Skoči na vsebino

Quickshifter


lmperator

Priporočene objave

Ima kdo tu kaj takega?

http://www.powercommander.com/powercommander_ex/powercommander_quick_shifter.aspx

Zadeva je narejena tako, da za hip prekine gas in to ravno v trenutku ko prestavljaš v višjo prestavo. Medtem seveda držiš na polno odprt gas.

Zanima me kako se zadeva obnese in če je vredna svojega denarja. Koliko to skrajša življensko dobo menjalnika? Je montaža enostavna? Dela kakšne probleme?

Obstaja opcija v kombinaciji s power commanderjem (v tem primeru je zadeva cenejša) ali pa stand-alone.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če te smem popravit, zadeva za hip prekine vžig, ne da odvzame gas.

Težavnost montaže; se mi zdi da ne bi smelo biti težav, samo tistle modul namontiraš na prestavni vzvod, ki gre od tačke na menjalnik. Kot piše, moraš sam priskrbeti predelan vzvod, v katerega vkomponiraš modul.

Življenske dobe menjalnika ne bi smelo skrajšati, vsaj bistveno ne. To je približno tako, kot če prestavljaš brez sklopke, tam ravno tako odvzameš moment na menjalnik s tem, ko rahlo pripreš gas, tu pa pač z odvzemom iskre ni delovnega cikla motorja(=ni moči/navora).

Če je vredna; hm če dirkaš, gotovo. Vsi, ki lahko, to uporabljajo, ker ni treba nič mislit pri prestavljanju. Če gremo v detajle; stabilnost motorja je vsakič zmanjšana, ko klasično prestavljamo, to mislm predvsem na pospeševanje iz ovinka. Tega je tu manj, ker je prekinitev moči na kolo precej krajša.

Če te tišči v žepu, potem kupiš. Ali si pač samo želiš probat kako izgleda. Boljša naložba je izboljšanje vzmetenja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolkor sem bral po forumih to zadevo (+air shifter) dost uporabljajoi američani za drag race.

Popravljeno . Popravil trojan69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz sem hotel nardit kavbojski kvikšifter z povezavo knofa za blendat in kill switcha, pa mi še ni ratal realizirat.

Če se mi bo dalo bi enkrat to probal, če funkcionira. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz sem zadevo sprobal na bmw-ju K1300S (ponujajo tovarniško kot opcijo) in je zelo fajn. seveda ko uspeš levo roko prepričat da pusti sklopko na miru. bi mel, res hitreje prestavljaš!

kako je pa z naknadno vgradnjo pa ne vem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... seveda ko uspeš levo roko prepričat da pusti sklopko na miru. bi mel, res hitreje prestavljaš!

Če govoriš o prestavljanju navzgor, tako ali tako prestavljaš brez sklopke. Sedaj moraš samo v trenutku prestavljanja zapreti malo gas, če maš pa tole zadevo, pa še tega ne potrebuješ.

Jaz imam tole na moji R6, ki je prirejena za dirkanje (btw je motor naprodaj :whistle: ) s tem, da je pri meni zadeva dejansko narejena na stikalo na levi ročici. Ob prestavljanju enostavno (baje, sam še nisem poskusil) nasloniš nogo na prestavno ročico, ob pritisku na gumb se prekine vžig, takrat vzvod prestavne ročice pade navzdol in motor prestavi v višjo prestavo. Novejši mehanizmi imajo bojda takšno stikalo že na vzvodu prestavne ročice in ni potrebno nič pritiskati.

Sam tega še nisem preizkusil, saj sem motor peljal komaj 2x in sem imel dovolj dela z vsemi drugimi stvarmi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam tole na moji R6, ki je prirejena za dirkanje (btw je motor naprodaj :whistle: ) s tem, da je pri meni zadeva dejansko narejena na stikalo na levi ročici. Ob prestavljanju enostavno (baje, sam še nisem poskusil) nasloniš nogo na prestavno ročico, ob pritisku na gumb se prekine vžig, takrat vzvod prestavne ročice pade navzdol in motor prestavi v višjo prestavo. Novejši mehanizmi imajo bojda takšno stikalo že na vzvodu prestavne ročice in ni potrebno nič pritiskati.

