če je redno servisiran in pravilno vzdrževan, sploh za začetnika. Za dva pa že ni več, ker zgubi na pospešku in hitrosti, razen če ne voziš zadaj kake ultralahke kategorije :D
bostov Objavljeno Oktober 22, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2002 Kar se tiče končne hitrosti, je bila taka kot sem jo odčital s števca, pa verjamete ali ne, mi je čist vseeno. Vem, koliko sem peljal.Poraba je dejansko okrog 2,5l pa če tudi verjamete ali pa ne, kakor vam drago.Vsekakor so to mejne vrednosti in ne obešajte se nanje kot pijanec plota. A sem vam jaz kriv, če ne znate malih motorčkov tako vozit. :D :D Sicer pa, kaj ste tako usekani na tiste kubike in konje,važno je da imaš motor pod ritjo, pa uživaš v vožnji. Me že malo moti ta prevzetnost in šopirjenje s temi kubi in konji.Kot da bi bil zato človek potem kaj več motorista. :?
RAN Objavljeno Oktober 22, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2002 Kar se tiče končne hitrosti, je bila taka kot sem jo odčital s števca, pa verjamete ali ne, mi je čist vseeno. Vem, koliko sem peljal.Poraba je dejansko okrog 2,5l pa če tudi verjamete ali pa ne, kakor vam drago.Vsekakor so to mejne vrednosti in ne obešajte se nanje kot pijanec plota. A sem vam jaz kriv, če ne znate malih motorčkov tako vozit. :D :D Sicer pa, kaj ste tako usekani na tiste kubike in konje,važno je da imaš motor pod ritjo, pa uživaš v vožnji. Me že malo moti ta prevzetnost in šopirjenje s temi kubi in konji.Kot da bi bil zato človek potem kaj več motorista. :? Ti si povedal eno skrajno mejo, mi drugo, resnica je pa vmes in je še vedno taka, da je boljše, ko ni več omejitve do 350ccm, vsaj 500 kupit. Tle se z Perrvyem globoko strinjam. 8)
bostov Objavljeno Oktober 22, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2002 Vala, pa še vprašanje, ali si bila zraven, ko sem toliko peljal, da lahko izjavo zanikaš? Kolikor se spomnim ne, torej...Sicer pa, saj niti ni pomembno in to ne sodi več v to temo. Misli si kar hočeš. Se ne mislim zaradi takih stvari v debate spuščat. Škoda energije za kaj takega...
Priporočene objave