_gagy_ Objavljeno Januar 26, 2010 Opozori Objavljeno Januar 26, 2010 LP, imam passata TDI, 2001 letnik, 130KM, 225000 prevoženih, ravnokar sem ga kupil....zanima me, zakaj zjutraj, ko se temperature spustijo, težje vžge...ker pri fotrovem ni nobenih težav, pa je praktično enak, sam da je karavan....vsaj 3s ga morem vžigat...ko je topel, pa takoj kresne...brez problemov...bi mi znal kdo pomagat?? ...hvala
danci1973 Objavljeno Januar 26, 2010 Opozori Objavljeno Januar 26, 2010 LP, imam passata TDI, 2001 letnik, 130KM, 225000 prevoženih, ravnokar sem ga kupil....zanima me, zakaj zjutraj, ko se temperature spustijo, težje vžge...ker pri fotrovem ni nobenih težav, pa je praktično enak, sam da je karavan....vsaj 3s ga morem vžigat...ko je topel, pa takoj kresne...brez problemov...bi mi znal kdo pomagat?? ...hvala Ogrevalne svečke? D.
JANI_S Objavljeno Januar 26, 2010 Opozori Objavljeno Januar 26, 2010 kompresija - kliče po generalki. Če bi bile svečke bi urtipala lučka grelnih svečk.
simonsi Objavljeno Januar 26, 2010 Opozori Objavljeno Januar 26, 2010 kompresija - kliče po generalki dej ne fantaziraj. Za slabo vžiganje maš cel kup drugih bolj verjetnih vzrokov.
sesir Objavljeno Januar 26, 2010 Opozori Objavljeno Januar 26, 2010 (popravljeno) Če bi bile svečke bi urtipala lučka grelnih svečk. Ni nujno!Men ni utripala-svetila lučka! No v bistvo je bilo enako...samo zjutraj je težje vžgal oziroma si moral ključ dalj časa držati.Kupil sem nove grelne svečke in dal akumulator na polnilec(starost) in je začel vžigat kot nov Grelne svečke za tdi 90konj so stale 45eu Popravljeno Januar 26, 2010. Popravil sesir
Guest Brumer Objavljeno Januar 26, 2010 Opozori Objavljeno Januar 26, 2010 LP, imam passata TDI, 2001 letnik, 130KM, 225000 prevoženih, ravnokar sem ga kupil....zanima me, zakaj zjutraj, ko se temperature spustijo, težje vžge...ker pri fotrovem ni nobenih težav, pa je praktično enak, sam da je karavan....vsaj 3s ga morem vžigat...ko je topel, pa takoj kresne...brez problemov...bi mi znal kdo pomagat?? ...hvala Brezveze je tu spraševat.Tak avto mora v dobro delavnico najbolje na pooblaščen servis ZAKAJ:najprej je potrebno izmerit kompresijo in ta se mora merit ko je moror mrzel mora imeti vsak cilinder VSAJ 28 At pritiska (sicer mrzel) NEBO vžigal. Na mrzli mašini se tudi takrat izmeri porabo toka ko daš kontakt in to predno začneš verglat in pri Pasatu mora biti ta poraba takoj ko daš kontakt vsaj 80A + če je poraba manjša npr.60A(ena svečka def.) če je poraba 40A (dve svečki def.) Če je kompresija vredu in dobre žarilne svečke potem je potrebno izmerit obrate motorja, ko zaganjač vrti mašino(mrzel motor) mora imeti vsaj 275 o/min+ , če ima maj kot 250 o/min. je potrebno zamenjati v zaganjaču rotor (hitrejši) in trše ščetke(hitrejše).Popravilo zaganjača:hitri rotor,(delan za napetost 9,6V debelejša žica v rotorju), hitre(trše) ščetke nove puše in delo primeni ca.90 € brez demontaže in montaže, zaganjač mi moraš prinesti ali poslati! xyznanixyz, mkosir, zziga in 5 others 6 2
hilton Objavljeno Januar 26, 2010 Opozori Objavljeno Januar 26, 2010 glede na to da mam avto letnik 08 pa prevozenih skoraj 70.000km mi tudi seveda težje vžiga( razlogi nizke temperature( posledično so najvrjetneje spremeni agregatno stanje določenih tekočin in to vpliva na ... težje vžiganje) aja pa pajtla mi ga ful ?? kaj naj nardim odločil sem se da bom ga v garazo dajal al morem tud na generalko oz merjenje kompresije ali kaj podobnega.... xyznanixyz, sesir in thumper 2 1
sayo Objavljeno Januar 26, 2010 Opozori Objavljeno Januar 26, 2010 Lahko je tudi zapacan naftni filter probaj najprej pri najcenejših stvareh BAD PIT 1
JANI_S Objavljeno Januar 26, 2010 Opozori Objavljeno Januar 26, 2010 dej ne fantaziraj. Za slabo vžiganje maš cel kup drugih bolj verjetnih vzrokov. Ja pizda kaj renčiš name! Sam eno od možnosti sem napisal. thumper 1
filipe Objavljeno Januar 26, 2010 Opozori Objavljeno Januar 26, 2010 LP, imam passata TDI, 2001 letnik, 130KM, 225000 prevoženih, ravnokar sem ga kupil....zanima me, zakaj zjutraj, ko se temperature spustijo, težje vžge...ker pri fotrovem ni nobenih težav, pa je praktično enak, sam da je karavan....vsaj 3s ga morem vžigat...ko je topel, pa takoj kresne...brez problemov...bi mi znal kdo pomagat?? ...hvala Najprej preveri zagrevalme svečke. Ni ti treba kupovati novih,ampak jih sprobaš z konrrolno lučko.Običajno ne odpovedo vse. Lp Stane
simonsi Objavljeno Januar 26, 2010 Opozori Objavljeno Januar 26, 2010 Ja pizda kaj renčiš name! Sam eno od možnosti sem napisal. nč ne renčim, nisem žvau. Možnost je že ja, sam malo verjetna, pa kar mal preveč pesimistična.
