x8r-x Objavljeno Oktober 22, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2002 Bi lahko vozu predelan skuter (70ccm) z izpitom za 125ccm?
jrk0 Objavljeno Oktober 22, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2002 Mores pol za skuterja naret homolacijo (a-test) pa registrirat kot motor. Pol bi pa slo:) ampak to staaaaaane!
MotoRossi Objavljeno Oktober 22, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2002 Reg. ga moreš kot 125ccm. (isto kot naprimer kako Yamaho Aerox 100). Za A-test pa sploh ni nujno, da ga lohk opraviš. Lohk težijo zarad izpuha in ostalega šrota not, ker kao preveč osnažuje okolje (po predpisih seveda preveč)...
jrk0 Objavljeno Oktober 22, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2002 jap, to je se vecji problem...ce ti bojo sploh spustli skutera cez a-test pa to:)
mare20 Objavljeno Oktober 22, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2002 lahko bi rekli da se ne splača. razen če si že nevemkoliko kazni plačal.
x8r-x Objavljeno Oktober 22, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 22, 2002 Niti ene še nisem zaenkrat. Pol bi se pa vozu brezskrbi.
dunker Objavljeno Oktober 22, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2002 Sej se zdej tud voziš brez skrbi, ane? Ne vidim kkšne razlike če s 50cc padeš mimo radarja z 75km/h al pa z 70cc z 90km/h... Isti šit. Tko kot se usi brez skrbi vozijo okol z odblokiranimi 50kami, se pa dajva še midva s 70ko (pa še marskido). :wink:
MotoRossi Objavljeno Oktober 22, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2002 Kazen je večja če te dobijo... Ker nimaš izpita za do 125ccm.
Tomosaki Objavljeno Oktober 22, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2002 Bi lahko vozu predelan skuter (70ccm) z izpitom za 125ccm? Bi šlo ja. Ampak kot je rekel Jrk0 je potreben a-test, ki je svinjsko težek za opravit, ker jih moti baje najmanjši oporečni delček. Pomoje bi jih najbolj motlo, ker bi verjetno podrl mejo decibelov. Za auspuh maš pa itak homologacijo. Drgač pa pride homologacija okol 30-40k sit.
mare20 Objavljeno Oktober 23, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2002 torej če zaključimo se bolj splača prodat pa kupit eno rableno 125ko, če daš zraven tiste stroške za a-test in drugo.
MotoRossi Objavljeno Oktober 23, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2002 Jep pa še bolj leti za manj dnarja :) SR125 niti niso tok drage...pa Gileram tut prec pada cena...
Tomosaki Objavljeno Oktober 24, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2002 Absolutno se najbolj splača kupit močnejši skuter. Tut izbira je že kar velika. Sicer še vedno prisegam na športne skuterje v tem kubičnem razredu (neglede na 2 ali 4 takte) kot na tiste "ladje", katere so sicer zelo udobne, ampak dok si mlad pač hočeš, da je skuter agiln. Če bi mi zdaj dal na izbiro, da se odločim za skuter do 125ccm bi vizer vzel Maxter-ja. Skuterjev z večjo kubikažo pa mislim, da nebi mel. Izjemoma še Runnerja 180, ker sem ga že peljal in mi še danes ne pusti do mirnega spanca (čeprav mi Gilere niso nevemkako všečne). Če pa hočeš poceni skuter pa dobiš Daelima NS 125, ki pa leti ene tolk kt moj. Sej vbistvu vsi 4T skuterji do 125ccm letijo kot ene frizirane 70-ke, samo, da pri močnejših skuterjih so stroški dosti manjši (glede potrošnega materiala).
Tomosaki Objavljeno Oktober 24, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2002 Jep pa še bolj leti za manj dnarja :) SR125 niti niso tok drage...pa Gileram tut prec pada cena... Samo, da SR 125 pije ko žejna krava, ker noter še vedno počiva 2T mašina. Poraba naj bi bla med 5,5 in 6 litri. Tank pa tudi ni dosti večji.
MotoRossi Objavljeno Oktober 25, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2002 Ja in? Če si kupiš šport avto tut ne moreš pričakovat, da bo pil pri max. obremenitvah 7l rajt?!
mare20 Objavljeno Oktober 25, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2002 ampak 125ka ma 15 konjev, avto s tako porabo pa 70
MotoRossi Objavljeno Oktober 25, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2002 Motor je motor, avto pa avto. To je nekam velka razlika. Užitke je treba pač plačat...
Tomosaki Objavljeno Oktober 25, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2002 Ja in? Če si kupiš šport avto tut ne moreš pričakovat, da bo pil pri max. obremenitvah 7l rajt?! Wrong. Lahko kupiš kupiš nekaj takega, kar ne pije tolko pa je ravnotako športno? Sej ne obstoja samo SR 125. Razširi si malo repertuar pa si poglej na netu, kaj vse dobiš med 125ccm. Polgej v garažo pa boš najdu Skipperja, ki ziher popije manj kot tale Aprilia po zmogljivostih pa tut ne zaostaja dosti za njo. :wink:
MotoRossi Objavljeno Oktober 26, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2002 Večina drugih je 4T, ki pa sux pri taki prostornini. Sploh nima kaj iskat proti 2T. Žere res manj, manj je servisnih stroškov, ne gre pa nikamor (vsej Leonardo 125 ne (gre manj kot moj).
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se