Skoči na vsebino

passat 01 TDI 130 problem


Priporočene objave

Objavljeno

LP, imam passata TDI, 2001 letnik, 130KM, 225000 prevoženih, ravnokar sem ga kupil....zanima me, zakaj zjutraj, ko se temperature spustijo, težje vžge...ker pri fotrovem ni nobenih težav, pa je praktično enak, sam da je karavan....vsaj 3s ga morem vžigat...ko je topel, pa takoj kresne...brez problemov...bi mi znal kdo pomagat?? :D ...hvala

Objavljeno

LP, imam passata TDI, 2001 letnik, 130KM, 225000 prevoženih, ravnokar sem ga kupil....zanima me, zakaj zjutraj, ko se temperature spustijo, težje vžge...ker pri fotrovem ni nobenih težav, pa je praktično enak, sam da je karavan....vsaj 3s ga morem vžigat...ko je topel, pa takoj kresne...brez problemov...bi mi znal kdo pomagat?? :D ...hvala

Ogrevalne svečke?

D.

Objavljeno

kompresija - kliče po generalki. Če bi bile svečke bi urtipala lučka grelnih svečk.

Objavljeno

kompresija - kliče po generalki

dej ne fantaziraj.

Za slabo vžiganje maš cel kup drugih bolj verjetnih vzrokov.

Objavljeno (popravljeno)

Če bi bile svečke bi urtipala lučka grelnih svečk.

Ni nujno!Men ni utripala-svetila lučka!

No v bistvo je bilo enako...samo zjutraj je težje vžgal oziroma si moral ključ dalj časa držati.Kupil sem nove grelne svečke in dal akumulator na polnilec(starost) in je začel vžigat kot nov :D Grelne svečke za tdi 90konj so stale 45eu :D

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno

LP, imam passata TDI, 2001 letnik, 130KM, 225000 prevoženih, ravnokar sem ga kupil....zanima me, zakaj zjutraj, ko se temperature spustijo, težje vžge...ker pri fotrovem ni nobenih težav, pa je praktično enak, sam da je karavan....vsaj 3s ga morem vžigat...ko je topel, pa takoj kresne...brez problemov...bi mi znal kdo pomagat?? :D ...hvala

Brezveze je tu spraševat.Tak avto mora v dobro delavnico najbolje na pooblaščen servis ZAKAJ:najprej je potrebno izmerit kompresijo in ta se mora merit ko je moror mrzel mora imeti vsak cilinder VSAJ 28 At pritiska (sicer mrzel) NEBO vžigal. Na mrzli mašini se tudi takrat izmeri porabo toka ko daš kontakt in to predno začneš verglat in pri Pasatu mora biti ta poraba takoj ko daš kontakt vsaj 80A + če je poraba manjša npr.60A(ena svečka def.) če je poraba 40A (dve svečki def.)

Če je kompresija vredu in dobre žarilne svečke potem je potrebno izmerit obrate motorja, ko zaganjač vrti mašino(mrzel motor) mora imeti vsaj 275 o/min+ , če ima maj kot 250 o/min. je potrebno zamenjati v zaganjaču rotor (hitrejši) in trše ščetke(hitrejše).Popravilo zaganjača:hitri rotor,(delan za napetost 9,6V debelejša žica v rotorju), hitre(trše) ščetke nove puše in delo primeni ca.90 € brez demontaže in montaže, zaganjač mi moraš prinesti ali poslati!:hmm:

Objavljeno

glede na to da mam avto letnik 08 pa prevozenih skoraj 70.000km

mi tudi seveda težje vžiga( razlogi

nizke temperature( posledično so najvrjetneje spremeni agregatno stanje določenih tekočin in to vpliva na ... težje vžiganje)

aja pa pajtla mi ga ful ?? kaj naj nardim

odločil sem se da bom ga v garazo dajal worship.gif

al morem tud na generalko oz merjenje kompresije ali kaj podobnega....trance_33_sleep.gif

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

Lahko je tudi zapacan naftni filter :hmm: probaj najprej pri najcenejših stvareh ;)

Objavljeno

dej ne fantaziraj.