pocesnkII Objavljeno Januar 26, 2010 Opozori Objavljeno Januar 26, 2010 da neboste preveč dokturerali špirala utripa takrat ko so vse grelne svečke hin (pa se to ni nujno) zamenjaj grelne svečke in bo zadeva lavfala. generalna pri 22xk km, ta je mal bosa ti motorji zdrzijo 500k km brez generalne. BAD PIT in grepavl 1 1
hilton Objavljeno Januar 27, 2010 Opozori Objavljeno Januar 27, 2010 da neboste preveč dokturerali špirala utripa takrat ko so vse grelne svečke hin (pa se to ni nujno) zamenjaj grelne svečke in bo zadeva lavfala. generalna pri 22xk km, ta je mal bosa ti motorji zdrzijo 500k km brez generalne. posplošuješ, ker to je odvisno od rednih servisov, načina voznje itn....... meni je sluzbeni šel 350.000 km( pol pa so nastali drugačni problemi sklopka....etc)
sesir Objavljeno Januar 27, 2010 Opozori Objavljeno Januar 27, 2010 ] meni je sluzbeni šel 350.000 km( pol pa so nastali drugačni problemi sklopka....etc) Ki stane za tdi 90konj celih 80eu BAD PIT in thumper 1 1
Guest Brumer Objavljeno Januar 27, 2010 Opozori Objavljeno Januar 27, 2010 Najprej preveri zagrevalme svečke. Ni ti treba kupovati novih,ampak jih sprobaš z konrrolno lučko.Običajno ne odpovedo vse. Lp Stane Dej malo opiši kako sprobaš z probno lučko saj, tok ima v vsakem primiru,če je svečka pregorena ali cela !!!!! Svečko lahko samo induktivno izmeriš(pretok toka v A) eno ali vse skupaj kot sem opisal ali,če vsako posebej demontiraš in probaš tako da ji daš plus in mimus in mora začet žareti odzunaj (od špice)proti notranjosti in ne obratno odznotraj navzven v takem primeru je svečka tudi defektna! sesir, Furioso, BAD PIT in 2 others 2 3
Guest Brumer Objavljeno Januar 27, 2010 Opozori Objavljeno Januar 27, 2010 glede na to da mam avto letnik 08 pa prevozenih skoraj 70.000km mi tudi seveda težje vžiga( razlogi nizke temperature( posledično so najvrjetneje spremeni agregatno stanje določenih tekočin in to vpliva na ... težje vžiganje) aja pa pajtla mi ga ful ?? kaj naj nardim odločil sem se da bom ga v garazo dajal al morem tud na generalko oz merjenje kompresije ali kaj podobnega.... Če voziš Pasata ali Audija najprej daj izmerit pri mrzlem motorju porabo svečk(žarilnih)ta bi morala biti pri mrzli mašini 80A ,če je poraba 80 A+ potem ti svečke delujejo in ti preostane samo montirat HIREJŠI rotor + ščetke (trše) v zaganjač,pa bo vse delovalo brez problema! Ps:sicer pa kot vedno treba je izmerit z instrumentom,malo opisat in ne pa samo spraševat, samo tako lahko dobite konkreten in pravilen odgovor. Namreč,če bi vsi imeli enake napake(simptone) na vaših avtih potem mehanikov sploh nebi rabili. Fritz, Furioso, sesir in 3 others 3 3
filipe Objavljeno Januar 27, 2010 Opozori Objavljeno Januar 27, 2010 Dej malo opiši kako sprobaš z probno lučko saj, tok ima v vsakem primiru,če je svečka pregorena ali cela !!!!! Svečko lahko samo induktivno izmeriš(pretok toka v A) eno ali vse skupaj kot sem opisal ali,če vsako posebej demontiraš in probaš tako da ji daš plus in mimus in mora začet žareti odzunaj (od špice)proti notranjosti in ne obratno odznotraj navzven v takem primeru je svečka tudi defektna! Krokodilćka daš na tok, drugi konec (kontrolna lučko)daš na žarilno svečko...če je svečka vredu bo lučka posvetila,vnasprotnem primeru,če je svečka zanič lučka ne bo posvetila.Enostavno kot pasul .(preverjeno) lp Stane
