Guest Brumer Objavljeno Januar 31, 2010 Opozori Objavljeno Januar 31, 2010 Pri vžiganju lahko ovira gosto olje (bolj vizkozno) SAMO zaradi TRENJA (drsenja) in to samo med steno cilindra in bata ter pri vseh drsnih ležajih nikakor pa ne pri nekem pretoku ola ali kot je pametni Fritz napisal zapiranje ventilov ali nekaj podobnega!!! Fritz in grepavl 1 1
Fritz Objavljeno Januar 31, 2010 Opozori Objavljeno Januar 31, 2010 Pri vžiganju lahko ovira gosto olje (bolj vizkozno) SAMO zaradi TRENJA (drsenja) in to samo med steno cilindra in bata ter pri vseh drsnih ležajih nikakor pa ne pri nekem pretoku ola ali kot je pametni Fritz napisal zapiranje ventilov ali nekaj podobnega!!! Možno je, da ima Opel Astra 1,7 TD l. 2000 kaj bistveno drugačno mehaniko od Passata. Dejstvo je, da sem po servisu v Italiji, ko nisem vedel, kakšno olje so vlivali v mašino (in ta možakar tudi ne ve, kaj je notri, ker pravi, da ima avto šele nekaj dni) imel iste težave. Ko je avto bil mrzel, ga je bilo treba kar nekaj časa verglati in bilo je čutiti, da se mašina pri tem vrti brez nekega upora. Ko ga je mehanik prvič dobil v roke je bil zaskrbljen, saj je menil, da gre za nekaj resnega. Ko so pa spustili olje ven (in to je bilo tako gosto, da je komaj teklo) in nalili novo, pa je vse delalo tako kot je treba. Jaz ne trdim, da sem stručko niti ne trdim, da ima možakar s passatom enak problem, zato sem ga vprašal če so simptomi podobni tistim, na mojem avtu nekaj let nazaj. In potem bi mu lahko svetoval največ, naj preveri olje, ker je to ceneje kot marsikaj drugega. Sam sem zamenjal cel set žarilnih svečk po nepotrebnem. Sicer pa naj možakar sam pove, če so mu ti nasveti kaj koristili ali ne.
_gagy_ Objavljeno Februar 3, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Februar 3, 2010 vse 4 svečke nove....prva pa zadnja so ble zanič....bolš vžge, ampak še zmer neki vergla....ko da ne bi takoj nafte dobil....tak občutek mam...ampak sam zjutri...čez dan vžiga normalno....zdj pa ne vem več ka bi blo .....ma kdo kakšno idejo? ....
fp4492 Objavljeno Februar 3, 2010 Opozori Objavljeno Februar 3, 2010 vse 4 svečke nove....prva pa zadnja so ble zanič....bolš vžge, ampak še zmer neki vergla....ko da ne bi takoj nafte dobil....tak občutek mam...ampak sam zjutri...čez dan vžiga normalno....zdj pa ne vem več ka bi blo .....ma kdo kakšno idejo? .... jaz kot laik bi ti sedaj svetoval, da preveriš kompresijo, naslednji korak (najbolj verjeten) je Brumer-jev predlog po kontroli zaganjača in tudi akumulatorja. Lahko je iztrošen (ne vem, samo razmišljam) in ne obrne mašine dovolj hitro. Predlagam obisk kvalitetnega avtoelektrika.
Guest Brumer Objavljeno Februar 3, 2010 Opozori Objavljeno Februar 3, 2010 jaz kot laik bi ti sedaj svetoval, da preveriš kompresijo, naslednji korak (najbolj verjeten) je Brumer-jev predlog po kontroli zaganjača in tudi akumulatorja. Lahko je iztrošen (ne vem, samo razmišljam) in ne obrne mašine dovolj hitro. Predlagam obisk kvalitetnega avtoelektrika. Moj odgovor je bil strokoven in to od avtoelektrikarja ,namreč to je delo za dobrega mehanika in on naj bi ;izmeril kompresijo in pa obrate motorja pri zaganjanju, ko je mašina mrzla mora imeti motor pri zaganjanju 270 o/min. sicer je vse zaman:delo elaktrikarja je samo izmerit porabo toka pri gretju, kapaciteto akumulatorja in šele poptem, ko bo mehanik izmeril še kompresijo in obrate motorja pri zaganjsanju je popravilo zaganjača (hitrejši rotor) spet delo elektrikarja. Furioso 1
_gagy_ Objavljeno Februar 3, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Februar 3, 2010 ewoga...obiskal sem mehanika, zmeru akumulator, in je po 2 zagonih pal na 8V, tak da grem jutr po novga...in tut zato se mi radio resetira in moram zmeraj kodo vpišvat...sam ko avto zaženem, drugače pa ne....tak da stvar postaja jasna ....zdej pa to zamenjam pol pa bo mende....
