Skoči na vsebino

Quickshifter


lmperator

Priporočene objave

Je bil v (prejšnji?) številki nemške revije Motorrad oz PS narejen primerjalni test quickshifterjev ... Bom pogledal in ti pošljem info

O, hvala stari, daj mi skeniraj prosim pa mi pošlji na mail! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imaš :)

A se lahko še jest fočkam magar za na PM ali pa če kar tukaj not nalimaš? Hvala :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A se lahko še jest fočkam magar za na PM ali pa če kar tukaj not nalimaš? Hvala :)

Me too, me too! ;)

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Priloženi testirani quickshifterji (so bolj slabe, ampak z malo truda se da prebrat)

Pa sem ti rekel, da si lečo na HTC-ju spucaj!!! :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@tosemjaz: Hvala!

Za Bazzazov quickshifter (tip push) bi nujno potrebovala podatke, ki so na temle listku na kablu od senzorja. Mi lahko kdo prosim pomaga in prepiše ID number in čisto zadnjo vrstico, oz če se mu ljubi še ostalo? tako nekako:

ID Nr 4669500

10 .. 30 VDC 150mA

Bi2 EG08K-AN6X

Pivo definitivno pade!

post-20956-0-00382400-1343680610_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil svobodnaptica01
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

a je možno kako narediti, da bi QS deloval na normalno prestavljanje, ker je montiran za kontra prestavljanje. Imam pa komplet PCIII in QS od Dynojet

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomoje rabiš drug senzor oziroma ga moreš namontirati tako da bo še vedno delal na enakk način?? samo naglas razmišljam.

 

 

Sicer mene zanima nekaj drugega kako nastaviti kdaj ti senzor prekine vžig saj če maš slabo nastavljeno ti zjaha menjalnik ?? Al to  moreš prav probat?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomoje rabiš drug senzor oziroma ga moreš namontirati tako da bo še vedno delal na enakk način?? samo naglas razmišljam.

 

 

Sicer mene zanima nekaj drugega kako nastaviti kdaj ti senzor prekine vžig saj če maš slabo nastavljeno ti zjaha menjalnik ?? Al to  moreš prav probat?

dobro vprasanje. men se sicer zdi mehanika zelo trotl-ziher in da tempiras kar s prestavlanjem saj stikalo enostavno posle signal ko dovol cvrsto pritisnes na shalthebel. obstajata pa dva tipa stikal. en za civilno shemo, ki prozi ko ga stisnes, in za obrnjeno, ta prozi ko ga nategnes.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a je možno kako narediti, da bi QS deloval na normalno prestavljanje, ker je montiran za kontra prestavljanje. Imam pa komplet PCIII in QS od Dynojet

Ne, potrebuješ drugačen senzor (če imaš R6 imaš sedaj senzor push, rabiš tip pull).

 

Pomoje rabiš drug senzor oziroma ga moreš namontirati tako da bo še vedno delal na enakk način?? samo naglas razmišljam.

 

 

Sicer mene zanima nekaj drugega kako nastaviti kdaj ti senzor prekine vžig saj če maš slabo nastavljeno ti zjaha menjalnik ?? Al to  moreš prav probat?

Večina senzorjev, ki jih kupiš niso nastavljivi v tej smeri, nekatere malo bolj $ zadeve nastaviš pri kašni sili na ročico menjalnika se sproži impulz, pri enih se da naštimat "neuradno"- razstaviš ohišje in nastaviš oddaljenost senzorja. Večinoma je pa zadeva narejena tako, da zmontiraš, pelješ in se ne sekiraš okrog tega. Menjalnik uničuje, če imaš nastavljen prekratek čas prekinitve, takrat je tudi težko prestavit, oz ti lahko vrže nazaj ali v ler. So pa problematični QS pri nizkih obratih, na cesti dostikrat "uničijo" 5 ali 6 prestavo (vsaj take so izkušnje serviserja). Večina motorjev, kjer je že serijsko ugrajen QS zato začne delovati šele pri določenih obratih. QS na RSV4  se je zbudil če ne motim pri ene 4.000. razlage kje točno je problem  pa ne vem.