Tale zadeva, ki jo maš ti je verjetno air shifter http://www.racegadgets.com/ al pa kej podobnega. Priljubljena zadeva pri drag racih.

Popravljeno . Popravil trojan69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če prav razumem, air shifter s pomočjo zraka prestavlja namesto nas ... potem to ni to.

fp4492 ima na krmilu samo gumb, s katerim prekine vžig. Podobna zadeva kot quickshifter, le da je tam stikalo vgrajeno v sam vzvod prestavne ročice, ki prekine vžig ob pritisku na prestavno ročico. fp4492 pa mora nasloniti nogo na prestavno ročico, pritisniti gumb in potem ročica (bolje rečeno menjalnik, zaradi prekinitve vžiga) sama pade v višjo prestavo.

Enak sistem imam na svoji r6, uporabljal sem ga stalno, ko se enkrat navadiš tudi gumb ni moteč, čeprav bi si želel popolne avtomatike.

Kot je bilo meni razloženo, supersport pravila (ali celo superstock??) niso dovoljevala quickshifterja, zato so bila zaobidena s tem sistemom. Bolje kot nič.

edited: brisan odvečen citat

Popravljeno . Popravil misty
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima kdo tu kaj takega?

http://www.powercommander.com/powercommander_ex/powercommander_quick_shifter.aspx

Zadeva je narejena tako, da za hip prekine gas in to ravno v trenutku ko prestavljaš v višjo prestavo. Medtem seveda držiš na polno odprt gas.

Zanima me kako se zadeva obnese in če je vredna svojega denarja. Koliko to skrajša življensko dobo menjalnika? Je montaža enostavna? Dela kakšne probleme?

Obstaja opcija v kombinaciji s power commanderjem (v tem primeru je zadeva cenejša) ali pa stand-alone.

Tole ma po moje kr velik slovenskih rejserjev montirano............dela res super in hitro ampak le pri visokih obratih pri vožnji "kr tko mal" se mu mal zatika.....moja ugotovitev pač za ostale ne vem

Evo tkole zgleda na mojmu mopedu....

post-8560-126536402743_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če govoriš o prestavljanju navzgor, tako ali tako prestavljaš brez sklopke. Sedaj moraš samo v trenutku prestavljanja zapreti malo gas, če maš pa tole zadevo, pa še tega ne potrebuješ.

no meni se je bilo težko odvadit (na cesti) da sem na miru pustil sklopko in tiščal gas med prestavljanjem. seveda ko je šlo hitro, za počasni touring sem vseeno uporabljal "staro šolo".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda ko je šlo hitro, za počasni touring sem vseeno uporabljal "staro šolo".

No, tudi jaz v glavnem prakticiram prestavljanje brez sklopke na dirkališču

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole ma po moje kr velik slovenskih rejserjev montirano............dela res super in hitro ampak le pri visokih obratih pri vožnji "kr tko mal" se mu mal zatika.....moja ugotovitev pač za ostale ne vem

Evo tkole zgleda na mojmu mopedu....

Morda je prekinitev vžiga pri nižjih obratih prekratka... Bi morala elektronika bit bolj pametna in čas prekinitve prilagodit obratom.

