Skoči na vsebino

TC traction control


sesir

Priporočene objave

Pri prebiranju neta sem naletel na dokaj ugoden TC in ker vidim,da vas vedno več vozi po pistah in,da teme o TC še ni sem se odločil,da objavim :krneki:

In sicer... Bazzaz Performance Z-Fi TC Fuel Control Quick Shift Traction Control sistem,ki ga uporabniki dokaj hvalijo.

Slabost je,da ni nobenih senzorjev :unsure: ga je pa zato zelo lahko vgraditi

Ves sistem deluje na že obstoječih senzorjih.Senzor hitrosti primerja vrtljaje mašine z pozicijo ročke gasa in zdrsom zadnjega kolesa.Elektronika pa prekine iskro in s tem prepreči zdrs.

Na samem sistemu so osnovne nastavitve,vseeno pa so še možnosti finih nastavitev.

Sam sistem omogoča 10 različnih nastavitev.

Zanimivo-prednosti:

-čeprav brez senzorjev zadovoljuje predpise AMA super stock i super sport

-daleč najcenejši!Cena je okoli 1000$.Stanejo tudi 10krat toliko.

-uporaben na stezi,kot zgleda pa ga uporablja vedno več ljudi tudi na cesti.

-dost manj dvigovanja prednjega kolosa

-prilagodljiv vsaki stezi,pri menjavi izpuha,filtra lahko vse nastaviš z PC,s tem sistemom se tudi kontrolira gorivo, quickshiffter in TC

http://www.bazzazperformance.com/

post-18324-126134669887_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Obstaja še ena zadeva, kjer dobiš zraven senzorje, link, cena mislim da je bila prav tako okoli 1keur, je pa seveda brez ostalih zadev, ki jih dobiš zraven zgornje, samo TC. Po pogovorih na raznih forumih stvar deluje zelo vredu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

o seveda lahko, saj tudi avto z ESP-jem teoretično ne bi mogel zletet s ceste, pa se ravno tako dogaja, če pretiravaš se vseeno zgodi, saj elektronika ni vsemogočna, res da popravlja napake, vendar samo do neke meje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 10 mesecev pozneje...

Pri prebiranju neta sem naletel na dokaj ugoden TC in ker vidim,da vas vedno več vozi po pistah in,da teme o TC še ni sem se odločil,da objavim :krneki:

In sicer... Bazzaz Performance Z-Fi TC Fuel Control Quick Shift Traction Control sistem,ki ga uporabniki dokaj hvalijo.

Slabost je,da ni nobenih senzorjev :unsure: ga je pa zato zelo lahko vgraditi

Ves sistem deluje na že obstoječih senzorjih.Senzor hitrosti primerja vrtljaje mašine z pozicijo ročke gasa in zdrsom zadnjega kolesa.Elektronika pa prekine iskro in s tem prepreči zdrs.

Na samem sistemu so osnovne nastavitve,vseeno pa so še možnosti finih nastavitev.

Sam sistem omogoča 10 različnih nastavitev.

Zanimivo-prednosti:

-čeprav brez senzorjev zadovoljuje predpise AMA super stock i super sport

-daleč najcenejši!Cena je okoli 1000$.Stanejo tudi 10krat toliko.

-uporaben na stezi,kot zgleda pa ga uporablja vedno več ljudi tudi na cesti.

-dost manj dvigovanja prednjega kolosa

-prilagodljiv vsaki stezi,pri menjavi izpuha,filtra lahko vse nastaviš z PC,s tem sistemom se tudi kontrolira gorivo, quickshiffter in TC

http://www.bazzazperformance.com/

Kdo sprobal? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdo sprobal? :hmm:

Po highsiderju enega pilota sem mu pomagal namontirati traction control, takega s senzorji na obeh kolesih in lastnim ECUjem ki potem reže dovod bencina. Vgrajen je tudi launch control, pa 10 nastavitev občutljivosti TCja.

