Skoči na vsebino

Kaj boste naredili ko bodo na tehnicnem pregledu merili hitr


Priporočene objave

Objavljeno

Zanima me kaksne moznosti so da bi spet sel skuter 50km/h ne da bi na veliko kaj moral spreminjati, pa skrbi me tudi za tiste ko imajo noter 70ccm kit noter.

Pišite!!!

Objavljeno

Najboljše da daš kakšno široko "podloško" v variator pa bo motor sigurno šel manj.-Kot je to pri blokadi motorja. Ampak če maš 70 boš pa dal širšo podloško pa motor sploh ne bo dobil končne ampak samo obrate! Mogoče daš še kakšno podloško na konec kolena od avspuha ali pa preden pride avspuh na cilinder... (boljši je seveda konus)

Po pregledu pa vse dol pa gasaaaaaaaaa--------- 8)

Vse se da če se hoče!

Objavljeno

Pomoje bo edina varijanta, da poznaš nekoga na tehničnem - kolega k jih kr neki pozna na tehničnih je že reku, da bo začel za folk vozt skuterje na tehničnga - seveda za primerno plačilo... :twisted:

Objavljeno
Pomoje bo edina varijanta, da poznaš nekoga na tehničnem - kolega k jih kr neki pozna na tehničnih je že reku, da bo začel za folk vozt skuterje na tehničnga - seveda za primerno plačilo... :twisted:

Nonsens, a niste prebrali, o kontrolorjih tehničnih pregledovalcev. In, ko bodo ene dva iz službe zabrisali, ko bosta takole spustila kakšno reč skozi, boste videli, koliko si jih bo še upalo take stvari delat za denarčke.

Objavljeno

Na http://www.scooter-attack.com prodajajo elektronski omejevalnik obratov za okoli 10k sit. Bos pac se malo postnine dal in se bo se vedno splacalo. Stvar deluje na principu kode, ki jo vtipkas noter preko rocke za zavore. Naprimer 3x stisnes, pa pol pocakas pa se 3x al pa bilo kaj. in ce je koda prava ni omejitve obratov. Ce je napacna (napriemr da samo stisnes bremzo pa vzges, kot je normalno) pa se stvar vklopi in ti omeji obrate. Verjetno si lahko tudi nastavljas na kolko (pomoje, nisem preprican). V glavnem, v nemciji to uporabljajo za pred policaji in jim gre potem vsem 50 lepo:)

Objavljeno

Za ta omejevalec sem že slišal ja, obstaja pa se eden ko ni na kodo ampak je navadno na stikalo ki ga vklopis ali pa izklopis cisto preprosto pa se mislim da je malo cenejsi od te ko je na kode.

Objavljeno

Pa bom moped mel samo za po njivah, ga bom šebolj friznu in bom vsakič spizdu policajom :twisted:

Objavljeno

jst bom dal podložko na auspuh al pa sprednji manjši zobnik. zdej je 13 pol pa 9 al pa 10 pa bo 50kmh.

Objavljeno

jrko tistega na kodo na scooter atacku ne prodajajo. tam prodajajo samo na stikala kolko sem jas vido. sicer pa nekaterim skuterjem velja tehnični 3 leta. a bi si to lahko jas kjerkoli zrihtal(na občini al pa kje) da bi mi napisali da velja tehnični kao 3 leta, ker meni v prometni nič ne piše.

Objavljeno

Prnes zaenkrat še nimajo merilca hitrosti, čeprov neki sanjajo o tem.Kuko se pa reče unmu omejevalcu hitrosti. to bi si tut jst omislu. Pol bi pa kiflce u glavo zajebavu

Objavljeno

Jest sem tud hotel ta omejevalec s kodo predlagat, pa me je Jrk0 prehitu. :wink:

Moj skuter je letnik 2001, tko da grem na tehničnega 2005, I hope. Ker je junijski skuter, tehnični je pa maja - in tko leta 2004 še ne bo star 3 leta.

Takrat bom že zdavnaj imel avto...

Drugač pa... če ne bi napraskal denarja za omejevalnik, bi se lotil takole:

Daš nazaj na variomat blokado. Daš gor original avspuh z blokado (jest mam original avpsuh nedotaknjen, ker sem kupu Giannellija). Pol pa flikneš noter še ene 11g valjčke - da nima nobenih obratov.

Mogoče bi ostal na 50km/h...

Z odblokiranim variomatom, Giannelli izpuhom in valjčki "samo" 9'9 grama je imel že tako malo obratov da je šel 85 km/h po števcu - torej kakšnih 75 realnih.

Če bi dal noter še težje valjčke (11g), blokado v variomat in blokiran original avspuh, bi mogoče ostal na 50.

Objavljeno

Tut jas mam tehničnega šele 2005. Baje se lahko hitrost porihta z tistim originalnim ringom, ki pride med jermenice. Drgače pa obstoja tudi elektronska blokada obratov, kar je povedal že Jrk0. Nisem sam vedu, da je na kodo. Vglavnem, časa mam še 3 leta, do takrat se bom že kaj spomnu. Tut valjčki niso slaba ideja, še bolj mi pa diši kak zelo zožan jermen. :wink:

Objavljeno

Imam doma narisan elektonski omejilnik obratov, že kakšno leto. Vidim, da ga bom moral vkup dat. Se ga bo pa dalo dobit za kakih 5 ksit.

Objavljeno

jas ga tudi takoj kupim( če bo deloval seveda). zlo fino bi blo tudi če bi se dalo s kakim potenciometrom nastavljat pr kolkih obratih ti omeji.

Objavljeno

"Kaj boste naredili ko bodo na tehnicnem pregledu merili hitr"

smejal se bom.

Objavljeno

če tist omejilc deluje, ga tut jst kupm. Kuko si pa dobu načrte. Pa na kva ga prklučeš

Objavljeno
"Kaj boste naredili ko bodo na tehnicnem pregledu merili hitr"

smejal se bom.

In kaj je tu smešnega? :roll:

Objavljeno
če tist omejilc deluje, ga tut jst kupm. Kuko si pa dobu načrte. Pa na kva ga prklučeš

Načrt sem naredil sam. Škatlica se priključi pred vžigalno tuljavo. Obrate pa se da regulerat od 0-50000 če vam pa rgornja meja ni všeč jo bomo pa še povečal. A bo 1 000 000 rpm dovolj?

Objavljeno

Se bom potrudil v roku enega meseca. Samo če ne pride kaj vmes.

Objavljeno

le glej :D

Objavljeno
"Kaj boste naredili ko bodo na tehnicnem pregledu merili hitr"  

 

smejal se bom.

In kaj je tu smešnega? :roll:

ce "preneses" to na motor. :P :lol:

Objavljeno

Nekaterim je lahko, ja. :wink:

No, jest sem med njimi, čeprav imam 70cc sesalca. :lol:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!