Demon Objavljeno Julij 24, 2012 Opozori Objavljeno Julij 24, 2012 Je bil v (prejšnji?) številki nemške revije Motorrad oz PS narejen primerjalni test quickshifterjev ... Bom pogledal in ti pošljem info O, hvala stari, daj mi skeniraj prosim pa mi pošlji na mail!
tosemjaz Objavljeno Julij 25, 2012 Opozori Objavljeno Julij 25, 2012 O, hvala stari, daj mi skeniraj prosim pa mi pošlji na mail! Imaš
svobodnaptica01 Objavljeno Julij 25, 2012 Opozori Objavljeno Julij 25, 2012 Imaš A se lahko še jest fočkam magar za na PM ali pa če kar tukaj not nalimaš? Hvala
danci1973 Objavljeno Julij 25, 2012 Opozori Objavljeno Julij 25, 2012 A se lahko še jest fočkam magar za na PM ali pa če kar tukaj not nalimaš? Hvala Me too, me too! D.
Prix Objavljeno Julij 25, 2012 Opozori Objavljeno Julij 25, 2012 ta SP-Qs.... imam jaz že nekaj časa....lepo dela... brez drugih PcIII ali Bazz....
tosemjaz Objavljeno Julij 26, 2012 Opozori Objavljeno Julij 26, 2012 Priloženi testirani quickshifterji (so bolj slabe, ampak z malo truda se da prebrat)
Demon Objavljeno Julij 26, 2012 Opozori Objavljeno Julij 26, 2012 Priloženi testirani quickshifterji (so bolj slabe, ampak z malo truda se da prebrat) Pa sem ti rekel, da si lečo na HTC-ju spucaj!!!
tosemjaz Objavljeno Julij 30, 2012 Opozori Objavljeno Julij 30, 2012 Pa sem ti rekel, da si lečo na HTC-ju spucaj!!! Ni b'lo cajta :grim
svobodnaptica01 Objavljeno Julij 30, 2012 Opozori Objavljeno Julij 30, 2012 (popravljeno) @tosemjaz: Hvala! Za Bazzazov quickshifter (tip push) bi nujno potrebovala podatke, ki so na temle listku na kablu od senzorja. Mi lahko kdo prosim pomaga in prepiše ID number in čisto zadnjo vrstico, oz če se mu ljubi še ostalo? tako nekako: ID Nr 4669500 10 .. 30 VDC 150mA Bi2 EG08K-AN6X Pivo definitivno pade! Popravljeno Julij 30, 2012. Popravil svobodnaptica01
Erik Objavljeno September 3, 2013 Opozori Objavljeno September 3, 2013 a je možno kako narediti, da bi QS deloval na normalno prestavljanje, ker je montiran za kontra prestavljanje. Imam pa komplet PCIII in QS od Dynojet
ludiluka Objavljeno September 3, 2013 Opozori Objavljeno September 3, 2013 Pomoje rabiš drug senzor oziroma ga moreš namontirati tako da bo še vedno delal na enakk način?? samo naglas razmišljam. Sicer mene zanima nekaj drugega kako nastaviti kdaj ti senzor prekine vžig saj če maš slabo nastavljeno ti zjaha menjalnik ?? Al to moreš prav probat?
Cartman Objavljeno September 4, 2013 Opozori Objavljeno September 4, 2013 Pomoje rabiš drug senzor oziroma ga moreš namontirati tako da bo še vedno delal na enakk način?? samo naglas razmišljam. Sicer mene zanima nekaj drugega kako nastaviti kdaj ti senzor prekine vžig saj če maš slabo nastavljeno ti zjaha menjalnik ?? Al to moreš prav probat? dobro vprasanje. men se sicer zdi mehanika zelo trotl-ziher in da tempiras kar s prestavlanjem saj stikalo enostavno posle signal ko dovol cvrsto pritisnes na shalthebel. obstajata pa dva tipa stikal. en za civilno shemo, ki prozi ko ga stisnes, in za obrnjeno, ta prozi ko ga nategnes.