 

dobro vprasanje. men se sicer zdi mehanika zelo trotl-ziher in da tempiras kar s prestavlanjem saj stikalo enostavno posle signal ko dovol cvrsto pritisnes na shalthebel. obstajata pa dva tipa stikal. en za civilno shemo, ki prozi ko ga stisnes, in za obrnjeno, ta prozi ko ga nategnes.

Popravek:Za normalno "civilno" shemo menjanja nekateri motorji uporabljajo pull in ne kateri push (npr. CBR 600 RR uporablja za normalno shemo push sistem, R6 pa pull sistem) .  Je treba pri vsakem motorju preverit kaj se zgodi z palčko, ki povezuje menjalnik in menjalno ročico, ko prestaviš navzgor. Push = ko menjaš v višjo, paličico potisne proti menjalniku,  pull =jo potegne proč od menjalnika.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, potrebuješ drugačen senzor (če imaš R6 imaš sedaj senzor push, rabiš tip pull).

In kaj to pomeni? Kaj je potrebno narediti, da bo QS deloval na normalno prestavljanje?;)

Popravljeno . Popravil Erik
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 let pozneje...

Saj lepo piše pa vseeno;

kontakt  30= +12V  od akomulatorja ali za neko varovalko zaporedno vezano

kontakt  87=  žica + potencial, ki gre na porabnik (ne vem kaj to je, ker je nek rele), luči , blinkerji al kaj pač imaš

kontakt  85= stikalo, ki vklaplja-proži ta rele (kaj pač imaš, blinker šalter, luči luči šalter, kontakt šalter ali pač neki šalter (+potencial)

kontakt  86= GND = minus akomulatorja (lahko vzameš iz ohišja, bližnjega releja ali kake druge žice (z luči recimo) ...

Pazi, če zamenjaš potenciale lahko skuriš kako elektroniko če je vzadaj, polprevodnik ali led svetilke za navadne z nitko pa ni problema, kot tudi ne za grelce (ohmski upor). GND ali masa ali minus je bistvenega pomena, da je v dobrem kontaktu, ker drugače rečemo, da nula plava to je tisto ko kar nekam križem na pol sveti..........če nou šlo pa pokliči maš štev. v profilu....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Tut mene zanima in prbližn kulk je cena če zna kdo prosim pogledat Z1000 2014+ 

Pa fajn je zadevo montirat ko dela, berem nazaj da nagaja v nekih srednih obratih

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če napišem na kratko: Kvalitetna zadeva ni poceni, pa tudi če je kvalitetna in slabo naštelana, lahko neugodno vpliva na pogonski sklop.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

resnično predlagam, da vam tole montirajo na pooblaščenih servisih ... 

domaspacano je pri teh stvareh malo kritično...

to je moje mnenje ... delite kar hočte :jezik: 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, quattroooo pravi:

Pa fajn je zadevo montirat ko dela, berem nazaj da nagaja v nekih srednih obratih

..cenejše zadeve se zna zgodit da jih začnejo vibracije hecat in takrat si za trenutek ob vžig. Sem imel isti problem pri dirkalnem avtu, ki ni in ni hotel delat prav. Na določenih obratih je pričel "kašljat". Po doktoratu in pregledu vsega mogočega se mi je posvetila ideja, da izklopim VSE ne tako nujno potrebne "pogoje" in tako smo ugotovili da dela probleme piezoelement na ročici menjalnika :)

pred 5 minutami, maus pravi:

resnično predlagam, da vam tole montirajo na pooblaščenih servisih.......

Ja, tudi od pooblaščencev sem že videl taka skropucala, da.....te srat prime. Za take aftermarket zadeve je kr najboljše kakega "domačega" mojstra pocukat za rokav. 

Za pripravit motor za dirke, je pri nas recimo "sveto pismo" Jurček.....šraufal ogromno let v WSBK itd. Obvlada dobesedno v nulo.

Popravljeno . Popravil Ferrarist
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!