Za slabo vžiganje maš cel kup drugih bolj verjetnih vzrokov.

Ja pizda kaj renčiš name! Sam eno od možnosti sem napisal.

Objavljeno

LP, imam passata TDI, 2001 letnik, 130KM, 225000 prevoženih, ravnokar sem ga kupil....zanima me, zakaj zjutraj, ko se temperature spustijo, težje vžge...ker pri fotrovem ni nobenih težav, pa je praktično enak, sam da je karavan....vsaj 3s ga morem vžigat...ko je topel, pa takoj kresne...brez problemov...bi mi znal kdo pomagat?? :D ...hvala

Najprej preveri zagrevalme svečke. Ni ti treba kupovati novih,ampak jih sprobaš z konrrolno lučko.Običajno ne odpovedo vse.

Lp Stane

Objavljeno

Ja pizda kaj renčiš name! Sam eno od možnosti sem napisal.

nč ne renčim, nisem žvau. ;)

Možnost je že ja, sam malo verjetna, pa kar mal preveč pesimistična.

Objavljeno

da neboste preveč dokturerali

špirala utripa takrat ko so vse grelne svečke hin (pa se to ni nujno)

zamenjaj grelne svečke in bo zadeva lavfala.

generalna pri 22xk km, ta je mal bosa ti motorji zdrzijo 500k km brez generalne.

Objavljeno

da neboste preveč dokturerali

špirala utripa takrat ko so vse grelne svečke hin (pa se to ni nujno)

zamenjaj grelne svečke in bo zadeva lavfala.

generalna pri 22xk km, ta je mal bosa ti motorji zdrzijo 500k km brez generalne.

posplošuješ, ker to je odvisno od rednih servisov, načina voznje itn.......rolleyes.gif

meni je sluzbeni šel 350.000 km( pol pa so nastali drugačni problemi sklopka....etc)

Objavljeno
]

meni je sluzbeni šel 350.000 km( pol pa so nastali drugačni problemi sklopka....etc)

Ki stane za tdi 90konj celih 80eu :worship:

Objavljeno

Najprej preveri zagrevalme svečke. Ni ti treba kupovati novih,ampak jih sprobaš z konrrolno lučko.Običajno ne odpovedo vse.

Lp Stane

Dej malo opiši kako sprobaš z probno lučko saj, tok ima v vsakem primiru,če je svečka pregorena ali cela !!!!!:headbang:

Svečko lahko samo induktivno izmeriš(pretok toka v A) eno ali vse skupaj kot sem opisal ali,če vsako posebej demontiraš in probaš tako da ji daš plus in mimus in mora začet žareti odzunaj (od špice)proti notranjosti in ne obratno odznotraj navzven v takem primeru je svečka tudi defektna!:hmm:

Objavljeno

glede na to da mam avto letnik 08 pa prevozenih skoraj 70.000km

mi tudi seveda težje vžiga( razlogi

nizke temperature( posledično so najvrjetneje spremeni agregatno stanje določenih tekočin in to vpliva na ... težje vžiganje)

aja pa pajtla mi ga ful ?? kaj naj nardim

odločil sem se da bom ga v garazo dajal worship.gif

al morem tud na generalko oz merjenje kompresije ali kaj podobnega....trance_33_sleep.gif

Če voziš Pasata ali Audija najprej daj izmerit pri mrzlem motorju porabo svečk(žarilnih)ta bi morala biti pri mrzli mašini 80A ,če je poraba 80 A+ potem ti svečke delujejo in ti preostane samo montirat HIREJŠI rotor + ščetke (trše) v zaganjač,pa bo vse delovalo brez problema!:hmm:

Ps:sicer pa kot vedno treba je izmerit z instrumentom,malo opisat in ne pa samo spraševat, samo tako lahko dobite konkreten in pravilen odgovor.

Namreč,če bi vsi imeli enake napake(simptone) na vaših avtih potem mehanikov sploh nebi rabili.