Problem je, da se pilot od highsiderja naprej ne pelje več tako hitro, da bi lahko TC sploh koristil :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 9 mesecev pozneje...

a tole ma kdo?

zanima me, ker sem zasledil, da je možno recimo za Traction Conrol za vsako prestavo posebaj nastaviti, kje je meja in kako je sistem občutljiv, tole sem našel recimo na netu, kako je nekdo nastavil za zx-10r

So the above equals the following total TC setting:

1st Gear = + 10 TC MAX (Reason not using 1st on the track just lets me know its all working when i pull away from the pits for confidence when I get on it)

2nd Gear = + 5 TC

3rd Gear = + 4 TC

4th Gear = + 3 TC

5 & 6 TC off

zdaj pa me zanima, kako to nastaviš na CBRki 1000 (2007), ki podatka za prestavo nima? a te nastavitve pač nimaš al je še kaka druga fora?

pa če ma kdo, naj napiše kakšno izkušnjo, hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a tole ma kdo?

zanima me, ker sem zasledil, da je možno recimo za Traction Conrol za vsako prestavo posebaj nastaviti, kje je meja in kako je sistem občutljiv, tole sem našel recimo na netu, kako je nekdo nastavil za zx-10r

So the above equals the following total TC setting:

1st Gear = + 10 TC MAX (Reason not using 1st on the track just lets me know its all working when i pull away from the pits for confidence when I get on it)

2nd Gear = + 5 TC

3rd Gear = + 4 TC

4th Gear = + 3 TC

5 & 6 TC off

zdaj pa me zanima, kako to nastaviš na CBRki 1000 (2007), ki podatka za prestavo nima? a te nastavitve pač nimaš al je še kaka druga fora?

pa če ma kdo, naj napiše kakšno izkušnjo, hvala.

[/quote

V osnovi mora motor imeti sistem TC, kar ga tvoja Honda nima. Se pravi nimaš kaj nastavit.

Popravljeno . Popravil BIZIXXX
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne drži, tud cbrka je podprta, prav lepo lahko izbereš vse letnike od 2004 naprej... glih v tem je fora tega sistema, da deluje tudi na motorjih, ki nimajo vgrajenega TC sistema serijsko...

pa še kar dobro ceno sem najdu, s tem da je tu zraven že tudi quick shifter pa mislim da tud neke vrste power commander

http://www.ebay.co.u...=item2a0f493813

ker zadeva deluje na podlagi merjenja hitrosti, obratov in položaja gas ročice, pri tem prva dva signala dobi iz obstoječe ECU/ECM enote. do tu vse lepo in prav, nikjer pa ne najdem kakšno so omejitve, če nimaš signala za prestave, kot je na voljo pri Suzukijih in Yamahah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne drži, tud cbrka je podprta, prav lepo lahko izbereš vse letnike od 2004 naprej... glih v tem je fora tega sistema, da deluje tudi na motorjih, ki nimajo vgrajenega TC sistema serijsko...

pa še kar dobro ceno sem najdu, s tem da je tu zraven že tudi quick shifter pa mislim da tud neke vrste power commander

http://www.ebay.co.u...=item2a0f493813

ker zadeva deluje na podlagi merjenja hitrosti, obratov in položaja gas ročice, pri tem prva dva signala dobi iz obstoječe ECU/ECM enote. do tu vse lepo in prav, nikjer pa ne najdem kakšno so omejitve, če nimaš signala za prestave, kot je na voljo pri Suzukijih in Yamahah.

Se nisva razumela, sem mislu da misliš ti to po serijske motorju kej štelat. Če daš pa pa tole škatlco od Bazzaza gor, ne vem če bo kej efekta, ker tapravi traction controli uporabljajo drugačen sistem.

