dubi Objavljeno Oktober 23, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2002 Marko zdi se mi, da bolj folk navija za Yamaha, ker je znana firma, Hyosung pa valjda manj. Še sama nism vedla do letos, da ta motor obstaja, pa dost je takih. Za Yamaho pa vsi vedo. Sej se itak sam odlocas.
easyrider Objavljeno Oktober 23, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2002 Sej se itak sam odlocas. ... tako je ... samo da bom dodal še: TUDI SAM PLAČAŠ ...
Novak Marko Objavljeno Oktober 23, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 23, 2002 Ja Dubi se strinjam s tabo. Samo meni se Aguila 250 bolj dopade kot Drag star 250, pa še motor naj bi bil boljši. O razliki v ceni pa bolše da ne govorimo. Ker hočem nov motor in če bi si hotu kupit novega Dragstarja potem bi še verjetno trajalo moje varčevanje kar kakšno leto. Tako pa bom že letos po vsej verjetnosti lastnik novega motorja.
Hanzi Objavljeno Oktober 25, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2002 Sam sem bil skoraj dve leti lastnik viragota sicer sem še vedno ampak mislim da se z njim ne bo nihče več vozil. Sicer pa poraba pri meni med 3 in 4(v dvoje po istri s hitrostjo 80km/h tudi pod 3) ampak čez 4 pa nikoli pa sem lahko dal gas na pozicijo 1 (kajne Easy). Sem pa končno spravil preko 150 po golovcu za nekim kombijem. Realna končna pa je bila 125. Servisi za male pare. 5ksit na 6km če si delal sam. Tudi ceneje se da. Svetujem ti nakup dobre ohranjene yamahce, seveda pa je dobro če veš da je bilo menjeno olje in filtri ostalo pa itak ni potrebno. Pri moji so svečke pri 20kkm šele do polovice obrabljene. Sem vprašal tomaža zakaj jih potem na 12km menjajo in je rekel da take pogoje postavlja yamaha. Moraš pa vedeti da 250 je še dokaj lahek motor(145kg) medtem ko so večji pa vsi preko 200kg. To pa veliko pomeni pri počasni vožnji ali manevriranju na mestu.
BINCA Objavljeno Oktober 25, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2002 Svetujem ti nakup dobre ohranjene yamahce, seveda pa je dobro če veš da je bilo menjeno olje in filtri ostalo pa itak ni potrebno. Ne poslušaj takih, ki so prepričani, da je servis; menjava olja,filtra. Odloči se pametno in če boš kupil rabljen motor, ga kupi z urejeno servisno knjižico. :wink:
Novak Marko Objavljeno Oktober 25, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 25, 2002 Binca sem se že odločil da bom kupo novo Aguilo 250. Samo še čakam da Dubi zrihta nekaj popusta, ker boma tudi on kupla. Upam da si ne bopremislila. upam da bo Dubi to prečitala in povedala če se je že kaj pozanimala za popust.
Hanzi Objavljeno Oktober 27, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2002 Svetujem ti nakup dobre ohranjene yamahce, seveda pa je dobro če veš da je bilo menjeno olje in filtri ostalo pa itak ni potrebno. Ne poslušaj takih, ki so prepričani, da je servis; menjava olja,filtra. Odloči se pametno in če boš kupil rabljen motor, ga kupi z urejeno servisno knjižico. :wink: Malenkosti naredim sam kaj večjega pa pelji na servis kjer delajo mehankarji in ne ekonomisti ki samo razmišljajo kako bodo v eni uri zaračunali tri uure dela po 5000 sit med delom bodo pa skočili še do bližnjega bifeja na kavico. Je pa res da pri mojih 20km ni bila mašina še odprta pa je laufala ko urca. Kdor pravi da je potrebno nastavljati ventile na 12 km naj jih kar sam nastavlja in plačuje. preberi si na forumu kjer delajo ljudje po 40km ne da bi pogledali v dušo mašine pa se vrtijo tudi na 12 rpm. Je pa res razlog za servisno knjižico mogoče garancijja. ker če te ni seveda tudi garancije ni.
