schani_ Objavljeno Januar 28, 2010 Opozori Objavljeno Januar 28, 2010 (popravljeno) Pozna kdo to znamko oz. jo sam uporablja ? Čez lužo jih je dost za dobit , pri nas pa še nisem zasledil. Ker pa ravno kupujem novo in sem na ebayu zasledil mamljivo ponudbo me zanima če lahko kdo kaj več pove o tej znamki... Gre za : Cena..celih 87$ Ceneno in ne vredno nakupa ? Ali bi lahko bilo to nekje v rangu kakšne Airoh Mathisse RS , ki se jo da pri nas oz. v avstriji dobit za 130€...? Popravljeno Januar 28, 2010. Popravil schani_
dukemb Objavljeno Januar 29, 2010 Opozori Objavljeno Januar 29, 2010 (popravljeno) Tukaj imaš link do njihove strani http://www.mrchelmet.com/en_about.asp. Jaz tega ne bi dal na mojo bučo niti če bi šel peš kaj šele za na motor. LP Popravljeno Januar 29, 2010. Popravil dukemb dotem, xyznanixyz in hilton 3
Kadilec Objavljeno Januar 29, 2010 Opozori Objavljeno Januar 29, 2010 ... pa če jo že nabavljaš, preveri vsaj če ima EU homologacijo dotem 1
Guest GixxerPilot Objavljeno Januar 30, 2010 Opozori Objavljeno Januar 30, 2010 (popravljeno) ... pa če jo že nabavljaš, preveri vsaj če ima EU homologacijo Sodeč po tistem velikem DOT na zadnjem delu čelade bi reku da ma samo DOT homologacijo, sistem ki ga uporabljajo ZDA. Vendar to ni avtomatsko nekaj slabega! Sicer ne poznam te firme, je pa tudi res da najdražje ni vedno najboljše in najboljše tudi ni vedno najdražje. Evropski standard pa tudi nič ne pomeni ker je organ, ki daje ECE certifikate bolj taki kot pač je in sploh sami testirajo novih modelov čelad al pa da bi zahtevali podatke od testov, ampak verjamejo proizvajalcom na lepe oči da čelada odgovarja standardu in komot dajo novim čeladam certifikat. Tak da NE BREZPOGOJNO VERJET STANDARDOM AMPAK SAMO NEODVISNIM TESTOM Z NATANČNIMI PODATKI. V ZDA se dajo za 100-150 USD dobit čelade, ki so se na crash testih bolše obnesle kot Schuberth S-1, AGV Ti-Tech, Suomy Spec 1R, itd.. Sicer kvaliteta izdelave ni enaka tem dražjim čeladam (so malo bolj glasne), SO PA DOKAZANO VARNEJŠE. Zelo izčrpn test kar nekaj čelad, evropskih in ameriških, v katerem so sodelovali najboljši strokovnjaki za varnost čelad, motoristov, zdravniki, fiziki, itd. (seznam nekaj pomembnejših v poglavju "Malcontents"), s katerim so se z dokazi in podatki postavili po robu tako ameriškemu organu za čelade, organizaciji "Snell" kot tudi organu EU: http://www.motorcyclistonline.com/gearbox/motorcycle_helmet_review/index.html V članku dajejo natančne podatke o G-silah ki udarijo v glavo, in ne tisto zvezdnato in pikčasto sranje kot ga uporabljajo v Evropi. Za razlago: čim manj G-sil, tem boljše. Da sam vidiš rezultate moraš it z miško na sliko rumene čelado v poglavju "The rules rule". AVERAGE Gs Fewer Gs = Less chance of brain injury -------------------------- DOT-only helmets: # Z1R ZRP-1 (P)Average: 152 Gs # LF: 148 gs # RF: 176 gs # LR: 153 gs # RR: 130 gs Fulmer AFD4 (P) # Average: 157 Gs # LF: 152 gs # RF: 173 gs # LR: 175 gs # RR: 130 gs Pep Boys Raider (P) # Average: 174 Gs # LF: 163 gs # RF: 199 gs # LR: 185 gs # RR: 152 gs -------------------------- BSI/DOT