D.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako je @misty. Ti tako veš, kakšen motor imam jaz. BTW, a te moja mašina nič ne mika? :whistle:

novi financ minister ni predvidel menjave mašine v srednjeročnem planu. Žal. :D

Trenutno iščem novo verigo & zobnike za svojo. Jbg, popravilo poteka počasi, predvsem s črnim fondom, hehehe

Drugače pa je sistem na najinih R6 takle (vsaj princip delovanja): http://www.racegadgets.com/buttonshifter.htm

@dancy1973: če se prav spomnim, meni pri nižjih obratih gumb "ne prime", verjetno ravno zaradi tega cukanja

@Imperator: Da odgovorim na začetno vprašanje ... Problemov zaradi quickshifterja (oz. izpeljank) načeloma ni, zaradi tega menjalnik IMO ne bo razpadel. Stvar niti ni neka novost, je v uporabi na pistah že dolgo časa. Če že imaš power commander vzami dodatni modul zanj, drugače poglej še po konkurenci (samostojni quickshifter). Koliko pa je tebi vredna ta zadeva (cenovno in z vidika uporabnosti), moraš pa sam presodit ...

PS: že testiral lap-timer?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za quickshifter od firme Dynojet obstajajo tri variante:

1. prekinitev na ročki, kjer se montira gumb za prekinitev vžiga npr. original Dynojet

2. stikalo na prestavnem vzvodu, ki je lahko kombinirano s powercommanderjem (preko računalnika si v p.c. nastaviš prekinitev vžiga, toda za vse prestave samo en čas npr. standard 65 ms)

3. stikalo na prestavnem vzvodu in dodatni modul od Dynojeta, kjer si lahko za vsako prestavo določiš čas trajanja prekinitve vžiga npr. prve tri prestave 63 ms in zadnje tri 48 ms

Cenejša varianta modula za prekinitev vžiga se lahko kupi pri serviserju v Domžalah pri Ljubljani ali se naredi doma (sam svoj majstor).

Glede na mojo navdušenost za quickshifter iz honde za na progo, me je žena razveselila za r.d. in ga imam sedaj tudi na cestnem motorju, kar izgleda na Yamahi takole ......sra... ...ne morem/znam pripeti. Ogled q.....je možen v temi FZ1 fazer.

lp

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 6 mesecev pozneje...

Neki me zanima glede Quickshifterja:

Ali je za uporabo Quickshifterja dovolj samo PowerCommander ali se še potrebuje Ignition modul(Dynojet)?

Pozna kdo te Quickshifterje: http://cgi.ebay.de/Quickshifter-PK-Druck-Sensor-Push-Suzuki-GSXR-SV-1000-/160396009586?pt=Motorrad_Kraftradteile

Glede Powercomanderja: kako si lahk narediš, da imaš na PC3 2 mapi (rečmo eno Špar varianto :D za manjšo porabo za kako turo in racing mapo za nažiganje)? Predvidevam da potrebuješ kako Dynojet stikalo, ki se priklopi na PowerCommader ali se celo potrebuje Multi-Function Hub. Ima kdo to narejo, da malo pove kak se zadeva izvede.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

de Powercomanderja: kako si lahk narediš, da imaš na PC3 2 mapi (rečmo eno Špar varianto :D za manjšo porabo za kako turo in racing mapo za nažiganje)? Predvidevam da potrebuješ kako Dynojet stikalo, ki se priklopi na PowerCommader ali se celo potrebuje Multi-Function Hub. Ima kdo to narejo, da malo pove kak se zadeva izvede.

Lp

Imel jaz na prejšnjem, sedaj prodajam. Moraš imeti hub + stikalo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 11 mesecev pozneje...

Na mojem Suzukiju imam Yoshimura elektroniko z quickshifterjem, ki se aktivira s tipko na krmilu (Horn knof).

Ali se da dokupit stikalo za na prestavno ročico in samo prevezat?

V Sloveniji sploh kdo prodaja Yoshimura dele?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na mojem Suzukiju imam Yoshimura elektroniko z quickshifterjem, ki se aktivira s tipko na krmilu (Horn knof).

Ali se da dokupit stikalo za na prestavno ročico in samo prevezat?

V Sloveniji sploh kdo prodaja Yoshimura dele?