Npr, Bmw, Ducati, Aprilia, Kawasaki uporabljajo senzorje na kolesih:

Wheel-speed sensors supply info for the ABS and traction control, and a gyro mounted under the seat provides additional data to the bike's ECU to influence throttle response and to provide a measure of wheelie control.

Od kje pa te podatke vleče Bazzaz nimam pojma, ampak če želiš trakcijsko kontrolo ki deluje brez podatka o hitrosti koles ne gre. Tko da Bazzaz :hmm:

Če maš cajt si poglej kako tele stvarce delajo stručkoti za Ducatije ( ne vem ,mogoče majo tud za Honde) Nemesis, in košta slaba 2 jurčka eur.

Po mojem mnenju se to ne splača naknadno gor dajat, itak bojo mel to vsi sport tisočaki ( 4 modeli že imajo serijsko) v sezoni ali dveh serijsko gor.

NEMESIS

par slikc pa navodila za uporabo

post-2615-0-57124600-1314200078_thumb.jpg

post-2615-0-19593100-1314200087_thumb.jpg

post-2615-0-15667800-1314200098_thumb.jpg

post-2615-0-24714800-1314200108_thumb.jpg

post-2615-0-70357100-1314200118_thumb.jpg

post-2615-0-82489600-1314200127_thumb.jpg

Nemesis-TCS_manual 1098.pdf

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja drži, Bazzov sistem deluje brez senzorja hitrosti, oziroma ga uporablja iz ECU enote in ne iz dejanskega vrtenja koles. kaj to v praksi pomeni npr. temule tvojemu pa ne vem. so pa Nemci to testirali pa še eni drugi in pravijo da kar dober dela:

http://www.motorradonline.de/de/zubehoer/sonstiges/bazzaz-traktionskontrolle-zum-nachruesten/115197

http://www.motorradonline.de/de/zubehoer/sonstiges/test-nachruestbare-traktionskontrollen/336984

http://www.motorcycle-usa.com/543/2010/Motorcycle-Article/Bazzaz-Performance-Z-Fi-Traction-Control-Unit.aspx

ja vem, da bodo mel čez 2 leti vsi športni to serijsko, sam zame to pomen šele čez najmanj 5 let, no pr tem kaka je tendenca cen v zadnjem letu prej čez 7 :(((

gotov je tale sistem spodaj boljši, sam bazzoz je tle ugodnejši. bi pa rad slišal od koga ki ga ma, kako se to obnese na pisti.

Se nisva razumela, sem mislu da misliš ti to po serijske motorju kej štelat. Če daš pa pa tole škatlco od Bazzaza gor, ne vem če bo kej efekta, ker tapravi traction controli uporabljajo drugačen sistem.

Npr, Bmw, Ducati, Aprilia, Kawasaki uporabljajo senzorje na kolesih:

Wheel-speed sensors supply info for the ABS and traction control, and a gyro mounted under the seat provides additional data to the bike's ECU to influence throttle response and to provide a measure of wheelie control.

Od kje pa te podatke vleče Bazzaz nimam pojma, ampak če želiš trakcijsko kontrolo ki deluje brez podatka o hitrosti koles ne gre. Tko da Bazzaz :hmm:

Če maš cajt si poglej kako tele stvarce delajo stručkoti za Ducatije ( ne vem ,mogoče majo tud za Honde) Nemesis, in košta slaba 2 jurčka eur.

Po mojem mnenju se to ne splača naknadno gor dajat, itak bojo mel to vsi sport tisočaki ( 4 modeli že imajo serijsko) v sezoni ali dveh serijsko gor.

NEMESIS

par slikc pa navodila za uporabo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bazzaz sistem deluje kjub skepsi.... test v PS, pa tudi angleži ga hvalijo (ne me zaklat ker ne vem kere cajtnge sem čital na letališču lahko bi bil Fast bikes), ni pa vsemogočen, vsekakor pa priporočajo oz. ga redno montirajo.