_gagy_ Objavljeno Januar 28, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Januar 28, 2010 Najlepša hvala za podane možne vzroke....zdej sm biu na rogli, celo noč je stau na -15 stopinj, zjutri sem ga mogu verglat ene 3, 4s, pol je pa hajd zalaufu....pol pa cel dan normalno vžiga...mogoč če 4,5 ur stoji mal težje kresne, ampak sploh ni primerjave z jutrom....zdej sm se z mehanikom zmenu, da boma zmerla svečke, pa še manšete mam za zamejat, olje, filtre sem že, tak da boma zdej kr lepo pogledala stvar, zrihtat kar je pač treba, pa sam gas ....more it...drgač ni nemc, je kitajc . .... :evilgrin:
sesir Objavljeno Januar 28, 2010 Opozori Objavljeno Januar 28, 2010 .zdej sm se z mehanikom zmenu, da boma zmerla svečke, Si kupo avto,da ga boš imel al za kratek čas?Če ga misliš imet je moje mnenje,da ni smisla kaj merit ampak enostavno dat teh 50eu in veš kaj imaš!Pa še mir dokler ga imaš!
_gagy_ Objavljeno Januar 30, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Januar 30, 2010 ja sej maš prav....js ga mislim met...bom zameju vse 4 pa mam mir... pa avtoradio moram še v red spravit....mam originalnega BETA, pa vsakič ko dam ključ ven, moram pol kodo vpisvat...oz. kak je....včasih ga 3krat zapored nažgem, pa dela normalno....postaje so shranjene in nažge se....največkrat pa moram na gumb nažgat radio, pa kodo vpisat...biu sm pr elektroniku v brežicah, pa je nek kabelček spojiu skup, pa spet ne dela...baje da ga treba na rač priklopit..bomo vidl...
Fritz Objavljeno Januar 30, 2010 Opozori Objavljeno Januar 30, 2010 LP, imam passata TDI, 2001 letnik, 130KM, 225000 prevoženih, ravnokar sem ga kupil....zanima me, zakaj zjutraj, ko se temperature spustijo, težje vžge...ker pri fotrovem ni nobenih težav, pa je praktično enak, sam da je karavan....vsaj 3s ga morem vžigat...ko je topel, pa takoj kresne...brez problemov...bi mi znal kdo pomagat?? ...hvala A samo težje vžge ali se sliši kot bi izgubljal kompresijo..kot, da se mašina v prazno vrti?
Guest Brumer Objavljeno Januar 30, 2010 Opozori Objavljeno Januar 30, 2010 A samo težje vžge ali se sliši kot bi izgubljal kompresijo..kot, da se mašina v prazno vrti? Po vsej verjetnosti bo potrebno v štacuno po KOMRESIJO !!! hilton, Furioso, suhi in 3 others 3 3
Fritz Objavljeno Januar 30, 2010 Opozori Objavljeno Januar 30, 2010 Po vsej verjetnosti bo potrebno v štacuno po KOMRESIJO !!! Ne, včasih je treba v štacuno samo po novo olje, ker italijančki tako gostega zadevajo v rabljeno dizel mašino, da se ventili ne zapirajo in so težave z vžigom hladnega avtomobila. Ko je topel (in olje bolj viskozno) pa teh težav ni več. Škoda da v štacuni ne prodajajo tudi sredstva za zmanjševanje napuha. Ti, a se ti je kaj pofavlalo, da odgovarjaš moji malenkosti, ker si nekoč davno orgazmično razglasil, da si me dal na ignore? Dadi 1
benny0104 Objavljeno Januar 30, 2010 Opozori Objavljeno Januar 30, 2010 Ko je topel (in olje bolj viskozno) pa teh težav ni več. Ko je olje bolj segreto je manj viskozno...ker viskoznost je po domače povedano odpor proti pretoku. Dadi 1
Fritz Objavljeno Januar 30, 2010 Opozori Objavljeno Januar 30, 2010 Ko je olje bolj segreto je manj viskozno...ker viskoznost je po domače povedano odpor proti pretoku. Imaš popolnoma prav, napačna uporaba pojma. Problem, kateremu sem bil priča se je pojavil zaradi gostote hladnega olja. Dadi 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se