svobodnaptica01 Objavljeno September 4, 2013 Opozori Objavljeno September 4, 2013 a je možno kako narediti, da bi QS deloval na normalno prestavljanje, ker je montiran za kontra prestavljanje. Imam pa komplet PCIII in QS od Dynojet Ne, potrebuješ drugačen senzor (če imaš R6 imaš sedaj senzor push, rabiš tip pull). Pomoje rabiš drug senzor oziroma ga moreš namontirati tako da bo še vedno delal na enakk način?? samo naglas razmišljam. Sicer mene zanima nekaj drugega kako nastaviti kdaj ti senzor prekine vžig saj če maš slabo nastavljeno ti zjaha menjalnik ?? Al to moreš prav probat? Večina senzorjev, ki jih kupiš niso nastavljivi v tej smeri, nekatere malo bolj $ zadeve nastaviš pri kašni sili na ročico menjalnika se sproži impulz, pri enih se da naštimat "neuradno"- razstaviš ohišje in nastaviš oddaljenost senzorja. Večinoma je pa zadeva narejena tako, da zmontiraš, pelješ in se ne sekiraš okrog tega. Menjalnik uničuje, če imaš nastavljen prekratek čas prekinitve, takrat je tudi težko prestavit, oz ti lahko vrže nazaj ali v ler. So pa problematični QS pri nizkih obratih, na cesti dostikrat "uničijo" 5 ali 6 prestavo (vsaj take so izkušnje serviserja). Večina motorjev, kjer je že serijsko ugrajen QS zato začne delovati šele pri določenih obratih. QS na RSV4 se je zbudil če ne motim pri ene 4.000. razlage kje točno je problem pa ne vem. dobro vprasanje. men se sicer zdi mehanika zelo trotl-ziher in da tempiras kar s prestavlanjem saj stikalo enostavno posle signal ko dovol cvrsto pritisnes na shalthebel. obstajata pa dva tipa stikal. en za civilno shemo, ki prozi ko ga stisnes, in za obrnjeno, ta prozi ko ga nategnes. Popravek:Za normalno "civilno" shemo menjanja nekateri motorji uporabljajo pull in ne kateri push (npr. CBR 600 RR uporablja za normalno shemo push sistem, R6 pa pull sistem) . Je treba pri vsakem motorju preverit kaj se zgodi z palčko, ki povezuje menjalnik in menjalno ročico, ko prestaviš navzgor. Push = ko menjaš v višjo, paličico potisne proti menjalniku, pull =jo potegne proč od menjalnika. DXR16, Cartman in bojc84 3
Erik Objavljeno September 4, 2013 Opozori Objavljeno September 4, 2013 (popravljeno) Ne, potrebuješ drugačen senzor (če imaš R6 imaš sedaj senzor push, rabiš tip pull). In kaj to pomeni? Kaj je potrebno narediti, da bo QS deloval na normalno prestavljanje? Popravljeno September 4, 2013. Popravil Erik
svobodnaptica01 Objavljeno September 4, 2013 Opozori Objavljeno September 4, 2013 Kupit drug quick shifter. http://www.ebay.co.uk/itm/Dynojet-Quick-Shifter-Pull-Type-New-/300958792123?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item46128ab9bb
Erik Objavljeno September 4, 2013 Opozori Objavljeno September 4, 2013 ups bral prek tel. in narobe zastopil ....ok bom prvo probal z kontra in bom videl kako mi bo ustrezalo
alex86 Objavljeno Oktober 27, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2015 Kako se zveže ta elektronka od Elise ?
3ninja Objavljeno Oktober 29, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2015 Saj lepo piše pa vseeno; kontakt 30= +12V od akomulatorja ali za neko varovalko zaporedno vezano kontakt 87= žica + potencial, ki gre na porabnik (ne vem kaj to je, ker je nek rele), luči , blinkerji al kaj pač imaš kontakt 85= stikalo, ki vklaplja-proži ta rele (kaj pač imaš, blinker šalter, luči luči šalter, kontakt šalter ali pač neki šalter (+potencial) kontakt 86= GND = minus akomulatorja (lahko vzameš iz ohišja, bližnjega releja ali kake druge žice (z luči recimo) ... Pazi, če zamenjaš potenciale lahko skuriš kako elektroniko če je vzadaj, polprevodnik ali led svetilke za navadne z nitko pa ni problema, kot tudi ne za grelce (ohmski upor). GND ali masa ali minus je bistvenega pomena, da je v dobrem kontaktu, ker drugače rečemo, da nula plava to je tisto ko kar nekam križem na pol sveti..........če nou šlo pa pokliči maš štev. v profilu....
S1000R Objavljeno Januar 3, 2016 Opozori Objavljeno Januar 3, 2016 Torej je quicshifter kot dodatna oprema OK zadeva?
S1000R Objavljeno Januar 4, 2016 Opozori Objavljeno Januar 4, 2016 Tut mene zanima in prbližn kulk je cena če zna kdo prosim pogledat Z1000 2014+ Pa fajn je zadevo montirat ko dela, berem nazaj da nagaja v nekih srednih obratih
Ferrarist Objavljeno Januar 4, 2016 Opozori Objavljeno Januar 4, 2016 Če napišem na kratko: Kvalitetna zadeva ni poceni, pa tudi če je kvalitetna in slabo naštelana, lahko neugodno vpliva na pogonski sklop. maus in DAMI34 2
maus Objavljeno Januar 4, 2016 Opozori Objavljeno Januar 4, 2016 resnično predlagam, da vam tole montirajo na pooblaščenih servisih ... domaspacano je pri teh stvareh malo kritično... to je moje mnenje ... delite kar hočte Ferrarist in DAMI34 2
Ferrarist Objavljeno Januar 4, 2016 Opozori Objavljeno Januar 4, 2016 (popravljeno) pred 13 minutami, quattroooo pravi: Pa fajn je zadevo montirat ko dela, berem nazaj da nagaja v nekih srednih obratih ..cenejše zadeve se zna zgodit da jih začnejo vibracije hecat in takrat si za trenutek ob vžig. Sem imel isti problem pri dirkalnem avtu, ki ni in ni hotel delat prav. Na določenih obratih je pričel "kašljat". Po doktoratu in pregledu vsega mogočega se mi je posvetila ideja, da izklopim VSE ne tako nujno potrebne "pogoje" in tako smo ugotovili da dela probleme piezoelement na ročici menjalnika pred 5 minutami, maus pravi: resnično predlagam, da vam tole montirajo na pooblaščenih servisih....... Ja, tudi od pooblaščencev sem že videl taka skropucala, da.....te srat prime. Za take aftermarket zadeve je kr najboljše kakega "domačega" mojstra pocukat za rokav. Za pripravit motor za dirke, je pri nas recimo "sveto pismo" Jurček.....šraufal ogromno let v WSBK itd. Obvlada dobesedno v nulo. Popravljeno Januar 4, 2016. Popravil Ferrarist Zivnorc in maus 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se