Stikalo lahko kupiš v Domžalah (Elisa) ali v Medvodah (Čarman). Podaljške oz. štango za prestavljanje (vez med menjalnikom in prestavno ročico) ti lahko po meri naredi vsak kovinostrugar. Pri nakupu pazi samo na vrsto stikala (pull ali push).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 11 mesecev pozneje...

Razmišljam o tem, da bi si na motor vgradil quickschifter. Poznam par kolegov, ki imajo quickschifter zmontiran na motorju kot dodatno opremo. Nekaterim dela odlično, ene pa nonstop nekaj zajebava. Zdaj pa me zanima, če imate vi kakšne izkušnje s tem, kaj nabavit, da bo delalo tako kot se spodobi, na kaj paziti pri nakupu...? :kva1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst ga mam zmontiranga na moji l.08 R1, vzel sm ga pa zaradi cenovno ugodne ponudbe ter načina montaže. Za uporabo ne potrebuješ nobene dodatne elektronike (npr. PCIII, Bazzaz,.. .), ampak samo konektorji plug and drive! :)

Jst sm ga naročil pri temle ebay prodajalcu, pisal sm mu mail in sva se zmenila za res odlično ceno skup s poštnino (ccca.200 EUR). Imaš možnost nastavitve zakasnitve vžiga z obračanjem mini gumbka (do 100milisekund). Dela brezhibno, ne poka iz auspuhov in podobne fore,....

Po moji oceni vreden nakupa in vsekakor tega denarja.

link:

http://www.ebay.co.u...=item41685f29d4

aja,pa zmontiral sm ga sam in ni tak bav,bav, če znaš vsaj mau šraufnciger držat :)

Popravljeno . Popravil matgo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst ga mam zmontiranga na moji l.08 R1, vzel sm ga pa zaradi cenovno ugodne ponudbe ter načina montaže. Za uporabo ne potrebuješ nobene dodatne elektronike (npr. PCIII, Bazzaz,.. .), ampak samo konektorji plug and drive! :)

Jst sm ga naročil pri temle ebay prodajalcu, pisal sm mu mail in sva se zmenila za res odlično ceno skup s poštnino (ccca.200 EUR). Imaš možnost nastavitve zakasnitve vžiga z obračanjem mini gumbka (do 100milisekund). Dela brezhibno, ne poka iz auspuhov in podobne fore,....

Po moji oceni vreden nakupa in vsekakor tega denarja.

link:

http://www.ebay.co.u...=item41685f29d4

aja,pa zmontiral sm ga sam in ni tak bav,bav, če znaš vsaj mau šraufnciger držat :)

Je bilo potrebno kaj predelovat in prilagaja, ali je vse na konektorjih.

se voziš kaj po štajerski regiji, da bi se dalo to stvarco v živo videt?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je bilo potrebno kaj predelovat in prilagaja, ali je vse na konektorjih.

se voziš kaj po štajerski regiji, da bi se dalo to stvarco v živo videt?

Nič drugega ni bilo potrebno kot mau odšraufat "kiler", pol se pa mau potrudit in na tesno konektorje na "špulah" pritrdt, privezat z vezicami ves kablovje in to bi blo to. Placa je RES malo, tko da v ene 2 dneh praske po rokah izginejo :) ha,ha,.. po štajerski sem večinoma z avtom, pa še to le do Sl.bistrce k je naša tm bliz doma! Če boš ti kej v teh konch pa rade volje razkažem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razmišljam o tem, da bi si na motor vgradil quickschifter. Poznam par kolegov, ki imajo quickschifter zmontiran na motorju kot dodatno opremo. Nekaterim dela odlično, ene pa nonstop nekaj zajebava. Zdaj pa me zanima, če imate vi kakšne izkušnje s tem, kaj nabavit, da bo delalo tako kot se spodobi, na kaj paziti pri nakupu...? :kva1:

Je bil v (prejšnji?) številki nemške revije Motorrad oz PS narejen primerjalni test quickshifterjev ... Bom pogledal in ti pošljem info

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!