Guest Brumer Objavljeno Februar 3, 2010 Opozori Objavljeno Februar 3, 2010 (popravljeno) ewoga...obiskal sem mehanika, zmeru akumulator, in je po 2 zagonih pal na 8V, tak da grem jutr po novga...in tut zato se mi radio resetira in moram zmeraj kodo vpišvat...sam ko avto zaženem, drugače pa ne....tak da stvar postaja jasna ....zdej pa to zamenjam pol pa bo mende.... Sigurno BO, ker akumulator pri verglanju NESME pasti pod 9,6 V In drugič predno kaj sprašuješ in slabo vergla(počasi) NAJPREJ daj izmerit akumulator, kajti kot sem že parkrat omenil na daljavo se težko postavlja dijagnozo brez kakšnihkoli podatkov. Samo na vprašanje NEVŽIGA pa je ZELO težko konkretno in pravilno odgovarjat!!!! Popravljeno Februar 3, 2010. Popravil Brumer dotem, Furioso, grepavl in 2 others 4 1
_gagy_ Objavljeno Februar 4, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Februar 4, 2010 upam da je kriv tut za radio...da moram vsakič kodo vpišvat.....bomo vidl....zdej grem zamenjat...pol pa sporočim kak pa kaj ....
Fritz Objavljeno Februar 4, 2010 Opozori Objavljeno Februar 4, 2010 upam da je kriv tut za radio...da moram vsakič kodo vpišvat.....bomo vidl....zdej grem zamenjat...pol pa sporočim kak pa kaj .... Ja od kje pa misliš, da avtoradio dobi napajanje?
Guest Brumer Objavljeno Februar 4, 2010 Opozori Objavljeno Februar 4, 2010 upam da je kriv tut za radio...da moram vsakič kodo vpišvat.....bomo vidl....zdej grem zamenjat...pol pa sporočim kak pa kaj .... Tudi radijo izgubi memorijo,če pade napetost pod 9,6 V,ko boš zamenjal akumulator izmeri še če ti dovolj polni (vsaj 14 V) in neboš več imel nikakršnih problemov niti z vžiganjem niti z radijem! dore, Furioso, fp4492 in 2 others 4 1
_gagy_ Objavljeno Februar 5, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Februar 5, 2010 vse vredi...sam radio me še teži...en majster mi je reku, da je zihre vložek na ključavnici treba zamejat...sam to je spet 50 eur+delo...sam ko vžgem avto, se mi on zresetira pa morm na novo kodo vpišvat...nazadne ga bom ven vrgu, k mi že pošteno živce pije ....
Guest Brumer Objavljeno Februar 5, 2010 Opozori Objavljeno Februar 5, 2010 (popravljeno) vse vredi...sam radio me še teži...en majster mi je reku, da je zihre vložek na ključavnici treba zamejat...sam to je spet 50 eur+delo...sam ko vžgem avto, se mi on zresetira pa morm na novo kodo vpišvat...nazadne ga bom ven vrgu, k mi že pošteno živce pije .... Poglej na radiju verjetno nimaš stalnega toka +30,ki zadrži kodo.Namreč na radiju moraš imeti oba toka stalni +30 in kontakt +15 sicer pa se večina radijev da tudi dekodirat in seti nebo več dekodiral pozanimaj se pri kakem rtv- mehaniku. Popravljeno Februar 5, 2010. Popravil Brumer sesir, Furioso, grepavl in 2 others 4 1
_gagy_ Objavljeno Februar 7, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Februar 7, 2010 hvala lepa za informacije, bom se pozanimal....zaenkrat moram potrkat, da avto lepo dela....glede radia ja pa mehanik iz pooblaščenega servisa reku, da sigurno treba zamejat ključavnico....sam je spet 80 eur z delom vred...nekak bi rad cenej čez pršu...ker finta je v tem, da ko js nažgem avto, se radio včasih čist ugasne in ga morm na roko nažgat, pa potem kodo vtipkat...največkrat se pa samo resetira in moram ponovno kodo vpišvat....ne vem, bom probu najprej z dekodiranjem...
Osama Objavljeno Marec 5, 2010 Opozori Objavljeno Marec 5, 2010 hvala lepa za informacije, bom se pozanimal....zaenkrat moram potrkat, da avto lepo dela....glede radia ja pa mehanik iz pooblaščenega servisa reku, da sigurno treba zamejat ključavnico....sam je spet 80 eur z delom vred...nekak bi rad cenej čez pršu...ker finta je v tem, da ko js nažgem avto, se radio včasih čist ugasne in ga morm na roko nažgat, pa potem kodo vtipkat...največkrat se pa samo resetira in moram ponovno kodo vpišvat....ne vem, bom probu najprej z dekodiranjem... Dej naštimi si direktno napajanje na radio, ugašaj ga pa na gumb, pa bo mir.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se