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

gotov je tale sistem spodaj boljši, sam bazzoz je tle ugodnejši. bi pa rad slišal od koga ki ga ma, kako se to obnese na pisti.

Za pisto cbr l.04-05 tak ni...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Bazzaz mam na cbr 1000 07

- quick shifter deluje fenomenalno (možnost nastavitve za vsako prestavo posebej) :notworthy:

- power commander super dodatnih 13 KM na zadni koli (zmerjeno na mizi mam papir in bil polek) :evilgrin:

- traction conrol pa na cesti ok na grobniku verjetno drugačn (bolši) oprijem pa ga še nisem sprobal :hmm:

Popravljeno . Popravil gigser
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a tole ma kdo?

zanima me, ker sem zasledil, da je možno recimo za Traction Conrol za vsako prestavo posebaj nastaviti, kje je meja in kako je sistem občutljiv, tole sem našel recimo na netu, kako je nekdo nastavil za zx-10r

So the above equals the following total TC setting:

1st Gear = + 10 TC MAX (Reason not using 1st on the track just lets me know its all working when i pull away from the pits for confidence when I get on it)

2nd Gear = + 5 TC

3rd Gear = + 4 TC

4th Gear = + 3 TC

5 & 6 TC off

zdaj pa me zanima, kako to nastaviš na CBRki 1000 (2007), ki podatka za prestavo nima? a te nastavitve pač nimaš al je še kaka druga fora?

pa če ma kdo, naj napiše kakšno izkušnjo, hvala.

Sistem enostavno priklopiš na LT povežeš in enostavno nastavljaš (zelo pregledno)

Že koga zanima kako se nastavlja rade volje pokažem 8.9.bom na Grobniku (pod streho pri gumaru) :beer1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po mojem mnenju se to ne splača naknadno gor dajat

Ti si kdaj pogrešal TC na tvojem 1098, ker kolikor mi je znano je 1098 stresel že tudi izkušene. Na 999 z celim termi in race ecu nisem nikoli čutil neke potrebe, je pa res da ne vozim agresivno na gasu..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti si kdaj pogrešal TC na tvojem 1098, ker kolikor mi je znano je 1098 stresel že tudi izkušene. Na 999 z celim termi in race ecu nisem nikoli čutil neke potrebe, je pa res da ne vozim agresivno na gasu..

Ne, na mojmu 1098 ne pogrešam TC-ja, niti po cesti, niti po pisti. Je pa res da tud jest nisem neki agresivc na gasu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 11 let pozneje...
On 8/2/2023 at 9:48 PM, Langus said:

Ali ima kdo kakšne izkušnje z Healtech-ovim AR Assistant, po možnosti v kombinaciji z njihovim quick shifterjem? 

https://www.healtech-electronics.com/products/ara/

Ne, sem gledal tole 2-3 leta nazaj se mi zdi. 
QS deluje dobro, v tole sem pa skepticen zaradi tega kako prekinja iskro.. ce res ni narejeno v nulo zna biti motece. Rabis za pisto ali cesto? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, ukica pravi:

Ne, sem gledal tole 2-3 leta nazaj se mi zdi. 
QS deluje dobro, v tole sem pa skepticen zaradi tega kako prekinja iskro.. ce res ni narejeno v nulo zna biti motece. Rabis za pisto ali cesto? 

Glede na to, da prekinja iskro kot QS mislim da iz tega naslova to moralo delovati? Rabim primarno za cesto. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

27 minutes ago, Langus said:

Glede na to, da prekinja iskro kot QS mislim da iz tega naslova to moralo delovati? Rabim primarno za cesto. 

Sigurno deluje, ampak ce samo prekinja iskro zna bit hudicevo nadlezno ko odpres gas.. ce se prav spomnim ima en senzor za pregled TC in WC, ter skupno nastavitev. Kar pomeni da bos zelo tezko nasel stopnjo kjer ti vpliv TC in WC ugaja..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!