BINCA Objavljeno Oktober 28, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2002 Hanzi, spet pišeš klobase! Tisti, ki se je spomnil, da je potrebno nastavljati ventile vsakih 10.000km (to velja za XVS250), so tehniki v YAMAHI. Ne moreš pa primerjati R1, R6 itd, saj imajo ti motorji KONTROLO ventilov na 40.000km! Misli pa, da boš ti potegnil "ta kratko" , ko se bo ventil prežgal in bodo nastali malo večji stroški. Takrat pa veselo pluvati po znački, pa da se to nebi smelo zgoditi, ... Toliko o ventilih, je pa še milijon stvari o katerih bi se dalo debatirat! :wink: Pa brez zamere prosim :!:
Hanzi Objavljeno Oktober 28, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2002 Se posipam s pepelom. Pa veliko srećno prevoženih km s kakršnimkoli motrjem želim obema!
eliminator Objavljeno November 5, 2002 Opozori Objavljeno November 5, 2002 kupi eliminator 252! meni ni zal... :wink:
nova70 Objavljeno Junij 17, 2005 Opozori Objavljeno Junij 17, 2005 a mi lahko kdo pove nekaj glede zadnje pnevmatike,...... Namreč menala bom zadnjo gumo in kolega mi je reku naj dam gor 1 cm širšo kot je sedaj original :hmm: kaj s tem pridobim? A je to sploh dovoljeno? aja sprašujem za viragota 250
nova70 Objavljeno Junij 17, 2005 Opozori Objavljeno Junij 17, 2005 a je tko težko vprašanje, ali je pa tko neumno :( , da ni nobenga odgovora, sm ne mi odgovrt, "kao sama se morš odločt kaj rabš", kr ne vem kaj s tem pridobim :hmm:
Sam dePihlja Objavljeno Junij 17, 2005 Opozori Objavljeno Junij 17, 2005 Dimenzije pneumatik, ki jih za vgradnjo na tvoj motor priporoča oz. predpisuje proizvajalec imaš navedene v homologacijskem kartončku oz. navodilih za uporabo. .) Vse kar je izven tega je v nasprotju z zakonom :grim . Problemi, ki lahko iz tega nastanejo so bili že večkrat omenjeni na forumu. Kar se pa tiče voznih lastnosti, te so najbolj optimalne z dimenzijami, ki jih za posamezen motocikl predpiše proizvajalec, v nasprotnem primeru se zaradi drugačnih dimenzij (širina/ višina) spremeni tudi ciklistika motorja in s tem vozne lastnosti (praviloma na slabše :doze: ) Tako da, če že kaj pridobiš, je to kvečjemu estetika. Upam, ti bo kaj pomagalo pri odločitvi :yea1: .
nova70 Objavljeno Junij 17, 2005 Opozori Objavljeno Junij 17, 2005 Upam, ti bo kaj pomagalo pri odločitvi :yea1: . ← to pomeni, naj dam gor gumo istih dimenzij, oz originalnih.....Ok razumem, no kar se pa estetike tiče, kdo pa bo gledal motoristko v gumo :whistle: :xx: :D :?
Sam dePihlja Objavljeno Junij 20, 2005 Opozori Objavljeno Junij 20, 2005 no kar se pa estetike tiče, kdo pa bo gledal motoristko v gumo :whistle: :xx: :D :? ← Offtopic: Hehe, maš prav...če motoristka ni preširoka :whistle: , tut najširša guma nima šans proti njej :devil: :grrr .
Gajo Objavljeno Junij 20, 2005 Opozori Objavljeno Junij 20, 2005 (popravljeno) Sam imam na XVS 250 zadaj 1 cm širšo gumo in lahko rečem, da ni zato nič narobe, pri vožnji v dvoje (150 kg + prtljaga) pa je kar dobrodošla, saj se v zavojih boljše obnaša, kot pa ožja guma. Še to; virago je glede stroškov in vzdrževanja zelo hvaležna kobilica, ki je glede tega tudi relativno poceni. Na netu dobiš kompletno servisno navodilo in če le veš kaj je izvijač in ključ za vijake lahko urediš skoraj vse. Popravljeno Junij 20, 2005. Popravil Gajo
nova70 Objavljeno Junij 20, 2005 Opozori Objavljeno Junij 20, 2005 Sam imam na XVS 250 zadaj 1 cm širšo gumo in lahko rečem, da ni zato nič narobe, pri vožnji v dvoje (150 kg + prtljaga) pa je kar dobrodošla, saj se v zavojih boljše obnaša, kot pa ožja guma. ← no TE teže jest (tudi če naložim še kolegico) ne bom nikol dosegla,.....ampak odločitev je padla :OK: :OK: 1 cent širšo bom dala gor in pika P.S. zarad estetike :grim :grim
Priporočene objave