Objavljeno

Dej malo opiši kako sprobaš z probno lučko saj, tok ima v vsakem primiru,če je svečka pregorena ali cela !!!!!:headbang:

Svečko lahko samo induktivno izmeriš(pretok toka v A) eno ali vse skupaj kot sem opisal ali,če vsako posebej demontiraš in probaš tako da ji daš plus in mimus in mora začet žareti odzunaj (od špice)proti notranjosti in ne obratno odznotraj navzven v takem primeru je svečka tudi defektna!:hmm:

Krokodilćka daš na tok, drugi konec (kontrolna lučko)daš na žarilno svečko...če je svečka vredu bo lučka posvetila,vnasprotnem primeru,če je svečka zanič lučka ne bo posvetila.Enostavno kot pasul .(preverjeno)

lp Stane

Objavljeno

Najlepša hvala za podane možne vzroke....zdej sm biu na rogli, celo noč je stau na -15 stopinj, zjutri sem ga mogu verglat ene 3, 4s, pol je pa hajd zalaufu....pol pa cel dan normalno vžiga...mogoč če 4,5 ur stoji mal težje kresne, ampak sploh ni primerjave z jutrom....zdej sm se z mehanikom zmenu, da boma zmerla svečke, pa še manšete mam za zamejat, olje, filtre sem že, tak da boma zdej kr lepo pogledala stvar, zrihtat kar je pač treba, pa sam gas :D ....more it...drgač ni nemc, je kitajc :D. .... :evilgrin:

Objavljeno

.zdej sm se z mehanikom zmenu, da boma zmerla svečke,

Si kupo avto,da ga boš imel al za kratek čas?Če ga misliš imet je moje mnenje,da ni smisla kaj merit ampak enostavno dat teh 50eu in veš kaj imaš!Pa še mir dokler ga imaš!

Objavljeno

ja sej maš prav....js ga mislim met...bom zameju vse 4 pa mam mir... :D pa avtoradio moram še v red spravit....mam originalnega BETA, pa vsakič ko dam ključ ven, moram pol kodo vpisvat...oz. kak je....včasih ga 3krat zapored nažgem, pa dela normalno....postaje so shranjene in nažge se....največkrat pa moram na gumb nažgat radio, pa kodo vpisat...biu sm pr elektroniku v brežicah, pa je nek kabelček spojiu skup, pa spet ne dela...baje da ga treba na rač priklopit..bomo vidl...

Objavljeno

LP, imam passata TDI, 2001 letnik, 130KM, 225000 prevoženih, ravnokar sem ga kupil....zanima me, zakaj zjutraj, ko se temperature spustijo, težje vžge...ker pri fotrovem ni nobenih težav, pa je praktično enak, sam da je karavan....vsaj 3s ga morem vžigat...ko je topel, pa takoj kresne...brez problemov...bi mi znal kdo pomagat?? :D ...hvala

A samo težje vžge ali se sliši kot bi izgubljal kompresijo..kot, da se mašina v prazno vrti?

Objavljeno

A samo težje vžge ali se sliši kot bi izgubljal kompresijo..kot, da se mašina v prazno vrti?

Po vsej verjetnosti bo potrebno v štacuno po KOMRESIJO !!!:headbang:

Objavljeno

Po vsej verjetnosti bo potrebno v štacuno po KOMRESIJO !!!:headbang:

Ne, včasih je treba v štacuno samo po novo olje, ker italijančki tako gostega zadevajo v rabljeno dizel mašino, da se ventili ne zapirajo in so težave z vžigom hladnega avtomobila. Ko je topel (in olje bolj viskozno) pa teh težav ni več.

Škoda da v štacuni ne prodajajo tudi sredstva za zmanjševanje napuha. Ti, a se ti je kaj pofavlalo, da odgovarjaš moji malenkosti, ker si nekoč davno orgazmično razglasil, da si me dal na ignore? ;)

Objavljeno

Ko je topel (in olje bolj viskozno) pa teh težav ni več.

Ko je olje bolj segreto je manj viskozno...ker viskoznost je po domače povedano odpor proti pretoku.

Objavljeno

Ko je olje bolj segreto je manj viskozno...ker viskoznost je po domače povedano odpor proti pretoku.

Imaš popolnoma prav, napačna uporaba pojma. Problem, kateremu sem bil priča se je pojavil zaradi gostote hladnega olja.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!