Helmets: AGV Ti-Tech (F) # Average: 169 Gs # LF: 156 gs # RF: 199 gs # LR: 195 gs # RR: 129 gs Suomy Spec 1R (BSI) (F) # Average: 182 Gs # LF: 192 gs # RF: 215 gs # LR: 197 gs # RR: 126 gs -------------------------- ECE 22-05/DOT Helmets: Schuberth S-1 (F) # Average: 161 Gs # LF: 151 gs # RF: 180 gs # LR: 176 gs # RR: 137 gs Suomy Spec 1R (ECE) (F) # Average: 171 Gs # LF: 156 gs # RF: 200 gs # LR: 190 gs # RR: 140 gs Shark RSX (F) # Average: 173 Gs # LF: 166 gs # RF: 187 gs # LR: 201 gs # RR: 141 gs Vemar VSR # Average: 174 Gs # LF: 171 gs # RF: 198 gs # LR: 166 gs # RR: 162 gs -------------------------- Snell 2000/DOT Helmets: Icon Mainframe (P) # Average: 181 Gs # LF: 168 gs # RF: 217 gs # LR: 189 gs # RR: 152 gs Icon Alliance (F) # Average: 183 Gs # LF: 179 gs # RF: 200 gs # LR: 179 gs # RR: 175 gs Scorpion EXO-400 (P) # Average: 187 Gs # LF: 185 gs # RF: 212 gs # LR: 193 gs # RR: 158 gs AGV X-R2 (F) # Average: 188 Gs # LF: 192 gs # RF: 226 gs # LR: 166 gs # RR: 167 gs Arai Tracker GT (F) # Average: 201 Gs # LF: 193 gs # RF: 243 gs # LR: 203 gs # RR: 166 gs HJC AC-11 (F) # Average: 204 Gs # LF: 195 gs # RF: 230 gs # LR: 231 gs # RR: 163 gs Scorpion EXO-700 (F) # Average: 211 Gs # LF: 207 gs # RF: 236 gs # LR: 226 gs # RR: 176 gs -------------------------- Impact Key: LF: Left Front, 7-foot drop, Flat Pavement. RF: Right Front, 10-foot drop, Flat Pavement. LR: Left Rear, 7-foot drop, Flat Pavement. RR: Right Rear, 7-foot drop, Edge Anvil. Shell Key: (P): Polycarbonate (F): Fiberglass -------------------------- Sam sem si naročil iz Amerike Fulmer čelado (plačal za čelado in shipping samo 110 EUR) in sem zelo zadovoln, bol kot pa s prejšno AGV (ki je prav po italijansko šlampasto nareta). Popravljeno Januar 30, 2010. Popravil GixxerPilot darkie 1
Guest GixxerPilot Objavljeno Januar 30, 2010 Opozori Objavljeno Januar 30, 2010 (popravljeno) Evropski standard pa tudi nič ne pomeni ker je organ, ki daje ECE certifikate bolj taki kot pač je in sploh sami testirajo novih modelov čelad al pa da bi zahtevali podatke od testov, Tukaj sem hotel rečt, pa sem narobe natipkal: "Evropski standard pa tudi nič ne pomeni ker je organ, ki daje ECE certifikate bolj taki kot pač je in sploh sami NE testirajo novih modelov čelad ki prosijo za certifikat kaj šele da bi zahtevali podatke od testov, naretih od nepristranskih laboratorijev." Vir te trditve: več kot 2 tedna raziskovanja te teme po internetu. Sicer sem pozabu link, vendar ga je gotovo mogoče najt. Popravljeno Januar 30, 2010. Popravil GixxerPilot darkie 1
ELO Objavljeno Februar 2, 2010 Opozori Objavljeno Februar 2, 2010 (popravljeno) Tukaj imaš link do njihove strani http://www.mrchelmet.com/en_about.asp. Jaz tega ne bi dal na mojo bučo niti če bi šel peš kaj šele za na motor. LP po ogledu te strani se pridružujem temu mnenju... obup od cenenosti in tipičen made in china produkt... če daš tole gor brez podkape sigurno vsaj kakšen izpuščaj na obrazu dobiš, hehe Popravljeno Februar 2, 2010. Popravil ELO dotem, SCORPIONS in xyznanixyz 1 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se